Ik (probeer) er ook niets achter te zoeken hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:20 schreef undissputed het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er niet teveel achter zoeken. Het zou een beetje vreemd zijn als ze na een half jaar besluit dat ze je toch nog wel leuk vind.
Is ie toch stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!allen je caps blijft hangen volgens mij
OOOOOHHHHHHquote:
Ik heb geen contact meer met hem, en dat is maar beter zo. Anders blijf ik toch teveel aan hem denken en verwerk je het allemaal minder snel. Dus ik heb hem uit m'n msn en hyves gegooid, ik hoef namelijk echt niet te weten wat ie allemaal doet verder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef undissputed het volgende:
Wie heeft er hier nog uberhaupt contact met zijn/haar ex? Zo niet, wie heeft het contact verbroken en waarom?
* geen contact meer - morgen 28 dagen ofte 4 weken, daarvoor 2,5 maand contact dat zowel door haar als door mij geïnitiëerd werdquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef undissputed het volgende:
Wie heeft er hier nog uberhaupt contact met zijn/haar ex? Zo niet, wie heeft het contact verbroken en waarom?
Emoties/gevoelens blijven moeilijk te verwoorden héquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef Mr.Myst het volgende:
* Mr.Myst is weer terug
Het was op zich best relaxed, daar in Arcen. Ik ben alleen vorig jaar met m'n ex naar de Zwaluwhoeve geweest, en dat vond ik toch wel heel veel fijner.
Maar dat kost ook wel iets meer, en een iets ander concept. Toch was dit wel lekker hoor.
(Beetje muggenzifterij, het is bijna niet te vergelijken met elkaar)
Ik merk echt 'ups' en downs bij mezelf. De ene keer heb ik het gevoel dat het wel goed komt met me, terwijl het vijf minuten later echt compleet andersom is. Ook bij zo'n dagje uit zoals vandaag heb ik dan een dubbel gevoel, ik vind het wel fijn, maar het voelt toch anders. Dit zou iets zijn wat 'we' ook samen gedaan hadden. De gedachte die dan vaak in me opkomt, is: "We hadden hier samen moeten zijn."
Zo moet ik dus niet denken, dat weet ik ook. Maar toch...
En de laatste dagen komt er weer een vaag gevoel over me heen: Ik weet dat het over is, dat het voorlopig niks wordt, en waarschijnlijk helemaal niet meer. Maar ik heb aan de andere kant ook het gevoel dat we volgend jaar rond deze tijd weer samen zijn.
Het klinkt heel gek, maar ik heb niet het gevoel dat dat 'hoop' is. Dat is natuurlijk zo tegenstrijdig als de pest, maar ik heb niet meer de gedachtes dat het wel goed komt, dat ze zich het een en ander nog wel gaat beseffen. Ik heb geen verwachtingen meer richting haar. Maar toch is er 'iets'...
En dan lees je daarna nog die comment van Bartinhooo, dat je niet weet hoe het e.e.a. kan lopen
Nee geen contact meer, anderhalve maand geleden heb ik hem voor het laatst gezien met zijn nieuwe vriendin samen en daarvoor had ik eigenlijk al amper contact nadat ik er achter was gekomen dat hij vreemd is gegaan. Nadat hij het uit had gemaakt heb ik nog ongeveer anderhalve week normaal contact gehad. (Ik kwam erachter toen het anderhalve week uit was.)quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:12 schreef undissputed het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef Mr.Myst het volgende:
* Mr.Myst is weer terug
Het was op zich best relaxed, daar in Arcen. Ik ben alleen vorig jaar met m'n ex naar de Zwaluwhoeve geweest, en dat vond ik toch wel heel veel fijner.
Maar dat kost ook wel iets meer, en een iets ander concept. Toch was dit wel lekker hoor.
(Beetje muggenzifterij, het is bijna niet te vergelijken met elkaar)
Ik merk echt 'ups' en downs bij mezelf. De ene keer heb ik het gevoel dat het wel goed komt met me, terwijl het vijf minuten later echt compleet andersom is. Ook bij zo'n dagje uit zoals vandaag heb ik dan een dubbel gevoel, ik vind het wel fijn, maar het voelt toch anders. Dit zou iets zijn wat 'we' ook samen gedaan hadden. De gedachte die dan vaak in me opkomt, is: "We hadden hier samen moeten zijn."
Zo moet ik dus niet denken, dat weet ik ook. Maar toch...
En de laatste dagen komt er weer een vaag gevoel over me heen: Ik weet dat het over is, dat het voorlopig niks wordt, en waarschijnlijk helemaal niet meer. Maar ik heb aan de andere kant ook het gevoel dat we volgend jaar rond deze tijd weer samen zijn.
Het klinkt heel gek, maar ik heb niet het gevoel dat dat 'hoop' is. Dat is natuurlijk zo tegenstrijdig als de pest, maar ik heb niet meer de gedachtes dat het wel goed komt, dat ze zich het een en ander nog wel gaat beseffen. Ik heb geen verwachtingen meer richting haar. Maar toch is er 'iets'...
En dan lees je daarna nog die comment van Bartinhooo, dat je niet weet hoe het e.e.a. kan lopen
Je hebt natuurlijk ook je favoriete vrijwilliger niet gezien vandaag...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Even wat anders, ik voel me vandaag gelukkig iets beter.. Ik denk dat de tranenwaterval gisteren heeft geholpen en dat een beetje slaap me goed heeft gedaan. Hopen dat dat zo blijftHeb me in ieder geval voorgenomen om mijn gevoel niet meer tegen te houden
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook je favoriete vrijwilliger niet gezien vandaag...
Ja Octagon, dat scheelt zeker, aangezien hij me gisteren aan het janken had.. Als ik morgen ga werken dan ga ik wat dingen op tafel gooien bij de coordinator, want dit kan niet langer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef undissputed het volgende:
Gevoel tegenhouden moet je naar mijn weten sowieso nooit doen, het moet er toch een keer uit.
Was niet voor jou, maar sommige mensen zie ik zo stuntelen dat ik echt zoiets heb van:quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef undissputed het volgende:
Haha ach ja. Soms moet je gewoon een paar keer op je bek gaan om iets juist te doen, zo leer je er toch het meeste van
Dat moet je ook niet doen. Ik probeer me ook te uiten, maar ik kijk wel uit richting wie ik het doe. Bij mijn ouders kan dat bijvoorbeeld wel, maar de laatste dagen doe ik dit niet meer, puur omdat ze zich ook zorgen maken om me, en ik wil juist proberen uit te stralen dat ik er wel weer bovenop ga komen, hoewel ik dat vaak nog niet zo zie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Ja Octagon, dat scheelt zeker, aangezien hij me gisteren aan het janken had.. Als ik morgen ga werken dan ga ik wat dingen op tafel gooien bij de coordinator, want dit kan niet langer.
Undissputed: Ik weet dat je gevoel niet moet tegenhouden, helaas is dit een beetje het aard van het beestje. Ik hou me altijd sterk, en dat wordt gevoed door mijn ouders die niet snappen dat ik me rot kan voelen door mijn ex en door andere dingen. Thuis kan ik mijn ei niet kwijt, dus ga ik maar werken omdat ik daar meer rust heb.. Maar daar heb ik niet meer rust, alleen minder gezeur.. Het is gewoon lastig en ik wou dat het makkelijker was!
Ik ga ook probeer om mijn gevoel niet meer op te proppen
Wie A zegt...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Was niet voor jou, maar sommige mensen zie ik zo stuntelen dat ik echt zoiets heb van:
Jij Neo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah wie de schoen past trekt hem aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |