abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:16:45 #126
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91624749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Klaar dan toch? Lekker verder gaan met je nieuwe leven en je niet druk maken om (de bedoelingen van) je ex.
Daar heb je dan ook een punt. Kiezen of delen of helemaal niets.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91625071
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef H6-4ever het volgende:
Klinkt alsof jij het hebt uitgemaakt? als mijn vriendin me binnen 2 weken had benaderd dan was ik er zeker weer voor gegaan, maar mijn situatie zal ongetwijfeld anders zijn...
Ik heb het inderdaad uitgemaakt, ik geloof ook niet dat ze contact met me zoekt omdat ze me terug wil ofzo maar meer omdat ze vrienden wil zijn. Ik vind het hier nog veels te vroeg voor, dit heb ik haar ook meerdere malen aangegeven, toch bleef ze contact met me zoeken, dit was zeer verwarrend voor mij. Vandaag heb ik haar gezegd dat ze alleen nog contact met me moet zoeken omtrent ons kind, anders is het te verwarrend voor mij. Er nu weer volledig voor gaan zou sowieso fout gaan, misschien na een paar maanden/jaren.
pi_91625161
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef backgammon het volgende:
nou, al 3weken rust en geen contact gehad maar moet nu contact opnemen met haar, ik krijg steeds post van haar werk bij mij thuis, en nog wat andere blaadjes.

Voor de rest gaat het prima, ik merk goed dat ik makkelijk zonder haar verder kan

Hoe zit het btw met die meet? lijkt me wel gezellig
Fijn dat het goed met je gaat! Je hebt haar dus al redelijk goed los kunnen laten? :)

Als je bij de meet wilt zijn, moet je Joyce even PM'en. Dan voegt ze je toe aan de startpost. Wat wel even handig is, is dat je er even een aantal data (vrij/zat) bij zet waarop je zou kunnen.
De meet wordt waarschijnlijk ergens in de omgeving van Den Bosch gehouden, aangezien de meeste mensen uit Brabant en omstreken komen.

Hierbij nogmaals een oproep om J0ycie88 te PM'en met een aantal data voor de meet!

Kutgevoel is hier weer helemaal terug. Waarom weet ik niet... Ik mis haar gewoon heel erg, heb een hekel aan dit 'nieuwe' leven zonder haar... Bah! Nou ja, zal wel weer minder worden.
pi_91626419
Kwam net foto's van ons tegen op de laptop, Het is wel raar om te zien, ik mis haar.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:52:17 #130
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91626897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef undissputed het volgende:
Kwam net foto's van ons tegen op de laptop, Het is wel raar om te zien, ik mis haar.
Dat doet mij echt helemaal niets om de een of andere reden. Maar ik bewaar dan ook altijd herinneringen van mensen. Behalve zijn washand. Zijn pet ligt hier nog wel maar wil hij hem terug krijgt hij hem ala minute terug.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91627546
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Fijn dat het goed met je gaat! Je hebt haar dus al redelijk goed los kunnen laten? :)

Als je bij de meet wilt zijn, moet je Joyce even PM'en. Dan voegt ze je toe aan de startpost. Wat wel even handig is, is dat je er even een aantal data (vrij/zat) bij zet waarop je zou kunnen.
De meet wordt waarschijnlijk ergens in de omgeving van Den Bosch gehouden, aangezien de meeste mensen uit Brabant en omstreken komen.

Hierbij nogmaals een oproep om J0ycie88 te PM'en met een aantal data voor de meet!

Kutgevoel is hier weer helemaal terug. Waarom weet ik niet... Ik mis haar gewoon heel erg, heb een hekel aan dit 'nieuwe' leven zonder haar... Bah! Nou ja, zal wel weer minder worden.
Als ik jou toch niet had zeg! Jij zorgt wel dat ze PM'en!

Vervelend dat je kutgevoel terug is! Hier gaat het ook met vallen en opstaan.. Ennudan, het klopt dat ik eigenlijk vrij zou nemen, maar thuis word ik niet vrolijker dus ik zou er niets meer opschieten (zeurende ouders aan mijn kop etc.). Werken ging wel opzich :) Wel leuke dingen in het vooruitzicht denk ik :)

Had vanavond nog een gesprek met een vriend van me.. Over dat ik nog van die ups en downs heb, terwijl ik eigenlijk wel het idee heb dat ik er overheen ben.. Ik ben niet kwaad meer.. Ik ben niet boos meer. Het is puur het gekwetste gevoel dat nog wel eens boven komt. Met name op momenten wanneer het met andere dingen kut gaat, zoals deze week..
Het is echt dat laatste stukje loslaten, verwerken.. Doorgaan. Ik heb geen idee wanneer dat komt, hij zei dat dat misschien pas komt als ik een nieuwe relatie zou krijgen of opnieuw verliefd zo worden.
Ben benieuwd naar jullie mening hierover. Zou dit kunnen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91628039
Tsja, verschilt denk ik per persoon? Hangt er misschien ook van af waar het gekwetste vandaan komt denk ik maar zo.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91628246
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Als ik jou toch niet had zeg! Jij zorgt wel dat ze PM'en!

Vervelend dat je kutgevoel terug is! Hier gaat het ook met vallen en opstaan.. Ennudan, het klopt dat ik eigenlijk vrij zou nemen, maar thuis word ik niet vrolijker dus ik zou er niets meer opschieten (zeurende ouders aan mijn kop etc.). Werken ging wel opzich :) Wel leuke dingen in het vooruitzicht denk ik :)

Had vanavond nog een gesprek met een vriend van me.. Over dat ik nog van die ups en downs heb, terwijl ik eigenlijk wel het idee heb dat ik er overheen ben.. Ik ben niet kwaad meer.. Ik ben niet boos meer. Het is puur het gekwetste gevoel dat nog wel eens boven komt. Met name op momenten wanneer het met andere dingen kut gaat, zoals deze week..
Het is echt dat laatste stukje loslaten, verwerken.. Doorgaan. Ik heb geen idee wanneer dat komt, hij zei dat dat misschien pas komt als ik een nieuwe relatie zou krijgen of opnieuw verliefd zo worden.
Ben benieuwd naar jullie mening hierover. Zou dit kunnen?

Ik vroeg me vanmiddag ook zoiets af. Misschien dat het iets is wat je moet ervaren, verliefdheid overkomt je, daar kun je niet voor kiezen. Wie weet helpt het wel, ik denk dat het in ieders situatie verschilt. Het is misschien wel weer fijn om dat gevoel met iemand anders te kunnen ervaren, ik heb namelijk het idiote idee dat deze relatie niet geëvenaard kan worden, maar dat heeft denk ik puur met de (rest-?)gevoelens voor mijn ex te maken.

Op het moment kan ik m'n leven nog niet met iemand anders voorstellen. Aan de andere kant mis ik het 'samen zijn' ontzettend, en lijkt het me heerlijk om weer samen met iemand te zijn. Als mijn gevoelens voor haar wat zijn weggeëbd, zal het denk ik wel mogelijk zijn om weer met iemand anders te zijn. Mocht ik binnenkort iemand tegenkomen, vraag ik me ook af of het dan zou werken, maar dat is iets wat je alleen maar zelf kunt ervaren.

En stiekem zie ik ook een beetje op tegen het 'daten' enzo, hoewel dat natuurlijk ook heel leuk kan zijn!

Ik zou in ieder geval niet voor een 'rebound' kiezen, maar daar doel je ook absoluut niet op. :)

Enne: Graag gedaan hoor! ;) Vallen en opstaan hoort erbij inderdaad, de ene dag gaat het iets beter dan de andere dag.
pi_91628251
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Ordos20 het volgende:
Tsja, verschilt denk ik per persoon? Hangt er misschien ook van af waar het gekwetste vandaan komt denk ik maar zo.
Hij is vreemdgegaan ik ben daar achteraf zelf achtergekomen.. Daarna nog wat woordenwisselingen gehad als bijvoorbeeld: "ik schaamde me voor je"
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:16:03 #135
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91628347
zou me niks verbazen als dat het laatste zetje is. dat gevoel heb ik hier ook. was ik nou maar wat socialer aangelegd met vrouwen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91628379
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik vroeg me vanmiddag ook zoiets af. Misschien dat het iets is wat je moet ervaren, verliefdheid overkomt je, daar kun je niet voor kiezen. Wie weet helpt het wel, ik denk dat het in ieders situatie verschilt. Het is misschien wel weer fijn om dat gevoel met iemand anders te kunnen ervaren, ik heb namelijk het idiote idee dat deze relatie niet geëvenaard kan worden, maar dat heeft denk ik puur met de (rest-?)gevoelens voor mijn ex te maken.

Op het moment kan ik m'n leven nog niet met iemand anders voorstellen. Aan de andere kant mis ik het 'samen zijn' ontzettend, en lijkt het me heerlijk om weer samen met iemand te zijn. Als mijn gevoelens voor haar wat zijn weggeëbd, zal het denk ik wel mogelijk zijn om weer met iemand anders te zijn. Mocht ik binnenkort iemand tegenkomen, vraag ik me ook af of het dan zou werken, maar dat is iets wat je alleen maar zelf kunt ervaren.

En stiekem zie ik ook een beetje op tegen het 'daten' enzo, hoewel dat natuurlijk ook heel leuk kan zijn!

Ik zou in ieder geval niet voor een 'rebound' kiezen, maar daar doel je ook absoluut niet op. :)
Nee een rebound zoek ik absoluut niet..
Maar heb wel weer zin om te daten, nieuwe mensen te ontmoeten en te genieten.. Nog geen eens zo zeer met de gedachte dat het wat zou worden ofzo hoor.
pi_91628506
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef ennudan het volgende:
zou me niks verbazen als dat het laatste zetje is. dat gevoel heb ik hier ook. was ik nou maar wat socialer aangelegd met vrouwen :)
Ja dat idee heb ik dus ook..
Het ervaren dat ik toch echt verliefd kan worden op iemand anders na hem.. Soms klinkt het zo logisch dat dat het laatste zetje is, en soms kijk ik mezelf echt stom aan als ik dat denk..

Ik denk dat jij je er overheen moet zetten dat er tegen je gezegd is dat je wat "nors" bent, want ik denk dat jij heel sociaal kan zijn mbt vrouwen!
pi_91628562
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hij is vreemdgegaan ik ben daar achteraf zelf achtergekomen.. Daarna nog wat woordenwisselingen gehad als bijvoorbeeld: "ik schaamde me voor je"
Dan is het toch ook logisch dat je je af en toe nog kut voelt? Ik bedoel, het is niet niks wat hij je heeft aangedaan! Het is alleen maar knap van je dat je niet meer boos bent, maar het is logisch dat je je gekwetst voelt.
Hoe makkelijk dit ook gezegd is: Jij hebt niks verkeerds gedaan, maar hij is fout bezig. Wees blij dat je van hem af bent. Je verdient beter!
Maar nogmaals: Dat neemt niet weg dat je je niet kut kan voelen over de situatie!
pi_91628630
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Herkenbaar! Alhoewel, misschien ook niet, iedereen interpreteerd het op zijn eigen wijze. Mijn ex bleek al een tijd met een collega om te rommelen. Af en toe nog wel eens heel erg pissig omdat het zo'n (vertrouwens)pijn gedaan heeft.

Hoewel ik voor mezelf weet: als er ooit een nieuwe relatie komt dan gaat dat wel helepen met wegebben
pi_91628731
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het ervaren dat ik toch echt verliefd kan worden op iemand anders na hem.. Soms klinkt het zo logisch dat dat het laatste zetje is, en soms kijk ik mezelf echt stom aan als ik dat denk..

Ik denk dat jij je er overheen moet zetten dat er tegen je gezegd is dat je wat "nors" bent, want ik denk dat jij heel sociaal kan zijn mbt vrouwen!
Dat lijkt mij dus zo moeilijk... Al is dat natuurlijk onzin. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn ex mijn eerste vriendin was.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef ennudan het volgende:
Dat herken ik ook hoor! Niet zozeer nors, maar verlegenheid richting vrouwen die ik leuk vind. En ik heb nooit door dat ze mij leuk vinden :')
Hoezeer ik ook zou willen dat het nog goed komt tussen mij en mijn ex, het zou eigenlijk best goed voor me zijn als ik iemand anders tegen zou komen. Het zou wel helpen om niet te lang in het gevoel te blijven hangen dat zij de enige is...
pi_91628834
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dan is het toch ook logisch dat je je af en toe nog kut voelt? Ik bedoel, het is niet niks wat hij je heeft aangedaan! Het is alleen maar knap van je dat je niet meer boos bent, maar het is logisch dat je je gekwetst voelt.
Hoe makkelijk dit ook gezegd is: Jij hebt niks verkeerds gedaan, maar hij is fout bezig. Wees blij dat je van hem af bent. Je verdient beter!
Maar nogmaals: Dat neemt niet weg dat je je niet kut kan voelen over de situatie!
Weetje, als hij gewoon eerlijk had geweest zou het me minder pijn gedaan hebben.. Alstie had gezegd "Joyce, het is over ik heb een ander sinds anderhalve week.." Nee nu was het een smoes van ja ik voel alleen nog maar vriendschap.. Ik heb 2 keer de klap gehad.. En gewoon zijn gedrag, echt ik heb er geen woorden voor.. Onbeschoft gewoon.. Echt je zou bijna kunnen zeggen dat hij echt geen gevoel in zijn donder heeft..

(wat is het heerlijk om een beetje boos te typen:))
pi_91628927
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus zo moeilijk... Al is dat natuurlijk onzin. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn ex mijn eerste vriendin was.

[..]

Dat herken ik ook hoor! Niet zozeer nors, maar verlegenheid richting vrouwen die ik leuk vind. En ik heb nooit door dat ze mij leuk vinden :')
Hoezeer ik ook zou willen dat het nog goed komt tussen mij en mijn ex, het zou eigenlijk best goed voor me zijn als ik iemand anders tegen zou komen. Het zou wel helpen om niet te lang in het gevoel te blijven hangen dat zij de enige is...
Dat herken ik wel.. Heb vaak het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben ofzo.. En daardoor ben ik soms wat terughoudend.. Al is dat met periode, soms ben ik heel zelfverzekerd..
pi_91629052
Ik heb dat ook weleens... dat ik denk dat ik niet leuk genoeg ben. Ook al weet ik dat dat onzin is, ach iedereen is weleens onzeker, vooral in een periode na een relatiebreuk lijkt me
pi_91629223
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef undissputed het volgende:
Ik heb dat ook weleens... dat ik denk dat ik niet leuk genoeg ben. Ook al weet ik dat dat onzin is, ach iedereen is weleens onzeker, vooral in een periode na een relatiebreuk lijkt me
Zeer zeker, vooral als de breuk minder dan leuk was. Dan blijf je toch met een gevoel van "de opzij-geschoven-persoon" zitten, want was je dan toch niet goed genoeg, en wat was er dan niet goed genoeg?
pi_91629424
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Weetje, als hij gewoon eerlijk had geweest zou het me minder pijn gedaan hebben.. Alstie had gezegd "Joyce, het is over ik heb een ander sinds anderhalve week.." Nee nu was het een smoes van ja ik voel alleen nog maar vriendschap.. Ik heb 2 keer de klap gehad.. En gewoon zijn gedrag, echt ik heb er geen woorden voor.. Onbeschoft gewoon.. Echt je zou bijna kunnen zeggen dat hij echt geen gevoel in zijn donder heeft..

(wat is het heerlijk om een beetje boos te typen:))
Eerlijkheid is dan altijd fijner, nu voel je je gewoon belazerd. Ik vind het laag bij de grond om zoiets te doen, ik zou me zo schuldig voelen. Dat gedrag van hem is dan gewoon zielig.
Hoe makkelijk dit ook weer gezegd is: Je verdient beter! Iemand die je waardeert, die ziet wat voor een persoon je werkelijk bent, en om je echt om je geeft. Iemand die voor je door het vuur gaat, hoe cliché dat ook klinkt.

(Laat het eruit, dat lucht alleen maar op!)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat herken ik wel.. Heb vaak het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben ofzo.. En daardoor ben ik soms wat terughoudend.. Al is dat met periode, soms ben ik heel zelfverzekerd..
Dat gevoel van onzekerheid heb ik dus bijna altijd met vrouwen. Echt, een meisje moet al bijna letterlijk tegen me zeggen dat ze me leuk vindt, anders heb ik het niet door. :P
Achteraf zie ik het dan wel, maar dan is het te laat. Ik kwam er bijvoorbeeld pas een aantal maanden later achter dat een meisje van mijn opleiding me tijdens bijna de hele opleiding leuk heeft gevonden! Terwijl ik haar ook wel leuk vond. Echt, als je de foto's terugziet van het afstudeergala, zou je denken dat we een stelletje waren. Dat ik dat nooit heb gezien...
(Dat was nog voor ik mijn ex ontmoette, dus wie weet zie ik het nu sneller? :P)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Zeer zeker, vooral als de breuk minder dan leuk was. Dan blijf je toch met een gevoel van "de opzij-geschoven-persoon" zitten, want was je dan toch niet goed genoeg, en wat was er dan niet goed genoeg?
Precies! Ook al heeft ze gezegd dat het niet aan mij ligt, en dat ik een leuke, lieve jongen ben. Tja, dat is allemaal leuk en aardig, maar waarom schuif je me dan aan de kant?
pi_91629509
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef undissputed het volgende:
Misschien is het tijd om iets nieuws te zoeken? Sta je er al voor open of ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie?
Ja, maar ik denk eerder als rebound... een serieuze relatie kan ik nog niet beginnen. Maar open sta ik sowieso.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91629633
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat gevoel van onzekerheid heb ik dus bijna altijd met vrouwen. Echt, een meisje moet al bijna letterlijk tegen me zeggen dat ze me leuk vindt, anders heb ik het niet door. :P
Achteraf zie ik het dan wel, maar dan is het te laat. Ik kwam er bijvoorbeeld pas een aantal maanden later achter dat een meisje van mijn opleiding me tijdens bijna de hele opleiding leuk heeft gevonden! Terwijl ik haar ook wel leuk vond. Echt, als je de foto's terugziet van het afstudeergala, zou je denken dat we een stelletje waren. Dat ik dat nooit heb gezien...
(Dat was nog voor ik mijn ex ontmoette, dus wie weet zie ik het nu sneller? :P)

Hahahaha, bedankt daarvoor Myst :P

Ik weet nog heel goed toen ik stage liep in India, dat mijn collega's de grootste lol aan mij hadden. De halve vrouwelijke afdeling viel bijna over me heen, en ik had geen bal door. Zij genoten ervan: omdat ze mij kenden konden zij in contact met die meiden komen. Ik heb er nooit wat van gemerkt, tot de laatste dag toen ze me nog bedankte voor de "goede" tijd die ze gehad hadden!
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:45:17 #148
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91630097
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

misscien wel maar sociaal en relatiemateriaal is iets heel anders denk ik dan.
tis wat mr myst zegt... zien en zelfvertrouwen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91630340
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Hahahaha, bedankt daarvoor Myst :P

Ik weet nog heel goed toen ik stage liep in India, dat mijn collega's de grootste lol aan mij hadden. De halve vrouwelijke afdeling viel bijna over me heen, en ik had geen bal door. Zij genoten ervan: omdat ze mij kenden konden zij in contact met die meiden komen. Ik heb er nooit wat van gemerkt, tot de laatste dag toen ze me nog bedankte voor de "goede" tijd die ze gehad hadden!
Fijn dat je erom kunt lachen! ;) (Ik ook hoor! :P)
Dat is ook een verhaal zeg, en zelf heb je er niets aan gehad... Dat is achteraf dan toch wel iets minder! Ach, als je er maar om kunt lachen, en waarschijnlijk zie je dit soort situaties nu wel beter (dat hoop ik tenminste).

Ik vraag heb de laatste weken weleens afgevraagd wat er gebeurd zou zijn als we wat met elkaar hadden gekregen. Niet dat ik er spijt van heb ofzo, ik heb het nooit gezien. Ik kwam er eigenlijk pas achter toen ik iets met mijn ex kreeg. Toen zag ik de signalen die ze me al die tijd gegeven heeft. (Denk aan: Op schoot gaan zitten aan het einde van een les, de manier van kijken/lachen, samen dansen op het afstudeergala, de manier waarop we op de foto staan, en nog wat meer dingen.) Als ik het toen had gewild, had ik ook nog maar zo iets met haar kunnen krijgen. Ik heb toen bewust voor mijn ex gekozen, zonder twijfel. Daar heb ik ook absoluut geen spijt van. Ik was verliefd (en eigenlijk heb ik dat gevoel nog steeds voor mijn ex) op mijn ex, en niet op dat meisje.

Maar toch, wie weet is het wel leuk om weer eens met elkaar in contact te komen, haha.
pi_91631455
Just don't give up
I'm working it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up
Need a second to breathe
Just keep coming around

Zo, niet zozeer een diepe betekenis, maar wel mooi liedje en ik wil het hier ff neerpleuren :)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')