Dat denk ik ook wel ja..quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:24 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel jaloers is op een dagje thermaalbaden!!!!
Stroopwafels top!!!
Gewoon rustig aan... zowel met telefoon als jezelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja..
Ga zo maar weer eens mijn telefoon fohnen :p Durf hem nog niet aan te zetten.. Hij ligt echt zo naast mijn verwarming nu op mijn bed.. En ik maar geduldig proberen zijn haha!
Ben benieuwd hoe ik vandaag mijn dag doorkom..
Ja.. Denk dat ik en mijn bed vandaag hele goede vriendjes zijn..quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:30 schreef ennudan het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan... zowel met telefoon als jezelf
Niets is minder waar, het vervelende is echter dat je jezelf ervan blijft proberen te overtuigen dat wat ze zegt WEL waarheid is. Pas als je er echt achter bent dat je aan haar woorden geen waarde meer moet hechten ben je weer een stapje verder in het ''loslaatproces''.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Precies...
Ik heb die gevoelens nog wel (wel minder) maar dan duikt ze inderdaad ineens op in mijn hoofd. Ik kan het steeds vaker en steeds beter wegredeneren en "begrijpen" dat het zo allemaal niet gaat, dat ik het niet moet willen en dat het allemaal niet zo geweldig was/is maar soms lukt dat gewoon even niet....
Zal er wel bij horen neem ik maar aan.
Vooral het nieuws dat ze nu veel in Belgie is (waar ze naar ik weet niks te zoeken heeft behalve die gozer van dat spelletje) doet me niet heel erg goed. Aan de andere kant zoals een vriend van me al zei... je kunt haar niet beoordelen op wat ze zegt (ik hou van je wil bij je zijn, kinderen noem het maar op) maar alleen nog op wat ze doet (negeren in de kroeg, liegen, vreemdgaan, geen contact, niet willen afspreken).... als je die redenering volgt is het ineens allemaal heel simpel
Goedemorgen overigens... Iemand koffie?
wou dat ik dat ook kon zeggen.....of iets met thermaal badenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja.. Denk dat ik en mijn bed vandaag hele goede vriendjes zijn..
Neuh, ik ben 20min geleden begonnen met "werken"... nu alleen effectief in gang schieten :pquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef ennudan het volgende:
[..]
wou dat ik dat ook kon zeggen.....of iets met thermaal baden
ben ik dan de enige dan aan het (ver)werken is
Ik probeer net zo min mogelijk te denken...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef Bartinhoo het volgende:
Zat net overigens te bedenken dat ik al een half jaar meeloop in dit topic, en zodoende ging ik eens terug naar deeltje 118, ff wat oude posts lezen, en in mijn geval geldt ( wat denk ik voor velen geldt) : NIETS loopt zoals je denkt dat het gaat lopen... Denken jullie daar maar eens aan;)
Sterk.... klinkt heel herkenbaar en stukken beter verwoord dan ik het zou doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef Octagon het volgende:
Ik probeer net zo min mogelijk te denken...
Het denken heeft me véél te véél energie gekost - gisteren dachten mijn snookerbuddy's dat ik hen iets moest vertellen omdat ik blijkbaar héél opgewekt was. Dat waren ze blijkbaar niet meer gewoon
Wat mij niet weerhoudt van aan ex(en) te denken, mij met momenten eenzaam te voelen én toch wel een bepaald soort contact (met het andere geslacht) te missen...
Het is nu al een paar dagen dat alle exen ten gepaste tijde de revue passeren... zéér bizar, vind ik zelf.
Haha indirect bedoel ik daar dus mee, dat het gewoon enrom weinig zin heeft om te gaan redeneren, en te gaan denken wat er ''waarschijnlijk'' allemaal zal gebeuren....quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef Octagon het volgende:
[..]
Neuh, ik ben 20min geleden begonnen met "werken"... nu alleen effectief in gang schieten :p
* Octagon heeft geen probleem meer met thuiswerk.
[..]
Ik probeer net zo min mogelijk te denken...
Het denken heeft me véél te véél energie gekost - gisteren dachten mijn snookerbuddy's dat ik hen iets moest vertellen omdat ik blijkbaar héél opgewekt was. Dat waren ze blijkbaar niet meer gewoon
Wat mij niet weerhoudt van aan ex(en) te denken, mij met momenten eenzaam te voelen én toch wel een bepaald soort contact (met het andere geslacht) te missen...
Het is nu al een paar dagen dat alle exen ten gepaste tijde de revue passeren... zéér bizar, vind ik zelf.
Geen idee, maar ik zou er niet teveel achter zoeken. Het zou een beetje vreemd zijn als ze na een half jaar besluit dat ze je toch nog wel leuk vind.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha indirect bedoel ik daar dus mee, dat het gewoon enrom weinig zin heeft om te gaan redeneren, en te gaan denken wat er ''waarschijnlijk'' allemaal zal gebeuren....
In een post las ik terug : ''Ach, ik weet heus wel dat we nog regelmatig wat zullen gaan afspreken, maar dat ik nu al een week niets van haar hoor doet me gewoon pijn''...Dit was half augustus...
Ik had toen eens moeten weten dat we nooit meer zouden afspreken, en dat de eerste keer dat ik wat van haar zou horen pas weer 4 januari Jl. zou zijn.... Toen had die wetenschap me echt opgebroken waarschijnlijk, nu heeft het me alleen maar sterker gemaakt, plus dat mijn ex op de een of andere manier zo nu en dan weer eens contact zoekt...
Daarover heb ik trouwens nog een vraagje aan jullie. Mijn ex zoekt dus de laatste 2 weken weer contact, maar alleen na het elkaar fysiek tegenkomen. De eerste keer passeerden we elkaar in een auto, de tweede keer zten we beiden in dezelfde kroeg....
Dan denkt ze kennelijk wel van ik pak mn telefoon en ga hem eens sms' en, maar als we elkaar die 2 gelegenheden toevallig waren misgelopen, dan had ik waarschijnlijk niets van haar gehoord ?!
Dat vind ik toch vreemd. Is het zo dat ze door mij te zien opeens denkt, hee bart leeft ook nog ik zal hem eens wat sturen? Of denkt ze een geldige reden nodig te hebben om mij te sms' en, en (durft?) ze dit niet zomaar ''out the blue'' ?
Als eerste ingeving zou ik denken een soort van schuldgevoel. Maar ergens klopt dat niet want ze is je niets verplicht. Misschien toch een soort herinnering aan de 'sweet old times' waarbij dit soort contact tussen jullie wel normaal was. Kennelijk is het elkaar zien voor haar dan een mooie gelegenheid het wel te kunnen doen? Geen idee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Haha indirect bedoel ik daar dus mee, dat het gewoon enrom weinig zin heeft om te gaan redeneren, en te gaan denken wat er ''waarschijnlijk'' allemaal zal gebeuren....
In een post las ik terug : ''Ach, ik weet heus wel dat we nog regelmatig wat zullen gaan afspreken, maar dat ik nu al een week niets van haar hoor doet me gewoon pijn''...Dit was half augustus...
Ik had toen eens moeten weten dat we nooit meer zouden afspreken, en dat de eerste keer dat ik wat van haar zou horen pas weer 4 januari Jl. zou zijn.... Toen had die wetenschap me echt opgebroken waarschijnlijk, nu heeft het me alleen maar sterker gemaakt, plus dat mijn ex op de een of andere manier zo nu en dan weer eens contact zoekt...
Daarover heb ik trouwens nog een vraagje aan jullie. Mijn ex zoekt dus de laatste 2 weken weer contact, maar alleen na het elkaar fysiek tegenkomen. De eerste keer passeerden we elkaar in een auto, de tweede keer zten we beiden in dezelfde kroeg....
Dan denkt ze kennelijk wel van ik pak mn telefoon en ga hem eens sms' en, maar als we elkaar die 2 gelegenheden toevallig waren misgelopen, dan had ik waarschijnlijk niets van haar gehoord ?!
Dat vind ik toch vreemd. Is het zo dat ze door mij te zien opeens denkt, hee bart leeft ook nog ik zal hem eens wat sturen? Of denkt ze een geldige reden nodig te hebben om mij te sms' en, en (durft?) ze dit niet zomaar ''out the blue'' ?
"De enige zekerheid is dat er geen zekerheden zijn."quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef undissputed het volgende:
Niets loopt zoals je denkt dat het gaat lopen dat klopt denk ik wel. En dat vind ik ergens ook wel mooi om te weten.
dan is er niks te klagen tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Zeg jongens (en meiden); ik zit al dagen in zo'n "weet-niet" stemming...jullie helpen me echt niet met al die onzekerheden
(wat ik zeker weet is dat het de laatste weken onverwachts (!) beter loopt dan de laatste maanden en allemaal 'volgens het boekje')
Wat ik meen te merken WW, is dat je hoop aan het kweken bent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Zeg jongens (en meiden); ik zit al dagen in zo'n "weet-niet" stemming...jullie helpen me echt niet met al die onzekerheden
(wat ik zeker weet is dat het de laatste weken onverwachts (!) beter loopt dan de laatste maanden en allemaal 'volgens het boekje')
Dan lees jij toch iets anders als ik hier lees hoor... (en dat terwijl mijn glas normalieter half leeg isquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef ex het volgende:
Potverdorie, ik kom maar weer is even met wat positieve berichten want het is weer een hoopje elende zo natuurlijk.
Ik ga me toch een partij lekker. Leuk meisje ontmoet, we zijn een soort van friends with benefits relatie aan het kweken & me ex stalkt me nog steeds met lompe dingen (it's good for my ego).
Gister avond heerlijk zitten drinken met een vriend van me, en me weekend zit alweer vol geplanned.
Kortom, jongens jullie kunnen het!
Oei, beschouw je mijn antwoord al als "je neus eraf bijten" ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef ex het volgende:
Niet zo happen, ik bedoel meer dat het allemaal wel goed komt, ik was ook een hoopje elende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |