Goeie vraag en als je het antwoord had dan was de helft van de mensen hier blij!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Waarom blijf je soms de neiging houden om contact op te nemen terwijl je weet dat het niks gaat oplossen en het loslaten alleen maar uitstelt?
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Waarom blijf je soms de neiging houden om contact op te nemen terwijl je weet dat het niks gaat oplossen en het loslaten alleen maar uitstelt?
This crazy little thing called love?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef undissputed het volgende:
Goed bezig kerel!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaan
* Mr.Myst is daar zelf ook schuldig aan
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.
Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Omdat je ook maar een mens bent... Dat doen er velen hier/hebben velen hier gedaan
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
Ja gefeliciteerd. Je hebt dan in ieder geval afleiding, en dat helpt zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Zal ik dan maar positief aftrappen? Ik ben zojuist gebeld door de gemeente. 24 januari begin ik parttime op het gemeentehuis, op de afdeling bouw en milieu.
Ik heb nog geen vreugdevuren ontstoken, voel me ook niet blij, maar ik zie het nut er wel van in. Ik ga er tegen die tijd voor de volle honderd procent voor. Het kan me alleen maar helpen.
lol ja... ik heb ook geen zin om me nog bezig te houden met mn ex maarja ik denk toch nog wel redelijk vaak aan haar. Maar dat moet gewoon slijten... En het is sowieso goed om lekker je eigen ding te doen en te weten dat je leven zonder je ex gewoon door gaat en op den duur alleen maar beter word.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik denk dat ik veel te nuchter hiervoor ben of een emotieloze vrouw . Voor mij is uit , uit en heb ik geen zin om alles te ontleden over het hoe en waarom.
Voor mij is uit , uit en ga verder. Ik zie hier veel mensen hele dagen allerlei tirades over hun emoties en ok dat hun ding, maar voor mij is het meer dingen ondernemen, uitgaan mijn eigen ding doen en verdergaan.
Uitgaan is kut maar ik kan andere dingen bedenken die erg waar ik meer mijn tijd in wil steken en er voor mij toe doen. Toen ik hier al eerder was toen stopte ik er ook mee omdat een vriend van mij overleden was aan zelfmoord en dat zette het veel meer in perspectief.
Voor mij wil mijn leven niet stopzetten wegkwijnen of iets meer omdat iets uit is gegaan en niet gegaan is zoals ik wilde. Voor mij is belangrijker dat ik mijn boeltje weer bij elkaar heb, en weer verder ga en dan kan het me eigenlijk niet boeien of mijn ex met me bevriend blijft of niet, en hoe die over me nadenkt. Soms moet je gewoon niet de controle op iets willen houden wat er niet meer is, maar gewoon de kracht vinden om lekker je dingen weer lekker op te pakken.
Wanneer is de relatie uitgegaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef undissputed het volgende:
[..]
lol ja... ik heb ook geen zin om me nog bezig te houden met mn ex maarja ik denk toch nog wel redelijk vaak aan haar. Maar dat moet gewoon slijten... En het is sowieso goed om lekker je eigen ding te doen en te weten dat je leven zonder je ex gewoon door gaat en op den duur alleen maar beter word.
Dank je wel! Het is in ieder geval een positief vooruitzicht, ik denk ook dat het goed voor me is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:49 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goed bezig kerel!!!!!!!
Dan heb je eindelijk iets om naar uit te kijken en je tanden in te zetten!
Geloof me dat gaat je helpen
Dank je wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Mr.Myst!!! Het zij je zeer zeer gegund!
Thanks Joyce! Hopelijk gaat 't met jou ook weer een beetje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Stiekem even tijdens het werk! Gefeliciteerd mr myst!!
En ik snap de post van FJB niet.. Als ze gisteren nog andere dingen post.. Dat het zoveel betekende etc. Maar goed heb nu de tijd niet om te reageren!
Ik ben er blij om, fijn dat het pas 24 januari is. Mijn afspraak met de SPW heb ik vandaag kunnen vervroegen naar volgende week dinsdag. Dat geeft me de gelegenheid om al een kennismakingsgesprek te hebben voor ik met het werk begin. Misschien kan hij tips geven, gerichte adviezen of op een andere manier helpen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:
voor Mr. Myst, wat een geweldig nieuws! Jammer dat je pas eind vd maand begint, want hoe eerder hoe beter
. Wat ga je precies doen? Je mag me ook wel even pm'en als je wilt, want ik zit nu ook in dat WIJ-traject. Ben er volgende week waarschijnlijk alweer uit, want dan word ik 27, maar toch
. Ik zou ook graag een werkervaringsplek willen.
....en dat mag/moet je juist wel spontaan doen; je ex gewoon een kort sms'je sturen dat je aangenomen bent en de 24ste mag starten. Dat is heel leuk nieuws!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dank je wel! Het is in ieder geval een positief vooruitzicht, ik denk ook dat het goed voor me is.
[..]
Dank je wel!
[..]
Thanks Joyce! Hopelijk gaat 't met jou ook weer een beetje?
[..]
Ik ben er blij om, fijn dat het pas 24 januari is. Mijn afspraak met de SPW heb ik vandaag kunnen vervroegen naar volgende week dinsdag. Dat geeft me de gelegenheid om al een kennismakingsgesprek te hebben voor ik met het werk begin. Misschien kan hij tips geven, gerichte adviezen of op een andere manier helpen.
Ook kan ik dan proberen al een beetje beter in een ander ritme te komen, hopelijk gaat de slaapmedicatie de komende dagen wel werken. Dan is het emotionele er een beetje af. Ik voel me nu namelijk echt uitgeput. Het slaaptekort eist zijn tol. De verleiding is groot om even te gaan liggen, maar dan weet ik dat ik echt ga slapen, en dan slaap ik vannacht niet goed meer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds een uur of drie minder emotioneel ben. Ik heb weer iets meer rust. Het zal het 'rollercoaster'-effect zijn.
Ik dacht nog wel even: Zal ik haar laten weten dat ik aangenomen ben? Ik doe het echter niet. Wil even geen contact. Even rust, afwachten. Misschien doe ik het verderop deze week wel, misschien wacht ik wel een contactpoging van haar af. Ik zie wel hoe het loopt.
Ik ga nu even eten, zal je straks een PM sturen.
Hahahaha....dat zal Neo je wel vertellen....ik heb voorlopig lol!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef undissputed het volgende:
Vanwaar jou boosheid jegens Landgraaf
In de OP staat dat ik uit Heerlen kom, dat is niet zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef undissputed het volgende:
Vanwaar jou boosheid jegens Landgraaf
Wie weet, maar voorlopig wacht ik er nog even mee. Ik heb gisteren nog contact gehad, veel van mijn eigen situatie op dit moment laten weten. Ik heb wel laten weten dat er wat speelt en dat het er positief uit ziet. Dat weet ze dus. Ik wil het juist even niet delen, in ieder geval niet met haar. Zij geeft aan verder te gaan met haar leven (terecht hoor), en ik moet dat ook doen. Mocht het haar écht aangegrepen hebben, zal ze deze week/volgende week vast iets van zich laten horen. Niet dat ik daar dan iets achter ga zoeken, maar ik zou het fijn vinden als ze uit haarzelf zou meeleven of benieuwd zou zijn. (Note: meeleven, geen medeleven!)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
....en dat mag/moet je juist wel spontaan doen; je ex gewoon een kort sms'je sturen dat je aangenomen bent en de 24ste mag starten. Dat is heel leuk nieuws!
Misschien is dat iets wat jou kan helpen? Proberen om niet de wolken die je ervaart met je ex te willen delen, maar dat zonnetje wat achter die wolken zit, als je de zonnestralen weer op je gezicht voelt, om die met haar te delen. Dat zal ze zeker leuk vinden!![]()
Every cloud has a silver lining....ook voor jou Mr.Myst!
Ga je nou eindelijk vertellen over je spannende date zaterdag?quote:
Zo spannend is het niet, en volgens mij is het vrouwtje in kwestie er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ga je nou eindelijk vertellen over je spannende date zaterdag?
Haha, me ex zat gister avond weer op msn:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:41 schreef ennudan het volgende:
@ex is de koning van het afwachten en geen contact zoeken!
Ik herken de neiging om contact te houden. Maar dat heb ik bewust drie maanden nadat het uit was niet gedaan. Ik voelde het einde, voordat het uitging allang aan komen. Zij was in het buitenland en ik zou haar halverwege het verblijf opzoeken. Omdat ik uit haar onlogische signalen voorzag dat het uit zou gaan (was wel meer haar beslissing, maar ik had geen zin me ertegen te verzetten), had ik me voorgenomen om het daar met haar uit te maken. Ik had zelfs nog van tevoren gevraagd of het wel verstandig was als ik langs zou komen en ze had toen gezegd dat ze me heel graag wilde zien. Toen ik me aan het voorbereiden was op de reis en het ticket al was uitgeprint, maakte ze ineens over skype bekend dat ik toch maar niet moest komen. Toen ik daarover met haar in discussie wilde gaan, weigerde ze op dat besluit terug te komen en tien minuten later was het uit. Ik was toen het geld voor het ticket kwijt en ook alle moeite die ik had gestoken in de weken daaraan voorafgaand. Zodoende was al mijn moeite en geld achteraf verspild door dat ene simpele skypegesprek en voelde ik me als een stuk vuil aan de kant gezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goeie vraag en als je het antwoord had dan was de helft van de mensen hier blij!
Maar even serieus het kan van alles zijn, niet kunnen accepteren, contact willen houden, niet willen loslaten etc...het lijkt allemaal op elkaar en komt uiteindelijk neer op fase 1.... je bent ineens alleen...
Jeetje, dat zijn de herinneringen van een geweldige relatie. Het is heel fijn om die herinneringen te kunnen hebben, te kunnen koesteren. Dat laatste is moeilijk, want daardoor gaat je gevoel voor haar weer opspelen, op dit moment althans. Dan kun je voor je gevoel nog zo'n afstand hebben genomen, met dit soort liedjes/momenten komt dan toch het 'goede' gevoel weer naar boven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
Shit, die veiligheidsbeugel van de achtbaan klemt weer en daar gaan we de volgende rit tegemoet.
Zat net nog met iemand wat herinneringen op te halen. Soms was m'n ex wat aanhankelijk, zat ze met dingen in haar maag. Wilde ze even wegkruipen bij me en zich klein voelen. Dan ging ze tegen me aan zitten op de bank en sloeg ik m'n benen over haar benen en mijn armen om haar heen.
Dan zette ik dit liedje aan en zong het voor haar mee. Dan brak ze. Dan voelde ik haar adem stokken terwijl de tranen over haar wangen rolden. We hadden een geweldige relatie.
Been there, done that. Ik heb precies hetzelfde gedaan, haar Hallmark liefdesverklaring in een dronken bui verbrand, gefilmd en op Youtube gedonderd en haar de link gestuurd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ten tweede: in 2007 zijn we ook al met oorlog uit elkaar gegaan en dat is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik ben toen uit woede rare dingen gaan doen. Vrij trieste en kansloze dingen, juist om haar een trap na te geven. Zo heb ik haar zwart gemaakt bij veel mensen die we gezamelijk kennen. Ik heb eens een filmpje gemaakt waarin ik een foto van haar heb verbrand. Daarna heb ik dit filmpje online gezet (![]()
![]()
). Daar is vervolgens ook nog eens de grootste heibel om gekomen.
Aanvankelijk niet. Ik was er toen blij mee dat ik in ieder geval mijn boodschap had afgegeven. Afgelopen december stuurde ik een mail over de spullen die ze na driekwart jaar nog steeds niet had teruggegeven en in plaats van een kort antwoord kreeg ik een reactie op de brief die ik twee maanden daarvoor had gestuurd met het voorstel om nog eens in gesprek te gaan. Dat heb ik toen, na enige twijfel (omdat ik niet wist of dat wel goed voor mij was), toch geaccepteerd. In dat gesprek heb ik nogmaals uitgelegd hoe ik me toen voelde, waardoor zij begon te huilen en te vertellen dat ze me nog steeds miste en regelmatig van me droomde. Ze had er spijt van dat ze pas zo kort voor mijn vertrek een beslissing had genomen. Maar een sorry, of excuses voor de beslissing om het ineens per skype uit te maken, heb ik nooit gekregen, noch heeft ze aangeboden om me tegemoet te komen in de kosten voor het ongebruikte ticket. Ik hoopte haar te kunnen vergeven als ze spijt had gehad van dat skypegesprek. Maar vergeven gaat heel lastig, als de andere kant geen spijt heeft. Dit gesprek zorgde bij mij voor een redelijke terugval.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef undissputed het volgende:
Heb je daar ook een reactie op gekregen?
Wel heel laag om het op zo'n manier uit te maken maarja alles lijkt wel geoorloofd tijdens en na een relatie breuk
Maar er zijn wel meer mensen hier met onbegrip en die dat ook kwijt willen. Mijn onbegrip kwam echter voort uit haar manier een relatie beeindigen, want voor dat einde zelf had ik, ook al vond ik dat lastig, wel begrip. De meeste mensen van wie ik de verhalen hier lees hebben vaak ook onbegrip en woede, maar dat is onbegrip voor het einde van de relatie (het niet kunnen accepteren).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef undissputed het volgende:
Ik denk ook wel dat je iets met die gevoelens moet doen want emoties als woede en onbegrip verdwijnen denk ik niet zomaar.
Dat heb je met vrouwen met borderline(-trekjes).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:14 schreef undissputed het volgende:
Dan met ze je wel heel hard gefokt hebben:P Wraakgevoelens heb ik op het moment niet, lijkt me beter om gewoon verder met mn eigen leven te gaan en haar voor een tijdje te laten om toch een rust te creëren.
Dat maakt Borderliners ook interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat heb je met vrouwen met borderline(-trekjes).
Er zijn vele oorzaken waarom een relatie beeindigd kan worden en ook vele vormen waarop het dan vervolgens verder gaat (of juist helemaal niet verder gaat).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef HendrikDeVogelaar het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meer mensen hier met onbegrip en die dat ook kwijt willen. Mijn onbegrip kwam echter voort uit haar manier een relatie beeindigen, want voor dat einde zelf had ik, ook al vond ik dat lastig, wel begrip. De meeste mensen van wie ik de verhalen hier lees hebben vaak ook onbegrip en woede, maar dat is onbegrip voor het einde van de relatie (het niet kunnen accepteren).
Problem solved! Fles Jack Daniels gevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef ex het volgende:
Potverdomme wat heb ik een hoofdpijn. Waar is me bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |