abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91496729
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan me heel goed in jullie vinden. Dat meen ik oprecht, maar ik denk dat als ik haar verwijder en compleet geen contact heb, dat ik dan een soort van wrok tegen haar krijg. Het gaat nu goed en dat wil ik ff houden zo. Hoe langer ik haar als gewone vriendin zie, hoe meer ik aan dat beeld gewend raak en er vrede mee kan hebben.

@ jeice, kijk nou eens naar jezelf. Je bent gelijk van de kaart als je ex je zoiets stuurt. En dat omdat je juist zo star vasthoudt aan je 'geen contact' mentaliteit.
Ik heb momenteel zoiets van: vrienden, leuk en aardig. Maar ik denk dat als ze zou zeggen 'Rens ik wil geen contact meer', dat ik daar (na ff slikken) ook wel mee kan leven.

Ofwel, neem het gewoon wat soepeler ipv heel dwingend 1 positie in te nemen.
Ik ben niet van de kaart, ik baal er gewoon verschrikkelijk van dat ze ondanks de afspraak toch gewoon contact met me opneemt. En dat vooral omdat JUIST toen ik haar een maand niet gesproken of gezien had, het echt heel goed met me ging (nog steeds wel hoor :P)

Zodra ik merkte dat we na ons etentje bijna 2 weken terug een terugval had heb ik voor mezelf echt de knoop doorgehakt: Dit is afgelopen en dat zal ik haar duidelijk maken ook. Dat heb ik gedaan en tegen alle afspraken in stuurt ze me toch een bericht. Ik weet bijna zeker dat ze dat binnenkort (kan elk moment gebeuren) weer doet als haar beste vriendin is bevallen.

Maar wat moet ik dan doen Neo? Ik ben zo blij dat het beter met me gaat, mijn zelfvertrouwen is de afgelopen maand omhoog geschoten, ik krijg (gelukkig) aandacht van meiden al doe ik er nog vrij weinig mee en ik kan haar langzaam vergeten. Als ik wél contact met haar had gehouden had ik tot op de dag van vandaag elke dag nog die hoop gehouden, ik moet er echt niet aan denken. Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar, maar lang niet zoveel als in het begin en dat laatste beetje moet weggaan door geen contact te hebben. Als ze me terug wilt moet ze dat maar duidelijk maken en dan beslis IK wat ik er mee doe, maar met vage, lief bedoelde of dubbelzinnige smsjes hoeft ze op dit moment gewoon niet aan te komen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:06:05 #127
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91496811
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef jeice het volgende:
Ook niet als ze alleen de post op zou komen halen, zoals afgesproken. Dat doet ze maar 1 keer in de 1-2 weken zonder het me te laten weten, ik zie het vanzelf wel als de post verdwenen is. Ik heb haar ook verteld dat ze alleen daarvoor hoeft te komen en dat ze in de rest van het huis niks te zoeken heeft, ook al kan ik dat niet controleren.
Ik vind het uitermate vreemd dat ze nog steeds haar post bij jou komt oppikken. Zoiets had je allang kunnen regelen. Volgens mij wil je zelf niet alle lijnen doorknippen, ook al blijf je herhalen dat je dat wel wil. :Y
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91497195
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef jeice het volgende:

[..]

Ik ben niet van de kaart, ik baal er gewoon verschrikkelijk van dat ze ondanks de afspraak toch gewoon contact met me opneemt. En dat vooral omdat JUIST toen ik haar een maand niet gesproken of gezien had, het echt heel goed met me ging (nog steeds wel hoor :P)

Zodra ik merkte dat we na ons etentje bijna 2 weken terug een terugval had heb ik voor mezelf echt de knoop doorgehakt: Dit is afgelopen en dat zal ik haar duidelijk maken ook. Dat heb ik gedaan en tegen alle afspraken in stuurt ze me toch een bericht. Ik weet bijna zeker dat ze dat binnenkort (kan elk moment gebeuren) weer doet als haar beste vriendin is bevallen.

Maar wat moet ik dan doen Neo? Ik ben zo blij dat het beter met me gaat, mijn zelfvertrouwen is de afgelopen maand omhoog geschoten, ik krijg (gelukkig) aandacht van meiden al doe ik er nog vrij weinig mee en ik kan haar langzaam vergeten. Als ik wél contact met haar had gehouden had ik tot op de dag van vandaag elke dag nog die hoop gehouden, ik moet er echt niet aan denken. Natuurlijk denk ik nog wel eens aan haar, maar lang niet zoveel als in het begin en dat laatste beetje moet weggaan door geen contact te hebben. Als ze me terug wilt moet ze dat maar duidelijk maken en dan beslis IK wat ik er mee doe, maar met vage, lief bedoelde of dubbelzinnige smsjes hoeft ze op dit moment gewoon niet aan te komen.
Ik ben ook oprecht blij voor je dat je zelfvertrouwen en alles omhoog is gegaan door de beslissing die voor jou het beste werkt.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat niet elke kapotte relatie een 'verbreek-al-het-contact' nodig heeft. Als dit voor jou de beste optie is, dan moet je dat doen! Dat meen ik. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor mij ook geldt.

In 2007 is het zo gegaan zoals jullie nu weer van me verwachten en dat heeft enorm veel kapot gemaakt. Ik denk echt dat m'n ex en ik dit aankunnen. En als dat soms met een 'auw' moet gaan, dan neem ik dat voor lief. Maar de shit die ik in 2007 heb meegemaakt wil ik niet nog eens.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:25:24 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91497732
Voor mijn gevoel wil je toch nog iets te graag vriendjes zijn met haar. En we weten allemaal dat zoiets niet gaat werken wanneer de relatie slechts een paar maanden over is. Maar de tijd zal het leren. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91501329
Jongens, bestaat er ook zoiets als een Blue Tuesday?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91501453
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 06:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, bestaat er ook zoiets als een Blue Tuesday?
Kom op... morgen heb je een dag vrij ! :)

Denk dat als je hier post zowat alle dagen 'blue' kunnen zijn. :(
pi_91501455
Goedemorgen ochtendploeg! :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91501468
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
Helloooooooow. (en dat terwijl ik een uur langer in bed gelegen heb als normaal ! ;))
pi_91501508
Goh het start weer lekker 's-ochtends....normaliter gaat het in de ochtend goed tot perfect maar gisteravond met een bepaalde gedachte gaan slapen. Het is alsof die gedachte in de pauzestand is blijven staan tijdens de slaap en weer op 'play' gaat met het wakker worden.

Het rare mailcircus van afgelopen weekend spoelt na in mijn hoofd en doet me toch meer dan gedacht. Alhoewel het als een positieve stap gezien kan worden is mijn hoofd daar nog niet van overtuigd. Vermoedelijk zelfbescherming vanuit een oncontroleerbare wens om de vaart erin te houden terwijl 'het boekje' nu zegt dat er een adempauze van enkele weken zal kunnen gaan volgen.

Mijn stemgedrag voor de komende periode zal dus zijn "weet niet" en als ik ergens een hekel aan heb.... :?
Strek je eens uit !
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:06:28 #135
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91501509
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
goedemorgen!
koffie?

@joycie.. die bestaat want jij hebt hem. maar morgen wel lekker vrij!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91501515
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:06 schreef ennudan het volgende:

[..]

goedemorgen!
koffie?

@joycie.. die bestaat want jij hebt hem. maar morgen wel lekker vrij!
Ga graag! Doe maar een volle beker.....en een koekje erbij (als ze er nog zijn? ;) )
Strek je eens uit !
pi_91501526
Kutsituatie! Ik kan wel op de hele wereld schoppen en ik weet dat het gewoon de onmacht is die ik voel!
Strek je eens uit !
pi_91501687
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
Kutsituatie! Ik kan wel op de hele wereld schoppen en ik weet dat het gewoon de onmacht is die ik voel!
Zo zie je maar : met je verstand kun je de theorie beheersen, je gevoel gaat met je aan de haal.
De enige raad die ik je kan geven : probeer de rust, die je toch grotendeels voor het weekend had, terug te vinden.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:45:12 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91501749
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ga graag! Doe maar een volle beker.....en een koekje erbij (als ze er nog zijn? ;) )
Koekjes zijn op.... heeft iemand (ik verdenk mezelf) vorige keer allemaal opgegeten :)

En zo zie je maar... die achtbaan blijft nog wel even
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91501850
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:45 schreef ennudan het volgende:

[..]

Koekjes zijn op.... heeft iemand (ik verdenk mezelf) vorige keer allemaal opgegeten :)

En zo zie je maar... die achtbaan blijft nog wel even
@ennudan: Hoe is het met jou? Als het met jou beter gaat weet ik van wie ik het estafettestokje heb overgenomen ;)

(het shittige is dat ik weet dat er nu dus volgens het boekje een 'stilte'-periode gaat volgen van een of meerdere weken...)
Strek je eens uit !
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:59:27 #141
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91501932
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@ennudan: Hoe is het met jou? Als het met jou beter gaat weet ik van wie ik het estafettestokje heb overgenomen ;)

(het shittige is dat ik weet dat er nu dus volgens het boekje een 'stilte'-periode gaat volgen van een of meerdere weken...)
Tja hoe is het met mij... gister niet goed... vanacht best wel aardi geslapen en nu heb ik vooral zoiets van "val lekker kapot" beetje boos afzo.. weet niet waarom maar voelt wel lekker. Kan me steeds meer en sneller kwaad maken over haar domme acties. IK kan er niks aan doen en aan veranderen maar haar omgang is gewoon om kwaad van te worden....
En als ik haar dan gister als ik stom toevallig msn opstart voor een vriend uit engeland online zie en weer heel snel offline zie gaan dan is ze banger voor mij als ik voor haar.... en daar kan ik alleen maar om lachen :) (en ik zou ook niet aangesproken willen worden door mijn ex als ik weet dat ik hem bezeikt heb ;) )
Dus al met al.... je mag mijn stokje even hebben :)

en wat die stilte betreft... gebruik hem om jezelf op een rijtje te krijgen

EDIT: Always look on the bright side of life op de radio :) :) :) :)

[ Bericht 11% gewijzigd door ennudan op 18-01-2011 08:11:53 ]
pi_91502489
Nou ik ben er ook weer.. Na een ritje door de regen.. Een ingehouden jankbui en het bijna kapotgooien van mijn telefoon die het niet meer doet..

Al met al, een geweldige dag snap je wel!

IK WIL KOEKJES!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:50:46 #143
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91502518
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik ben er ook weer.. Na een ritje door de regen.. Een ingehouden jankbui en het bijna kapotgooien van mijn telefoon die het niet meer doet..

Al met al, een geweldige dag snap je wel!

IK WIL KOEKJES!
*rent nu naar de winkel om koekjes te halen*
pi_91502543
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:50 schreef ennudan het volgende:

[..]

*rent nu naar de winkel om koekjes te halen*
Wat lief :)

Ik zit op mijn werk nu, en ik kan wel janken en ik denk dat ik dat zo ook lekker ga doen..!
*Zo maar eens kijken of mijn telefoon het weer doet*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:54:45 #145
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91502592
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat lief :)

Ik zit op mijn werk nu, en ik kan wel janken en ik denk dat ik dat zo ook lekker ga doen..!
*Zo maar eens kijken of mijn telefoon het weer doet*
*komt terug rennen... vergeten te vragen welke koekjes :(*
pi_91502637
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:54 schreef ennudan het volgende:

[..]

*komt terug rennen... vergeten te vragen welke koekjes :(*
Met chocolade, want mijn telefoon doet het nog steeds niet.. Echt hoe erg kan alles fout gaan :o
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:09:39 #147
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91502849
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Met chocolade, want mijn telefoon doet het nog steeds niet.. Echt hoe erg kan alles fout gaan :o
*en weer terug sprinten.... nu ook door de regen hier.... chocolade maxi koekjes it is*

Zo af en toe zijn er inderdaad van die dagen dat alles mis gaat. En als je dan al niet lekker in je vel zit komt dat natuurlijk dubbel aan.
Vandaag dus een beetje rustig aan!
pi_91502938
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:09 schreef ennudan het volgende:

[..]

*en weer terug sprinten.... nu ook door de regen hier.... chocolade maxi koekjes it is*

Zo af en toe zijn er inderdaad van die dagen dat alles mis gaat. En als je dan al niet lekker in je vel zit komt dat natuurlijk dubbel aan.
Vandaag dus een beetje rustig aan!
Lekker :D

Dubbel, dat is nog zacht uitgedrukt denk ik hier.. Morgen vrij.. Morgen vrij.. Morgen vrij.. Morgen vrij..
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:26:27 #149
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91503181
inderdaad gewoon maar even vasthouden aan het morgen vrij gevoel!

En proberen dat voor donderdag en vrijdag ook te regelen.
pi_91503230
Dan houd ik maar even vast aan de regen van vandaag.....zucht....

Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')