abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91680411
Vanavond visite thuis en the voice kijken. Beetje afleiding en dan lekker uitslapen morgen. Ben kapot!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91684001
@ Mr Myst, ik moet eerlijk zeggen dat ik je posts vaak wel erg heftig vind. Ik herken me op veel punten aan je situatie, dat 20 keer per dag hyves checken deed ik ook, maar ik heb het idee dat het bij jou nog net even een stapje erger is/verder gaat dan bij ons allemaal...

Misschien is het voor jou een idee om de situatie proberen te ''bevriezen'' zoals ik dat maar even noem... Ik lees vaak in je posts dat je bepaalde stappen nog niet wilt/kan maken (zoals het verwijderen van je ex/vriendinnen uit je msn). Kan me dat goed voorstellen natuurlijk, je bent bang als het contact eenmaal verdwijnt dit nooit meer terugkomt..
Maar misschien moet je eens proberen je ex ( en haar vriendinnen) voor een vooraf vastgestelde periode van 1 of meer maanden, compleet uit je leven te verbannen. Verwijderen van netwerksites, uit msn, uit telefoon etc etc...

Ik ben overigens echt heel blij weer. Waar ik gisteren echt angstig was over het nieuws van mijn ex met haar eventuele nieuwe lover, lijkt het nu juist wel alsof dat nieuws me het ( ongeveer ) laatste schopje heeft gegeven richting het compleet verwerken...
Denk dat die angst van gisteren vooral was omdat ik bang was dat het hele circus weer van voor af aan zou beginnen. Dit is volgens mij niet het geval...

Toch blijf ik wel boos dat, mocht dit allemaal waar zijn met die nieuwe lover, mijn ex weer contact met me heeft opgenomen de laatste 2 weken.... Het is voor mij gewoon iets te toevallig dat die nieuwe ''lover'' en het eerste contact met mij sinds 6 maanden nu toevallig in dezelfde week komen...

Overigens heb ik even jullie hulp nodig met die nieuwe meid. Ik ben echt heel slecht in dit soort dingen, en bij mijn vorige relatie heeft mijn ex alle initiatief genomen, maar ik ben erachter gekomen dat ik gewoon ontzettend blij en trots zou zijn als ik deze meid aan mijn zijde zou krijgen.... We sms' en al vanaf oud en nieuw( zij initiatief eerste bericht), en heb haar ook een beetje uitgetest door even 2 dagen niets te laten horen, en ook toen nam ze weer het initiatief voor contact....Zoals eerder gezegd hebben we in september al gezoend, en met oud en nieuw weer en in bed beland..

Wat is nu een logische volgende stap? Kan ik er al met redelijke zekerheid zeggen dat ze in is voor meer dan alleen oppervlakkig sex, ga ik te snel als ik nu al persoonlijk wat met haar zou willen afspreken? Jullie hebben er verstand van en ik wil het goed aanpakken deze keer !
Truste
pi_91690051
Ik kan alleen maar zeggen dat jij goed bezig bent man.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:32:28 #279
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91695216
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat is nu een logische volgende stap? Kan ik er al met redelijke zekerheid zeggen dat ze in is voor meer dan alleen oppervlakkig sex, ga ik te snel als ik nu al persoonlijk wat met haar zou willen afspreken? Jullie hebben er verstand van en ik wil het goed aanpakken deze keer !
Truste
Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan. ;) Gewoon wat leuks gaan doen met zijn twee, dan kun je een beetje polsen. En natuurlijk gewoon initiatief nemen tot zoenen. Gaat ze daar (weer) in mee dan gaat het de goede kant op. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91697576
hmm nieuwe ontwikkelingen.

Ze wil me terug.

Nog geen idee wat ik ga doen.
pi_91697701
Ze heeft het toch net uit met haar vriend die ze na jou kreeg?

Pas op dat je geen 'rebound' word he
pi_91697829
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 03:32 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan. ;) Gewoon wat leuks gaan doen met zijn twee, dan kun je een beetje polsen. En natuurlijk gewoon initiatief nemen tot zoenen. Gaat ze daar (weer) in mee dan gaat het de goede kant op. :)
Ja dat is nu dus een beetje het probleem... Het is best een populaire meid die houdt van uitgaan etc, en ik twijfel of het bij haar niet gewoon een beetje just for fun is en dat ze misschien helemaal niet op zoek is naar een relatie, maar gewoon een beetje in haar losbandige fase zit ( is ook 3 jaar jonger dan ik...
In dat geval wil ik mezelf niet voor lul zetten door te laten zien dat ik wel ''meer'' zou willen...

Anderzijds heb ik juist omdat ik daar over twijfel, tot 2 keer toe afgewacht of zij contact zocht, en dat deed ze. Het lijkt mij dat als het gewoon een beetje rond sletten is zonder dat je er verder gevoelens bij hebt /meer wilt je niet echt meer behoefte hebt aan (sms) contact, of is dat te kort door de bocht?
Verder zegt haar beste vriendin ook dat ze me wel leuk vindt, maar of dat alleen is voor een beetje zoenen en na het uitgaan halfdronken met elkaar in bed belanden of echt iets serieus, dat vind ik een beetje lastig te bepalen...

Ik ben ook echt een scheithuis geworden met dit soort dingen zeg niet normaal :D Maar kan het denk ik nog niet zo goed hebben om een blauwtje te lopen...
Ze stuurde overigens gisteravond dat ze volgende week de hele week alleen in iemands huis moet oppassen is dat een hint :? :D
pi_91698006
@Bartinhoo:
Als je een keer samen in de kroeg staat gewoon tussen neus en lippen voorstellen om een keer wat leuks te doen. Laatst ook gedaan, met dat vrouwtje gezoend voor het eerst die avond, de volgende dag en weken kwam ze op de afspraak niet meer terug. Ik weet dus wat dat betreft gewoon voldoende :).

@Undisputed
Heb je helemaal gelijk in maar heb dat gevoel op dit moment niet. Zijn al wel weer naar bed geweest samen. Voor mij meer voor de sex en de revanche (ook niet gezond natuurlijk maar ben ook maar een kerel) voor haar meer omdat ze nog gek op me is. Hebben heel veel dingen die de laatste tijd zijn gebeurd al wel besproken. Ga ook zeker niet van vandaag op morgen zeggen dat we het maar weer moeten proberen. Dat is ook niet in overeenstemming met mijn gevoel.
pi_91698794
Ja dat moet ik nu dus echt ff niet hebben :P
Wil wel weer eens met een chick die er echt voor gaat, weer eens een beetje het gevoel krijgen dat ik toch nog wel een beetje gewild ben :D

Dan doe ik liever wat rustiger aan met afwachten dat ik zekerder ben van mn zaak, dan dat ik haar ''afschrik'' of wegjaag....

Aan de andere kant heb je natuurlijk wel een klein beetje gelijk, dat smsen is leuk en aardig, maar bereik je natuurlijk weinig mee...
Er is nog een andere meid ook in het ''spel'', waar ik nu al vanaf begin november bijna dagelijks mee sms, maar er gebeurt helemaal niets. Begrijp het nut daar inmiddels ook niet meer van.. Ben denk ik gewoon gewend ( door mijn ex) dat ik wil dat het meisje het initiatief neemt, maar meestal wachten zij op de jongen denk ik...
pi_91699608
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Male23 het volgende:
hmm nieuwe ontwikkelingen.

Ze wil me terug.

Nog geen idee wat ik ga doen.
hoe lang is t dan uit .. en hadden jullie nog contact of heeft ze weer contact opgenomen?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_91700948
10-11 maand uit. Af en toe contact om wat dingen te regelen. 2x in de maand ofzo. Voor de rest niks. Heeeeel af en toe sprak ik haar wel in de kroeg.
pi_91701856
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
pi_91702201
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
13u00... "ochtend" Joyce ? :P

Erg hé als je het weekend niet kan appreciëren... een bekend gevoel. Mijn weken zijn ook drukker als mijn weekends, en de gedachte "Laat het maar weer werkendag zijn" is mij dus spijtig genoeg ook niet vreemd.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:13:27 #289
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91702331
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
maandag? neeeee :)
weekend is nu al goed nieuwe motor en vanavond op stap.hopen dat ik durf om eens iemand aan te spreken :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91704307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef ennudan het volgende:

[..]

maandag? neeeee :)
weekend is nu al goed nieuwe motor en vanavond op stap.hopen dat ik durf om eens iemand aan te spreken :)
Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..

Gaaf nieuwe motor!! Kun je vanavond over vertellen als je op stap bent ;)

Heb een verjaardag, en ga vanavond koken voor mijn ouders en broertje.. En heb net zitten denken wat ik aan moet naar het trouwen van mijn beste vriendinnetje.. En ben er uit, nu nog vinden! Haha (gelukkig heb ik nog 4 maanden!)
pi_91707942
Nieuwe motor? Cool! Ik had mezelf ook voorgenomen om een andere te gaan kopen ,mijn 'oude' staat nog bij mijn ex....die inruilen en dan een r6 halen :p hoef nu toch niet meer te sparen voor onze toekomst plannen;)....Ja vanavond op stap, ga gewoon naar dezelfde dischotheek als mijn ex, moet daar boven staan. Wil haar niet ontlopen kan haar zometeen op straat ook per ongeluk tegen komen dus ga mezelf die party niet onthouden voor haar :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:52:11 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91708193
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef Bartinhoo het volgende:
Ze stuurde overigens gisteravond dat ze volgende week de hele week alleen in iemands huis moet oppassen is dat een hint :? :D
Nee, ik zou het maar snel vergeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91712830
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
pi_91714384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
Mensen kunnen veranderen. Toen ze nog bij je was, was ze een heel stuk redelijker, liever enz. voor jou. Nu is ze je lieverdje niet meer en dan gedraagt ze zich anders tegen je. Daarbij kan tijd ook een hoop doen met menselijk gedrag.
Ik bend e laaatste maanden ook wel veranderd qua gedrag (krijg ik te horen van sommigen)
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:01:33 #295
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91715934
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..

Gaaf nieuwe motor!! Kun je vanavond over vertellen als je op stap bent ;)

Heb een verjaardag, en ga vanavond koken voor mijn ouders en broertje.. En heb net zitten denken wat ik aan moet naar het trouwen van mijn beste vriendinnetje.. En ben er uit, nu nog vinden! Haha (gelukkig heb ik nog 4 maanden!)
met je ouders is inderdaad lastig. maar goed zoals octagon zegt is alleen ook niet alles.
is dat een vrouwending nu al kleren zoeken voor iets over 4 maanden :)
denk je dat dat werkt dan in de kroeg over een motor beginnen tegen vrouwen?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91716995
Haha, nou ik vind het wel stoer een man met een motor :p Maar goed misschien een beetje een rare opening!
Denk dat dat een vrouwending is ja, maar ik weet ook gewoon dat er niet veel jurken zijn die mij staan dus ik kan maar beter op zoek gaan :p Verder is haar familie nogal, ja hoe moet je dat zeggen.. Ik moet er in ieder geval tiptop uitzien, maar wil wel mezelf zijn. Dus nu heb ik iets in mijn hoofd en wil ik dat! (Ga me haar ook weer laten groeien :D )
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:39:03 #297
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91717560
ai altijd lastig bruiloften met tiptop eisen. dan hebben mannen het makkelijk. gewoon een strak pak :)
denk idd dat het beter is die motor er even buiten te laten :)
andere openingstips? :)
wat ga je koken trouwens?
pi_91718855
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef ennudan het volgende:
ai altijd lastig bruiloften met tiptop eisen. dan hebben mannen het makkelijk. gewoon een strak pak :)
denk idd dat het beter is die motor er even buiten te laten :)
andere openingstips? :)
wat ga je koken trouwens?
Ik had mie gemaakt met roerbakgroentje.. Woksausje en komkommertjes en tomaat er bij.. Lekker makkelijk :) Maar heb wel even bewezen thuis dat ik WEL kan koken ;)

Andere openingstips.. Gewoon heel simpel Hoi zeggen :) En als zij hoi terugzegt kun je vragen of ze het naar haar zin heeft. Er wel eens vaker komt.. Gewoon algemene simpele vragen, klikt het dat komt er vanzelf wel een gesprek uit voort. Niet te zwaar aan denken. Niet geschoten is altijd mis namelijk..

Inderdaad bruiloften met tiptopeisen is lastig. Maar vind het ook wel leuk hoor.. Eerste trouwerij van een vriendinnetje.. Vind het wel leuk :) En vind het ook wel leuk om over na te denken :p Echt zo'n vrouwending denk ik haha. Enigste waar ik tegenop zie is dat bijna iedereen die komt aanhang meeneemt. En ik alleen ga. Naja in principe vind ik dat niet erg hoor.. Maar wel zo'n punt waarvan je denk.. Ok.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:26:17 #299
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91720153
klinkt goed! en waarom zouden ze thuis niet geloven dat je kan koken?
tja ik geloof dat kleren etc echt een vrouwen ding is. hoewel ik natuurlijk ook niet in spijkerbroek naar de bruiloft van mijn beste maat ging. overigens ook alleen en je weet wat ze zeggen: bruiloften ze de beste plekken om nieuwe relaties tegen te komen :)

we gaan het een sproberen vanavond. en anders heb ik gewoon een leuke avond.dat kan ook!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:37:46 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91720745
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Lol, wrong answer. Ze verwachtte natuurlijk dat je pissig zou worden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')