Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:51 schreef yasmi-nn het volgende:
[..]
TS, je vriendin doet alsof jij er een groot probleem van maakt dat zij met haar ex wil omgaan. Wat is dat voor onzin? Zoals je al zegt, zij wilde ook alles weten omdat je nog met een ex omgaat. Dat is haar goed recht, maar als het om haar ex gaat dan mag jij er niks van wegen? Wat is dat voor onzin?
Je komt erg lief over, misschien te lief? Dat ze daarom maar denkt dat ze alles kan zeggen en doen. Je houdt immers van haar dus je zal dan oom wel niks doen.
En dan nog iets. Probeer, als je nog iets wil redden in de relatie, haar uit te leggen dat als ze iets geheimhoudt, jij haar gaat wantrouwen. Als er niks is, waarom dan zo moeilijk doen?
Slaap lekker! Zit er niet mee. Het komt wel goed, en zo niet, dan zijn er zat meisjes die af en toe cadeautjes wel waarderen, je tijd een aandacht wel waarderen en hun ex niet boven jou plaatsen. En die niet liegen over waar en met wie ze zijn. Dat is trouwens ook een punt dat je moet meenemen in je beslissing!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef Schilpad het volgende:
Bedankt iedereen:) Ik ga proberen te slapen. Morgen zijn er weer colleges
Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:52 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou niet eens een gesprek aangaan, maar gewoon zeggen van: 'als jij naar die ex gaat dan hoef je ook niet meer terug te komen bij mij.' Als ze gaat dan weet je gelijk op welke plaats jij staat bij haar.
Een gesprek aanknopen met een latente borderliner is vragen om problemen. En aan je antwoorden te zien is die chick een kei in het manipuleren en de waarheid verdraaien. Dus mijn voorspelling is dat het gesprekje eindigt met dat alles jouw schuld is en jij ook nog eens zal denken dat het zo is.
Reverse psychology.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'
Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
Waarom zou hij dat uberhaupt proberen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef yasmi-nn het volgende:
[..]
Maak ook overal een probleem van, kijk hoe ze erop gaat reageren. Sommige mensen snappen het namelijk niet als je het met woorden uitlegt of het dringt niet tot ze door.
Of ze doet alsof ze het niet snapt.
Zo de waard is vertrouwt ie z'n gasten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Weet ik veelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat uberhaupt proberen?
Maar inderdaad, dit dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef goofy_goober het volgende:
Uitmaken is makkelijker, en verstandiger.
Gelukkig zijn er zat naieve mensen zoals de user hierboven die hun vriendin door jan en alleman laten neuken en dit goedkeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Microtubuli het volgende:
Waar bemoei je je mee? Het is haar leven, je kunt een vrouw niet verbieden om contact te hebben met anderen (al dan niet seksueel).
Hoezo prima? Voor hem is dat totaal niet prima.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het nou enkel om luchtig contact ging, maar door alle dingen die ze wel eens naar je roept zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Er hoeft maar iets te gebeuren en die vriend zal haar troosten, wat haar in de verleiding brengt om vreemd te gaan.
Belangrijkste punt: het klinkt niet alsof zij totaal geen gevoelens meer voor hem heeft.
enquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ze doet eigenlijk altijd moeilijk om alles. Ze belt me elke dag minimaal drie keer op om te vragen waar ik ben en met wie. Dat verteld ik ook altijd eerlijk. Waarom er dan een probleem is als ik een keer iets van haar wil weten snap ik ook niet. Als ik haar bel (eigenlijk niet vaak, omdat ze mij zo vaak belt) is dat om iets liefs te zeggen of iets grappigs te vertellen. Soms om een afspraak te maken wanneer we elkaar weer zien. Ik hoopte dat ze ook een keer zou bellen om gewoon te zeggen dat ze van me houdt of dat ze het leuk heeft met haar vriendinnen of zo. Die hoop zal ik maar laten varen.
Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Schilpad het volgende:
[..]
Ik heb haar al een keer zoiets gezegd (ze belde me toen op om te zeggen dat ze met die ex aan een tafeltje op haar school zat). Ik zei: 'Ik wil dat je het uitmaakt met mij voordat je wat met hem doet. Als je me niets verteld ga ik je wantrouwen. Als je nog gevoelens voor hem hebt zul je moeten kiezen.'
Toen hing ze op. Drie uur later belde ze me dan wel weer om te vragen of ik was vreemdgegaan. Ik snap er niets van...
Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar ze heeft meer/ook gevoelens voor ts.
zie dit dan:
Dat ze vraagt of hij is vreemdgegaan in zo'n situatie, zegt mij meer dat ZIJ zoiets zou doen in die situatie. Ze houdt niet van TS, maar ze wil gewoon niet alleen zijn. Dat betekent niet dat ze om hem geeft, maar dat ze bang is alleen te zijn of gedumpt te worden.quote:Ik denk dat die dingen, die je niet snapt, misschien acties van haar zijn die komen komen door haar onzekerheid.
ik snap het probleem niet, ze blijft bij je terugkomen, dat is toch iets goeds?
misschien moet je er maar mee leren leven en er voor gaan, en toegeven aan haar behoeftes
(behoeftes bijvoorbeeld dat ze met die vriend dat dagje uit kan)
denk het niet, ze kennen elkaar "al" anderhalf jaar volgens de op. tussen aanhalingstekens omdat ze nog maar 18-20 zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 05:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is geen teken dat ze om hem geeft, dat is een jaloerse controlfreak. En het geeft ook niet aan dat ze meer gevoelens voor TS heeft. Weet jij veel hoe jaloers ze wel niet is van haar ex-vriend.
Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prime?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waarom moet ze het daarvoor eerst uitmaken? Als ze van 2 walletjes wil snoepen ook prima toch, het lijkt welhaast een ongeschreven regel dat men maar één vriend(in) mag hebben, dikke bullshit imo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |