abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91652060
@ Goofy : tja dat is helaas de waarheid... Ergens geeft het ook aan hoe het denken van mijn ex gaat. Die jongen kent ze omdat hun ouders vrienden zijn, en zodoende met zn allen kerst en oud en nieuw enzo vieren...
Ze komt in haar dagelijks leven waar ze 5 dagen per week werkt van 9 tot 5 alleen maar volwassenen tegen. Het zou me niets verbazen als ze denkt '' het duurt me allemaal wat lang dit en ik kom weinig jongens tegen, dan hem maar''

Dit zeg ik niet vanuit jaloerzie, maar die knul is echt een enorme lampenkap. Hij heeft een enorme puistenkop, een spraakgebrek en is super mager en heeft een hele hoge kuif :'( / afzeikmode...
Maargoed ik hoop dat je gelijk hebt.

Denk ook wel dat dit het geval is. Ik voel me opvallend rustig, gisteravond was ik denk ik gewoon nogal in paniek omdat ik heel bang was dat de achtbaan weer van voor af aan zou beginnen...

@ Octagon: Hmm ik vind dat echt heel vreemd!! Wat zou de gedachte daar nu toch achter zijn? Nog een schop nageven, toch twijfel of je niet liever teruggaat naar het oude ipv. beginnen aan het nieuwe, of gewoon toeval?

@ Joycie: Ga ik doen! Kan helaas niet boos worden op mijn ex. Uiteinderlijk blijf ik degene die gewoon niet genoeg mijn best gedaan heeft, al blijf ik het bewonderingswaardig dat ik na al die mooie woorden van haar nooit een tweede kans heb gekregen, dat blijft aan me vreten...

Ga me zeker richten op die nieuwe meid, het sms' en gaat sinds oud en nieuw rustig door, alleen ik begin onderhand toch wel heel nieuwsgierig te worden of ze meer wil... Ik begin nu onderhand te merken dat ik het hebben van een relatie echt begin te missen, en het lijkt me echt fantastisch om met die meid aan te komen zetten ( ja ook om mijn ex de ogen uit te steken want die nieuwe meid overklast haar op alle fronten }) )
pi_91652065
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef undissputed het volgende:
Ik zit nog steeds in de achtbaan, ik heb de controle maar uit handen gegeven en laat het over me heen komen, veel meer kan ik niet doen.
Is het beste wat je kan doen... (try to) enjoy the ride ;)
pi_91652092
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef undissputed het volgende:
Ik zit nog steeds in de achtbaan, ik heb de controle maar uit handen gegeven en laat het over me heen komen, veel meer kan ik niet doen.
Is heel vervelend idd, en je kunt er eigenlijk ook weinig aan doen. Kon je maar constant dezelfde gedachten hebben of het gewoon simpelweg uit je hoofd verbannen. Maar dat wisselen van positief en negatief denken is echt heel naar, succes ;)
Heb het al een paar keer gezegd, maar zoals octagon hierboven zegt is ''enjoy the ride'' best mogelijk. Probeer je frustraties te uiten door aan jezelf te werken. Ik ben flink gaan sporten. Wou ook veel meer aan school gaan werken, dat is helaas niet helemaal gelukt omdat dat leren gewoon lastig blijft wanneer je gedachten er niet altijd helemaal bij zijn...
pi_91652334
Haha ja ik zit nu op stage, dus opeens gaan sporten gaat niet:P Ik fitness nu wel ongeveer 4 keer per week en dat helpt goed om mijn zelfvertrouwen weer op te krikken.

Ik hoop alleen dat ze me dit weekend met rust laat, sinds het uit is hebben we nog elke dag contact gehad. Ik heb al aangegeven dat ik ons kind maandag ophaal dus daar hoeft ze me niet over te smsen.
pi_91652441
Hij is er :| Kutvrijwilliger! (Octagon, ik dacht zal je even op de hoogte brengen..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91652540
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Hij is er :| Kutvrijwilliger! (Octagon, ik dacht zal je even op de hoogte brengen..)
^O^ (voor de verwittiging - voor alle duidelijkheid)

Ik (we ?) ben (zijn ?) in gedachten bij je Joyce. Sterkte !

[ Bericht 5% gewijzigd door Octagon op 21-01-2011 11:53:28 ]
pi_91652725
Haha nee je hoeft opzich ook niet meteen aan de gewichten te gaan hangen hoor:P

Wat ik trouwens op een gegeven moment heb gedaan is een soort ''langetermijn'' plan maken...

In november toen ik me weer een weekje flink down voelde heb ik voor mezelf een aantal doelen gesteld die ik aan het begin van komende zomer behaald wil hebben...
Het idee daar achter is gewoon een beetje: Ik voel me nu klote, maar over een paar maanden voel ik me vast weer heerlijk, dan kan ik maar het beste zo goed mogelijk daar naartoe werken door te zorgen dat ik er afgetraind, met een goede conditie, en met genoeg studiepunten op zak op het terras zit :P
pi_91652818
'Goede'-morgen! ;)
Jeetje wat gaan jullie snel zeg! Hoewel ik hier vannacht nog even rondgekeken heb, viel weer genoeg bij te lezen!

Vannacht weer wat minder goed (zeg maar rustig: slecht) geslapen. Een enorme achtbaanrit gehad, zo diep heb ik een tijdje niet meer gezeten. Nu gaat het wel weer, m'n humeur is niet al te best, maar goed, zolang ze me thuis een beetje met rust laten, merkt niemand daar wat van.
pi_91652986
Ik heb tot mijn eigen verbazing juist wel goed geslapen, werd wel tegen kwart over 5 wakker maar dat kwam door mijn telefoon, die sinds kort ook af gaat als ik een mail krijg, die functie heb ik dus maar uitgezet. Daarna sliep ik ook zo weer verder.

Ik geloof niet dat het achtbaan ritje voorbij is maar ik voel me opeens erg goed en optimistisch. En het sneeuwt.
pi_91653778
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef undissputed het volgende:
Ik heb tot mijn eigen verbazing juist wel goed geslapen, werd wel tegen kwart over 5 wakker maar dat kwam door mijn telefoon, die sinds kort ook af gaat als ik een mail krijg, die functie heb ik dus maar uitgezet. Daarna sliep ik ook zo weer verder.

Ik geloof niet dat het achtbaan ritje voorbij is maar ik voel me opeens erg goed en optimistisch. En het sneeuwt.
Ik had, toen ik nog iets met mijn ex had, mijn telefoon altijd aan staan 's nachts. Tegenwoordig gaat het geluid uit, geen mailtjes/sms'jes meer. Van haar krijg ik ze toch niet meer (waarschijnlijk), dus dan hoef ik er ook niet wakker voor te worden. ;)

De ups en downs horen bij de rollercoaster inderdaad. Soms gaat het redelijk (of misschien wel goed?), maar soms is het ook een vrije val. Echt, zo diep als vannacht heb ik al een week of twee niet meer gezeten. Dat was ook een vreemde gewaarwording, toppunten van verkeerd denken, dat besef hebben, maar er niets tegen kunnen doen.

Naast de hele situatie met/rondom mijn ex baalde ik vannacht ook nog eens van het gebrekkige eerste gesprek dat ik heb gehad met een SPV. Achteraf ging het eigenlijk alleen maar om het feit dat ik me niet schuldig hoef te voelen dat onze relatie voorbij is, omdat het niet aan mij ligt.
Daar was ik inmiddels ook al achter... Ook het feit dat ik aan de huisarts aan heb gegeven dat mijn sociale leven eigenlijk niks meer voorstelt, 'onze' vrienden grotendeels haar vrienden zijn, en hoe ik mij voelde, zijn niet aan de orde gekomen. In plaats daarvan werd op het einde van het gesprek gezegd: 'Zoek afleiding, ga veel leuke dingen doen met je vrienden en dan zie ik je over twee weken weer!'

Nogmaals, ik verwacht geen wonderen, zeker niet na een gesprek van iets meer dan een half uur. Het laatste vond ik echter wel stuitend. Slecht gecommuniceerd van huisarts richting SPV, of de SPV heeft het niet gelezen/opgemerkt.

@Bartinhooo: Die doelen die je jezelf gesteld hebt zijn goed! Dan heb je weer iets om naar uit te kijken. Ik vind het voor mezelf heel moeilijk om dat soort doelen te stellen. Misschien zou het wel kunnen helpen.

@Ordos: In mijn geval sla ik niet door met werken hoor. Toch bedankt voor de waarschuwing! :)
Ik heb inmiddels lang genoeg thuis gezeten, maandag begin ik parttime. Ritme opbouwen, en hopelijk 'lekker' aan de slag. Binnenkort ook maar eens een sportschool opzoeken denk ik. Puur om aan m'n conditie te gaan werken. Maar eerst maar eens kijken hoe het qua werken gaat.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:24:25 #236
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91653833
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
wat Octagon zegt... Sterkte en we zullen aan je denken :)

@undisputed ik dacht al dat ik de enige was die sneeuw voorbij zag komen (naast de ex natuurlijk)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91653911
Joyce! Sterkte! Verstand op nul en het ene oor in, het andere oor uit! Je hebt bijna weekend! Twee dagen zonder hem! Denk daaraan! Kom op! Je kunt het! Ga zo door! Geef hem je liefste glimlach en concentreer je daarna lekker op je mobiel! Nog een paar uurtjes!

Poging tot peptalk ;)
pi_91654819
Het lijkt voor mijn gevoel al heel lang geleden dat ik nog een relatie met mijn ex had. Ik weet niet waarom maar het lijkt veel langer uit te zijn dan het daadwerkelijk is.
pi_91654978
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef undissputed het volgende:
Het lijkt voor mijn gevoel al heel lang geleden dat ik nog een relatie met mijn ex had. Ik weet niet waarom maar het lijkt veel langer uit te zijn dan het daadwerkelijk is.
"Gevoels-bedrog" ;)

Ga maar eens lekker met haar afspreken en shoppen, dan weet je ineens weer dat je gevoel met je aan de haal gaat. Je bent je gevoelens aan het blokken nu. Niets mis mee, is onderdeel van het proces....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91655113
Zou best kunnen, maar met haar afspreken en shoppen ga ik niet doen haha, dat ik nog van haar houd en nog lang niet over haar heen ben dat weet ik wel.
pi_91655701
Blokken is inderdaad een onderdeel van het proces. Goed als je het kunt, ik heb er grote moeite mee en mij lukt het eigenlijk niet. Dat verschilt misschien ook weer per persoon.
Ik zoek mijn afleiding in muziek maken, en sinds een week weer een beetje met af en toe een spelletje spelen op m'n playstation, iets wat ik al meer dan twee maanden niet had gedaan (geen behoefte aan).
Hoewel ik nu niet meer de behoefte heb om contact te zoeken met m'n ex (gisteren had ik dat weer even), ben ik wel benieuwd wanneer ik weer wat van haar hoor. Nu laat ik niks horen over hoe het met me gaat/of ik al werk heb. Ze heeft me dat wel gevraagd, toen ik haar bijna twee weken geleden een mailtje heb gestuurd. Maar ik vind dat, wanneer ze echt interesse heeft, ze maar uit zichzelf wat moet laten horen. Dan krijg ik nogmaals de bevestiging over hoe diep het gevoel nog bij haar zit. Of ze nog wat om me geeft, en dan doel ik echt op een vriendschappelijke manier (waar ik op dit moment ook nog niet op zit te wachten), en niet op 'het houden van' in een relatie.
pi_91655719
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Joyce! Sterkte! Verstand op nul en het ene oor in, het andere oor uit! Je hebt bijna weekend! Twee dagen zonder hem! Denk daaraan! Kom op! Je kunt het! Ga zo door! Geef hem je liefste glimlach en concentreer je daarna lekker op je mobiel! Nog een paar uurtjes!

Poging tot peptalk ;)
Ik moet serieus lachen hier!

Hij zit nog tegenover me.. Geef hem geen aandacht.. Blijft maar doorlullen kan er werkelijk waar niet bij met mijn kop..
pi_91655749
Ik zit nog steeds met het feit dat ik haar morgen ga zien in de dischotheek waar zij dus ook heen gaat...wel of niet gaan...of haar ontlopen en dus niet gaan...of de confrontatie aan gaan, wel normaal dan, maar weet ook niet hoe zij zich gedraagd morgenavond daar staat of valt alles mee...
pi_91655885
Ja ik weet niet, ik probeer mijn gevoelens er gewoon uit te laten, ik probeer het helemaal niet te blokken. Het lijkt allemaal vanzelf te gaan, het gaat met ups en downs en nu heb ik gewoon even een hele grote up ofzo.

Tja je zou gewoon kunnen gaan en kijken hoe het gaat, als het niet goed gaat kun je alsnog gewoon weggaan.
pi_91655894
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef undissputed het volgende:
Wat ik hier in het verleden bestempeld heb als "eigenaardig tijdsgevoel" :)
pi_91656008
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef undissputed het volgende:
Ja ik weet niet, ik probeer mijn gevoelens er gewoon uit te laten, ik probeer het helemaal niet te blokken. Het lijkt allemaal vanzelf te gaan, het gaat met ups en downs en nu heb ik gewoon even een hele grote up ofzo.

Tja je zou gewoon kunnen gaan en kijken hoe het gaat, als het niet goed gaat kun je alsnog gewoon weggaan.
Inderdaad je kunt altijd nog weg gaan H6-4ever!

Alles blokken is bij jou ook niet echt een optie he undissputed.
pi_91656079
Haha maar ik wil ook helemaal niks blokken. Op dit moment ben ik gewoon blij dat het uit is, misschien dat het onderdeel van het achtbaanritje is lol. En dat ik over een tijdje weer helemaal down ben. Ik houd alle opties open
pi_91656218
Ja dat weggaan zit er dus niet in, gaan met een groep met de taxi...alleen weggaan kost me 80 euro ofzo :p .....en weet van de afgelopen weken dat alcohol een loopje met mijn gevoelens neemt, als ze er dan ook nog eens is!! Eingelijk weet ik wel dat ik beter niet kan gaan, maar een avondje goed doorhalen met vrienden heb ik wel zin in....
pi_91656247
Je kan niet naar een andere discotheek gaan?
pi_91656327
Of niet drinken zodat je jezelf want meer onder controle hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')