quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik moet serieus lachen hier!
Hij zit nog tegenover me.. Geef hem geen aandacht.. Blijft maar doorlullen kan er werkelijk waar niet bij met mijn kop..
Dat is best normaal hoor. Toen het net uit was, hoopte ik haar tegen te komen als ik naar de stad ging. Ik had dan ook heel sterk het gevoel dat ik haar tegen zou kunnen komen, (en dat is ook een paar keer bijna uitgekomen) ik zag de auto dan in de stad staan, en van die auto rijdt er hier maar eentje rond in de buurt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:10 schreef H6-4ever het volgende:
Probeer het eerste, en anders het tweede haha thnx....
Raar eingelijk, 2 weken geleden had ik haar juist wel tegen het lijf willem lopen...nu lijk ik wel angstig te gaan worden voor een confrontatie
Ik heb juist het idee dat ze de stad, waar ik middenin woon, juist vermijd.....(en als ze dat wil doen moet ze dat vooral doen)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat is best normaal hoor. Toen het net uit was, hoopte ik haar tegen te komen als ik naar de stad ging. Ik had dan ook heel sterk het gevoel dat ik haar tegen zou kunnen komen, (en dat is ook een paar keer bijna uitgekomen) ik zag de auto dan in de stad staan, en van die auto rijdt er hier maar eentje rond in de buurt...
Nu hoef ik haar ook niet zo nodig meer tegen te komen. Liever niet juist. Maakt het gevoel alleen maar weer dubbel, daardoor komt alles des te meer naar boven.
Waar ik woon is het betrekkelijk klein en rustig (en het dorpje waar zij woont, 3km hier vandaan, is eigenlijk gewoon doods), dus dan valt het wel op als je een van de auto's ziet staan in ons centrum. Haar ouders komen beiden ook één keer per week hier op de muziekschool, tegenover ons huis. Soms ging ze dan weleens mee, om bij mij te zijn, als ik dan een van de auto's zie staan, brengt dat wel weer herinneringen met zich mee (maar wat doet dat niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze de stad, waar ik middenin woon, juist vermijd.....(en als ze dat wil doen moet ze dat vooral doen)
Zij was onzeker over haar gevoelens, ik heb alleen wel het idee dat ze er klaar mee is. De pauze was dan ook meer mijn idee. Ik ben het wel eens met hetgeen je zegt over smekend en wanhopig, maar ik weet niet hoe ik het moet brengen. Als ik stoicijns ga vertellen dat mijn hart gebroken is, dan vind ik dat ook weer raar. Ik zal niet huilend vragen of ze alsjeblieft bij me terug wil komen ofzo, maar hier en daar een snik moet toch wel kunnen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef undissputed het volgende:
Tja ik denk dat je altijd gewoon je gevoelens moet kunnen uiten, alleen niet smekend of wanhopig overkomen ofzo.
En als jullie een pauze hebben afgesproken is het dus niet definitief uit? En wat was de reden van die pauze?
Nu, net iets meer dan een jaar geleden, ben ik letterlijk het huis uitgevlucht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef undissputed het volgende:
hoelang zijn jullie al uit elkaar dan?
Ik moet mijn ex ook noodgedwongen blijven zien ivm ons kind.
Ben benieuwd hoe dat gaat in de toekomst.
En verder ,onbegrijpelijk dat iemand die je kameraad? was je zo hard naait.
Dat was ook de hoofdreden dat ik vertrok. Ik was er net achtergekomen dat ze al meer dan 2 jaar met die knakker aanklooide (hoeveel precies heb ik nooit geweten want ze liegt je alles voor waar je bij staat). Bij alle ruzies die we hadden, heb ik altijd mijn best gedaan het buiten mijn zoontje om te doen. Ik hield het niet meer: ik kon als een bediende hard werken, al mijn geld overvorken zodat mevrouw de kleine de hele week in het kinderdagverblijf kon proppen, terwijl ze zelf met haar luie reet op de bank zat te SMS-en (van mijn geld) met die gast. En deze jongen kon elke dag om 5 uur opstaan, 2 uur rijden naar Duitsland (waar ik werk), en dan om 4 uur terug racen om de kleine van het KDV af te halen. Bedenk je daarbij dat het verblijf op minder dan 5 minuten lopen van ons huis lag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef undissputed het volgende:
Inderdaad, probeer altijd positief te blijven!
Wel erg dat je het huis uit moest vluchten, leek me dan helemaal geen goede situatie voor jullie kind.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef undissputed het volgende:
Accountant.
Ik merk wel dat ik minder aan mijn ex denk als in het begin maar ik vraag me af wanneer ze helemaal uit mijn gedachten verdwijnt.
Door schade en schande wijs geworden: probeer het los te laten om uit te vinden wat je ex doet. De eerste maanden bleef ik maar doorgraven wat mijn ex deed, deels uit frustratie, ook deels om beter voorbereid te zijn tijdens onderhandelingsgesprekken voor het echtscheidingsconvenant, echter voornamelijk omdat ik het niet aan de kant kon zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef Mr.Myst het volgende:
Gefeliciteerd! Goed begin van het weekend (en de rest van je leven natuurlijk!)
Ik heb vanavond een feestje. Buurman wordt 50. We hebben wel een leuke buurt, dus wie weet wordt het nog wel gezellig vanavond. Feest is in ieder geval aan het einde van de straat, dus naar huis wankelen is geen probleem.
Verder weet ik echt niet wat ik vandaag heb. Ik voel me echt zo kut. Chagrijnig, snel aangebrand, het gevoel altijd alleen te blijven, je afvragen wat het allemaal nog voor zin heeft. Beetje hetzelfde als vannacht. Misschien vanavond maar even een alcoholvergiftiging oplopen... Ik kijk wel uit hoor
Zie net ook via MSN dat m'n ex morgen bij een vriendin uit Roermond gaat logeren. Eindje uit de buurt, we zouden daar nog eens samen heen gaan, lekker gaan stappen.
Pfff, dat helpt ook niet om de stemming te verbeteren, hoewel ik wist dat ze binnenkort ging.
Nu kan ik die vriendin wel gaan verwijderen van MSN, maar dat is een beetje hetzelfde 'draadjes'-idee als waar Joyce het over had
Het is ook niet zo dat ik echt wil weten wat mijn ex doet hoor. Dat had ik in het begin heel erg, ik keek dagelijks wel een keer of tien, twintig op haar Hyves, en die van vriendinnen. We hebben toen afgesproken dat we elkaar maar het beste konden verwijderen, om ruzies/irritaties tegen te gaan (er is één keer een irritatie geweest, dat was ook meteen het enigste waarover we het met elkaar aan de stok gehad hebben in die twee jaar).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden: probeer het los te laten om uit te vinden wat je ex doet. De eerste maanden bleef ik maar doorgraven wat mijn ex deed, deels uit frustratie, ook deels om beter voorbereid te zijn tijdens onderhandelingsgesprekken voor het echtscheidingsconvenant, echter voornamelijk omdat ik het niet aan de kant kon zetten.
En het enige wat je krijgt (zoals je nu zelf ook ziet) is rotzooi in je hoofd.
Nu weet ik dat het niet makkelijk is, de verleiding en de drang is gigantisch, maar ga proberen de verleiding te weerstaan. Dan krijg je tijd en ruimte in je hoofd om te gaan rouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |