abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91533710
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef ennudan het volgende:
voel me ineens enorm bezeikt door haar.

of ze nou een nieuwe vriend heeft en vreemd gegaan is ja of nee...
Lekker gevoel hè...zit met hetzelfde :N
Ik heb net een mailtje gemaakt over de situatie en ik moet je zeggen, lucht zo op!!
pi_91534007
Coldplay heeft een goed liedje gemaakt wat misschien nogal goed op mij kan slaan:
Er wordt daarin gezongen: the hardest part was letting go, not taking part
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91537255
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik vind het uitermate vreemd dat ze nog steeds haar post bij jou komt oppikken. Zoiets had je allang kunnen regelen. Volgens mij wil je zelf niet alle lijnen doorknippen, ook al blijf je herhalen dat je dat wel wil. :Y
Beetje late reactie van mij, maar eerste werkdag op een nieuwe locatie (zelfde werk, zelfde werkgever, alleen een stuk dichterbij :D) dus was een beetje hectisch :P

Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, ik WILDE niet alle lijnen doorknippen, nu wil ik dat echter wel. Niet zozeer omdat ik helemaal geen gevoelens meer voor haar heb, integendeel, maar ik wil die hoop gewoon niet meer krijgen/hebben. Ik kreeg vandaag te horen dat haar beste vriendin bevallen is van een dochter, en godzijdank heeft ze me daar niks over gestuurd maar kreeg ik het via via te horen en ik vind het prima zo :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ben ook oprecht blij voor je dat je zelfvertrouwen en alles omhoog is gegaan door de beslissing die voor jou het beste werkt.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat niet elke kapotte relatie een 'verbreek-al-het-contact' nodig heeft. Als dit voor jou de beste optie is, dan moet je dat doen! Dat meen ik. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor mij ook geldt.

In 2007 is het zo gegaan zoals jullie nu weer van me verwachten en dat heeft enorm veel kapot gemaakt. Ik denk echt dat m'n ex en ik dit aankunnen. En als dat soms met een 'auw' moet gaan, dan neem ik dat voor lief. Maar de shit die ik in 2007 heb meegemaakt wil ik niet nog eens.
Ik zeg ook niet dat elke relatie dat nodig heeft, maar voor mij voelt dit wel als het beste. En dan met name omdat ik heel anders tegen haar aankijk dan zij tegen mij (althans, op dit moment). Zij kan het wel leuk vinden om vrienden te blijven, maar ik had zo'n terugval de dag na het (hele gezellige) etentje dat ik dacht: Nee, dit wil ik niet meer, niet weer die hel in, dan maar het contact verbreken.

Ik snap wel dat ze het me gunt hoor, dat ik eindelijk naar de vestiging mag waar ik al zo lang heen wil. Maar ik WEET dat ze me dat wel gunt, dat hoeft ze dan toch niet te bevestigen door middel van weer een berichtje, tegen alle afspraken in? Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt niks van zich te laten horen nu... ik ga er iig niet op wachten, vrijdag lekker stappen! :P

Oh btw, het gaat zo hard hier dat ik over de meeting niks meer heb gehoord. Gaat dat nog door? Ik kom idd uit de omgeving Amersfoort btw Joycie ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:54:03 #229
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91537795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef jeice het volgende:

[..]

Beetje late reactie van mij, maar eerste werkdag op een nieuwe locatie (zelfde werk, zelfde werkgever, alleen een stuk dichterbij :D) dus was een beetje hectisch :P

Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, ik WILDE niet alle lijnen doorknippen, nu wil ik dat echter wel. Niet zozeer omdat ik helemaal geen gevoelens meer voor haar heb, integendeel, maar ik wil die hoop gewoon niet meer krijgen/hebben. Ik kreeg vandaag te horen dat haar beste vriendin bevallen is van een dochter, en godzijdank heeft ze me daar niks over gestuurd maar kreeg ik het via via te horen en ik vind het prima zo :)
Maar zolang jij haar post ontvangt blijft ze afhankelijk van je. Waarom kan ze haar post niet op een ander adres ontvangen? Dus als je echt geen contact meer wil dan moet je ook dat lijntje doorknippen.

Overigens zou ik haar dat zelf laten regelen. Geef haar tot een bepaalde tijd (eind van de maand?) en stuur na die datum de post Retour Afzender. Jij hoeft dit in ieder geval niet te regelen, het is tenslotte haar post.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91538186
Je kan de post toch ook gewoon door TNT laten doorsturen?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:59:35 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91538249
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Je kan de post toch ook gewoon door TNT laten doorsturen?
Ja, dat is die verhuisservice van ze toch?
pi_91538320
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Maar zolang jij haar post ontvangt blijft ze afhankelijk van je. Waarom kan ze haar post niet op een ander adres ontvangen? Dus als je echt geen contact meer wil dan moet je ook dat lijntje doorknippen.

Overigens zou ik haar dat zelf laten regelen. Geef haar tot een bepaalde tijd (eind van de maand?) en stuur na die datum de post Retour Afzender. Jij hoeft dit in ieder geval niet te regelen, het is tenslotte haar post.
Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond. Ik heb eigenlijk geen flauw idee of dit waar is, en ook eigenlijk helemaal geen zin om het uit te zoeken. Misschien is zij het juist wel die dat lijntje open probeert te houden. Maar als het aan mij ligt staat het huis volgende maand alleen op mijn naam. En vanaf dat moment is het retour afzender inderdaad :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:03:33 #233
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91538535
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef jeice het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond.
Wat is dit voor een flauwekul? :{w

Dan laat ze dr post toch doorsturen naar haar ouders?

TNT Verhuisservice
pi_91538891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef jeice het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond.
Is idd een kulreden. Een KvK-inschrijvingadres en een correspondentie-adres voor haar bedrijfje staan volkomen los van elkaar.
Zorg iig wel dat het KvK-inschrijvingsadres meegaat met haar als ze definitief weer een eigen adres heeft. Ik neem aan dat ze op dit moment volgens de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) nog op jouw adres mede-ingeschreven staat. Let op; het GBA is leidend voor veel andere officiele instanties zoals bijv. de belastingdienst e.d. maar ook voor de gemeentelijke aanslagen voor jou weer ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91543176
Hoe gaat het deze avond met het loslaten van je ex voor jullie?

Hier gaat het wel prima eigenlijk, ik denk dat een tijd rust me heel goed gaat doen. En met rust bedoel ik, geen contact met mijn ex.

Alleen als het om ons kind gaat wil ik contact maar dat staat los van het gedoe tussen haar en mij.
pi_91543464
Serieus geen 5 minuten nadat ik het bericht hierboven hier plaatste krijg ik een sms van haar waarin samengevat staat 'slaap lekker en ik spreek je morgen xxxx'

Ik snap er niks meer van.
pi_91543757
Ik probeer minder aan haar te gaan denken, en af en toe lukt dat ook wel. Toch flitsen er regelmatig nog leuke herinneringen langs. Die doen pijn, want waarschijnlijk komt er geen kans meer om samen nieuwe herinneringen te maken...
Waar ik heel erg aan hechtte was het vele knuffelen, lekker samen tegen elkaar liggen, filmpje kijken... Haar wakker zien worden in de ochtend.

Maar verder gaat het wel ok. Slaapmedicatie begint te werken, lijkt wel heel anders te werken vanavond. Zie alles draaien, haha. Maar ik word ook moe, dus het helpt nog wel ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:35:53 #238
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91544014
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef undissputed het volgende:
Serieus geen 5 minuten nadat ik het bericht hierboven hier plaatste krijg ik een sms van haar waarin samengevat staat 'slaap lekker en ik spreek je morgen xxxx'

Ik snap er niks meer van.
Dat oude veilige gevoel speelt op. Totdat ze een ander heeft waar ze kan uithuilen, dan hoor je niks meer van haar. Mark my words.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:38:26 #239
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91544138
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dat oude veilige gevoel speelt op. Totdat ze een ander heeft waar ze kan uithuilen, dan hoor je niks meer van haar. Mark my words.
daar kom ik nu ook achter inderdaad
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91544255
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja ik verwacht er ook niks van ofzo. Ik reageer er ook verder niet op, ik snap alleen niet waarom ze zegt dat ze me morgen gaat spreken. We hebben niks afgesproken ofzo en ik ben ook niet van plan om haar morgen te gaan spreken.

En het kan zomaar zijn dat ze mij toch niet helemaal kwijt wil totdat ze inderdaad een ander heeft om zich aan vast te klampen.
pi_91544270
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef ennudan het volgende:

[..]

daar kom ik nu ook achter inderdaad
I feel your pain.
Vandaag loopt het ook even niet zo lekker hier.
Niet dat er iets gebeurd is, maar m'n gevoelens nemen weer een loopje met me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 19 januari 2011 @ 02:09:23 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91548591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef undissputed het volgende:
En het kan zomaar zijn dat ze mij toch niet helemaal kwijt wil totdat ze inderdaad een ander heeft om zich aan vast te klampen.
Dit.

Mijn oude liefde had er ook last van. Nadat het over was dacht ze me nog steeds lastig te kunnen vallen met domme sms'jes over haar shit met notabene andere exen. Ik was zo stom om er in mee te gaan, totdat ze opeens riep dat ik haar 'zo moeilijk kon loslaten'. :') Toen dacht ik ook van: 'Okee, wtf? Jij sms't mij steeds, doos.' Zullen wel haar BL trekjes zijn geweest, altijd de schuld afschuiven op anderen, ook al ben je zelf de katalysator.

Toen ze niet veel later een paar nieuwe schoenen had waarbij ze kon uithuilen over al die gemene exen (waar ik nu ook bij hoor) wilde ze niks meer met me te maken hebben. (Die nieuwe schoenen zijn intussen ook alweer een paar oude geworden, hehe. Die gozer had het sneller door dan ik.).

Het enige wat ik me nog wel eens afvraag is of ze nog stiekem meeleest hier. Dat deed ze de eerste paar maanden (zogenaamd had ze het vermomen van vrienden van haar. Tuurlijk meid!). Had ze weer een stok om me mee te slaan. Maar goed, het is nu zo'n 5 maanden radiostilte en dat houden we graag zo. Mijn leven is er alleen maar beter op geworden, want dankzij de breuk heb ik een aantal leuke mensen leren kennen, waaronder mijn huidige liefde. :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:55:22 #243
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91549612
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

I feel your pain.
Vandaag loopt het ook even niet zo lekker hier.
Niet dat er iets gebeurd is, maar m'n gevoelens nemen weer een loopje met me.
Precies...
Ik heb die gevoelens nog wel (wel minder) maar dan duikt ze inderdaad ineens op in mijn hoofd. Ik kan het steeds vaker en steeds beter wegredeneren en "begrijpen" dat het zo allemaal niet gaat, dat ik het niet moet willen en dat het allemaal niet zo geweldig was/is maar soms lukt dat gewoon even niet....
Zal er wel bij horen neem ik maar aan.

Vooral het nieuws dat ze nu veel in Belgie is (waar ze naar ik weet niks te zoeken heeft behalve die gozer van dat spelletje) doet me niet heel erg goed. Aan de andere kant zoals een vriend van me al zei... je kunt haar niet beoordelen op wat ze zegt (ik hou van je wil bij je zijn, kinderen noem het maar op) maar alleen nog op wat ze doet (negeren in de kroeg, liegen, vreemdgaan, geen contact, niet willen afspreken).... als je die redenering volgt is het ineens allemaal heel simpel

Goedemorgen overigens... Iemand koffie?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91550636
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef ennudan het volgende:

[..]

Precies...
Ik heb die gevoelens nog wel (wel minder) maar dan duikt ze inderdaad ineens op in mijn hoofd. Ik kan het steeds vaker en steeds beter wegredeneren en "begrijpen" dat het zo allemaal niet gaat, dat ik het niet moet willen en dat het allemaal niet zo geweldig was/is maar soms lukt dat gewoon even niet....
Zal er wel bij horen neem ik maar aan.

Vooral het nieuws dat ze nu veel in Belgie is (waar ze naar ik weet niks te zoeken heeft behalve die gozer van dat spelletje) doet me niet heel erg goed. Aan de andere kant zoals een vriend van me al zei... je kunt haar niet beoordelen op wat ze zegt (ik hou van je wil bij je zijn, kinderen noem het maar op) maar alleen nog op wat ze doet (negeren in de kroeg, liegen, vreemdgaan, geen contact, niet willen afspreken).... als je die redenering volgt is het ineens allemaal heel simpel

Goedemorgen overigens... Iemand koffie?
Goedemorgen, ik lust wel een bakje.. Ook al lig ik nog in mijn bedje :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:14:54 #245
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91550775
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Goedemorgen, ik lust wel een bakje.. Ook al lig ik nog in mijn bedje :)
Wrijf het er maar in...... en laat me raden... koekje erbij :)
pi_91550779
Wil ook wel een lekker kopje koffie.
Ik ga zo naar Arcen, thermaalbaden :) Even lekker relaxen... Heb gelukkig vannacht wel geslapen, er niet al te veel over liggen piekeren.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:18:30 #247
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91550850
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Mr.Myst het volgende:
Wil ook wel een lekker kopje koffie.
Ik ga zo naar Arcen, thermaalbaden :) Even lekker relaxen... Heb gelukkig vannacht wel geslapen, er niet al te veel over liggen piekeren.
Dat is een begin!!!

*deelt aan iedereen koffie uit... zelf melk en suiker toevoegen.... ik drink hem net zo zwart als mijn ziel*
pi_91550940
Slapen is voor mij niet een heel groot probleem, ik word nog wel wakker snachts maar dan slaap ik ook zo weer verder.
pi_91550951
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:18 schreef ennudan het volgende:

[..]

Dat is een begin!!!

*deelt aan iedereen koffie uit... zelf melk en suiker toevoegen.... ik drink hem net zo zwart als mijn ziel*
Ik wil hem ook zwart hoor.. Dit keer heb ik voor koekjes gezorgd! Lekkere stroopwafels :D

Oww Mr. Myst, ik ben jaloers!! Jij gaat dus lekker een dagje relaxen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:24:20 #250
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91550963
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik wil hem ook zwart hoor.. Dit keer heb ik voor koekjes gezorgd! Lekkere stroopwafels :D

Oww Mr. Myst, ik ben jaloers!! Jij gaat dus lekker een dagje relaxen!
Ik denk dat iedereen wel jaloers is op een dagje thermaalbaden!!!!

Stroopwafels top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')