Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:58 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Smijn. het volgende:
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
We hebben afgesproken dat het een monogame relatie is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
Je zit wel een beetje onder de duim jij. Vertel haar gewoon dat ze best contact met hem mag hebben( daar heeft ze ook alle recht toe als hij gewoon een vriend is) maar dat je in elk geval wel wie weten wie hij nou is en met hem wil kennismaken voordat ze zomaar met hem afspreekt. En geef ook vooral aan dat ej er niet van gediend bent dat ze zulke opmerkingen maakt. Dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
Dit ook nog ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef ABombali het volgende:
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
Oké, sorry, maar duidelijk is je vriendin niet te vertrouwen. En als ze dan ook nog eens zo tegen je praat en je slecht behandelt lijkt het me toch echt beter dat je ermee stopt. je verdient beter.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
Serieus? Echt, waarom zou je bij zo iemand blijven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |