Goeie vraag en als je het antwoord had dan was de helft van de mensen hier blij!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Waarom blijf je soms de neiging houden om contact op te nemen terwijl je weet dat het niks gaat oplossen en het loslaten alleen maar uitstelt?
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Waarom blijf je soms de neiging houden om contact op te nemen terwijl je weet dat het niks gaat oplossen en het loslaten alleen maar uitstelt?
This crazy little thing called love?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Goed bezig kerel!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaan
* Mr.Myst is daar zelf ook schuldig aan
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.
Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaan
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
Ja gefeliciteerd. Je hebt dan in ieder geval afleiding, en dat helpt zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.
Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
lol ja... ik heb ook geen zin om me nog bezig te houden met mn ex maarja ik denk toch nog wel redelijk vaak aan haar. Maar dat moet gewoon slijten... En het is sowieso goed om lekker je eigen ding te doen en te weten dat je leven zonder je ex gewoon door gaat en op den duur alleen maar beter word.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik denk dat ik veel te nuchter hiervoor ben of een emotieloze vrouw . Voor mij is uit , uit en heb ik geen zin om alles te ontleden over het hoe en waarom.
Voor mij is uit , uit en ga verder. Ik zie hier veel mensen hele dagen allerlei tirades over hun emoties en ok dat hun ding, maar voor mij is het meer dingen ondernemen, uitgaan mijn eigen ding doen en verdergaan.
Uitgaan is kut maar ik kan andere dingen bedenken die erg waar ik meer mijn tijd in wil steken en er voor mij toe doen. Toen ik hier al eerder was toen stopte ik er ook mee omdat een vriend van mij overleden was aan zelfmoord en dat zette het veel meer in perspectief.
Voor mij wil mijn leven niet stopzetten wegkwijnen of iets meer omdat iets uit is gegaan en niet gegaan is zoals ik wilde. Voor mij is belangrijker dat ik mijn boeltje weer bij elkaar heb, en weer verder ga en dan kan het me eigenlijk niet boeien of mijn ex met me bevriend blijft of niet, en hoe die over me nadenkt. Soms moet je gewoon niet de controle op iets willen houden wat er niet meer is, maar gewoon de kracht vinden om lekker je dingen weer lekker op te pakken.
Wanneer is de relatie uitgegaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef undissputed het volgende:
[..]
lol ja... ik heb ook geen zin om me nog bezig te houden met mn ex maarja ik denk toch nog wel redelijk vaak aan haar. Maar dat moet gewoon slijten... En het is sowieso goed om lekker je eigen ding te doen en te weten dat je leven zonder je ex gewoon door gaat en op den duur alleen maar beter word.
Dank je wel! Het is in ieder geval een positief vooruitzicht, ik denk ook dat het goed voor me is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goed bezig kerel!!!!!!!
Dan heb je eindelijk iets om naar uit te kijken en je tanden in te zetten!
Geloof me dat gaat je helpen
Dank je wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Mr.Myst!!! Het zij je zeer zeer gegund!
Thanks Joyce! Hopelijk gaat 't met jou ook weer een beetje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Stiekem even tijdens het werk! Gefeliciteerd mr myst!!
En ik snap de post van FJB niet.. Als ze gisteren nog andere dingen post.. Dat het zoveel betekende etc. Maar goed heb nu de tijd niet om te reageren!
Ik ben er blij om, fijn dat het pas 24 januari is. Mijn afspraak met de SPW heb ik vandaag kunnen vervroegen naar volgende week dinsdag. Dat geeft me de gelegenheid om al een kennismakingsgesprek te hebben voor ik met het werk begin. Misschien kan hij tips geven, gerichte adviezen of op een andere manier helpen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:
voor Mr. Myst, wat een geweldig nieuws! Jammer dat je pas eind vd maand begint, want hoe eerder hoe beter
. Wat ga je precies doen? Je mag me ook wel even pm'en als je wilt, want ik zit nu ook in dat WIJ-traject. Ben er volgende week waarschijnlijk alweer uit, want dan word ik 27, maar toch
. Ik zou ook graag een werkervaringsplek willen.
....en dat mag/moet je juist wel spontaan doen; je ex gewoon een kort sms'je sturen dat je aangenomen bent en de 24ste mag starten. Dat is heel leuk nieuws!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dank je wel! Het is in ieder geval een positief vooruitzicht, ik denk ook dat het goed voor me is.
[..]
Dank je wel!
[..]
Thanks Joyce! Hopelijk gaat 't met jou ook weer een beetje?
[..]
Ik ben er blij om, fijn dat het pas 24 januari is. Mijn afspraak met de SPW heb ik vandaag kunnen vervroegen naar volgende week dinsdag. Dat geeft me de gelegenheid om al een kennismakingsgesprek te hebben voor ik met het werk begin. Misschien kan hij tips geven, gerichte adviezen of op een andere manier helpen.
Ook kan ik dan proberen al een beetje beter in een ander ritme te komen, hopelijk gaat de slaapmedicatie de komende dagen wel werken. Dan is het emotionele er een beetje af. Ik voel me nu namelijk echt uitgeput. Het slaaptekort eist zijn tol. De verleiding is groot om even te gaan liggen, maar dan weet ik dat ik echt ga slapen, en dan slaap ik vannacht niet goed meer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds een uur of drie minder emotioneel ben. Ik heb weer iets meer rust. Het zal het 'rollercoaster'-effect zijn.
Ik dacht nog wel even: Zal ik haar laten weten dat ik aangenomen ben? Ik doe het echter niet. Wil even geen contact. Even rust, afwachten. Misschien doe ik het verderop deze week wel, misschien wacht ik wel een contactpoging van haar af. Ik zie wel hoe het loopt.
Ik ga nu even eten, zal je straks een PM sturen.
Hahahaha....dat zal Neo je wel vertellen....ik heb voorlopig lol!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef undissputed het volgende:
Vanwaar jou boosheid jegens Landgraaf
In de OP staat dat ik uit Heerlen kom, dat is niet zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef undissputed het volgende:
Vanwaar jou boosheid jegens Landgraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |