Wil iedereen op de lijst zo snel mogelijk enkele data naar Joyce PM'en?quote:J0ycie88:
En Tara, jij mag ook mee hoor Ik voel me best alleen als enige vrouw!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Male23 het volgende:
Wij hadden nog steeds contact. Kreeg al wel het gevoel dat hij niet echt wat voor haar was. Dat heb ik hier geloof ik zaterdag ook gepost. Kreeg ook het gevoel dat zij er zo over dacht gezien de openheid richting mij en de dingen waar we weer samen om konden lachen.
Ze heeft daarvoor gekozen ja, maar iedereen maakt fouten. Gezien haar gehele situatie neem ik haar dat ook niet echt kwalijk.
Rationeel gezien is er voor ons geen toekomst meer. Mijn gevoel voor haar is er nog wel maar ik heb echt geen idee meer waarom en hoezo dat nu opeens weer naar boven komt. Maar nu de kans er is op wat meer contact lijkt me dat eigenlijk best leuk. Achja ik zie het wel. Ga niet smsen, misschien dat ik haar dit weekend wel tegen kom dan maak ik wel gewoon een praatje en kijk wel welke kant het gesprek op gaat, ook welke kant zij op gaat praten en dan anticipeer ik daar wel op. Blijf wel een mega zwak voor haar hebben :S.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef undissputed het volgende:
Ik heb ook een mega zwak voor mn ex maarja het is sinds zondag pas defintief. Net sms contact gehad en toch weer een reality check gekregen dat het nog een long way to go is voor mij om over haar heen te komen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik denk dat je inderdaad het beste even kan afwachten. Misschien neemt ze contact met jou op, en misschien kom je elkaar inderdaad wel tegen. Rustig afwachten, en kijken hoe het gaat lopen...
[..]
Dat vind ik ook zo lastig. Door de manier waarop het uit is gegaan heb ik er gewoon heel veel moeite mee om haar ook echt los te laten. Dat we elkaar niet meer zien, en nu ook even geen contact hebben (ik neem voorlopig geen contact meer op), maakt het op het moment nog niet makkelijker voor mij. Ik heb haar vier weken geleden de laatste keer gezien/vastgehouden, dat mis ik echt enorm. Maar ook ik heb af en toe een reality check gekregen, en dat is voor mij wel nodig... (misschien dat het vanaf nu ook iets beter gaat)
quote:"Lijden wordt veroorzaakt doordat je wilt dat dingen anders zijn. Als je daarmee ophoudt, stop het lijden ook. Je kunt dingen willen, maar het 'nodig hebben' moet stoppen."
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef undissputed het volgende:
Liever duidelijkheid dan een twijfelaar imo
Had ik noooit geradenquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Mr.Myst: Pas ff de woonplaats van Neo in de OP aan naar Landgraaf
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheidquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
Ultieme twijfelaars zijn funest voor een relatie. Ik heb het idee dat vrouwen dat veel te vaak hebben. Zijn ze tevreden met de relatie houden ze van iemand, maar denken ze toch dat er wellicht betere partners zijn, kunnen ze nog niet voorstellen dat ze de rest van hun leven met deze willen delen. Natuurlijk zijn er altijd andere partners die beter zijn. Maar door zelf constant onzeker te zijn, kan je nooit goed relatiemateriaal worden.
@Mr.Myst: Zowel bij mannen als vrouwen gaat het niet om wat ze zeggen maar om wat ze doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[..]
Nou ja, het was niet zozeer dat ze aan mij twijfelde. Ze twijfelde zelf, of dit was wat ze wou. Nu weet ze het zeker. Maar doordat ze zo'n twijfelaar is, twijfel ik aan haar zekerheid.
Gisteren schoot me nog een uitspraak van haar te binnen.
'Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen, ik zou niet zonder jou willen'. Tja... Dat is blijkbaar ineens veranderd.
Dit is de zoveelste uitspraak van haar die ik hier al neerzet, dat het bijna ongeloofwaardig begint te worden, realiseer ik me. Maar toch zijn dit echt uitspraken die ze heeft gedaan. Die vergeet je ook niet zomaar, en ze schieten me op de gekste momenten te binnen.
Ik maak daar liever QFT van... quite fucking truequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef ennudan het volgende:
ok ga het dan toch maar vragen... met het risico voor dom the worden uitgemaakt
QTF???????
Brengt ze jou nu ook nog aan het twijfelen? Vraag je eens af of ze zat te twijfelen of zat te manipuleren. Sommige vrouwen hebben daar hun Masters al in behaald voordat ze van de lagere school afkwamen. Het voorbeeld wat jij aanhaalt hoorde ik enkele weken geleden mijn kleine nichtje van 10jr nog zeggen met alle kerstkado's om zich heen: "Nu heb ik bijna (!) alles wat ik had willen hebben....."quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef ennudan het volgende:
twijfelen vrouwen niet aan alles??
Vandaar de fantastische uitspraak van mijn ex: Ik heb alles wat mijn hartje begeert.... maaaarr....?
Precies; als je ooit samen een kamertje deelt in het bejaardentehuis en af en toe de rollator van elkaar mag gebruiken, pas dan mag je die woorden serieus gaan nemen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef undissputed het volgende:
Ach dat je altijd bij elkaar blijft enzo dat heeft mijn ex ook wel gezegt. Toen nam ik dat ook al niet te serieus.
Blijkbaar. Dat is iets waar ik nu achter ben gekomen. Ik zou zulke uitspraken in ieder geval nooit doen als ik er niet achter zou staan. Ze heeft nog wel iets heftigere uitspraken gedaan wat dat betreft. Die is ze nu schijnbaar vergeten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr.Myst: Zowel bij mannen als vrouwen gaat het niet om wat ze zeggen maar om wat ze doen.
Tja, ik ga er vanuit dat wanneer iemand zoiets zegt, diegene er ook achter staat. 'Ik hou van je' is natuurlijk ook zo'n uitspraak, maar als je tot het laatste moment (spontaan) zegt dat je samen oud wil worden, kinderen wil, het leven zonder jou niet ziet zitten, lijkt het me dat het toch wel goed zit. Naast dit soort uitspraken (waarvan ik zeker weet dat ze het echt meende op dat moment), waren er ook geen signalen dat het 'over' was/zou gaan tussen ons. Dat was van het ene op het andere moment.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef undissputed het volgende:
Ach dat je altijd bij elkaar blijft enzo dat heeft mijn ex ook wel gezegt. Toen nam ik dat ook al niet te serieus.
@Mr.Myst: Naief zijn leer je af door ervaring met de gevolgen daarvanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:10 schreef Mr.Myst het volgende:
Blijkbaar. Dat is iets waar ik nu achter ben gekomen. Ik zou zulke uitspraken in ieder geval nooit doen als ik er niet achter zou staan. Ze heeft nog wel iets heftigere uitspraken gedaan wat dat betreft. Die is ze nu schijnbaar vergeten.[..]
Tja, ik ga er vanuit dat wanneer iemand zoiets zegt, diegene er ook achter staat. 'Ik hou van je' is natuurlijk ook zo'n uitspraak, maar als je tot het laatste moment (spontaan) zegt dat je samen oud wil worden, kinderen wil, het leven zonder jou niet ziet zitten, lijkt het me dat het toch wel goed zit. Naast dit soort uitspraken (waarvan ik zeker weet dat ze het echt meende op dat moment), waren er ook geen signalen dat het 'over' was/zou gaan tussen ons. Dat was van het ene op het andere moment.
Maar goed. Probeer er minder aan te denken nu.
Over de meet: Is er nu al iets bekend qua data? Is het misschien een idee dat we data in de startpost zetten, of dat mensen hun voorkeur naar Joyce PM'en? * Mr.Myst kijkt Joyce lief aan
Onderhoud wegens veelvuldig gebruik?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef undissputed het volgende:
Ik geloof ook wel dat ze er op dat moment achter stond. Maarja vrouwen kunnen snel van gedachten veranderen geloof ik. Ik ben trouwens al weer 2 uurtjes uit de achtbaan. We zullen zien of en wanneer ik weer een ritje ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |