abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:28:34 #176
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_91642667
Tjah, het jochie past misschien beter bij haar dan de vent, en die vent die past zeer waarschijnlijk veel beter bij een andere meid dan bij zijn ex. Want laten we eerlijk zijn, ze hadden niet de perfecte relatie ;)

De mensen die hier zo kort zitten lijken gewoon op die ex van jou joh :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_91643143
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat werken gaat je zeker helpen, daar ben ik van overtuigd! Lekker even je zinnen ergens anders.. Een soort doel hebben :) Ergens anders mee bezig zijn.. En last but not least.. Een soort nieuw begin misschien wel!
Ja ik ben positief!
Mwah, kijk wel uit dat je het niet overdrijft. Van de stress van mijn scheiding ben ik 20 kilo afgevallen (was zo slecht nog niet!), en heb ik meer dan 2 maanden aan overuren gemaakt. Nadeel is wel dat ik nu niet anders ken dan werken, wat lastig is als je weer het pad op wil!. Tevens, je verdrukt het dan toch, en verwerking zit er niet helemaal bij. Ik ben goed in verdrukken maar er zijn ook mensen die dan helemaal op branden.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_91646537
@Ordos20: ik snap wat je bedoeld, dit was puur voor mr Myst bedoeld omdat hij had aangegeven dat hij erg toe was aan iets nieuws, in de zinnen te verzetten. Ik denk niet dat hij daar in doorslaat. Zelf ben ik wel zo.. En loop nu tegen het punt op dat ik bijna opbrand..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91646595
Neo, jammer dat je besluit niet meer te posten op dit topic. En jammer dat het bij je voelt alsof je niet word gewaardeerd (als ik dat zo mag zeggen).
Kritiek krijg je hier nu eenmaal.. Maar je geeft het zelf ook net zo goed. Soms leuk en soms wat directer of botter.
Dat is het mooie aan een topic met verschillende persoonlijkheden.

En ja een vriendengroepje, weet niet of je het zo moet noemen. Je krijgt wel een soort van "band" hier op het topic. Ik voel me hier begrepen.
Soms serieuze gespreken, maar soms ook luchtige opmerkingen. En een beetje slowchat tussendoor. Het is namelijk niet een groot drama!
En ook dit vind ik een mooi iets hier op het topic.

Maar goed als dit jou redenen zijn om te stoppen, vind ik dat jammer.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:13:30 #180
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91647074
goedemorgen allemaal,

@Neo, kerel ik geloof dat dat allemaal wel meevalt. Soms gaat het hier wel eens "hart" tegen "hart" maar daar is verder niks mis mee zolang iedereen respect voor elkaar heeft en dat is geloof ik wel zo. Uiteraard is het je eigen keuze om wel of niet te posten maar voor mij hoef je het echt niet te laten

Even ontopic heb ik gister toch maar eens gereageerd op die sms van haar. Heb gezegd dat ik dit weekend zou kijken wat er nog allemaal in de kelder stond en dat ik dan wel zou laten weten wanneer ze het kon komen halen. Ik zet gewoon alles klaar, geef haar een tijd en datum en dan kan ze het komen halen. Kan ze niet pech. Ik ga me niet meer aanpassen. Ik heb haar altijd alles gegeven en dan krijg je dit in dank. Bedoel niet meer verliefd geen relatie etc kan ik allemaal begrijpen maar je kunt toch gewoon respectvol en normaal met elkaar omgaan.
Zit me weer kwaad te maken om iets dat er helemaal niet toe doet......
Overigens is het msnnaam fokken weer t erug. Deze week is het: doubt is not a pleasant condition but certainty is absurd.....

vraag me dan meteen af of die nieuwe gozer toch niet zo lekker wegwipte :) :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:29:38 #181
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91647249
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat klopt catkiller :) Al zou het mij helemaal niet meer uit moeten maken of haar nieuwe relatie nu 6 maanden of 6 jaar duurt, dat is mijn zaak helemaal niet. Ik kan beter mijn energie in die nieuwe leuke meid steken waar ik alweer ruim 3 weken mee sms....

Dat zegt mijn verstand, maar mijn gevoel (dat net aardig was bezonken), is weer helemaal in de war geschud. Ik word een beetje bang van mezelf, ik ben echt een beetje in paniek...

En dat terwijl ik alleen weet dat ze gezoend hebben, en net op facebook zie dat ze eenzelfde nieuwsartikel posten, en op hyves vlak na elkaar ingelogd zijn...
Het erge is dat ik de jongen in kwestie ook al mijn hele leven ken, en het is echt een jochie. Ik ben zelf een vent van ruim 2 meter en dan dumpt mijn ex me en kiest vervolgens voor zo' n knulletje. Ik voel me wederom heel erg gedumpt en gekleineerd.... BAH wat haat ik dit gevoel, waarom ben ik toch zo fucking onzeker...
Het is 7 maanden na dato ik zou mijn schouders erbij op kunnen halen. Waarom zitten de meeste mensen hier maar hooguit een paar maandjes en ik nog steeds wat doe ik fout :(
Dat gevoel heeft iedereen die nog geen nieuwe liefde heeft gevonden en hoort dat zijn of haar ex wellicht met een ander heeft. Gaat ook wel weer over. Feit is dat je nu veel sneller kan relativeren dan 7 maanden geleden. Misschien kun je nu dan eens echt werk gaan maken van die ene meid. Ik denk dat je dat laatste schopje juist nodig had, ook al is zulk nieuws niet echt leuk om te horen. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door goofy_goober op 21-01-2011 08:35:09 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91647498
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:13 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen allemaal,

@Neo, kerel ik geloof dat dat allemaal wel meevalt. Soms gaat het hier wel eens "hart" tegen "hart" maar daar is verder niks mis mee zolang iedereen respect voor elkaar heeft en dat is geloof ik wel zo. Uiteraard is het je eigen keuze om wel of niet te posten maar voor mij hoef je het echt niet te laten

Even ontopic heb ik gister toch maar eens gereageerd op die sms van haar. Heb gezegd dat ik dit weekend zou kijken wat er nog allemaal in de kelder stond en dat ik dan wel zou laten weten wanneer ze het kon komen halen. Ik zet gewoon alles klaar, geef haar een tijd en datum en dan kan ze het komen halen. Kan ze niet pech. Ik ga me niet meer aanpassen. Ik heb haar altijd alles gegeven en dan krijg je dit in dank. Bedoel niet meer verliefd geen relatie etc kan ik allemaal begrijpen maar je kunt toch gewoon respectvol en normaal met elkaar omgaan.
Zit me weer kwaad te maken om iets dat er helemaal niet toe doet......
Overigens is het msnnaam fokken weer t erug. Deze week is het: doubt is not a pleasant condition but certainty is absurd.....

vraag me dan meteen af of die nieuwe gozer toch niet zo lekker wegwipte :) :)
Goed zo! Inderdaad gewoon een datum en tijd geven, en als ze dan niet kan is he pech. Niet meer aanpassen, daar word je zelf niet gelukkig van! Waarom heb je haar nog op msn? Met een speciale reden, of omdat je haar niet wilt blokkeren?
pi_91647508
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:07 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja over dat contact opnemen, ik weet het niet hoor...
Als je net bent verwikkeld in een groeiende romance met een nieuwe lover komt het als het goed is toch niet eens in je botte kop op om contact met je ex te gaan lopen zoeken?
WAAROM echt...
Het moment waarop ex weer 'volop' antwoordde, was ook hier het moment dat ze een ander had. Jouw ex is dus niet de enige ;)

Ook hier heeft het nieuws van die nieuwe relatie er hard ingehakt. Zal idd. iets met (verborgen) hoop koesteren te maken hebben.

Hopelijk voor jou kom je snel over dit nieuws heen.
pi_91647548
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat klopt catkiller :) Al zou het mij helemaal niet meer uit moeten maken of haar nieuwe relatie nu 6 maanden of 6 jaar duurt, dat is mijn zaak helemaal niet. Ik kan beter mijn energie in die nieuwe leuke meid steken waar ik alweer ruim 3 weken mee sms....

Dat zegt mijn verstand, maar mijn gevoel (dat net aardig was bezonken), is weer helemaal in de war geschud. Ik word een beetje bang van mezelf, ik ben echt een beetje in paniek...

En dat terwijl ik alleen weet dat ze gezoend hebben, en net op facebook zie dat ze eenzelfde nieuwsartikel posten, en op hyves vlak na elkaar ingelogd zijn...
Het erge is dat ik de jongen in kwestie ook al mijn hele leven ken, en het is echt een jochie. Ik ben zelf een vent van ruim 2 meter en dan dumpt mijn ex me en kiest vervolgens voor zo' n knulletje. Ik voel me wederom heel erg gedumpt en gekleineerd.... BAH wat haat ik dit gevoel, waarom ben ik toch zo fucking onzeker...
Het is 7 maanden na dato ik zou mijn schouders erbij op kunnen halen. Waarom zitten de meeste mensen hier maar hooguit een paar maandjes en ik nog steeds wat doe ik fout :(
Het is altijd kut om te horen dat je ex een ander heeft en zeker als als je nog "gevoel" hebt. Is even slikken, maar besef je wel.. Het leven gaat gewoon door. Richt je op die leuke andere meid! Ga zelf ook door. Scheld even op je ex in je kop, en bedenk je dat je ook leuke andere meiden hebt leren kennen.

Dit laatste schopje heb je misschien inderdaad nodig van Goofy hierboven ook zegt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:55:29 #185
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91647597
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Goed zo! Inderdaad gewoon een datum en tijd geven, en als ze dan niet kan is he pech. Niet meer aanpassen, daar word je zelf niet gelukkig van! Waarom heb je haar nog op msn? Met een speciale reden, of omdat je haar niet wilt blokkeren?
geen idee eigenlijk.... waarschijnlijk omdat ik msn weinig tot niet gebruik (eigenlijk alleen voor contact met vrienden in het buitenland) maar misschien ook het houden van die laatste band. Ik weet het is gewoon dom maar.... ach heb er ook niet echt veel last van. Vindt dat msn namen spelletje wel humor. En vooral ook sneu.
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91647628
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef ennudan het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk.... waarschijnlijk omdat ik msn weinig tot niet gebruik (eigenlijk alleen voor contact met vrienden in het buitenland) maar misschien ook het houden van die laatste band. Ik weet het is gewoon dom maar.... ach heb er ook niet echt veel last van. Vindt dat msn namen spelletje wel humor. En vooral ook sneu.
Ok ja blokkeren is zo gedaan natuurlijk, maar dat moet je wel zelf willen. Heb het zelf wel gedaan omdat ik dagelijks op msn zit, en de confrontatie niet aankon en ik denk nog steeds niet kan.
Maar goed ik heb dan wel het nieuwe vriendinnetje op msn en ik vind het weer heel moeilijk om haar te blokkeren omdat het laatste dunne draadje naar hem toe is..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:05:31 #187
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91647740
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ok ja blokkeren is zo gedaan natuurlijk, maar dat moet je wel zelf willen. Heb het zelf wel gedaan omdat ik dagelijks op msn zit, en de confrontatie niet aankon en ik denk nog steeds niet kan.
Maar goed ik heb dan wel het nieuwe vriendinnetje op msn en ik vind het weer heel moeilijk om haar te blokkeren omdat het laatste dunne draadje naar hem toe is..
Ach heb er niet echt last van omdat ik het zo weinig gebruik. En zelfs als ik het opstart is het ook niet voor haar en boeit het me niet zo. Zoals ik zei vind het vooral sneu..... zeker omdat ik weet dat zij heeel veel op msn/internet spelletje etc zit. Hebben we in onze relatie ook wel vaker discussie over gehad en zijn ook wel rare dingen mee voorgevallen.
Wat me overigens wel opvalt is dat ze de laatste 2 weken niet meer zo vaak online is (voor zover dat ik dat kan zien) zou dat iets met het vaak in belgie zijn te maken hebben??? :)
pi_91647850
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:05 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ach heb er niet echt last van omdat ik het zo weinig gebruik. En zelfs als ik het opstart is het ook niet voor haar en boeit het me niet zo. Zoals ik zei vind het vooral sneu..... zeker omdat ik weet dat zij heeel veel op msn/internet spelletje etc zit. Hebben we in onze relatie ook wel vaker discussie over gehad en zijn ook wel rare dingen mee voorgevallen.
Wat me overigens wel opvalt is dat ze de laatste 2 weken niet meer zo vaak online is (voor zover dat ik dat kan zien) zou dat iets met het vaak in belgie zijn te maken hebben??? :)
Zou kunnen als ze in belgie is is ze natuurlijk niet online..
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:14:39 #189
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91647890
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zou kunnen als ze in belgie is is ze natuurlijk niet online..
Haha mijn gedachte precies.....met je nieuwe lover heb je wel wat beters te doen neem ik aan

Hoewel ze het in onze relatie meermaals presteerde om s'avonds ineens te moeten vergaderen met dat spelletje.... en dat duurde dan zo 2 uur.... WTF
pi_91647982
Als ik het goed begrijp moet je blij zijn dat je van haar af bent Ennudan.
pi_91647983
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

Haha mijn gedachte precies.....met je nieuwe lover heb je wel wat beters te doen neem ik aan

Hoewel ze het in onze relatie meermaals presteerde om s'avonds ineens te moeten vergaderen met dat spelletje.... en dat duurde dan zo 2 uur.... WTF
Belangrijk spelletje dan! Nou heb ik ook zo'n gameverslaafd broertje die niet zonder zijn computer kan :p
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:32:49 #192
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91648260
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:19 schreef undissputed het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je blij zijn dat je van haar af bent Ennudan.
Klopt.... dat noemde zij dan uitdaging zoeken....of zoiets...
Onze relatie was te makkelijk, het ging allemaal te goed. Zat de uitdaging er niet in dan maakte ze hem wel....(haar woorden). Ik heb alles wat ik wil maar......
Daar kun je als man toch niet tegen op

@Joycie.... ik snap dat dus echt niet. Bedoel ze was echt niet contact gestoord ofzo, heel sociaal etc. maar ook een kameleon, paste zich overal aan iedereen aan, verloor zichzelf daardoor wel eens, zei altijd bij mij zichzelf te kunnen zijn..... en dan gan je een online spelletje spelen?????
Ja want tegen zo;n scherm praten was makkelijker, kan niet goed met mijn gevoelens omgaan etc. Vast ook de reden waarom ze het per telefoon/sms uitmaakt na drie jaar. ze zegt letterlijk in het gesprek we moeten praten via de telefoon anders kan ik het niet. Overigens volgens mij ook de grootste reden voor dat keihard negeren etc nu.
Dan schiet mij maar lek hoor :)

Overigens het sneeuwt hier!
pi_91648484
Ja idd, het is dan ook gewoon een verloren zaak, net als dat mijn relatie met mijn ex een verloren zaak was. Wel om andere reden dan bij jou, maar te weten dat het toch niet goed zou gaan maakt het wel makkelijker om te accepteren.
pi_91648678

Misschien een tip voor de sociaal-contact-gestoorden (ik incluis) in dit draadje ;)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:51:46 #195
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91648743
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef Octagon het volgende:

Misschien een tip voor de sociaal-contact-gestoorden (ik incluis) in dit draadje ;)
Briljante plaat!!!!!!
lang niet meer gehoord

alleen hoezo contactgestoorde? (inclusief ik dus)
pi_91648861
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:51 schreef ennudan het volgende:

[..]

Briljante plaat!!!!!!
lang niet meer gehoord

alleen hoezo contactgestoorde? (inclusief ik dus)
Was dat niet het woord dat hier gebruikt werd gisteren ? (ivm contact met vrouwen ?)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:56:54 #197
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91648895
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

Was dat niet het woord dat hier gebruikt werd gisteren ? (ivm contact met vrouwen ?)
Zeker maar bedoelde meer de relatie met de plaat :)
pi_91648955
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:56 schreef ennudan het volgende:

[..]

Zeker maar bedoelde meer de relatie met de plaat :)
Ah, op die fiets...
Als we nu met z'n allen op een vrouw afstappen, en zeggen "'kvraaghetaan" :D (is dat een uitdrukking die gekend is in NL ?)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:02:14 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91649050
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ah, op die fiets...
Als we nu met z'n allen op een vrouw afstappen, en zeggen "'kvraaghetaan" :D (is dat een uitdrukking die gekend is in NL ?)
geen bekende uitdrukking.....vandaar dat ik hem niet snap...
En betekent het dat dan??? weer wat geleerd :)
pi_91649283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:02 schreef ennudan het volgende:

[..]

geen bekende uitdrukking.....vandaar dat ik hem niet snap...
En betekent het dat dan??? weer wat geleerd :)
Ah, 'kvraaghetaan is een uitdrukking die (vnl. jonge) Vlamingen gebruiken als ze iets met een meisje willen beginnen. Of ze laten het door een vriend/vriendin vragen - en dan gaat dat als volgt "X vraagt het aan", waarbij X vanop een afstand vol verwachting staat te kijken/wachten :D

Naarmate je ouder wordt gebruik je dat niet meer hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')