TOPquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:11 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ah, 'kvraaghetaan is een uitdrukking die (vnl. jonge) Vlamingen gebruiken als ze iets met een meisje willen beginnen. Of ze laten het door een vriend/vriendin vragen - en dan gaat dat als volgt "X vraagt het aan", waarbij X vanop een afstand vol verwachting staat te kijken/wachten
Naarmate je ouder wordt gebruik je dat niet meer hoor
gewoon uitzitten..... kun je toch niks aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:24 schreef undissputed het volgende:
Hoe oud ben je dan? Ik voel me niet kut meer maar ik voel wel een rollercoaster ritje aankomen...
Ach, ik ben er 38 en heb het nu pas ook voor het eerst héél erg meegemaakt (en dat na een relatie van "maar" 5 maand).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef undissputed het volgende:
Nee inderdaad, ik heb dit alleen nog nooit eerder zo meegemaakt. Ik ben trouwens net 23.
Sneeuwen, dat meen je niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef ennudan het volgende:
[..]
Klopt.... dat noemde zij dan uitdaging zoeken....of zoiets...
Onze relatie was te makkelijk, het ging allemaal te goed. Zat de uitdaging er niet in dan maakte ze hem wel....(haar woorden). Ik heb alles wat ik wil maar......
Daar kun je als man toch niet tegen op
@Joycie.... ik snap dat dus echt niet. Bedoel ze was echt niet contact gestoord ofzo, heel sociaal etc. maar ook een kameleon, paste zich overal aan iedereen aan, verloor zichzelf daardoor wel eens, zei altijd bij mij zichzelf te kunnen zijn..... en dan gan je een online spelletje spelen?????
Ja want tegen zo;n scherm praten was makkelijker, kan niet goed met mijn gevoelens omgaan etc. Vast ook de reden waarom ze het per telefoon/sms uitmaakt na drie jaar. ze zegt letterlijk in het gesprek we moeten praten via de telefoon anders kan ik het niet. Overigens volgens mij ook de grootste reden voor dat keihard negeren etc nu.
Dan schiet mij maar lek hoor
Overigens het sneeuwt hier!
Ik ook niet maar uiteindelijk nu ook niet meer mijn probleem. Helaas dat het zo moet, zeker na alles wat samen hadden, voor elkaar hebben betekend maar goed. Plat gezegd nu mijn probleem niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sneeuwen, dat meen je niet!
Hmm wel een beetje een vreemde situatie ja.. Sowieso ben je naar mijn idee laf als je het via telefoon/sms uitmaakt. Zou een goede voor mijn ex zijn :p Die maakte het ook via msn uit en ging ondertussen nog even eten.
Ik weet niet wat voor spelletje ze speelde, maar blijkbaar was het voor haar makkelijk en misschien kon ze zich zo afsluiten voor de buitenwereld? Ik heb echt geen idee..
Hmm dat is wel heel lastig.. Logisch dat je van iemand gaan houden als je je zolang bij elkaar bent natuurlijk, ook al wilde je eigenlijk geen relatie met haar. Was wel jullie beide keuze neem ik aan om het kindje te houden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef undissputed het volgende:
Ik had 2 jaar een relatie, waarin het meerdere keren is uitgegaan. In het begin wou ik eigenlijk geen relatie met haar maar ze werd na een maand ofzo dat ik haar kende al zwanger, en op 1 of andere manier voelde ik me verplicht om toch een relatie met haar te beginnen.
Maar naarmate we langer bij elkaar bleven ben ik toch van haar gaan houden, daarom zit ik er nu mee dat het nu definitief over is.
Dat had ik nu noooooiiiiiiittttttt kunnen vermoedenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef J0ycie88 het volgende:
ow en om even met leeftijden te gooien.. Ik ben 22
Wederom heb ik weer geen youtube en moet ik jullie liedjes missen :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar uiteindelijk nu ook niet meer mijn probleem. Helaas dat het zo moet, zeker na alles wat samen hadden, voor elkaar hebben betekend maar goed. Plat gezegd nu mijn probleem niet meer.
@Octagon misschien is dat nummer inderdaad nog wel beter ja
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Octagon het volgende:
[..]
Dat heb ik nu noooooiiiiiiittttttt kunnen vermoeden
username???quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :p
* Octagon in taalnazi-modusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat is toch een geweldige verassing! Oh ik wil echt een andere username, ik ben zo niet-onherkenbaar hier :p
alles beter dan er per ongeluk een g tussen zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon in taalnazi-modus
Ik hoop voor jou dat het geen verassing is(maar wel een verrassing
)
Sorry je hebt hier te maken met een niet-taalnazi :p Zal me niks verbazen dat ik dyslectisch blijk te zijn :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef Octagon het volgende:
[..]
* Octagon in taalnazi-modus
Ik hoop voor jou dat het geen verassing is(maar wel een verrassing
)
Hahaha ja ok :p maar niet iedereen kijkt in fotoboeken..quote:
Neuh vast niet!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahaha ja ok :p maar niet iedereen kijkt in fotoboeken..
Inderdaad :p Kan net zo goed mijn pincode vermelden hier :pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef ennudan het volgende:
[..]
Neuh vast niet!!!!!!!!!
En nu ik dat gezegd heb zeker niet
Nee het was meer haar keuze om het kind te houden, later vertelde ze me dat ze hem gehouden heeft zodat ik bij haar zou blijven. Toen had ik er eigenlijk al mee moeten kappen maarja achteraf praten is altijd makkelijker. Ik heb haar meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet met elkaar wil omgaan ofzo omdat ik er alleen maar van in de war raak. Tot gisteren heeft ze dit genegeerd en bleef ze maar contact zoeken, niet alleen om ons kind. Ik heb haar gisteren duidelijk gemaakt dat ik tijd voor mezelf nodig heb om haar los te kunnen laten. Ik heb sindsdien niks van haar gehoord dus ik denk dat ze dit wel respecteert. Het is inderdaad zeker beter voor ons kind dat het nu definitief uit is. En nee we hebben geen ruzie, alleen ze vind het niet leuk dat ik niet meer haar wil afspreken, maar daar moet ze maar mee leven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel heel lastig.. Logisch dat je van iemand gaan houden als je je zolang bij elkaar bent natuurlijk, ook al wilde je eigenlijk geen relatie met haar. Was wel jullie beide keuze neem ik aan om het kindje te houden?
Als ik eerlijk ben denk ik dat als je zelf zegt dat het al meerdere keren is uitgeweest, het nu wel goed is dat het definitief over is.. Met name ook voor het kind. Hoe lastig het nu ook is om het te verwerken.
En het verwerken wordt alleen maar moeilijker gemaakt door dat jullie altijd een band samen zullen hebben door jullie kind. Lijkt me echt heel moeilijk.
Want je kunt niet het contact verbreken. Misschien wel goed om duidelijk grenzen aan te gaan nemen naar elkaar toen. Dat je gaat bedenken hoe je het contact zelf wilt vormgeven.
Je gaf al aan dat je nu niet in staat bent op contact te hebben (je had die afspraak toch afgezegd). Misschien kun je dat naar haar toe communiceren. Ik denk dat duidelijkheid wel belangrijk is om dit te verwerken zeker omdat je contact moet blijven houden![]()
Jullie hebben verder geen ruzie gehad?
Helemaal niet erg hoor... ik heb geleerd over vele fouten heen te lezen, alleen zijn sommige fouten zo grappig dat ze om een reactie vragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sorry je hebt hier te maken met een niet-taalnazi :p Zal me niks verbazen dat ik dyslectisch blijk te zijn :p
Neuh, een link naar dat fotoboek is voldoende... * Octagon feels stupid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Inderdaad :p Kan net zo goed mijn pincode vermelden hier :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |