quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef undissputed het volgende:Ik heb tot mijn eigen verbazing juist wel goed geslapen, werd wel tegen kwart over 5 wakker maar dat kwam door mijn telefoon, die sinds kort ook af gaat als ik een mail krijg, die functie heb ik dus maar uitgezet. Daarna sliep ik ook zo weer verder.
Ik geloof niet dat het achtbaan ritje voorbij is maar ik voel me opeens erg goed en optimistisch. En het sneeuwt.
Ik had, toen ik nog iets met mijn ex had, mijn telefoon altijd aan staan 's nachts. Tegenwoordig gaat het geluid uit, geen mailtjes/sms'jes meer. Van haar krijg ik ze toch niet meer (waarschijnlijk), dus dan hoef ik er ook niet wakker voor te worden.

De ups en downs horen bij de rollercoaster inderdaad. Soms gaat het redelijk (of misschien wel goed?), maar soms is het ook een vrije val. Echt, zo diep als vannacht heb ik al een week of twee niet meer gezeten. Dat was ook een vreemde gewaarwording, toppunten van verkeerd denken, dat besef hebben, maar er niets tegen kunnen doen.
Naast de hele situatie met/rondom mijn ex baalde ik vannacht ook nog eens van het gebrekkige eerste gesprek dat ik heb gehad met een SPV. Achteraf ging het eigenlijk alleen maar om het feit dat ik me niet schuldig hoef te voelen dat onze relatie voorbij is, omdat het niet aan mij ligt.
Daar was ik inmiddels ook al achter... Ook het feit dat ik aan de huisarts aan heb gegeven dat mijn sociale leven eigenlijk niks meer voorstelt, 'onze' vrienden grotendeels haar vrienden zijn, en hoe ik mij voelde, zijn niet aan de orde gekomen. In plaats daarvan werd op het einde van het gesprek gezegd: 'Zoek afleiding, ga veel leuke dingen doen met je vrienden en dan zie ik je over twee weken weer!'
Nogmaals, ik verwacht geen wonderen, zeker niet na een gesprek van iets meer dan een half uur. Het laatste vond ik echter wel stuitend. Slecht gecommuniceerd van huisarts richting SPV, of de SPV heeft het niet gelezen/opgemerkt.
@Bartinhooo: Die doelen die je jezelf gesteld hebt zijn goed! Dan heb je weer iets om naar uit te kijken. Ik vind het voor mezelf heel moeilijk om dat soort doelen te stellen. Misschien zou het wel kunnen helpen.
@Ordos: In mijn geval sla ik niet door met werken hoor. Toch bedankt voor de waarschuwing!

Ik heb inmiddels lang genoeg thuis gezeten, maandag begin ik parttime. Ritme opbouwen, en hopelijk 'lekker' aan de slag. Binnenkort ook maar eens een sportschool opzoeken denk ik. Puur om aan m'n conditie te gaan werken. Maar eerst maar eens kijken hoe het qua werken gaat.