Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat is nu een logische volgende stap? Kan ik er al met redelijke zekerheid zeggen dat ze in is voor meer dan alleen oppervlakkig sex, ga ik te snel als ik nu al persoonlijk wat met haar zou willen afspreken? Jullie hebben er verstand van en ik wil het goed aanpakken deze keer !
Truste
Ja dat is nu dus een beetje het probleem... Het is best een populaire meid die houdt van uitgaan etc, en ik twijfel of het bij haar niet gewoon een beetje just for fun is en dat ze misschien helemaal niet op zoek is naar een relatie, maar gewoon een beetje in haar losbandige fase zit ( is ook 3 jaar jonger dan ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nou ja, meestal begint het met afspreken en daarna beland je pas in bed, maar jij hebt het precies andersom gedaan.Gewoon wat leuks gaan doen met zijn twee, dan kun je een beetje polsen. En natuurlijk gewoon initiatief nemen tot zoenen. Gaat ze daar (weer) in mee dan gaat het de goede kant op.
hoe lang is t dan uit .. en hadden jullie nog contact of heeft ze weer contact opgenomen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Male23 het volgende:
hmm nieuwe ontwikkelingen.
Ze wil me terug.
Nog geen idee wat ik ga doen.
13u00... "ochtend" Joyce ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
maandag? neeeeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Potdomme, weer een mindere ochtend.. Gezeur van ouders helpt er ook niet echt bij. Het mag van mij weer maandag zijn!
Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
maandag? neeeee
weekend is nu al goed nieuwe motor en vanavond op stap.hopen dat ik durf om eens iemand aan te spreken
Nee, ik zou het maar snel vergeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef Bartinhoo het volgende:
Ze stuurde overigens gisteravond dat ze volgende week de hele week alleen in iemands huis moet oppassen is dat een hint![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
Mensen kunnen veranderen. Toen ze nog bij je was, was ze een heel stuk redelijker, liever enz. voor jou. Nu is ze je lieverdje niet meer en dan gedraagt ze zich anders tegen je. Daarbij kan tijd ook een hoop doen met menselijk gedrag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
met je ouders is inderdaad lastig. maar goed zoals octagon zegt is alleen ook niet alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik het weekend heb ik teveel tijd om te denken.. En mijn ouders.. Waar ik het van de week over had. Ik kan niet mezelf laten gaan hier..
Gaaf nieuwe motor!! Kun je vanavond over vertellen als je op stap bent
Heb een verjaardag, en ga vanavond koken voor mijn ouders en broertje.. En heb net zitten denken wat ik aan moet naar het trouwen van mijn beste vriendinnetje.. En ben er uit, nu nog vinden! Haha (gelukkig heb ik nog 4 maanden!)
Ik had mie gemaakt met roerbakgroentje.. Woksausje en komkommertjes en tomaat er bij.. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:39 schreef ennudan het volgende:
ai altijd lastig bruiloften met tiptop eisen. dan hebben mannen het makkelijk. gewoon een strak pak
denk idd dat het beter is die motor er even buiten te laten
andere openingstips?
wat ga je koken trouwens?
Lol, wrong answer. Ze verwachtte natuurlijk dat je pissig zou worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:46 schreef undissputed het volgende:
Mijn ex vond het nodig om mij te informeren over het feit dat ze vanavond met een jongen heeft afgesproken, ik wenste haar een fijne avond. Hierop werd ze opeens boos en flipte compleet. Ik begin me af te vragen wat ik ooit in haar gezien heb, ik begin alles te zien zonder die 'roze bril' op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |