Lekker gevoel hè...zit met hetzelfdequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef ennudan het volgende:
voel me ineens enorm bezeikt door haar.
of ze nou een nieuwe vriend heeft en vreemd gegaan is ja of nee...
Beetje late reactie van mij, maar eerste werkdag op een nieuwe locatie (zelfde werk, zelfde werkgever, alleen een stuk dichterbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:06 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate vreemd dat ze nog steeds haar post bij jou komt oppikken. Zoiets had je allang kunnen regelen. Volgens mij wil je zelf niet alle lijnen doorknippen, ook al blijf je herhalen dat je dat wel wil.
Ik zeg ook niet dat elke relatie dat nodig heeft, maar voor mij voelt dit wel als het beste. En dan met name omdat ik heel anders tegen haar aankijk dan zij tegen mij (althans, op dit moment). Zij kan het wel leuk vinden om vrienden te blijven, maar ik had zo'n terugval de dag na het (hele gezellige) etentje dat ik dacht: Nee, dit wil ik niet meer, niet weer die hel in, dan maar het contact verbreken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben ook oprecht blij voor je dat je zelfvertrouwen en alles omhoog is gegaan door de beslissing die voor jou het beste werkt.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat niet elke kapotte relatie een 'verbreek-al-het-contact' nodig heeft. Als dit voor jou de beste optie is, dan moet je dat doen! Dat meen ik. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor mij ook geldt.
In 2007 is het zo gegaan zoals jullie nu weer van me verwachten en dat heeft enorm veel kapot gemaakt. Ik denk echt dat m'n ex en ik dit aankunnen. En als dat soms met een 'auw' moet gaan, dan neem ik dat voor lief. Maar de shit die ik in 2007 heb meegemaakt wil ik niet nog eens.
Maar zolang jij haar post ontvangt blijft ze afhankelijk van je. Waarom kan ze haar post niet op een ander adres ontvangen? Dus als je echt geen contact meer wil dan moet je ook dat lijntje doorknippen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef jeice het volgende:
[..]
Beetje late reactie van mij, maar eerste werkdag op een nieuwe locatie (zelfde werk, zelfde werkgever, alleen een stuk dichterbij) dus was een beetje hectisch
Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, ik WILDE niet alle lijnen doorknippen, nu wil ik dat echter wel. Niet zozeer omdat ik helemaal geen gevoelens meer voor haar heb, integendeel, maar ik wil die hoop gewoon niet meer krijgen/hebben. Ik kreeg vandaag te horen dat haar beste vriendin bevallen is van een dochter, en godzijdank heeft ze me daar niks over gestuurd maar kreeg ik het via via te horen en ik vind het prima zo
Ja, dat is die verhuisservice van ze toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Je kan de post toch ook gewoon door TNT laten doorsturen?
Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond. Ik heb eigenlijk geen flauw idee of dit waar is, en ook eigenlijk helemaal geen zin om het uit te zoeken. Misschien is zij het juist wel die dat lijntje open probeert te houden. Maar als het aan mij ligt staat het huis volgende maand alleen op mijn naam. En vanaf dat moment is het retour afzender inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Maar zolang jij haar post ontvangt blijft ze afhankelijk van je. Waarom kan ze haar post niet op een ander adres ontvangen? Dus als je echt geen contact meer wil dan moet je ook dat lijntje doorknippen.
Overigens zou ik haar dat zelf laten regelen. Geef haar tot een bepaalde tijd (eind van de maand?) en stuur na die datum de post Retour Afzender. Jij hoeft dit in ieder geval niet te regelen, het is tenslotte haar post.
Wat is dit voor een flauwekul?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef jeice het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond.
Is idd een kulreden. Een KvK-inschrijvingadres en een correspondentie-adres voor haar bedrijfje staan volkomen los van elkaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef jeice het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ze zegt dat dat niet kan ivm haar net opgestartte eigen bedrijfje. Ze had van wat mensen om haar heen begrepen was dat het beter was om de post te ontvangen op het adres waar ze ingeschreven stond.
Dat oude veilige gevoel speelt op. Totdat ze een ander heeft waar ze kan uithuilen, dan hoor je niks meer van haar. Mark my words.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef undissputed het volgende:
Serieus geen 5 minuten nadat ik het bericht hierboven hier plaatste krijg ik een sms van haar waarin samengevat staat 'slaap lekker en ik spreek je morgen xxxx'
Ik snap er niks meer van.
daar kom ik nu ook achter inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat oude veilige gevoel speelt op. Totdat ze een ander heeft waar ze kan uithuilen, dan hoor je niks meer van haar. Mark my words.
Ja ik verwacht er ook niks van ofzo. Ik reageer er ook verder niet op, ik snap alleen niet waarom ze zegt dat ze me morgen gaat spreken. We hebben niks afgesproken ofzo en ik ben ook niet van plan om haar morgen te gaan spreken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat oude veilige gevoel speelt op. Totdat ze een ander heeft waar ze kan uithuilen, dan hoor je niks meer van haar. Mark my words.
I feel your pain.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
daar kom ik nu ook achter inderdaad
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef undissputed het volgende:
En het kan zomaar zijn dat ze mij toch niet helemaal kwijt wil totdat ze inderdaad een ander heeft om zich aan vast te klampen.
Precies...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
I feel your pain.
Vandaag loopt het ook even niet zo lekker hier.
Niet dat er iets gebeurd is, maar m'n gevoelens nemen weer een loopje met me.
Goedemorgen, ik lust wel een bakje.. Ook al lig ik nog in mijn bedjequote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Precies...
Ik heb die gevoelens nog wel (wel minder) maar dan duikt ze inderdaad ineens op in mijn hoofd. Ik kan het steeds vaker en steeds beter wegredeneren en "begrijpen" dat het zo allemaal niet gaat, dat ik het niet moet willen en dat het allemaal niet zo geweldig was/is maar soms lukt dat gewoon even niet....
Zal er wel bij horen neem ik maar aan.
Vooral het nieuws dat ze nu veel in Belgie is (waar ze naar ik weet niks te zoeken heeft behalve die gozer van dat spelletje) doet me niet heel erg goed. Aan de andere kant zoals een vriend van me al zei... je kunt haar niet beoordelen op wat ze zegt (ik hou van je wil bij je zijn, kinderen noem het maar op) maar alleen nog op wat ze doet (negeren in de kroeg, liegen, vreemdgaan, geen contact, niet willen afspreken).... als je die redenering volgt is het ineens allemaal heel simpel
Goedemorgen overigens... Iemand koffie?
Wrijf het er maar in...... en laat me raden... koekje erbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik lust wel een bakje.. Ook al lig ik nog in mijn bedje
Dat is een begin!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Mr.Myst het volgende:
Wil ook wel een lekker kopje koffie.
Ik ga zo naar Arcen, thermaalbadenEven lekker relaxen... Heb gelukkig vannacht wel geslapen, er niet al te veel over liggen piekeren.
Ik wil hem ook zwart hoor.. Dit keer heb ik voor koekjes gezorgd! Lekkere stroopwafelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:18 schreef ennudan het volgende:
[..]
Dat is een begin!!!
*deelt aan iedereen koffie uit... zelf melk en suiker toevoegen.... ik drink hem net zo zwart als mijn ziel*
Ik denk dat iedereen wel jaloers is op een dagje thermaalbaden!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zwart hoor.. Dit keer heb ik voor koekjes gezorgd! Lekkere stroopwafels
Oww Mr. Myst, ik ben jaloers!! Jij gaat dus lekker een dagje relaxen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |