abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91238679
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef goofy_goober het volgende:
Hoop slowchat de laatste tijd hier. Geen wonder dat die topics zo hard gaan.

[..]

Link anders even naar je eigen topic: Mijn vriendin wil vrienden blijven met haar ex
Klopt, ben er ook geen fan van...
Achja.

Net een beetje bijgepraat met m'n ex (haar initiatief, vrij uitzonderlijk) en de gemoederen zijn wat bedaard... eens zien hoe dit afloopt.
Ik hou in ieder geval geen enkele hoge verwachting meer in achting.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91239256
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt, ben er ook geen fan van...
Achja.

Net een beetje bijgepraat met m'n ex (haar initiatief, vrij uitzonderlijk) en de gemoederen zijn wat bedaard... eens zien hoe dit afloopt.
Ik hou in ieder geval geen enkele hoge verwachting meer in achting.
Kan het zaterdag toch nog leuk worden...
pi_91239908
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Kan het zaterdag toch nog leuk worden...
Zal sowieso wel ;) ik ben daar niet alleen met haar.
Schijnt dus dat zij helemaal niet boos op me is en mij als een van haar beste vrienden ziet :')

Vrouwen, ik snap er soms he-le-maal niets van.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:48:28 #254
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91240605
Wil niet veel zeggen, maar jij kan er ook wel wat van. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_91240770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef goofy_goober het volgende:
Wil niet veel zeggen, maar jij kan er ook wel wat van. ;)
Ook dat ben ik met je eens. Ik begrijp mezelf vaak net zo goed niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:54:45 #256
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91250867
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Wil je een studie aan de universiteit doen of HBO? Dan kun je ook nog kijken naar toegepaste psychologie..
Veel naar informeren.. Biologie is helaas wel een onderdeel. Maar bij de een is het minder als bij de ander.. Maar welke dat is weet ik niet meer ;)

Weltrusten!!
Tot morgenochtend!
Goeiemorgen allemaal!!

Bedoeling was universiteit. Maar toegepaste psychologie klinkt ook niet gek... moet me daar eens even in gaan verdiepen!

Nu even ontopic... gaat eigenlijk best goed. Zit zit nog wel in mijn hoofd maar das meer af en aan. Snap nog steeds niet veel van het hele gedoe maar goed ik ga er toch niet achter komen. Heb nog niet gereageerd op haar sms en kan me er eerlijk gezegd ook nog niet toe zetten... dus dat laten we even lopen. Als het van haar kant haast heeft hoor ik het wel. Rare gedachte die wel bij me opkwam was dat ze misschien wel boos wordt opme omdat ik niks laat horen. Vind ik aan de ene kant vervelend en aan de andere kant denk ik boeiend... ik ben je niks meer verschuldigd. Niet in deze situatie en niet na wat jij gedaan hebt....dubbel... heel raar
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91251440
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 07:54 schreef ennudan het volgende:

[..]

Goeiemorgen allemaal!!

Bedoeling was universiteit. Maar toegepaste psychologie klinkt ook niet gek... moet me daar eens even in gaan verdiepen!

Nu even ontopic... gaat eigenlijk best goed. Zit zit nog wel in mijn hoofd maar das meer af en aan. Snap nog steeds niet veel van het hele gedoe maar goed ik ga er toch niet achter komen. Heb nog niet gereageerd op haar sms en kan me er eerlijk gezegd ook nog niet toe zetten... dus dat laten we even lopen. Als het van haar kant haast heeft hoor ik het wel. Rare gedachte die wel bij me opkwam was dat ze misschien wel boos wordt opme omdat ik niks laat horen. Vind ik aan de ene kant vervelend en aan de andere kant denk ik boeiend... ik ben je niks meer verschuldigd. Niet in deze situatie en niet na wat jij gedaan hebt....dubbel... heel raar
Goeiemorgen! Kon echt niet wakker worden gewoon.. Ga ook gewoon te laat naar bed merk ik voor mijn doen! Haha..

Snap je dubbele gevoel heel goed! Denk niet dat je bang moet zijn dat zijn boos gaat worden hoor. Zal ze misschien vast worden maar dat is haar probleem. Niet het jouwe! En je merk inderdaad vanzelf of dat het haast heeft ja of nee. Zou hier niet teveel over nadenken..
Dit was ook precies de reden waarom ik eerder zei dat het misschien goed was dat die spullen snel weg waren, hoef je er ook niet meer aan te denken. En is dat deel ook weer afgesloten, snap je?

