abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 23:50:13 #1
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143835
Mijn vriendin en ik zijn pas anderhalf jaar samen, maar nu dienen de problemen zich al aan. Ze wil graag weer een keer wat leuks gaan doen met haar ex. Ze wil 'vrienden' met hem zijn. Op zich zou ik er niet veel problemen mee hebben, maar het probleem is dat ze in eerdere relaties al eens vreemd is gegaan. Ze zegt dat ze genoeg heeft aan mij, maar als ik ruzie met haar heb begint ze me wel vaak met die betreffende ex te vergelijken.

'*naam ex* kocht veel vaker cadeautjes voor me!' en dat soort uitspraken. Ook geeft ze weleens aan dat ze hem liever heeft dan mij, maar alleen wanneer we ruzie hebben.

Moet ik me nu zorgen gaan maken als ze naar hem toe gaat of ben ik te jaloers?
  maandag 10 januari 2011 @ 23:51:59 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_91143909
Ik vind dat een punt maken hier wel gerechtigd is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 januari 2011 @ 23:53:14 #3
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91143959
Ik heb gevraagd of ik mee mocht, maar dat wil ze ook niet hebben.
pi_91144067
Dat lijkt me al helemaal geen goed plan.. Krijg je zon awkward situatie.
Laat haar lekker haar gang gaan. Als je haar iets verbied, gaat ze het stiekem doen, en dingen voor je verborgen houden enzo, en daar zit je al helemaal niet op te wachten!
Spreek je gevoelens echter wel uit, dan weet ze hoe jij er over denkt.
pi_91144087
Zou me wel zorgen maken ja
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:38 #6
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144091
Ik denk dat je hier wel een punt van kunt maken ja. Dat soort dingen zijn niet netjes om te zeggen, en als het 1 keer gebeurd kun je je schouders erover ophalen, maar kennelijk mist ze toch echt iets bij je.
Dat betekent dat jij wat harder je best moet gaat doen, en zij redelijker moet worden (en dit soort dingen fatsoenlijk aan gaat geven)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 10 januari 2011 @ 23:56:39 #7
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144093
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
  maandag 10 januari 2011 @ 23:58:15 #8
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144164
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
pi_91144195
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:00:42 #10
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91144254
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:58 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik maak me zorgen omdat ze het vaak over hem heeft. Ik heb haar gevraagd om het eerst netjes uit te maken met mij voor ze er met een ander vandoor gaat.
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
pi_91144258
Persoonlijk zou ik gewoon een eind maken aan de relatie. Niet dat ik er moeite mee heb als degene met wie ik een relatie heb met zijn ex omgaat, maar wat zij doet is gewoon belachelijk. Je gaat niet je vriend vertellen dat je ex beter was, zelfs niet als je kwaad bent.
Vertel haar op z'n minst dat je het storend vindt, zou ik zeggen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:01:22 #12
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144278
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Smijn. het volgende:
Ik denk dat het contact met haar ex niet echt hetgene is waarover je je zorgen moet maken maar de opmerkingen over bijvoorbeeld cadeautjes. Dat vind ik echt not done. En waarom mag ej niet mee? Zou het juist niet leuk zijn voor haar als jullie elkaar eens ontmoeten? Als ze toch gewoon vrienden zijn? Een vriend van haar hoor jij toch ook gewoon te kunnen ontmoeten?
Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:02:03 #13
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144305
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
We hebben afgesproken dat het een monogame relatie is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:03:43 #14
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91144376
gewoon keihard uitmaken met die slet. de tering, waar zijn je ballen kerel?
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:04:55 #15
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144422
Ze zegt dat ze alleen mij wil en dat ik me zorgen maak om niets, maar ik maak me wel zorgen. Hoe kom ik er nou ooit achter of ze (nu wel) te vertrouwen is?

(Spioneren is geen optie);)
pi_91144484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ik niet mee mag. Hij mag mij niet, volgens haar. Ik ken hem eigenlijk alleen uit verhalen, ik heb hem nooit echt gesproken.
Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht. Terwijl toch bijna al mijn vrije tijd en geld aan haar opgaan. Ik hou heel veel van haar, maar ik kan er niet bij dat ik bijna nooit meer wat met mijn vrienden mag doen zonder haar, maar zij wel even leuk met haar ex op stap wil.
Je zit wel een beetje onder de duim jij. Vertel haar gewoon dat ze best contact met hem mag hebben( daar heeft ze ook alle recht toe als hij gewoon een vriend is) maar dat je in elk geval wel wie weten wie hij nou is en met hem wil kennismaken voordat ze zomaar met hem afspreekt. En geef ook vooral aan dat ej er niet van gediend bent dat ze zulke opmerkingen maakt. Dat kan echt niet.
pi_91144574
Als het aan mij lag, kon ze ook harststikke doodvallen. En zoals eerder gezegd.... niet zozeer alleen omdat ze haar ex wilt zien, maar puur om haar gedrag. Hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te zeggen? Sowieso wat jij ook al aangeeft.... als het nu al zo gaat.... Hoe moet het dan verder? Zit je te wachten op zulk soort gezeik?
pi_91144576
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
pi_91144596
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef ABombali het volgende:
Uiteindelijk gaan ze heus weer neuken
Dit ook nog ja.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:11:01 #20
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144676
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:13:03 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91144750
Ze is niet open en eerlijk tegen je. Ze liegt tegen je. En jij denkt dat dat gaat veranderen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91144764
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Mijn vrienden zeggen al maanden dat ik haar aan de kant moet zetten, maar ik hou wel van haar. Als ze nou maar een keer eerlijk zou zijn, was alles opgelost. Maar ja, kan ik dat wel verwachten van iemand die vaak feiten verdraait?
Ze zegt weleens dat ze bij een vriendin is geweest, maar als ze dan een keer een glaasje teveel op heeft, vertelt ze waar ze echt is geweest. Dat is ook vaak bij jongens. Ik kan moeilijk gaan wachten tot ze weer dronken is zodat ik erachter kom hoe het nou zit.
Oké, sorry, maar duidelijk is je vriendin niet te vertrouwen. En als ze dan ook nog eens zo tegen je praat en je slecht behandelt lijkt het me toch echt beter dat je ermee stopt. je verdient beter.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:14:15 #23
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144778
Ze heeft het beloofd. Maar goed, ik weet niet wat een belofte van haar waard is.
pi_91144782
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Schilpad het volgende:
Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?
pi_91144801
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Serieus? Echt, waarom zou je bij zo iemand blijven?
Het zal wel aan mij liggen maar relaties moeten overwegend prettig zijn anders zijn ze de moeite niet waard. En zeuren om cadeaus doe je maar in je eigen tijd.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91144815
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Die opmerkingen zijn trouwens helaas niet eenmalig. Ze klaagt eigenlijk elke dag over me. Te weinig cadeaus, te weinig aandacht.
Goh waarom zou ie jou nou niet mogen als ie je niet kent? Kijk even op ldvd naar al die exen die maar hoop blijven koesteren, ookal heeft hun ex een nieuwe vriend, al zou zij niks van hem willen, hij denk ik wel van haar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:16:09 #27
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144849
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:14 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Duidelijk. DUMP HAAR. Serieus. Wat moet je met zo'n vriendin?
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze normaal gaat doen. Dat ze me gewoon aan hem voorstelt of met een grote groep vrienden is als hij erbij is ofzo. Ze heeft ook een heel moeilijk verleden waar ik volgens haar niets van snap, omdat ik een hele normale jeugd heb gehad.

Het stomme van jouw bericht is dat ik me nu echt afvraag wat ik met haar moet, en niet zo veel positieve dingen aan haar kan noemen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:17:22 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144886
Slapjanus. :N Wat moet je met zo'n profiteur?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:18:07 #29
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef Gedoetje het volgende:

[..]

Goh waarom zou ie jou nou niet mogen als ie je niet kent? Kijk even op ldvd naar al die exen die maar hoop blijven koesteren, ookal heeft hun ex een nieuwe vriend, al zou zij niks van hem willen, hij denk ik wel van haar.
Hij heeft volgens haar een vriendin en hij heeft het destijds uitgemaakt omdat ze vreemd ging met zijn beste vriend. Ze zegt dat ze veranderd is, maar als ze nooit vreemd gegaan was en niet had gelogen was ik nu niet bang geweest.
pi_91144922
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:16 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk nog steeds dat ze normaal gaat doen. Dat ze me gewoon aan hem voorstelt of met een grote groep vrienden is als hij erbij is ofzo. Ze heeft ook een heel moeilijk verleden waar ik volgens haar niets van snap, omdat ik een hele normale jeugd heb gehad.

Het stomme van jouw bericht is dat ik me nu echt afvraag wat ik met haar moet, en niet zo veel positieve dingen aan haar kan noemen.
Je kan mensen niet veranderen. En je houdt niet van haar, je houdt van de persoon van wie je wilt dat ze wordt. Lijkt me duidelijk.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:19:06 #31
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144925
Hoe oud zijn jullie in godsnaam? Dit klinkt als een stel 12-jarigen.
pi_91144926
Sowieso een gesprek met haar aangaan.
A. Ze liegt tegen je over waar ze is geweest en met wie ze was
B. Ze wil contact met haar ex. Als jij er geen problemen mee hebt, oke, maar als jij het liever niet hebtdan moet ze haar ex maar lekker aan de kant zetten. Het is tot slot maar een ex..
C. De opmerkingen zijn kwetsend. Ik neem aan dat je dit niet leuk vind en dat je ermee zit. Ze moet begrijpen dat ze zoiets niet kan zeggen. Als die ex zo goed was, dan gaat ze toch lekker naar hem toe en dumpt ze jou?

Maak haar duidelijk dat je er niet van gediend bent. Kan ze zij niet verplaatsen in jou? Dan dump je haar, hoeveel je ook van haar houdt. Liever iemand die uit liefde bij je is toch?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:19:22 #33
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91144942
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:17 schreef goofy_goober het volgende:
Slapjanus. :N Wat moet je met zo'n profiteur?
Geen idee, eigenlijk. Soms denk ik dat ik bang ben dat wat ik mis niet dingen van haar zijn, maar meer de gewenning. Als ik terug denk aan leuke momenten met haar dan denk ik al gauw aan meer dan een half jaar terug.
pi_91144958
quote:

Ik kan je nu al vertellen dat het niet gaat gebeuren. Ga geen excuses verzinnen om haar gedrag goed te praten. Hoe ze met jou omgaat kan echt niet. Je bent beter af zonder.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:20:37 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91144995
quote:

[..]

Haha, borderline alert!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:20:48 #36
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145001
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef yasmi-nn het volgende:
Sowieso een gesprek met haar aangaan.
A. Ze liegt tegen je over waar ze is geweest en met wie ze was
B. Ze wil contact met haar ex. Als jij er geen problemen mee hebt, oke, maar als jij het liever niet hebtdan moet ze haar ex maar lekker aan de kant zetten. Het is tot slot maar een ex..
C. De opmerkingen zijn kwetsend. Ik neem aan dat je dit niet leuk vind en dat je ermee zit. Ze moet begrijpen dat ze zoiets niet kan zeggen. Als die ex zo goed was, dan gaat ze toch lekker naar hem toe en dumpt ze jou?

Maak haar duidelijk dat je er niet van gediend bent. Kan ze zij niet verplaatsen in jou? Dan dump je haar, hoeveel je ook van haar houdt. Liever iemand die uit liefde bij je is toch?
Ik ben 20 en zij is 18. En ze snapt niet waarom ik 'er zo'n ruzie om trap'. (Ik vroeg waarom ik hem niet mocht leren kennen en of ik haar kon vertrouwen).
pi_91145030
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ben 20 en zij is 18. En ze snapt niet waarom ik 'er zo'n ruzie om trap'. (Ik vroeg waarom ik hem niet mocht leren kennen en of ik haar kon vertrouwen).
Dat ze uberhaupt zo komt doen, geeft al aan dat er iets niet pluis is.
pi_91145038
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

MAAK HET UIT GAST. Grow some balls en ga leven, blijf niet in haar kutleventje hangen. Als ze zou veranderen voor je had ze dat wel gedaan toen jullie wat kregen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:21:50 #39
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe oud zijn jullie in godsnaam? Dit klinkt als een stel 12-jarigen.
Gaan 12-jarigen vaak vreemd tegenwoordig?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:22:50 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145071
TS, zet voor jezelf eens op een rijtje (bij voorkeur op papier):

Wat zoek jij in een relatie?
Wat biedt zij in een relatie?
Wat zoekt zij in een relatie?
Wat biedt jij in een relatie?

Kijk daar eens naar, kijk hoe dat overeenkomt en vraag jezelf eens af of het misschien met een ander beter overeen komt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:24:12 #41
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145115
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

MAAK HET UIT GAST. Grow some balls en ga leven, blijf niet in haar kutleventje hangen. Als ze zou veranderen voor je had ze dat wel gedaan toen jullie wat kregen.
Ik ga hier heel goed over nadenken. Ik wil eigenlijk niet zien dat het verkeerd af gaat lopen, maar het is toch beter dat ik het niet zo ver laat komen dat ik straks helemaal verstrikt raak in haar web van leugens. Zij heeft grootse plannen, ze wil samenwonen en ze heeft het zelfs al gehad over later, dan wil ze kinderen en zo. Ik heb gezegd dat ze dat over 10 jaar nog maar een keer moet aankaarten. Waarom claimt ze me zo terwijl ik niets van haar mag weten?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:25:52 #42
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145172
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Tanin het volgende:
TS, zet voor jezelf eens op een rijtje (bij voorkeur op papier):

Wat zoek jij in een relatie?
Wat biedt zij in een relatie?
Wat zoekt zij in een relatie?
Wat biedt jij in een relatie?

Kijk daar eens naar, kijk hoe dat overeenkomt en vraag jezelf eens af of het misschien met een ander beter overeen komt.
Ik voel me nu echt een autist, maar ik ben bang voor zo'n verandering. Ze vult nu zo'n beetje mijn hele leven op en als ik straks alleen ben heb ik geen idee of ik haar ga missen en hoe ik met dat gemis om moet gaan.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:28:51 #43
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145278
Natuurlijk ga je d'r missen! Je houdt immers van haar. Dat is niet ongewoon of verkeerd.

Maar wil je bij iemand blijven omdat je bang bent om alleen te zijn, of wil je opzoek naar de juiste persoon om je leven mee te leven?

Wat leegtes betreft: als het goed is heb je vrienden die je daarbij ondersteunen, daar zijn ze voor, en zo niet kun je ze maken. Ga lol trappen, doe gek! Misschien kom je nog wel een leuke meid tegen ook, of misschien heb je daar helemaal geen behoefte aan, maar jij moet *jouw* leven gaan leiden, niet het hare lijden
pi_91145291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:24 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ga hier heel goed over nadenken. Ik wil eigenlijk niet zien dat het verkeerd af gaat lopen, maar het is toch beter dat ik het niet zo ver laat komen dat ik straks helemaal verstrikt raak in haar web van leugens. Zij heeft grootse plannen, ze wil samenwonen en ze heeft het zelfs al gehad over later, dan wil ze kinderen en zo. Ik heb gezegd dat ze dat over 10 jaar nog maar een keer moet aankaarten. Waarom claimt ze me zo terwijl ik niets van haar mag weten?
Omdat ze een mongool is en jou keihard gebruikt en dit
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:25 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik voel me nu echt een autist, maar ik ben bang voor zo'n verandering. Ze vult nu zo'n beetje mijn hele leven op en als ik straks alleen ben heb ik geen idee of ik haar ga missen en hoe ik met dat gemis om moet gaan.
weet. Wat ik opmaak uit je verhaal (ik ben trouwens een vrouw, even voor de beeldvorming), is dat ze je aan het lijntje houdt. Ik weet niet waar ze over liegt en heeft gelogen, maar dit klinkt gewoon verre van gezond. Je verdient beter als jij niet zo bent, wat er komen gaat is misschien 'eng' omdat het anders is, maar ik kan je vertellen dat jij je leven dan weer kan gaan leiden. Je bent fucking 20, TWINTIG. Je hebt je hele leven nog voor je, je kan doen en laten wat je wilt, zeer waarschijnlijk kom je een veel leuker wijf tegen (want serieus, hoeveel slechter kan het worden als je elke dag wordt verweten dat je niet genoeg cadeautjes geeft :') !!!!! en als er tegen je wordt gelogen?). Waar ben je bang voor?

En dat je haar gaat missen, dat is logisch. Maar je klinkt nu ook niet bijster gelukkig.
pi_91145292
Na al die leugens, zou ik me gaan afvragen in hoeverre je waarde aan haar uitspraken kunt hechten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:25 schreef Schilpad het volgende:
Dit zou ik sowieso niet als excuus gebruiken om bij haar te blijven.
pi_91145363
Dump haar
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:31:51 #47
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145373
Ik ga overmorgen een poging doen om met haar te praten. En ik denk dat jullie helaas gelijk hebben.
pi_91145430
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:31 schreef Schilpad het volgende:
Ik ga overmorgen een poging doen om met haar te praten. En ik denk dat jullie helaas gelijk hebben.
Kop op. 10000 anderen voor haar. Veel slechter zal het niet worden.
pi_91145448
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
gewoon keihard uitmaken met die slet. de tering, waar zijn je ballen kerel?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:33:58 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145460
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:31 schreef Schilpad het volgende:
Gelijk hebben is niet altijd leuk...

Maar zet van te voren op papier waar je het over wilt hebben. Desnoods verbrand je het papiertje daarna, maar je moet voor jezelf goed op een rijtje hebben wat jij nodig hebt en waar jij je aan stoort.

En je klinkt als een lieve jongen, dus laat niet over je heen walsen, zoals veel anderen al hebben gezegd, je verdient beter!
pi_91145465
Oh en zorg even dat je niet meegesleept wordt in je 'ik houd van haar' gevoelens. Ze zal niet veranderen namelijk, en dat vergelijken met haar ex zegt genoeg.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:35:11 #52
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145505
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Kop op. 10000 anderen voor haar. Veel slechter zal het niet worden.
Mijn beste vriend heeft het er de laatste maanden in elk geval al druk mee.
'Zie je dat meisje? Die is toch veel leuker/spontaner/vrolijker dan ***'

Het zou voor mij heel goed zijn om een tijdje alleen te zijn denk ik. Heb ik wel eindelijk weer tijd voor mijn vrienden.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:36:19 #53
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145538
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:35 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Het zou voor mij heel goed zijn om een tijdje alleen te zijn denk ik. Heb ik wel eindelijk weer tijd voor mijn vrienden.

Nou dan! Geniet er van, ga gezellig met hen dingen doen, en op den duur zul je weer behoefte hebben aan een relatie, en je weet nu heel goed hoe het niet moet, en dat kun je dus verkomen ook!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:36:34 #54
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145550
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en zorg even dat je niet meegesleept wordt in je 'ik houd van haar' gevoelens. Ze zal niet veranderen namelijk, en dat vergelijken met haar ex zegt genoeg.
Ze kan heel goed omslaan. Ik vind het heel lastig om een discussie met haar aan te gaan. Ze werd laatst ook boos omdat ik met mijn ex-vriendin vaak naar festivals ging en met haar niet, puur en alleen omdat ik daar nu even niet het geld voor heb.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:38:11 #55
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145600
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nou dan! Geniet er van, ga gezellig met hen dingen doen, en op den duur zul je weer behoefte hebben aan een relatie, en je weet nu heel goed hoe het niet moet, en dat kun je dus verkomen ook!
Ik ga mijn moed bij elkaar rapen. We hebben nog wel een weekendje weg geboekt staan in februari vanwege haar verjaardag over precies een maand (dat zegt ze ook vijf keer per dag tegen me zodat ik haar verjaardag niet vergeet).
pi_91145603
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:35 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Heel goed. Het wordt tijd dat je voor jezelf opkomt en die meid even haar plek wijst. Zo laat je je niet behandelen. Kom nou.....
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:39:01 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_91145616
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Schilpad het volgende:
Ik heb gevraagd of ik mee mocht, maar dat wil ze ook niet hebben.
Eh, als ze oprecht is in gewoon vrienden blijven zou ze dit zelf voor moeten stellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:39:43 #58
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145635
Ik weet in elk geval dat het zo niet verder kan. Dat ik beter de eer aan mezelf kan houden voordat ze me (weer) zo diep teleurstelt dat ik het vertrouwen nooit meer terug krijg.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:40:07 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_91145641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Schilpad het volgende:
Ze kan heel goed omslaan. Ik vind het heel lastig om een discussie met haar aan te gaan. Ze werd laatst ook boos omdat ik met mijn ex-vriendin vaak naar festivals ging en met haar niet, puur en alleen omdat ik daar nu even niet het geld voor heb.
Oh... Dat is ook wel vreemd. Misschien wil ze je terugpakken? Zo van, laat ik hem eens voelen hoe het is als ik alleen met m'n ex ben?

edit: never mind, je bedoelt het in de verleden tijd, dus voordat jullie wat hadden neem ik aan.
pi_91145654
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:38 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik ga mijn moed bij elkaar rapen. We hebben nog wel een weekendje weg geboekt staan in februari vanwege haar verjaardag over precies een maand (dat zegt ze ook vijf keer per dag tegen me zodat ik haar verjaardag niet vergeet).
Serieus, het straaaaalt er vanaf dat je onder de plak zit, en niet de goede plak. Eerder een hoop stront. :') Sorry dat ik zo gemeen ben maar echt, kap ermee. Je bent 20 en beperkt je leven zó erg door haar van wat ik hieruit opmaak.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:36 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Daarom zei ik het juist. :) Maar ik vond de tip van iemand hierboven ook wel goed, schrijf iets van een briefje oid, dat je niet meegesleept wordt door jouw of haar emoties en vervolgens niet meer zegt wat je wilde zeggen maar het riedeltje van voor af aan begint.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:40:49 #61
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145663
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh... Dat is ook wel vreemd. Misschien wil ze je terugpakken? Zo van, laat ik hem eens voelen hoe het is als ik alleen met m'n ex ben?
TS ging in zijn vorige relatie naar festivals en doet dat in zijn huidige niet
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:41:07 #62
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145675
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef speknek het volgende:

[..]

edit: never mind, je bedoelt het in de verleden tijd, dus voordat jullie wat hadden neem ik aan.
Voor de duidelijkheid: dat was toen mijn ex en ik nog samen waren.
pi_91145704
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik zit rond jullie leeftijd en ik heb mometeel zelf een relatie van meer dan 2 jaar. Ten eerste moet mijn vriend niet eens met het idee komen dat hij contact met zijn ex wil. Ex is ex. Punt

Echter kan ik begrijpen dat dit voor veel mensen geen probleem is. Dan zou ik wel de ex willen ontmoeten. Als ze niks te verbergen heeft, dan kunnen jullie toch samen iets doen of op z'n minst kennis maken?

Ze komt egoïstisch over. Het feit dat ze überhaupt niet snap dat jij dit niet fijn vind zegt ook veel over haar.

Persoonlijk zou ik gekapt zijn na zulke opmerkingen. Jij houdt van haar en zij vast ook wel van jou, maar wat ze zelf wil en haar eigen belangen komen voorop. Je geeft immers geen aandacht genoeg, geen cadeaujes genoeg en haar ex zou zogenaamd beter zijn. Dat ze niet snapt dat dit kwetsend is, terwijl jij je best voor haar doet. Ik zou ermee stoppen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:42:51 #64
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145726
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:38 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Weekendjes weg kun je altijd nog afzeggen, mocht dat nodig zijn.

quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Daarom zei ik het juist. :) Maar ik vond de tip van iemand hierboven ook wel goed, schrijf iets van een briefje oid, dat je niet meegesleept wordt door jouw of haar emoties en vervolgens niet meer zegt wat je wilde zeggen maar het riedeltje van voor af aan begint.
En waar denk je dat ik dat geleerd heb? :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:43:24 #65
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145743
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Serieus, het straaaaalt er vanaf dat je onder de plak zit, en niet de goede plak. Eerder een hoop stront. :') Sorry dat ik zo gemeen ben maar echt, kap ermee. Je bent 20 en beperkt je leven zó erg door haar van wat ik hieruit opmaak.

[..]

Ik heb het al eerder geprobeerd uit te maken. Toen ging ze huilend aan mijn been hangen en riep dat niemand van haar hield. Volgens mijn vader is ze een borderliner. Ik dacht dat hij dat zei om te plagen, maar ik begin steeds meer in te zien waarom hij dat zegt.
pi_91145767
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder geprobeerd uit te maken. Toen ging ze huilend aan mijn been hangen en riep dat niemand van haar hield. Volgens mijn vader is ze een borderliner. Ik dacht dat hij dat zei om te plagen, maar ik begin steeds meer in te zien waarom hij dat zegt.
Jij moet niet bij haar blijven omdat anders niemand anders dat doet. Wordt niemand gelukkiger van, ook zij niet.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:45:27 #67
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145795
Of ze een borderliner is of niet, kunnen wij niet beoordelen, je vader ook niet.
Ze heeft wel borderline trekjes, net als mijn ex. Dat heeft je vader goed gezien en kunnen wij beamen.

Als je er moeite mee hebt afstand van haar te nemen, bedenk dan dat als zij rationeel zou nadenken (en dus niet in haar driftbui) zij ook geen vriend wilt die eigenlijk niet van d'r houdt, en die bij d'r is omdat hij niet alleen wil zijn.
Jij kunt haar niet geven wat zij wil, dat denkt ze alleen maar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:46:24 #68
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145827
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:42 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

Ik zit rond jullie leeftijd en ik heb mometeel zelf een relatie van meer dan 2 jaar. Ten eerste moet mijn vriend niet eens met het idee komen dat hij contact met zijn ex wil. Ex is ex. Punt

Echter kan ik begrijpen dat dit voor veel mensen geen probleem is. Dan zou ik wel de ex willen ontmoeten. Als ze niks te verbergen heeft, dan kunnen jullie toch samen iets doen of op z'n minst kennis maken?

Ze komt egoïstisch over. Het feit dat ze überhaupt niet snap dat jij dit niet fijn vind zegt ook veel over haar.

Persoonlijk zou ik gekapt zijn na zulke opmerkingen. Jij houdt van haar en zij vast ook wel van jou, maar wat ze zelf wil en haar eigen belangen komen voorop. Je geeft immers geen aandacht genoeg, geen cadeaujes genoeg en haar ex zou zogenaamd beter zijn. Dat ze niet snapt dat dit kwetsend is, terwijl jij je best voor haar doet. Ik zou ermee stoppen.
Ik heb zelf nog wel contact met een van mijn ex-vriendinnen. Het verschil is dat het ze hier regelmatig over de vloer komt en mijn vriendin er altijd bij mag zijn. Ze zijn nu zelfs vriendinnen. Het is al wel sinds mijn 16e uit met die vriendin, het is nooit erg serieus geweest. Ik heb mijn vriendin wel alles verteld over mijn ex. Dat wilde ze graag weten. Als zij met haar ex om wil gaan wil ik eigenlijk heel graag weten of hij haar terug wil of tenminste hoe hij is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:47:56 #69
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145875
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Tanin het volgende:
Of ze een borderliner is of niet, kunnen wij niet beoordelen, je vader ook niet.
Ze heeft wel borderline trekjes, net als mijn ex. Dat heeft je vader goed gezien en kunnen wij beamen.

Als je er moeite mee hebt afstand van haar te nemen, bedenk dan dat als zij rationeel zou nadenken (en dus niet in haar driftbui) zij ook geen vriend wilt die eigenlijk niet van d'r houdt, en die bij d'r is omdat hij niet alleen wil zijn.
Jij kunt haar niet geven wat zij wil, dat denkt ze alleen maar.
Ik kijk eigenlijk liever uit naar een meisje waar ik op kan vertrouwen inderdaad. En die ik kan verrassen met af en toe iets liefs zonder dat ze er elke dag om zeurt. Ze bestaan vast wel, zulke meisjes...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:48:57 #70
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145899
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog wel contact met een van mijn ex-vriendinnen. Het verschil is dat het ze hier regelmatig over de vloer komt en mijn vriendin er altijd bij mag zijn. Ze zijn nu zelfs vriendinnen. Het is al wel sinds mijn 16e uit met die vriendin, het is nooit erg serieus geweest. Ik heb mijn vriendin wel alles verteld over mijn ex. Dat wilde ze graag weten. Als zij met haar ex om wil gaan wil ik eigenlijk heel graag weten of hij haar terug wil of tenminste hoe hij is.
Ik heb inmiddels ook weer goed contact met een van mijn exen (niet die schreeuwert), af en toe erg gezellige gesprekken over skype ofzo, maar die heb ik al een jaar niet gezien. Echter, als ik die tegenkom en heb op dat moment een vriendin, zou ik die zeker aan elkaar voorstellen (die zouden het dan ook als het goed is prima moeten kunnen vinden)

edit: en die bestaan zeker, die zoek ik ook ;)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:49:18 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91145908
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Haha, dat riep ik net ook nog. Je vader en ik zitten iig op één lijn. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Haha, borderline alert!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:50:41 #72
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145947
Zal ik woensdag even updaten over hoe het gesprek ging?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:51:06 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91145968
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:50 schreef Schilpad het volgende:
Zal ik woensdag even updaten over hoe het gesprek ging?
Uiteraard! dat is wel een vereiste na al deze goede raad!
pi_91145992
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Schilpad het volgende:

[..]

TS, je vriendin doet alsof jij er een groot probleem van maakt dat zij met haar ex wil omgaan. Wat is dat voor onzin? Zoals je al zegt, zij wilde ook alles weten omdat je nog met een ex omgaat. Dat is haar goed recht, maar als het om haar ex gaat dan mag jij er niks van wegen? Wat is dat voor onzin?

Je komt erg lief over, misschien te lief? Dat ze daarom maar denkt dat ze alles kan zeggen en doen. Je houdt immers van haar dus je zal dan oom wel niks doen.

En dan nog iets. Probeer, als je nog iets wil redden in de relatie, haar uit te leggen dat als ze iets geheimhoudt, jij haar gaat wantrouwen. Als er niks is, waarom dan zo moeilijk doen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:52:10 #75
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91145999
Bedankt iedereen:) Ik ga proberen te slapen. Morgen zijn er weer colleges
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:52:51 #76
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146023
Ik zou niet eens een gesprek aangaan, maar gewoon zeggen van: 'als jij naar die ex gaat dan hoef je ook niet meer terug te komen bij mij.' Als ze gaat dan weet je gelijk op welke plaats jij staat bij haar.

Een gesprek aanknopen met een latente borderliner is vragen om problemen. En aan je antwoorden te zien is die chick een kei in het manipuleren en de waarheid verdraaien. Dus mijn voorspelling is dat het gesprekje eindigt met dat alles jouw schuld is en jij ook nog eens zal denken dat het zo is. :Y
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:54:59 #77
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146088
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:51 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

TS, je vriendin doet alsof jij er een groot probleem van maakt dat zij met haar ex wil omgaan. Wat is dat voor onzin? Zoals je al zegt, zij wilde ook alles weten omdat je nog met een ex omgaat. Dat is haar goed recht, maar als het om haar ex gaat dan mag jij er niks van wegen? Wat is dat voor onzin?

Je komt erg lief over, misschien te lief? Dat ze daarom maar denkt dat ze alles kan zeggen en doen. Je houdt immers van haar dus je zal dan oom wel niks doen.

En dan nog iets. Probeer, als je nog iets wil redden in de relatie, haar uit te leggen dat als ze iets geheimhoudt, jij haar gaat wantrouwen. Als er niks is, waarom dan zo moeilijk doen?
Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
pi_91146131
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef Schilpad het volgende:
Bedankt iedereen:) Ik ga proberen te slapen. Morgen zijn er weer colleges
Slaap lekker! Zit er niet mee. Het komt wel goed, en zo niet, dan zijn er zat meisjes die af en toe cadeautjes wel waarderen, je tijd een aandacht wel waarderen en hun ex niet boven jou plaatsen. En die niet liegen over waar en met wie ze zijn. Dat is trouwens ook een punt dat je moet meenemen in je beslissing!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:57:35 #79
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou niet eens een gesprek aangaan, maar gewoon zeggen van: 'als jij naar die ex gaat dan hoef je ook niet meer terug te komen bij mij.' Als ze gaat dan weet je gelijk op welke plaats jij staat bij haar.

Een gesprek aanknopen met een latente borderliner is vragen om problemen. En aan je antwoorden te zien is die chick een kei in het manipuleren en de waarheid verdraaien. Dus mijn voorspelling is dat het gesprekje eindigt met dat alles jouw schuld is en jij ook nog eens zal denken dat het zo is. :Y
Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'

Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:58:26 #80
329487 Schilpad
bevat een spelfout
pi_91146166
Weltrusten allemaal, ik houd jullie op de hoogte.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:58:34 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146171
Blijft toch frappant om te zien hoe sommige mensen met zich laten sollen, terwijl er toch genoeg aanwijzingen zijn dat het geen goeie relatie is. TS moet wel bang zijn om alleen te blijven voor de rest van zijn leven, wil hij deze relatie vol blijven houden. Enne... iemand die jankend je been vastgrijpt en roept dat niemand van haar houdt... daar moet je echt met een grote boog omheen lopen, want die heeft zekersteweten een hoop issues! :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'

Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Reverse psychology.

Leuk linkje voor jou, lees het eens door: http://www.enotalone.com/article/4112.html
pi_91146210
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.

Of ze doet alsof ze het niet snapt.
pi_91146353
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yasmi-nn het volgende:

[..]

Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.

Of ze doet alsof ze het niet snapt.
Waarom zou hij dat uberhaupt proberen? :')
pi_91146384
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Zo de waard is vertrouwt ie z'n gasten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:05:42 #85
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146386
Uitmaken is makkelijker, en verstandiger.
pi_91146705
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat uberhaupt proberen? :')
Weet ik veel :') voor het geval hij zich er niet tot toe kan zetten het uit te maken
pi_91146932
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken is makkelijker, en verstandiger.
Maar inderdaad, dit dus.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:27:53 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_91146972
Een relatie beeindigen met een (misschien) borderliner zal nog een hele kluif worden waarbij ze al haar overtuigingskracht in de strijd zal gooien en wanneer ze merkt dat het geen effect heeft zal ze je uitkotsen en bij iedereen zwartmaken en wellicht zo ver gaan om die ex van dr op je af te sturen. Been there, done that.
pi_91147288
Weltrusten man.
Enige wat ik eigenlijk kan zeggen is dat ik je succes wenst en wat de andere zeggen.
Kap er gewoon mee.
Het is nooit leuk om iemand te verliezen maar uiteindelijk wel beter als ik zo je verhalen lees.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 02:33:15 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148015
ts en zijn vriendin hebben volgensmij beiden niet zoveel vertrouwen in elkaar.
vertrouwen nu nog maken kan niet simpel nog eventjes gemaakt worden.
gaat niet echt goed tussen ze dus....

edit: laat maar

[ Bericht 76% gewijzigd door mylifeisgrey op 11-01-2011 02:46:23 (tekst weggehaald) ]
pi_91148448
quote:
13s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Gelukkig zijn er zat naieve mensen zoals de user hierboven die hun vriendin door jan en alleman laten neuken en dit goedkeuren.

TS ik zou het aanzien en mocht je het gevoel hebben dat er iets fout gaat, uit maken. Verbieden werkt vaak averechts en in die positie sta je sowieso niet, doch is het natuurlijk niet netjes, het is een morele kwestie en in deze hecht zij schijnbaar weinig waarde aan jouw gevoel hierbij, maar meer een vorm van egoïsme.
It's you my love, you who are the stranger
pi_91148842
Als je eigen serieus neemt dump je haar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91148858
Als het nou enkel om luchtig contact ging, maar door alle dingen die ze wel eens naar je roept zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Er hoeft maar iets te gebeuren en die vriend zal haar troosten, wat haar in de verleiding brengt om vreemd te gaan.

Belangrijkste punt: het klinkt niet alsof zij totaal geen gevoelens meer voor hem heeft.
pi_91148862
quote:

[..]

Hoezo prima? Voor hem is dat totaal niet prima.
Meer dan logisch dat hij liever heeft dat ze het uitmaakt met hem, als ze het nodig vindt vreemd te gaan als een achterbakse slet.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 04:46:24 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148915
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het nou enkel om luchtig contact ging, maar door alle dingen die ze wel eens naar je roept zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Er hoeft maar iets te gebeuren en die vriend zal haar troosten, wat haar in de verleiding brengt om vreemd te gaan.

Belangrijkste punt: het klinkt niet alsof zij totaal geen gevoelens meer voor hem heeft.
maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.
zie dit dan:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:

[..]

en
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.
ik snap het probleem niet, ze blijft bij je terugkomen, dat is toch iets goeds?
misschien moet je er maar mee leren leven en er voor gaan, en toegeven aan haar behoeftes
(behoeftes bijvoorbeeld dat ze met die vriend dat dagje uit kan)
pi_91148954
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 04:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.
zie dit dan:

Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.
quote:
Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.
ik snap het probleem niet, ze blijft bij je terugkomen, dat is toch iets goeds?
misschien moet je er maar mee leren leven en er voor gaan, en toegeven aan haar behoeftes
(behoeftes bijvoorbeeld dat ze met die vriend dat dagje uit kan)
Dat ze vraagt of hij is vreemdgegaan in zo'n situatie, zegt mij meer dat ZIJ zoiets zou doen in die situatie. Ze houdt niet van TS, maar ze wil gewoon niet alleen zijn. Dat betekent niet dat ze om hem geeft, maar dat ze bang is alleen te zijn of gedumpt te worden.

En nogmaals mylifeisgrey, niet iedereen is zo wanhopig als jij. TS kan vast beter krijgen dan zo'n jaloers mogelijk vreemdgaand kreng.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 05:19:05 #97
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91148973
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 05:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.

denk het niet, ze kennen elkaar "al" anderhalf jaar volgens de op. tussen aanhalingstekens omdat ze nog maar 18-20 zijn
mij lijkt die anderhalf jaar een stabiel genoege basis wat aangeeft dat haar gedrag niet snel zal veranderen.
en ze blijft aanhankelijk en lief, en aandacht geven aan ts.
dus genoeg redenen om door te gaan

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 11-01-2011 05:25:55 ]
pi_91149141
ik denkt dat je het beste gewoon met haar kan praten over wat er aan de hand is.
Ik begrijp dat je niet wil dat ze met elkaar omgaan omdat ze al een eerdere relatie hadden.
Als je jouw vriendin verteld dat je er moeite mee hebt zal ze best wel open voor je staan.

Tip probeer geen ruzie te krijgen hoe minder ruzie hoe minder zijn de naam van haar EX laat vallen, hoe minder snel ze tegen jouw zegt dat die EX beter is.

En als je blijft denken dat ze vreemd gaat ga dan gewoon met haar praten ;)

Kort samengevat : praten is de een van de beste oplossingen
pi_91149429
Als ze belt zeggen dat jij met me ex wat aan het drinken bent. Kijken hoe ze daar op reageerd :+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:33:40 #100
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91149939
quote:

[..]

Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prime?
heb je een relatie waarin het jou niet uit maakt dat je vriendin vreemd gaat? TS misschien niet...
Dus niet zo trollen.

TS ik zou maar eens met haar gaan praten, als ze je vergelijkt met haar EX dan is het in mijn ogen zo dat ze of je misbruikt (voor de extra cadeau's etc), of dat ze teveel met haar gedachten bij de relatie met haar Ex zit. En ik zou dit gesprek aangaan voordat ze naar haar ex toe gaat om gezellig wat te drinken :)
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')