abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 23:50:13 #1
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143835
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.

Moet ik me nu zorgen gaan maken als ze naar hem toe gaat of ben ik te jaloers?
  maandag 10 januari 2011 @ 23:51:59 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_91143909
Ik vind dat een punt maken hier wel gerechtigd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:53:14 #3
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143959
Ik heb gevraagd of ik mee mocht, maar dat wil ze ook niet hebben.
pi_91144067
Dat lijkt me al helemaal geen goed plan.. Krijg je zon awkward situatie.
Laat haar lekker haar gang gaan. Als je haar iets verbied, gaat ze het stiekem doen, en dingen voor je verborgen houden enzo, en daar zit je al helemaal niet op te wachten!
Spreek je gevoelens echter wel uit, dan weet ze hoe jij er over denkt.
pi_91144087
Zou me wel zorgen maken ja
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:38 #6
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144091
Ik denk dat je hier wel een punt van kunt maken ja. Dat soort dingen zijn niet netjes om te zeggen, en als het 1 keer gebeurd kun je je schouders erover ophalen, maar kennelijk mist ze toch echt iets bij je.
Dat betekent dat jij wat harder je best moet gaat doen, en zij redelijker moet worden (en dit soort dingen fatsoenlijk aan gaat geven)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:39 #7
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144093
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
  maandag 10 januari 2011 @ 23:58:15 #8
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144164
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
pi_91144195
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:00:42 #10
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144254
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:58 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
pi_91144258
Persoonlijk zou ik gewoon een eind maken aan de relatie. Niet dat ik er moeite mee heb als degene met wie ik een relatie heb met zijn ex omgaat, maar wat zij doet is gewoon belachelijk. Je gaat niet je vriend vertellen dat je ex beter was, zelfs niet als je kwaad bent.
Vertel haar op z'n minst dat je het storend vindt, zou ik zeggen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:01:22 #12
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144278
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Smijn. het volgende:
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:02:03 #13
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
We hebben afgesproken dat het een monogame relatie is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:03:43 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91144376
gewoon keihard uitmaken met die slet. de tering, waar zijn je ballen kerel?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:04:55 #15
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144422
Ze zegt dat ze alleen mij wil en dat ik me zorgen maak om niets, maar ik maak me wel zorgen. Hoe kom ik er nou ooit achter of ze (nu wel) te vertrouwen is?

(Spioneren is geen optie);)
pi_91144484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
Je zit wel een beetje onder de duim jij. Vertel haar gewoon dat ze best contact met hem mag hebben( daar heeft ze ook alle recht toe als hij gewoon een vriend is) maar dat je in elk geval wel wie weten wie hij nou is en met hem wil kennismaken voordat ze zomaar met hem afspreekt. En geef ook vooral aan dat ej er niet van gediend bent dat ze zulke opmerkingen maakt. Dat kan echt niet.
pi_91144574
Als het aan mij lag, kon ze ook harststikke doodvallen. En zoals eerder gezegd.... niet zozeer alleen omdat ze haar ex wilt zien, maar puur om haar gedrag. Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te zeggen? Sowieso wat jij ook al aangeeft.... als het nu al zo gaat.... Hoe moet het dan verder? Zit je te wachten op zulk soort gezeik?
pi_91144576
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
pi_91144596
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef ABombali het volgende:
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
Dit ook nog ja.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:11:01 #20
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144676
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:13:03 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144750
Ze is niet open en eerlijk tegen je. Ze liegt tegen je. En jij denkt dat dat gaat veranderen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91144764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
Oké, sorry, maar duidelijk is je vriendin niet te vertrouwen. En als ze dan ook nog eens zo tegen je praat en je slecht behandelt lijkt het me toch echt beter dat je ermee stopt. je verdient beter.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:14:15 #23
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144778
Ze heeft het beloofd. Maar goed, ik weet niet wat een belofte van haar waard is.
pi_91144782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?
pi_91144801
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Serieus? Echt, waarom zou je bij zo iemand blijven?
Het zal wel aan mij liggen maar relaties moeten overwegend prettig zijn anders zijn ze de moeite niet waard. En zeuren om cadeaus doe je maar in je eigen tijd.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')