Ik weet nog wel dat hier een shirtje lag van mijn ex, die was hij vergeten.. En ik wilde heb blijven bewaren. Want ik dacht die zie ik nog wel.. Toen wist ik nog niet dat hij was vreemdgegaan. Ik kreeg nog geld van hem.. Dat heb ik uiteindelijk gekregen.. Maar toen ik zo boos was toen ik er achter kwam dat hij vreemd was gegaan, heb ik dat shirtje meteen bij het vuilnis gegooid.. Voelde ik me best schuldig om, maar kon het echt niet aan zien dat dat shirtje hier nog lag.. Dat naar hem rook.. En ik wist toen ook niet dat ik hem nog 1 keer zou zien.. Maar ja.. Koopt hij maar een nieuwe ;)

Verder gaat het met mij ook wel goed.. Ontzettend veel zin in het weekend.. Want heb echt totaal geen zin meer om te werken.. (Vieze regen ook!)
Ik hoop dat ik snel het laatste stukje afsluiten kan af ronden, maar ik weet niet hoe ik dat zelf kan versnellen ik denk echt dat dat stukje te maken heeft met tijd..
Heb nog niet gekeken vandaag!! :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:43:16 #258
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91251509
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Goeiemorgen! Kon echt niet wakker worden gewoon.. Ga ook gewoon te laat naar bed merk ik voor mijn doen! Haha..

Snap je dubbele gevoel heel goed! Denk niet dat je bang moet zijn dat zijn boos gaat worden hoor. Zal ze misschien vast worden maar dat is haar probleem. Niet het jouwe! En je merk inderdaad vanzelf of dat het haast heeft ja of nee. Zou hier niet teveel over nadenken..
Dit was ook precies de reden waarom ik eerder zei dat het misschien goed was dat die spullen snel weg waren, hoef je er ook niet meer aan te denken. En is dat deel ook weer afgesloten, snap je?

Ik weet nog wel dat hier een shirtje lag van mijn ex, die was hij vergeten.. En ik wilde heb blijven bewaren. Want ik dacht die zie ik nog wel.. Toen wist ik nog niet dat hij was vreemdgegaan. Ik kreeg nog geld van hem.. Dat heb ik uiteindelijk gekregen.. Maar toen ik zo boos was toen ik er achter kwam dat hij vreemd was gegaan, heb ik dat shirtje meteen bij het vuilnis gegooid.. Voelde ik me best schuldig om, maar kon het echt niet aan zien dat dat shirtje hier nog lag.. Dat naar hem rook.. En ik wist toen ook niet dat ik hem nog 1 keer zou zien.. Maar ja.. Koopt hij maar een nieuwe ;)

Verder gaat het met mij ook wel goed.. Ontzettend veel zin in het weekend.. Want heb echt totaal geen zin meer om te werken.. (Vieze regen ook!)
Ik hoop dat ik snel het laatste stukje afsluiten kan af ronden, maar ik weet niet hoe ik dat zelf kan versnellen ik denk echt dat dat stukje te maken heeft met tijd..
Heb nog niet gekeken vandaag!! :D
Je hebt inderdaad wel gelijk... als het er niet staat kan ik me er inderdaad ook niet druk over maken... hmmm voel weer een dilemma aankomen :)

Maar ik ga ook niet de helft van de meubels (die technisch gezien natuurlijk van haar zijn) weg flikkeren... lijkt me weer wat overdreven.
Ach we zullen het allemaal wel zien... ik heb overigens ook nog niet gekeken dus beide goed bezig :)

En nu opstaan Joycie en aan de gang!!!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_91251682
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef ennudan het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad wel gelijk... als het er niet staat kan ik me er inderdaad ook niet druk over maken... hmmm voel weer een dilemma aankomen :)

Maar ik ga ook niet de helft van de meubels (die technisch gezien natuurlijk van haar zijn) weg flikkeren... lijkt me weer wat overdreven.
Ach we zullen het allemaal wel zien... ik heb overigens ook nog niet gekeken dus beide goed bezig :)

En nu opstaan Joycie en aan de gang!!!!!
Ik ben er al uit.. Zo even in de douche springen en aankleden.. En dan een middagje werken. Vanavond gezellig bij een vriendinnetje eten :D

Ja dat is natuurlijk lastig die meubels.. Daar hebben jullie het ook nog nooit samen over gehad? Wat jullie daarmee zouden doen? Woont zij nu ook op zichzelf? Lastiglastig.. Sorry dat ik er misschien voor heb gezorgd dat je straks in een dilemma zit!
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:04:09 #260
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91251935
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben er al uit.. Zo even in de douche springen en aankleden.. En dan een middagje werken. Vanavond gezellig bij een vriendinnetje eten :D

Ja dat is natuurlijk lastig die meubels.. Daar hebben jullie het ook nog nooit samen over gehad? Wat jullie daarmee zouden doen? Woont zij nu ook op zichzelf? Lastiglastig.. Sorry dat ik er misschien voor heb gezorgd dat je straks in een dilemma zit!
Nee we hebben het er eigenlijk nooit over gehad. Eigenlijk ook de kans niet gekregen met de manier waarop zij op stel en sprong vertrokken is. Zij woont nu weer bij haar ouders dus heeft ook niks aan de meubels... ze heeft wel alle zaken die van haar waren (vanuit haar studentenkamer) meegenomen. Wat ook niet meer als logisch is. maar de meubels die we bijvoorbeeld samen hebben gekocht heb ik nog.... dus eigenlijk kom ik er helemaal niet zo slecht af.. dus dan valt dat dilemma ook weer mee :)

Middagje werken? Jij hebt wel veel vrij he :)

[ Bericht 3% gewijzigd door ennudan op 13-01-2011 09:09:18 ]
pi_91252031
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef ennudan het volgende:

[..]

Nee we hebben het er eigenlijk nooit over gehad. Zij woont nu weer bij haar ouders dus heeft ook niks aan de meubels... ze heeft wel alle zaken die van haar waren (vanuit haar studentenkamer) meegenomen. Wat ook niet meer als logisch is. maar de meubels die we bijvoorbeeld samen hebben gekocht heb ik nog.... dus eigenlijk kom ik er helemaal niet zo slecht af.. dus dan valt dat dilemma ook weer mee :)

Middagje werken? Jij hebt wel veel vrij he :)
Nou hoop in ieder geval dat je hier niet zo lang meer over na hoeft te denken :)

Naja ik werk geen 36 uur he :) Dus nu moet ik van 11 tot 6 bijvoorbeeld.. en de woensdag ben ik standaard vrij. Werkte ik maar 36 uur :) Zou ik ontzettend graag willen! :D
(Daarom werk ik ook graag vakanties, dan kan ik makkelijk 36 uur draaien, maar dat duurt nu weer 7 weken ;))
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:11:15 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91252069
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nou hoop in ieder geval dat je hier niet zo lang meer over na hoeft te denken :)

Naja ik werk geen 36 uur he :) Dus nu moet ik van 11 tot 6 bijvoorbeeld.. en de woensdag ben ik standaard vrij. Werkte ik maar 36 uur :) Zou ik ontzettend graag willen! :D
(Daarom werk ik ook graag vakanties, dan kan ik makkelijk 36 uur draaien, maar dat duurt nu weer 7 weken ;))
Weer 7 weken???? Bij mij duurt de vakantie geloof ik nog 7 jaar!!!!!!

Maar goed ontopic... ach het komt vast allemaal goed en als ze perse meubels etc wil hebben (wat volgens mij niet zo is) dan mag dat hoor. Koop ik wel iets nieuws.
Het is alleen een beetje raar dat ze na 4 dagen eindelijk reageert op die sms door dat te sturen en dan vervolgens hoor je niks als je niet reageert....
pi_91252630
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef ennudan het volgende:

[..]

Weer 7 weken???? Bij mij duurt de vakantie geloof ik nog 7 jaar!!!!!!

Maar goed ontopic... ach het komt vast allemaal goed en als ze perse meubels etc wil hebben (wat volgens mij niet zo is) dan mag dat hoor. Koop ik wel iets nieuws.
Het is alleen een beetje raar dat ze na 4 dagen eindelijk reageert op die sms door dat te sturen en dan vervolgens hoor je niks als je niet reageert....
De vakantie voor de kinderen he :p Dat moet ik gewoon werken hoor ;) Had van de week alleen wel mijn nieuwe saldo gekregen van vakantieuren.. Schrok me kapot, zo veel.. 140 uur :o en had nog 24 uur over.. Weet niet wat ik allemaal moet gaan doen met die uren :p

Ontopic:
Ik denk inderdaad dat je geen strijd moet maken van die meubels :) Maar dat zie je dan vanzelf wel he :)

Ik ga eens opschieten! Moet over een half uurtje weg :D Daarna ben ik er wel weer op mijn mobiel :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:35:55 #264
189961 ex
aperture science
pi_91252786
^wat een klote nummer vind ik dat. vooral door het irritante refrein.

Ik zit wederom in de achtbaan. Grappig hoe je gevoelens dan echt om de paar minuten switcht
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:50:01 #266
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91253045
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De vakantie voor de kinderen he :p Dat moet ik gewoon werken hoor ;) Had van de week alleen wel mijn nieuwe saldo gekregen van vakantieuren.. Schrok me kapot, zo veel.. 140 uur :o en had nog 24 uur over.. Weet niet wat ik allemaal moet gaan doen met die uren :p

Ontopic:
Ik denk inderdaad dat je geen strijd moet maken van die meubels :) Maar dat zie je dan vanzelf wel he :)

Ik ga eens opschieten! Moet over een half uurtje weg :D Daarna ben ik er wel weer op mijn mobiel :)
waar ze voor bedoeld zijn... vakantie!!!
pi_91253047
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef undissputed het volgende:
^wat een klote nummer vind ik dat. vooral door het irritante refrein.

Ik zit wederom in de achtbaan. Grappig hoe je gevoelens dan echt om de paar minuten switcht
Grappig? Dat vond ik altijd het ergste..
pi_91253054
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef ennudan het volgende:

[..]

waar ze voor bedoeld zijn... vakantie!!!
7 weken vakantie :o
pi_91253195
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Grappig? Dat vond ik altijd het ergste..
Het is niet echt leuk ofzo maar ik vind het wel grappig dat je gevoelens zo om de minuut kunnen switchen
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:00:03 #270
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91253300
@WW die achtbaan vind ik juist maar niks... helpt niet echt met het doorgaan en een goed gevoel bij de situatie krijgen

@Joycie 7 weken.... kun je een leuke round the world trip van maken :)
pi_91253507
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef ennudan het volgende:
@WW die achtbaan vind ik juist maar niks... helpt niet echt met het doorgaan en een goed gevoel bij de situatie krijgen

@Joycie 7 weken.... kun je een leuke round the world trip van maken :)
Dat is waar gaat financieel alleen niet lukken! Wil ook op mezelf en dat gaat voor :)

Door zon achtbaan ga ik me altijd heel rot voelen.. Te veel denken.. Ben blij dat ik dat lang niet meer heb gehad

* shit geen hout in de buurt, dus kan niet afkloppen!
pi_91253944
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is waar gaat financieel alleen niet lukken! Wil ook op mezelf en dat gaat voor :)

Door zon achtbaan ga ik me altijd heel rot voelen.. Te veel denken.. Ben blij dat ik dat lang niet meer heb gehad

* shit geen hout in de buurt, dus kan niet afkloppen!
Hier is een ritje in de 8baan ook al een tijdje geleden... heb echt het gevoel dat ik klaar ben met haar. Al zal die stelling pas echt getest worden wanneer ze me zou contacteren... (elkaar zomaar tegenkomen, zit er door de afstand niet echt in :) )

Gebruik die plank voor die vrijwilliger (van 32) zijn hoofd om op af te kloppen :D
pi_91254042
Ik zit erbij hoor, in de achtbaan. Paar uurtjes geslapen vannacht, vanaf half zes wakker gelegen met een rotgevoel. Uiteindelijk na twee uur weer in slaap gedommeld. Nu moet ik opstaan, maar ik voel me geradbraakt. Gisteren ging het wat dat betreft beter. Maar toen had ik ook beter geslapen...

@Octagon: goed om te lezen dat het bij jou wat betreft die achtbaan een stuk beter gaat!
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:26:47 #274
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91254157
tja dat nadenken over zaken zit bij mij een beetje in de aard van het beestje helaas.... en door zo'n achtbaan wordt het alleen maar erger....

we kunnen die meet natuurlijk ook nog in de python doen :)
pi_91254457
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef ennudan het volgende:
tja dat nadenken over zaken zit bij mij een beetje in de aard van het beestje helaas.... en door zo'n achtbaan wordt het alleen maar erger....

we kunnen die meet natuurlijk ook nog in de python doen :)
Dat nadenken maakt het bij mij ook alleen maar erger. Herinneringen ophalen, 'what if', mail op verschillende manieren proberen te interpreteren. Terwijl ik weet dat dat allemaal zinloos en giswerk is.

Ik moet maar eens opstaan...
pi_91254988
Die vrijwilliger is blijven hangen he octagon :p
pi_91255052
Leuk liedje uhumuhum

What if - jason derulo.. Bah!
pi_91255158
Ach ja. In de zomer voelen we ons allemaal weer goed, beter dat ik dit mee maak ten tijde van het kutweer. Zodat ik de zomer met een leeg hoofd in ga.(als het goed is)
pi_91255286
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef ennudan het volgende:
@WW die achtbaan vind ik juist maar niks... helpt niet echt met het doorgaan en een goed gevoel bij de situatie krijgen@Joycie 7 weken.... kun je een leuke round the world trip van maken :)
@ennudan:
Blijkbaar heb je nog steeds muntjes (= emotie) voor die volgende rit in de achtbaan, anders werd je door het personeel wel vriendelijk verzocht op te krassen ;)

Hier gaat het uitstekend. Voel me op en top en zelfs haar foto's en muziek maken het me niet lastig. De test met sommige songs van Within Temptation kwam ik uitstekend door :)

(misschien nog van kleingeld-emo zoeken, die achtbaan begint verslavend te worden.....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91255489
Blijf het raar vinden dat mijn ex me pas weer wil als ik haar niet meer wil, kan ze dat niet bedenken ten tijde dat ik haar nog wou? Verder vind ik het alleen maar kut om te horen dat ze me mist enzo... Want ja het lijkt me toch het beste als we zo snel mogelijk over elkaar heen zijn en normaal met elkaar om kunnen gaan.
pi_91255857
Oohh hier word je toch niet goed van, ze blijft zelfs na een half jaar nog altijd een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik ga opstaan en ga slapen....

De pijn is grotendeels weg, maar word toch nog regelmatig wat sentimenteel als ik terugdenk aan haar en onze tijd samen.
Denk dat dit er ook mee te maken heeft dat mijn leven zo anders is dan dat het toen was. Toen was het veel meer huisje, boompje beestje en nu is het allemaal wat heftiger met uitgaan enz..

Maargoed dan ga je een vak van vorig jaar herkansen en dan pak je je hoorcollegeschrift erbij en dan zie je pas voor het eerst dat je ex toen op allerlei pagina' s lieve dingen heeft lopen kalken, helpt niet kan ik vertellen :P
Op dat soort momenten lijkt de afstand weer zo enorm klein en denk je echt hoe kan dit nou zo gelopen zijn -O-
Zit inmiddels wel in de langste periode sinds het uit is, dat ik haar niet gezien heb. 8 Weken inmiddels. Echt een heel raar idee als je slechts 3 km bij elkaar vandaan woont...
pi_91255930
Best gek dat je er na een half jaar nog mee naar bed gaat en mee opstaat ja.

Hoe was het in het begin voor jou toen het net uit ging?
pi_91256520
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef undissputed het volgende:
Blijf het raar vinden dat mijn ex me pas weer wil als ik haar niet meer wil, kan ze dat niet bedenken ten tijde dat ik haar nog wou? Verder vind ik het alleen maar kut om te horen dat ze me mist enzo... Want ja het lijkt me toch het beste als we zo snel mogelijk over elkaar heen zijn en normaal met elkaar om kunnen gaan.
@undissputed:
Even samenvatten om te kijken of ik het goed begrijp: Zij maakt het uit, jij wilt haar terug. Jij geeft het op en wilt haar op een gegeven moment niet meer. Dan wilt zij jou terug. En nu zij jou terugwilt en mist, nu wil jij haar niet meer.

Dat is geen achtbaan qua loslaten van je ex; dat is een achtbaan waar jullie samen in zitten lijkt wel....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_91256701
Nee ik heb het zelf uitgemaakt, ik miste haar wel en vond het moeilijk als ik haar zag maar heb haar de afgelopen tijd nooit echt terug gewilt. Het is een ingewikkelde situatie. Ik ging ervanuit dat ze er sinds afgelopen zondag ( sinds toen is het definitief uit) ook achter stond dat het uit is. Maar nu kreeg ik gister totaal onverwacht een smsje dat ze me mist en de hele dag aan me denkt enzo. Ik ben niet van plan om hierop te reageren en het gewoon een tijdje te laten rusten. Want WEER een relatie met elkaar beginnen is zeker op de korte termijn geen optie.
pi_91256800
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Oohh hier word je toch niet goed van, ze blijft zelfs na een half jaar nog altijd een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik ga opstaan en ga slapen....

De pijn is grotendeels weg, maar word toch nog regelmatig wat sentimenteel als ik terugdenk aan haar en onze tijd samen.
Denk dat dit er ook mee te maken heeft dat mijn leven zo anders is dan dat het toen was. Toen was het veel meer huisje, boompje beestje en nu is het allemaal wat heftiger met uitgaan enz..

Maargoed dan ga je een vak van vorig jaar herkansen en dan pak je je hoorcollegeschrift erbij en dan zie je pas voor het eerst dat je ex toen op allerlei pagina' s lieve dingen heeft lopen kalken, helpt niet kan ik vertellen :P
Op dat soort momenten lijkt de afstand weer zo enorm klein en denk je echt hoe kan dit nou zo gelopen zijn -O-
Zit inmiddels wel in de langste periode sinds het uit is, dat ik haar niet gezien heb. 8 Weken inmiddels. Echt een heel raar idee als je slechts 3 km bij elkaar vandaan woont...
Die dingen zijn vervelend als je die terugleest ja.. Heb ik ook nog steeds hoor met kleine dingetjes..
Als ik bijvoorbeeldterug in mijn agenda kijk zie ik weer dingen staan.. In het begin was ik zo'n muts dat ik af en toe de dagen aftelde.. Met een leuke postit erin. Dan denk ik weer van oh dat was een leuke tijd.. Maar goed ik denk dat ik blij mag zijn dat ik echt zeker weet dat ik mijn ex nooit maar dan ook nooit terug wil, en hij me echt iets heeft geflikt wat ik hem niet kan vergeven. Dat maakt het misschien wel makkelijker om met die dingen om te gaan..
pi_91256808
Sinds ik niet meer reageer op haar smsjes heb ik ook veel meer rust in mn hoofd gekregen. Dat is ook een reden dat ik niet reageer.
pi_91258312
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef undissputed het volgende:
Best gek dat je er na een half jaar nog mee naar bed gaat en mee opstaat ja.

Hoe was het in het begin voor jou toen het net uit ging?
Behoorlijk kut:P, kan zelfs zeggen dat ik me nog nooit zo klote heb gevoeld in mn hele leven...

Maar dat gevoel is wel over hoor :) Het is ook niet zo dat ik er de hele dag mee bezig ben, maar opstaan en naar bed gaan zijn nog vaak wel van die momenten dat ik even aan haar denk...

Merk vaak aan mezelf dat ik nog wel eens denk hmm, misschien als we elkaar nu weer spreken na zo' n lange tijd. Ik veranderd, ander leven, zowel lichamelijk als mijn leefstijl, dat ze misschien weer wat in me gaat zien, vooral na haar onverwachte sms jes van vorige week....

Wil echt graag van die gedachte af, vooral omdat ik aan de andere kant ook helemaal geen relatie met haar wil, het is heel dubbel allemaakl :(

@ Joycie, dat ja herken ik idd!
Gisteren even uitgeweest hier in amsterdam, en moesten nog even snel iets halen bij een AH bij een vriend om de hoek. De laatste keer dat ik daar was, was met koninginnedag met mijn ex en de rest om in te kopen. Opeens lijkt mijn geheugen dan ijzersterk geworden te zijn, en bij dat soort dingen bedenk ik me meteen ''laatste keer dat ik hier was/ dit deed, was het nog aan''...
pi_91258644
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Die vrijwilliger is blijven hangen he octagon :p
Ja, eigenlijk wel... doet me denken aan interpersoonlijke relaties : wat wordt er wel verteld/getoond ? Wat wordt dat niet... :-)

"Het terugdenken aan" heb ik ook wel hoor - van alle voorgaande relaties... en eigenaardig genoeg hebben de partners steeds weinig kleren aan in de situaties waar ik aan terugdenk :P
Alhoewel, dat maak ik mezelf maar wijs natuurlijk : sommige plaatsen zijn onlosmakelijk verbonden met "vrouw A", andere gebeurtenissen met "vrouw B" enz.

*edit*
Eigenlijk gaat het met mij wel goed - gisteren zelfs van een collega te horen gekregen dat hij me in weken/maanden niet zo vrolijk had gezien.

Zelf vrees (groot woord voor wat ik voel) ik enkel de weekends - aangezien ik niet het cafégangers type ben, zit ik meestal gewoon binnen tijdens het weekend... en mogelijke partners komen spijtig genoeg nog steeds niet spontaan aanbellen :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Octagon op 13-01-2011 12:31:57 ]
pi_91259515
Dat is iets waar ik in het begin ook last van had, en ergens nog steeds wel heb :)

Dit was mijn eerste relatie, en daarvoor kon ik volledig op mijn gemak een of meer weekenden achter elkaar thuis zitten. Mijn vrienden gingen vrijwel ieder weekend uit, maar ik hield er niet zo van, kon er zaterdagochtend al tegenop zien als ik eens een keer had beloofd mee te gaan :P

Maar sinds het uit is heb ik elk weekend, en vaak ook doordeweeks het gevoel alsof ik erop uit moet gaan. Zit ik me thuis vaak echt op te vreten. Sowiezo ben ik iets streveriger geworden op bepaalde vlakken. Dingen die me eerst niet zoveel uitmaakten, wil ik nu niet mee falen.

Wat dat betreft is het wel weer een pluspunt :P
pi_91259638
@Octagon: Dat is het probleem he, dat ze niet aan komen bellen. Zou het allemaal zoveel makkelijker maken ;)

Ik hoop dat ik binnenkort weer eens uit kan gaan. Ben geen type dat in m'n eentje het café in gaat en dan wel ziet of 'ie iemand tegenkomt. Daarvoor voel ik me hier (ondanks dat ik hier al m'n hele leven woon) niet genoeg thuis. Met een paar man wat gaan drinken? Dat vind ik wel leuk, het gebeurt alleen nauwelijks.

Ik ben inmiddels weer thuis, ben even op een plek geweest waar ik wat rust heb kunnen vinden. Dat is wel fijn, hoewel het 'rot-gevoel' overheerst. Waarom? Gedachten over haar, over de situatie. Het missen, het niet kunnen begrijpen. Mensen in mijn omgeving, die zeggen wat ik denk over haar, namelijk dat het heel goed iets psychisch zou kunnen zijn, dat er 'iets' geknapt is bij haar.
Dat zou het misschien makkelijker kunnen maken, maar dat doet het niet. Het blijft namelijk allemaal giswerk, en wie weet zitten we er allemaal wel compleet naast. Het heeft er alle schijn van dat het 'goed' met haar gaat, dus waarom moeten we dan denken dat er iets niet goed zou zitten bij haar...?
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:40:48 #291
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91261722
goh ik wou dat je nieuwe partner zo kwam aanbellen :)

overigens heb ik het alleen bij deze ex dat ik wel denk dat was de eerste keer dit/dit was de laatste keer met haar.... bij eerdere exen heb ik dat raar genoeg niet. Kan zijn omdat het nog vers is of omdat ......
pi_91262197
Ik heb natuurlijk geen 'vergelijkingsmateriaal', om het maar even lekker plastisch te zeggen. Ik heb wel dat ik bij alles wat ik onderneem aan haar denk, op de manier die je omschrijft. 'De vorige keer gingen we met z'n tweeën, nu ben ik hier in m'n eentje/met iemand anders'. Natuurlijk had ik dat met de feestdagen, maar ook bij het op visite gaan bij familie bijvoorbeeld. Dat vond ze ook altijd gezellig, en dan zit je daar nu toch weer 'in je eentje'.
Misschien heeft dat te maken met de mate waarop een relatie is verlopen, of hoe diep het gevoel blijkbaar zit.

Vanmorgen nog even met een oom van mij over de carnaval gehad. We worden daar altijd op vrijdagavond uitgenodigd, een leuk begin van de carnaval. Nu dus ook weer. Hij had wat foto's zitten bekijken, maar overal stonden 'we' samen op. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk weer heen, maar dan (vooralsnog) in m'n eentje. Dat is toch een raar gevoel, het klopt op de een of andere manier gewoon niet.
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:15:37 #293
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_91263191
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik heb natuurlijk geen 'vergelijkingsmateriaal', om het maar even lekker plastisch te zeggen. Ik heb wel dat ik bij alles wat ik onderneem aan haar denk, op de manier die je omschrijft. 'De vorige keer gingen we met z'n tweeën, nu ben ik hier in m'n eentje/met iemand anders'. Natuurlijk had ik dat met de feestdagen, maar ook bij het op visite gaan bij familie bijvoorbeeld. Dat vond ze ook altijd gezellig, en dan zit je daar nu toch weer 'in je eentje'.
Misschien heeft dat te maken met de mate waarop een relatie is verlopen, of hoe diep het gevoel blijkbaar zit.

Vanmorgen nog even met een oom van mij over de carnaval gehad. We worden daar altijd op vrijdagavond uitgenodigd, een leuk begin van de carnaval. Nu dus ook weer. Hij had wat foto's zitten bekijken, maar overal stonden 'we' samen op. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk weer heen, maar dan (vooralsnog) in m'n eentje. Dat is toch een raar gevoel, het klopt op de een of andere manier gewoon niet.
dat gevoel verandert vanzelf over een maand of 2 weet je niet beter. Let wel ik zeg niet dat je dan niet meer aan haar denkt etc maar dan ben je gewend aan het alleen zijn
pi_91263411
Mijn ex is weer vrijgezel als het goed is :(
pi_91263472
En dat is jammer omdat...? (Je kans hebt weer iets van haar te horen?)

@ennudan: Ik denk ook wel dat het uiteindelijk verdwijnt. Wat dat betreft is het fijn dat bijvoorbeeld de carnaval nog een paar weken duurt. Als het aankomend weekend carnaval zou zijn, weet ik niet eens of ik het wel was gaan vieren. (Ik zou waarschijnlijk wel gedwongen worden om het te gaan vieren... gelukkig maar :) )
pi_91263544
Nee, ik ga me weer druk om haar maken. Toen ze een vriend had hoefde ik me nergens meer druk om te maken, zij had immers toch al iemand anders. Voel me nu ineens heel anders.
Het ging niet meer van haar kant trouwens. Heb aan de ene kant toch een beetje medelijden ofzo, weet echt niet wat het is. Wil haar smsen dat ik er voor haar ben maar toch ook weer niet.
pi_91263826
Hmm, ik kan me het voorstellen dat je je druk om haar gaat maken hoor, maar bedenk je goed wat dat met jou doet. Je hoefde je niet meer druk om haar te maken, want ze had iemand anders. Daar heeft ze voor gekozen. Ze heeft ervoor gekozen om niet met je verder te gaan. Waarom zou je laten weten dat je er voor haar bent? Zou je haar terug willen? Denk je dat ze nog iets voor je voelt, of dat de kans erin zit dat het weer goed gaat komen? Zou ze überhaupt de behoefte hebben om iets van jou te horen, of hadden jullie nog steeds contact?
pi_91264173
Wij hadden nog steeds contact. Kreeg al wel het gevoel dat hij niet echt wat voor haar was. Dat heb ik hier geloof ik zaterdag ook gepost. Kreeg ook het gevoel dat zij er zo over dacht gezien de openheid richting mij en de dingen waar we weer samen om konden lachen.
Ze heeft daarvoor gekozen ja, maar iedereen maakt fouten. Gezien haar gehele situatie neem ik haar dat ook niet echt kwalijk.
Rationeel gezien is er voor ons geen toekomst meer. Mijn gevoel voor haar is er nog wel maar ik heb echt geen idee meer waarom en hoezo dat nu opeens weer naar boven komt. Maar nu de kans er is op wat meer contact lijkt me dat eigenlijk best leuk. Achja ik zie het wel. Ga niet smsen, misschien dat ik haar dit weekend wel tegen kom dan maak ik wel gewoon een praatje en kijk wel welke kant het gesprek op gaat, ook welke kant zij op gaat praten en dan anticipeer ik daar wel op. Blijf wel een mega zwak voor haar hebben :S.
pi_91266220
Ik heb ook een mega zwak voor mn ex maarja het is sinds zondag pas defintief. Net sms contact gehad en toch weer een reality check gekregen dat het nog een long way to go is voor mij om over haar heen te komen.
pi_91266484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Male23 het volgende:
Wij hadden nog steeds contact. Kreeg al wel het gevoel dat hij niet echt wat voor haar was. Dat heb ik hier geloof ik zaterdag ook gepost. Kreeg ook het gevoel dat zij er zo over dacht gezien de openheid richting mij en de dingen waar we weer samen om konden lachen.
Ze heeft daarvoor gekozen ja, maar iedereen maakt fouten. Gezien haar gehele situatie neem ik haar dat ook niet echt kwalijk.
Rationeel gezien is er voor ons geen toekomst meer. Mijn gevoel voor haar is er nog wel maar ik heb echt geen idee meer waarom en hoezo dat nu opeens weer naar boven komt. Maar nu de kans er is op wat meer contact lijkt me dat eigenlijk best leuk. Achja ik zie het wel. Ga niet smsen, misschien dat ik haar dit weekend wel tegen kom dan maak ik wel gewoon een praatje en kijk wel welke kant het gesprek op gaat, ook welke kant zij op gaat praten en dan anticipeer ik daar wel op. Blijf wel een mega zwak voor haar hebben :S.
Ik denk dat je inderdaad het beste even kan afwachten. Misschien neemt ze contact met jou op, en misschien kom je elkaar inderdaad wel tegen. Rustig afwachten, en kijken hoe het gaat lopen... :)

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef undissputed het volgende:
Ik heb ook een mega zwak voor mn ex maarja het is sinds zondag pas defintief. Net sms contact gehad en toch weer een reality check gekregen dat het nog een long way to go is voor mij om over haar heen te komen.
Dat vind ik ook zo lastig. Door de manier waarop het uit is gegaan heb ik er gewoon heel veel moeite mee om haar ook echt los te laten. Dat we elkaar niet meer zien, en nu ook even geen contact hebben (ik neem voorlopig geen contact meer op), maakt het op het moment nog niet makkelijker voor mij. Ik heb haar vier weken geleden de laatste keer gezien/vastgehouden, dat mis ik echt enorm. Maar ook ik heb af en toe een reality check gekregen, en dat is voor mij wel nodig... (misschien dat het vanaf nu ook iets beter gaat)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')