Dan heeft hij echt een enorme plaat voor z'n kop (dat hadden we ook al begrepen hoor!). Als hij ook maar enig inzicht had over de manier waarop jullie op elkaar reageren, had hij je met rust gelaten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon niet door dat ik hier net jankend heb gezeten en rust wil.. Is toch erg.. Heb het zelfs gezegd!
Wat Mr Myst zegt inderdaad..... sommige mannen zijn geboren met een plaat en een kop van betonquote:
Doe es niet zo denigrerend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik dacht dat dit topic een plek was om twijfels, gedachten en conflicterende gevoelens over vorige relaties, en hoe deze nieuwe relaties beinvloeden, te bespreken. Of geldt dat alleen als je ex nog leeft, zodat je pijnlijke facebook-statussen kunt lezen en hier melden?
IK doe denigrerend..? Ik krijg allemaal ongegronde verwijten naar mijn hoofd gesmeten terwijl ik alleen mijn verhaal wilde delen, en IK ben degene die denigrerend doet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Doe es niet zo denigrerend.![]()
Als je hier niet de antwoorden krijgt die je zoekt dan moet je er maar een nieuw topic over openen.
Het is geen opbouwende kritiek, want het wordt alleen maar gezegd, zonder enige vorm van constructief advies. Het is geen kwestie van perspectief.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef goofy_goober het volgende:
Jij ziet het als verwijten, een ander als opbouwende kritiek. Als je daar al niet tegen kunt dan zit je hier denk ik verkeerd.
Zou je denken, he? Maar blijkbaar zijn er verschillende vormen van moeite hebben met het loslaten van je ex die bepalend zijn of je wel of niet in dit topic thuis hoort.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef undissputed het volgende:
Moeite hebben met het loslaten van je ex?
Heb niet allemaal je posts gelezen - uit wat ik gelezen heb, kan ik besluiten dat het een heftig verlies is (niet iedereen verliest letterlijk zijn ex, alhoewel ze -strictly spoken- nog niet je vriendin, laat staan ex was)... en voor mijn part, post je dan ook hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zou je denken, he? Maar blijkbaar zijn er verschillende vormen van moeite hebben met het loslaten van je ex die bepalend zijn of je wel of niet in dit topic thuis hoort.
Dat klinkt inderdaad als de beste oplossing. Dat is beter dan een relatie forceren met iemand die dat misschien helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef undissputed het volgende:
Wat als je ex zegt niet te weten hoeveel ze van je houd, en of dit genoeg is voor een relatie? Zelf dacht ik aan met rust laten en het haar maar laten uitzoeken omdat ik er verder niks aan kan doen.
@undissputed:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef undissputed het volgende:
Wat als je ex zegt niet te weten hoeveel ze van je houd, en of dit genoeg is voor een relatie? Zelf dacht ik aan met rust laten en het haar maar laten uitzoeken omdat ik er verder niks aan kan doen.
Dat is die andere 'relatie' (de ouderband) die er nog eens tussendoor loopt en ook zal zorgen voor de nodige onduidelijkheden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:37 schreef undissputed het volgende:
Ja zo zit het precies in elkaar, ik word er moedeloos van.
Ik wil het eigenlijk ook allemaal niet meer, het is de moeite niet waard.
Ik denk dat ik haar met rust ga laten en alleen vragen beantwoord omtrent ons kind.
even met rust laten. zo kun je allebei nadenken wat je wilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef undissputed het volgende:
En dat checken voor beschikbaarheid doet ze geloof ik wel, zo vroeg ze laatste ook aan een vriendin van me of ik veel met haar afsprak ofzo.
Ik vraag me alleen af waarom ze dat doet, om even te checken of ze me toch niet helemaal kwijt is? Maar waarom zou ze dat dan doen?
Omdat ze onzeker is, zodat ze altijd op jou kan terugvallen, mocht ze spijt hebben. Moet je je niks van aantrekken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef undissputed het volgende:
En dat checken voor beschikbaarheid doet ze geloof ik wel, zo vroeg ze laatste ook aan een vriendin van me of ik veel met haar afsprak ofzo.
Ik vraag me alleen af waarom ze dat doet, om even te checken of ze me toch niet helemaal kwijt is? Maar waarom zou ze dat dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |