quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef jeice het volgende:
[..]
Ik meld me hier ook maar weer eens. Ik heb namelijk hetzelfde Joyce. Het ging echt goed met me, was er helemaal van overtuigd dat het goed ging komen en dat het alleen maar beter kon worden. Maar vandaag heb ik weer echt zo'n klotedag, ongekend. En ik kan niet goed uitleggen waarom. Natuurlijk denk ik nog wel aan d'r, maar denk ook dat het komt omdat het stappen van gisteravond niet doorging. We zijn wel een lokale kroeg ingedoken, maar de rest van de groep had geen zin om de stad in te gaan, terwijl ik dat juist wel had. Niet eens zozeer om daar nieuwe vrouwen te ontmoeten, maar ik heb gewoon echt zo'n zin om weer eens een ECHT feestje te bouwen, helemaal los te gaan, al dan niet dronken.
Gister was het wel gezellig hoor, met een stel vrienden drankje doen in die lokale kroeg, maar het was er vrij rustig. En als ik kan kiezen tussen de stad, waar het toch wat drukker is en keiharde muziek opstaat, en een rustige kroeg waar ik een kaartje leg, dan weet ik het wel. Misschien voel ik me wel zo kut omdat ik vandaag weer alleen was. Misschien is het juist de eenzaamheid waar ik het momenteel zo moeilijk mee heb, en niet eens zozeer haar. Plus dat ik het niet eerlijk vind dat juist zij helemaal los gaat met vriendinnen en wie weet ook gasten (ik wil het niet eens weten) terwijl het mij al weken niet lukt om echt uit te gaan omdat m'n vrienden de laatste weken niet willen/kunnen. En ik ga echt niet alleen...
Komende vrijdag ga ik sowieso met een vriend de stad in, naar een kroeg waar een feestje is en waar ik hoogstwaarschijnlijk ook een hoop vrienden (oud-collega's) zal zien van een jaar of 2-3 terug. Ik heb daar wel zin in en probeer daar maar naartoe te leven
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef jeice het volgende:
[..]
Nice om te horen dat het goed met je gaat! Zeker als je zegt dat "het beter gaat dan je in je stoutste dromen had durven hopen" Dat geeft mij in ieder geval moed, en waarschijnlijk nog wel meer mensen in dit topic.
Wat je in je laatste alinea zegt herken ik trouwens wel. Het ging met mij supergoed, tot ik haar weer zag na ruim een maand en ik had het eigenlijk meteen weer moeilijk. Alle verstandssensoren riepen "nee, doe het niet, je wil dit niet" terwijl m'n gevoelens toch op een bepaalde manier weer opspeelden en ik dat echt niet wilde.
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef jeice het volgende:
[..]
Hoezo heb je niks met Psychologen maar wel met Psychiaters? Het enige (maar wel redelijk grote) verschil is dat Psychiaters medicijnen kunnen en mogen voorschrijven en Psychologen niet. Dus tenzij je graag medicijnen wil (wat ik ten alle tijde zou willen voorkomen als dat zou kunnen) is een psycholoog echt wel nuttig.
En mijn eigen verhaal:quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is verre van het enige verschil tussen psychiatrie (wat een medische discipline is) en psychologie (dat grotendeels bestaat uit kansberekening toepassen op onderzoeksresultaten).
quote:Wat er gebeurd is
Ik was al jaren bevriend met een meisje dat mij in veel opzichten perfect complementeerde. Ze was intelligent, ambitieus, sociaal, aantrekkelijk, betrouwbaar en had een fantastisch gevoel voor humor. Ze was ook een deel van mijn meest hechte vriendengroep en de ex-vriendin van mijn beste vriend. Deze vriend maakte ook deel uit van de groep, had al een nieuwe vriendin en ging gewoon met zijn ex om alsof ze nooit meer dan hele goede vrienden geweest waren.
Ongeveer 2,5 jaar geleden zat zij in haar laatste jaar van geneeskunde en was ik bezig HBO-V af te ronden om het komende jaar BMW te gaan studeren. Zij had les in het AMC, ik in het gebouw ernaast, dus we zagen elkaar steeds vaker en begonnen, door gemeenschappelijke interesses, steeds meer naar elkaar toe te groeien. Dit ging enkele weken zo door en we zagen elkaar steeds vaker, converseerden urenlang over medische en ethische vraagstukken en aangezien zij zoveel verder in haar studie was (en een stuk intelligenter), hielp ze mij waar en wanneer ze kon. Uiteindelijk werd ik verliefd op haar, en bleek het gevoel wederzijds. Aangezien zij het daaropvolgende studiejaar coschappen zou gaan lopen in Breda, en ik in Antwerpen ging studeren, besloten wij dat de afstand klein genoeg was, en wij samen de potentie hadden uit te groeien tot meer dan hele goede vrienden met gelijke interesses.
Het enige probleem was een opvatting die ik had ten opzichte van vriendschap: een relatie vriendinnen of ex-vriendinnen van je beste vrienden is not done. Dit leek ons beiden echter een uitzonderlijk geval, aangezien wij alledrie deel uitmaakten van dezelfde (kleine) vriendengroep, zij zonder nare gevoelens uit elkaar waren gegaan en al bijna twee jaar niets meer waren dan goede vrienden. Toch vonden we het wel zo netjes de situatie met onze vriend te bespreken voordat wij officieel een relatie zouden beginnen. Ik zat in mijn tentamenperiode, net als die vriend, en zij stond op het punt om twee weken op vakantie te gaan met haar familie. Het was de laatste vakantie zie het gezin zou nemen voor haar kleine zusje (die net haar VWO had gehaald) het huis uit zou gaan. "Geen probleem, dan praten we wel met Kev als je terug bent" was mijn reactie. Ik had al maanden gewacht tot het serieus werd tussen ons, dus die twee weken konden er ook nog wel bij.
In die twee weken rondde ik mijn tentamens af, schreef ik mij in bij de universiteit van Antwerpen, en bleef ik contact met haar houden via sms. Vier dagen voor ze terug zou komen, belde ze me om te vertellen hoe geweldig haar vakantie was, hoe prachtig het landschap en dat ze met haar broertje op 2000 meter hoogte in een tentje zou slapen, omdat ze de dag erna vroeg op moesten om de Mont Dolent te beklimmen. Ze had al talloze foto's gemaakt en we hadden al afgesproken om deze te bekijken in het eerstkomende weekend dat ze thuis was. Dat was de laatste keer dat ik haar sprak..
Twee dagen later zat ik op mijn werk toen ik op de radio hoorde dat een huisarts uit Almere, samen met zijn drie kinderen, verongelukt was tijdens een klim in het Mont Blanc-gebergte. De moeder had zien gebeuren hoe haar man en kinderen, in de leeftijd van 17 tot 22, uitgleden en naar beneden stortten. Ik meteen in paniek Fuck, die leeftijden kloppen! Die plaats klopt! Laat het ze alsjeblieft niet zijn!
Maar het waren ze wel. Een paar uur nadat ik het nieuws hoorde, kreeg ik van een vriend (die samen met de eerste vriend bij dezelfde schaatsvereniging zat als de drie kinderen) een sms met bevestiging: Ja man, het zijn ze! We hebben contact gehad met de moeder. M'n wereld stortte in, en dat werd nog erger toen ik tegen negen uur 's avonds Kevin (de eerste vriend) eindelijk aan de telefoon kreeg, en ik hem door de telefoon het nieuws moest brengen. Het is een rare gewaarwording om letterlijk te horen hoe iemand in elkaar stort na het horen van slechts drie woorden: Els is dood. Hij meldde zich meteen ziek van zijn werk en ik ben naar zijn huis gegaan. Daar werd op het nieuws (inclusief beelden van de berg met afgescheurde kleerstukken en bloedsporen) nogmaals bevestigd dat we d'r echt kwijt waren.
Het heeft weken, maanden zelfs, geduurd voor ik bij die vriend aan durfde te kaarten dat er voor haar dood meer tussen haar en mij speelde dan alleen vriendschap. Uiteindelijk ben ik er tijdens uitgaan toch over begonnen, om doodleuk als reactie te krijgen: "Dat wist ik al, dat had ze al gezegd voor ze op vakantie ging".
Wat het probleem is
Sinds haar dood, 2,5 jaar geleden, heb ik min of meer het vertrouwen in serieuze relaties verloren. Vreemd genoeg heeft deze instelling in sterk groeiende mate voor veel meer succes bij het andere geslacht gezorgd en heb ik er zeker de laatste anderhalf jaar flink op los geleefd. Ik ben wel bij elke scharrel/fling eerlijk over dat ik niet op zoek ben naar, of zelfs maar open sta voor, een serieuze relatie, en dat ze daar ook niet op moeten rekenen. Hoewel ze allemaal zeggen dat ze daar OK mee zijn, blijkt na een tijdje toch altijd het tegendeel, wordt ik gepusht om toch serieus te worden en eindig ik met een schuldgevoel. Het zit niet in mijn natuur misbruik van mensen te maken, en dacht dat ik dat kon voorkomen door zo eerlijk mogelijk te zijn over mijn bedoelingen. Ik scharrel wel veel, maar ben eerlijk over wat ik doe, en scharrel niet met meerderen tegelijk, dus zelfs in een relatie die niet verder gaat dan het fysieke ben ik, for all intents and purposes, monogaam.
Nu het probleem: hoewel er hier en daar een aantal one night stands tussen zitten, heb ik ook een paar meisjes leren kennen die ik heel leuk vind, en waar ik onder andere omstandigheden waarschijnlijk wel een serieuzere relatie mee aan zou gaan. Nu betrap ik mezelf er echter op dat ik consequent de boot afhoud als het serieuzer begint te worden. In de eerste plaats omdat ik niet open wil staan voor een serieuze relatie, in de tweede plaats omdat geen enkel meisje de vergelijking met mijn laatste vriendin kan doorstaan:
Ze was zelfstandig genoeg om op zichzelf te wonen, twee banen te hebben, drie sporten te beoefenen, vrijwel elke week met ons mee uit te gaan, vrijwilligerswerk te doen en toch cum laude haar geneeskunde (zonder studieschuld) af te ronden. Ik weet dat mensen die vroegtijdig sterven sneller op een voetstuk geplaatst worden, maar zelfs toen ik bijna dagelijks met haar omging kon ik niet geloven hoe zij de dingen die zij deed allemaal voor elkaar kreeg, en bijna altijd met een lach op d'r gezicht. Ik heb nooit iemand leren kennen die zo altruistisch, down to earth, intelligent en interessant was als zij, en het feit dat wij aan het begin stonden van een relatie met zoveel belofte, maakt het alleen maar moeilijker voor andere meisjes om de vergelijking met haar te doorstaan.
Natuurlijk, ze is dood. Ze is er niet meer, en hoe veelbelovend wij samen ook waren, het zal geen realiteit meer worden. En zelfs als het wel realiteit geworden was, welke garantie heb ik dan dat wij niet na enkele maanden of een paar jaar weer uit elkaar zouden groeien? Het rationaliseren van situaties is makkelijk, het accepteren minder.
Vrienden van me zeggen dat ik mezelf tekort doe door niet open te staan voor een serieuze relatie en alles als vergankelijk te zien. Misschien hebben ze ook wel een punt, maar ik zie ook de keerzijde: ik snap zelf ook wel dat ik er niets mee op schiet andere meisjes met haar te vergelijken, maar haar dood zit mij, zelfs nu, nog te hoog om mezelf in een echte serieuze relatie met iemand anders te storten. Als ik dit toch ga forceren, lijkt het mij juist dat ik de ander tekort doe door een relatie aan te gaan waar ik niet klaar voor ben.
Kan iemand hier wat mee?
Eerst even over je eerdere post over uitgaan:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef jeice het volgende:
[..]
Nice om te horen dat het goed met je gaat! Zeker als je zegt dat "het beter gaat dan je in je stoutste dromen had durven hopen" Dat geeft mij in ieder geval moed, en waarschijnlijk nog wel meer mensen in dit topic.
Wat je in je laatste alinea zegt herken ik trouwens wel. Het ging met mij supergoed, tot ik haar weer zag na ruim een maand en ik had het eigenlijk meteen weer moeilijk. Alle verstandssensoren riepen "nee, doe het niet, je wil dit niet" terwijl m'n gevoelens toch op een bepaalde manier weer opspeelden en ik dat echt niet wilde.
Ik snap het nut an sich wel, hoor. Ik roep al sinds m'n vijfde dat ik zelf psychiater wil worden, en heb tussen m'n 16e en 20e zo'n beetje elke theorie wel voorbij zien komen. Mijn reden om er zelf geen gebruik van de te maken, is dat ik precies weet hoe zo'n gesprek zal gaan, inclusief alle uitweidingen en verklaringen die geopperd zullen worden. Ik heb ook psychologie en psychopathologie gehad. Ik ken de theorie, en weet hoe mensen in de praktijk reageren. Dus ik vind het zonde van m'n tijdquote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Splackavellie02:
Denk zoals Goofy dat je met een psych die 'gevoelsblokkade' eens kunt gaan aanpakken. Die blokkade is wel duidelijk, de oorzaak lijkt ook wel duidelijk, maar welke mechanisme de blokkade uiteindelijk veroorzaakt heeft? Het kan net zo goed een niet afgebouwde trouw/loyaliteit zijn door het abrupte en vreselijke einde, een niet verwerkt hebben van de plotselinge en wellicht enorme gekwetsheid, geen idee.
Wat bedoel je precies met deze vraag? Of ik voor het ongeluk makkelijk relaties aan ging?quote:Heb je voor jezelf zicht dat je voorheen geen moeite had (het leest als een complete desinteresse) met het aangaan van relaties?
Je eerste reactie vind ik echt wel een beetje kort door de bocht.Omdat je de boekjeswijsheden kent, weet je het allemaal wel? De vergelijking met een schriftelijke cursus karate komt ineens naar boven en jij die gaat roepen ik heb alle boekjes goed gelezen en dus heb ik nu de zwarte band.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap het nut an sich wel, hoor. Ik roep al sinds m'n vijfde dat ik zelf psychiater wil worden, en heb tussen m'n 16e en 20e zo'n beetje elke theorie wel voorbij zien komen. Mijn reden om er zelf geen gebruik van de te maken, is dat ik precies weet hoe zo'n gesprek zal gaan, inclusief alle uitweidingen en verklaringen die geopperd zullen worden. Ik heb ook psychologie en psychopathologie gehad. Ik ken de theorie, en weet hoe mensen in de praktijk reageren. Dus ik vind het zonde van m'n tijd
[..]
Wat bedoel je precies met deze vraag? Of ik voor het ongeluk makkelijk relaties aan ging?
Misschien had ik erbij moeten vermelden dat ik ook redelijk extensieve praktijkervaring hebquote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef Wanderingwhy het volgende:
Je eerste reactie vind ik echt wel een beetje kort door de bocht.Omdat je de boekjeswijsheden kent, weet je het allemaal wel? De vergelijking met een schriftelijke cursus karate komt ineens naar boven en jij die gaat roepen ik heb alle boekjes goed gelezen en dus heb ik nu de zwarte band.
(dan heb je dus ook iets gelezen over een blinde vlek kunnen hebben?)
Ah, op die manier. Nee, daar is geen sprake van. Ik ben altijd behoorlijk sociaal geweest, en ben dat nu nog steeds. Ik ben makkelijk in het leggen van nieuwe contacten, vind het erg leuk nieuwe mensen te ontmoeten, en heb er geen problemen mee toenadering te zoeken.quote:Over je tweede reactie; louter om uit te sluiten dat je je huidige benadering volledig koppelt aan je redelijk traumatische ervaring. Het kan zo zijn dat je altijd al wat voorzichtig bent geweest qua toenadering e.d. en dat de 'ervaring' als besproken ervoor heeft gezorgd dat dit verder ontwikkeld is. Bij wijze van spreken; je kunt er al enige aanleg voor gehad hebben en is nu verergerd.
Niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Bartinhoo het volgende:
In denk eigenlijk wel dat ze me leuk vindt, want kennelijk moet ze dus aan me denken op een zaterdagavond wanneer ze met al haar vriendinnen is, en zoekt ze contact zelfs als ik niets terugstuur..
Hetgene waardoor ik echter twijfel, is dat ik haar een paar maanden geleden ooit iets hoorde zeggen in de trend van dat ze geen relatie wou oid ( tegen een vriendin) .
Hoe serieus moet ik dit nemen?
Sorry voor het wederom lange verhaal:P
Ook hier heel herkenbaar!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Het klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je eigen doen en laten ( en dan doel ik met name op de sociale activiteiten zoals uitgaan etc ) niet te koppelen aan die van je ex... Ik herken me namelijk als 2 druppels water in jouw situatie...
Heb mezelf nooit zielig hoeven vinden als het gaat om vrienden en uitgaan etc, maar ik had (en heb soms nog steeds ) wel eens een nare bijsmaak wanneer ik weer eens een avond in de rustige dorpskroeg beland, wanneer een deel van mijn vrienden niet uit wil..
Ik ging mezelf dan altijd meteen vergelijken met mijn ex, en nog steeds kan ik jaloers worden wanneer ik een avond niets te doen heb, en zou weten dat zij wel met een groep vriendinnen ''echt'' uitgaat. Het feit, dat het ook net zo vaak andersom is speelt voor mij dan geen enkele rol van betekenis...
Misschien is dat ook wel de reden dat ik haar leven op profielensites als facebook nog altijd angstvallig probeer te ontwijken, ik vind dat van mezelf namelijk al heel gauw minder, terwijl ik daar bij nader inzien eigenlijk helemaal geen reden voor heb...
Hopelijk helpt het volgende een beetje: dat gevoel neemt met de tijd steeds meer af. Aan het begin kon ik echt wel janken als zij iets ''leuks'' ging doen en ik niet, en had ik echt een claustrofobisch gevoel wanneer ik alleen thuis zat. Extreem vervelend wanneer je niet kunt genieten van een rustig avondje voor jezelf....
Exact...quote:Op maandag 17 januari 2011 08:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ook goedemorgen allemaal...
Blue monday? Mmh...hier geen onbestemd gevoel. Heb zin in vandaag!
@ennudan: Kun je wat specifieker zijn wat de tijd en aandacht niet waard is? Doel je daarmee op je ontdekking qua ex, spelletjes en Belgie?
Vervelend dat het gevoel er nog steeds zit.. Je kunt er zo weinig tegen doen he. Om ergens via via achter te moeten komen is sowieso al niet leuk, en het nieuws is al niet leuk, en misschien ook wel kwetsend (dat zou het bij mij zijn in ieder geval.. En dat heb ik bij mij ex ook zo ervaren)quote:Op maandag 17 januari 2011 08:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
Exact...
het is de tijd en moeite niet waard maar spookt ergens via een of ander onbestemd gevoel wel rond...
beetje jammer....
Veldhuis en Kemper op de radio met soms is het leven echt volkomen kut......toepasselijk
Ik dacht al even dat je een dag vrij had genomen.... (en dat moet je ook doen!!) Geloof dat iedereen een beetje last heeft van de blue monday ondanks het schitterende lente weer (hier dan). Die emoties zitten er blijkbaar nog steeds.... wellicht goed om die gewoon eens naar buiten te laten?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Vervelend dat het gevoel er nog steeds zit.. Je kunt er zo weinig tegen doen he. Om ergens via via achter te moeten komen is sowieso al niet leuk, en het nieuws is al niet leuk, en misschien ook wel kwetsend (dat zou het bij mij zijn in ieder geval.. En dat heb ik bij mij ex ook zo ervaren)
Is het een idee om het haar misschien op de man af te vragen (ok ze is een vrouw)? Haar confronteren met wat je te weten bent gekomen? Zodat je je gevoel hebt kunnen uiten?
Of is dit heel stom?
Nee heb geen vrij genomen.. Was druk op de voorschoolse en daarna meteen fruit gaan kopen aangezien de IT-man straks komt voor de printer, en je zult zien dat dat nog heel lang duurt en ik daar voor zo gehaast heb ;pquote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat je een dag vrij had genomen.... (en dat moet je ook doen!!) Geloof dat iedereen een beetje last heeft van de blue monday ondanks het schitterende lente weer (hier dan). Die emoties zitten er blijkbaar nog steeds.... wellicht goed om die gewoon eens naar buiten te laten?
Aan de ene kant wil ik haar er wel mee confronteren en is het inderdaad kwetsend.. aan de andere kant misschien maak ik mezelf wel gekker als nodig en uiteindelijk is het toch haar keuze. Kan er niks meer aan veranderen (hoe graag ik dat misschien ook wel zou willen) en ze is geen verantwoording aan mij schuldig.
Het raakt me maar ik weet niet of ik er naa alles wat er gebeurd is nog moet moet/wil/kan zitten
Misschien kijken dat je ergens anders er iets van kwijt kan als je ouders het niet begrijpen. Bedoel als dat dan alleen maar weer meer stress (en dus emoties) oplevert helpt het natuurlijk niet echt. En zonder je gevoelens/emoties te uiten en te accepteren zul je nooit een volledige afsluiting/acceptatie krijgen (hoor mij nou... de pot verwijt de ketel)quote:Op maandag 17 januari 2011 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee heb geen vrij genomen.. Was druk op de voorschoolse en daarna meteen fruit gaan kopen aangezien de IT-man straks komt voor de printer, en je zult zien dat dat nog heel lang duurt en ik daar voor zo gehaast heb ;p
Ik laat mijn emoties voor een deel ook wel naar buiten.. Gisteren avond heb ik de tranen op een gegeven moment maar laten komen. Maar thuis kan ik dat niet goed. Mijn ouders begrijpen me niet.. En heb weer regelmatig ruzie.. Dat maakt het er ook niet beter op..
Ondanks dat ze jou geen verantwoording schuldig is kan het jou wel helpen om haar ermee te confronteren, zij zei tenslotte dat er niets was met die jongen.. Blijkt nu van wel. Dus je kunt haar laten weten dat jij dat weet en het niet leuk vind dat ze daar niet eerlijk over is geweest. Dan is het tenmisnte voor een gedeelte uit je systeem en kan je het misschien afsluiten.
Blijkbaar kan je er nog wel mee zitten, zij is het alleen niet waard om er nog mee te zitten. Nu moet je dat nog echt zo gaan voelen
En dat beloofd wat zeg als IT'ers langzaam zijn! Naja ik kan ook niet zo goed tegen afspraken waar geen tijd bij staat.. Zit je heel de dag te wachten. Maar ja collega heeft die afspraak gemaakt omdat ze weet dat ik er heel de dag ben :pquote:Op maandag 17 januari 2011 10:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
Misschien kijken dat je ergens anders er iets van kwijt kan als je ouders het niet begrijpen. Bedoel als dat dan alleen maar weer meer stress (en dus emoties) oplevert helpt het natuurlijk niet echt. En zonder je gevoelens/emoties te uiten en te accepteren zul je nooit een volledige afsluiting/acceptatie krijgen (hoor mij nou... de pot verwijt de ketel)
Ach ze is dus blijkbaar over meer dingen niet eerlijk geweest. Niet leuk maar ik kan en wil me er niet meer druk over maken. Ja ik voel het nog wel en heb gister ook echt wel een dipje gehad maar ik voel er ook zoiets bij van .... je doet maar...
Die vriend van me waar ze bij op de koffie gaat (had zijn dochter gevraagd) vroeg nog of ik het vervelend vond. Ik zeg lekker doen wat je wil. Hij zou wel eens wat info proberen te krijgen zei k heb hem toen heel duidelijk gezegd dat ik dat helemaal niet wil. Zij kiest er voor om geen contact met mij te hebben (ondanks al haar eerdere uitspraken) dus wil ik dat ook niet. Ik weet dat ik mezelf niks hoef te verwijten en ik weiger me nog langer aan haar aan te passen
(weet dat dat een beetje hard klinkt maar dat moet soms gewoon)
Oh en zijn niet alle IT-ers langzaam
Maar ik wil zo graag kunnen printen!!quote:
Octagon bevestigt het... IT-ers zijn niet heel snel (laat staan Belgische IT-ersquote:Op maandag 17 januari 2011 10:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dat beloofd wat zeg als IT'ers langzaam zijn! Naja ik kan ook niet zo goed tegen afspraken waar geen tijd bij staat.. Zit je heel de dag te wachten. Maar ja collega heeft die afspraak gemaakt omdat ze weet dat ik er heel de dag ben :p
Ja moet ook een andere manier gaan vinden denk dat ik maar weer ga schrijven, helpt me ook altijd wel als ik emotioneel ben..
Je moet je ook zeker niet aan gaan passen aan haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |