@ennudan:quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef ennudan het volgende:
@WW die achtbaan vind ik juist maar niks... helpt niet echt met het doorgaan en een goed gevoel bij de situatie krijgen@Joycie 7 weken.... kun je een leuke round the world trip van maken
@undissputed:quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef undissputed het volgende:
Blijf het raar vinden dat mijn ex me pas weer wil als ik haar niet meer wil, kan ze dat niet bedenken ten tijde dat ik haar nog wou? Verder vind ik het alleen maar kut om te horen dat ze me mist enzo... Want ja het lijkt me toch het beste als we zo snel mogelijk over elkaar heen zijn en normaal met elkaar om kunnen gaan.
Die dingen zijn vervelend als je die terugleest ja.. Heb ik ook nog steeds hoor met kleine dingetjes..quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Oohh hier word je toch niet goed van, ze blijft zelfs na een half jaar nog altijd een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik ga opstaan en ga slapen....
De pijn is grotendeels weg, maar word toch nog regelmatig wat sentimenteel als ik terugdenk aan haar en onze tijd samen.
Denk dat dit er ook mee te maken heeft dat mijn leven zo anders is dan dat het toen was. Toen was het veel meer huisje, boompje beestje en nu is het allemaal wat heftiger met uitgaan enz..
Maargoed dan ga je een vak van vorig jaar herkansen en dan pak je je hoorcollegeschrift erbij en dan zie je pas voor het eerst dat je ex toen op allerlei pagina' s lieve dingen heeft lopen kalken, helpt niet kan ik vertellen
Op dat soort momenten lijkt de afstand weer zo enorm klein en denk je echt hoe kan dit nou zo gelopen zijn![]()
Zit inmiddels wel in de langste periode sinds het uit is, dat ik haar niet gezien heb. 8 Weken inmiddels. Echt een heel raar idee als je slechts 3 km bij elkaar vandaan woont...
Behoorlijk kut:P, kan zelfs zeggen dat ik me nog nooit zo klote heb gevoeld in mn hele leven...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef undissputed het volgende:
Best gek dat je er na een half jaar nog mee naar bed gaat en mee opstaat ja.
Hoe was het in het begin voor jou toen het net uit ging?
Ja, eigenlijk wel... doet me denken aan interpersoonlijke relaties : wat wordt er wel verteld/getoond ? Wat wordt dat niet... :-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Die vrijwilliger is blijven hangen he octagon :p
dat gevoel verandert vanzelf over een maand of 2 weet je niet beter. Let wel ik zeg niet dat je dan niet meer aan haar denkt etc maar dan ben je gewend aan het alleen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb natuurlijk geen 'vergelijkingsmateriaal', om het maar even lekker plastisch te zeggen. Ik heb wel dat ik bij alles wat ik onderneem aan haar denk, op de manier die je omschrijft. 'De vorige keer gingen we met z'n tweeën, nu ben ik hier in m'n eentje/met iemand anders'. Natuurlijk had ik dat met de feestdagen, maar ook bij het op visite gaan bij familie bijvoorbeeld. Dat vond ze ook altijd gezellig, en dan zit je daar nu toch weer 'in je eentje'.
Misschien heeft dat te maken met de mate waarop een relatie is verlopen, of hoe diep het gevoel blijkbaar zit.
Vanmorgen nog even met een oom van mij over de carnaval gehad. We worden daar altijd op vrijdagavond uitgenodigd, een leuk begin van de carnaval. Nu dus ook weer. Hij had wat foto's zitten bekijken, maar overal stonden 'we' samen op. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk weer heen, maar dan (vooralsnog) in m'n eentje. Dat is toch een raar gevoel, het klopt op de een of andere manier gewoon niet.
Ik denk dat je inderdaad het beste even kan afwachten. Misschien neemt ze contact met jou op, en misschien kom je elkaar inderdaad wel tegen. Rustig afwachten, en kijken hoe het gaat lopen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Male23 het volgende:
Wij hadden nog steeds contact. Kreeg al wel het gevoel dat hij niet echt wat voor haar was. Dat heb ik hier geloof ik zaterdag ook gepost. Kreeg ook het gevoel dat zij er zo over dacht gezien de openheid richting mij en de dingen waar we weer samen om konden lachen.
Ze heeft daarvoor gekozen ja, maar iedereen maakt fouten. Gezien haar gehele situatie neem ik haar dat ook niet echt kwalijk.
Rationeel gezien is er voor ons geen toekomst meer. Mijn gevoel voor haar is er nog wel maar ik heb echt geen idee meer waarom en hoezo dat nu opeens weer naar boven komt. Maar nu de kans er is op wat meer contact lijkt me dat eigenlijk best leuk. Achja ik zie het wel. Ga niet smsen, misschien dat ik haar dit weekend wel tegen kom dan maak ik wel gewoon een praatje en kijk wel welke kant het gesprek op gaat, ook welke kant zij op gaat praten en dan anticipeer ik daar wel op. Blijf wel een mega zwak voor haar hebben :S.
Dat vind ik ook zo lastig. Door de manier waarop het uit is gegaan heb ik er gewoon heel veel moeite mee om haar ook echt los te laten. Dat we elkaar niet meer zien, en nu ook even geen contact hebben (ik neem voorlopig geen contact meer op), maakt het op het moment nog niet makkelijker voor mij. Ik heb haar vier weken geleden de laatste keer gezien/vastgehouden, dat mis ik echt enorm. Maar ook ik heb af en toe een reality check gekregen, en dat is voor mij wel nodig... (misschien dat het vanaf nu ook iets beter gaat)quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef undissputed het volgende:
Ik heb ook een mega zwak voor mn ex maarja het is sinds zondag pas defintief. Net sms contact gehad en toch weer een reality check gekregen dat het nog een long way to go is voor mij om over haar heen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |