Ze had blijkbaar toch voldoende ruimte om haar een soort te draaien ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Hoe hebben ze haar eruit gekregen dan? Gelukkig was haar sleutelbeen niet gebroken!
Oh wat zielig... Ze zal wel pijn hebben gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Solagratia het volgende:
Oh ja, dat was bij Amy dus niet waardoor haar schouders [ zaten ipv --- Ze had die laatste draai niet gemaakt.
Wat zielig voor Layla! [img]Amy huilde eerst niet en na wat zuurstof heeft ze heel de nacht gehuild.[/img] Behalve als ze aan de borst lag.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een belachelijk mooie kinderen hebben jullie, Troeta en Cantare!
Wij zijn inderdaad thuis en ik lig lekker op bed met laptop op schoot en kleine op de borst. Heerlijk. Ivan rent nu 'Lena Lena' roepend door de gang en verbouwt het huis terwijl lief een of andere nieuwe gadget installeert. Héérlijk.
Wel weinig! Heb je 't idee dat je er genoeg aan hebt?quote:De kraamzorg is weer lekker suf. We hebben nog recht op 3 dagen, of beter gezegd een paar uurtjes, want aan dagen doen ze niet. Oh well.
mijn neus is favoriet hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Claudia en Lena thuiseindelijk! Genieten!!
Elise, wat ben je lenig![]()
Mex! Je bent echt een binkie hoorgeweldig
En Julian![]()
![]()
omg! Die lach!!
Hier een dame die alles aanvaltzodra ik met mijn kin in de buurt kom dan is het net een monster die aanvalt, bijt heerlijk weg mijn kinrand
je geeft haar haar hondje, of dooie hondje (don't ask
dat witte hond knuffel-ding van de Hema heeft kruis oogjes
X X <- zo dus dus die noemen we dooie hondje
![]()
) haar konijn. Maakt niet alles. Alles wordt aangevallen!
![]()
Morgenochtend maar eens wegen. Ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat spekkiger geworden qua uiterlijk, maar ik voel het qua gewicht niet echt!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vooral behoefte aan een poetshulp, iemand die de was doet, stofzuigt, de boel boent en even met Ivan bezig is zodat mijn vriend boodschappen kan halen. Alle goedbedoelde opvoedadviezen mag de kraamhulp lekker bij zich houden, want ik weet inderdaad nog wel hoe het allemaal moet. Vandaag heb ik al wat idiote adviezen gehad, zoals 'gerust kunstvoeding bijgeven' en 'niet te veel alcohol drinken' (WTF?). Nou ja, het is ook wel fijn dat ze even meekijkt in de luiers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Cantare het volgende:
Wel weinig! Heb je 't idee dat je er genoeg aan hebt?
Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Solagratia het volgende:
Fijn dat je thuis bent Claudia! Klinkt als een heerlijk tafereel en fijn dat je er zo van geniet. Ben je nog aan het kolven?
Dat zal je dan wel wat rust geven, niet meer kolven tussendoor. En lekker op verzoek voeden! Ik wens je een heerlijke eerste nacht toe, samen thuis!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.
Wij hebben ze ook, en ze stinken hier ook zo... Maar nog 2,5 pak liggen. Daarna maar eens uitzoeken welke we willenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik ga zeker overstappen op andere luiers, maar welk merk is goed?
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
Klopt denk ook dat de reden dat ik zo denk is door al die liefde van de kids. Buiten mijn stage/vrienden/vriend krijg ik geen liefde. Als die kids dan tegen je zeggen ik hou van je, zelf komen kroelen kus geven voelt dat echt geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben al relatief jong (23) maar 18 is wel heel jong![]()
Nu is de tijd om nog een studie te doen (als je dat wilt), een hobby op te pakken waar je je in kan verliezen, met je vriend samen zijn enzovoort. Ik kan nu heel veel verzinnen :p
Knuffel veel met de baby'tjes op je werk en wees blij als je ze weer aan hun moeder mee kan geven![]()
Haha KJ, ik denk dat als jij een Ernieluier aandoet, zij ervan moet poepen
Vrijdag vieren ze de verjaardag van een leidster op het kdv. Nu is het zeker de bedoeling dat ik een cadeautje regel? Iemand idee wat?
Grappig dat je erover begint, ik maakte er gisteren ook net een opmerking over. Ik gebruik nu de Pampers voor 's nachts en AH-luiers voor overdag. Ze zijn wel wat stug, wat dat betreft heb ik liever de Kruidvat-luiers, maar daar hadden we weer vaker lekkage mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik ga zeker overstappen op andere luiers, maar welk merk is goed?
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
Ik vond de baby dry van pampers minder stinken. Daar hadden we 1 pak van gebruikt. Daarvan lijkt de pasvorm aardig hetzelfde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik dacht al dat het aan mijn kind lag
Morgen maar eens Kruidvatluiers en Huggies halen en dan kijken welke het best bevallen.
De pasvorm van Pampers is perfect, echt jammer van de geur.
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Lena, wat fijn dat je thuis bent! Ivan, lief zijn voor je zusje hè!
Broertjes en zusjes zijn zo leuk samen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen idee, mij cb doet meten 1x in de 3 maanden.. Omdat het slecht zou zijn voor de heupen.. blablabla.. Maar de dame zit inderdaad gewoon in maat 68, maar ik heb wel broeken nodig die ik kan insnoeren, dus of knoopsgatelastiek of een lint dat ik kan aantrekken.
Je ziet precies op de curve vanaf wanneer ze voedingssupplementen krijgt. Ze maakt ook geen inhaalslag, dat was ook gezegt, de groei die ze zou achterblijven zou niet worden ingehaald.
Kom ik zo wijs over??quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef pessie het volgende:
Claudia wat fijn zo'n nacht thuis! Lieve Ivan.
Ik gebruik weer even pampers new baby omdat de bv poep altijd langs de baby dry ging. We zijn nu met het laatste pak new born bezig en we hebben nog een pak baby dry. Ze stinken inderdaad wel maar niet zo erg als de active fit, daar ga ik echt van over mn nek.
Ik ben 25, manlief ook ook al wordt hij in februari 26. We wilden heel graag jong kinderen.
Tico, je man heeft echt een jonge vrouw! Ik dacht dat je al 30 was ofzo!
Leia de groei zit er goed in!
Sil fijn dat het beter gaat!
Nou, ze begint wel eindelijk iets van spekjes te krijgen.. De wvk maakte die opmerking en ik had het ook al gezien.. Beetje reserve mag wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef Orea het volgende:
[..]
Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!
De mijne wordt dit jaar 45.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef Orea het volgende:
!
Mijn vent wordt 36 dit jaar6 jaar ouder dus!
IVF/ICSI wordt niet altijd gedaan omdat mensen pas laat met hun kinderwens aan de slag gaan hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef pessie het volgende:
In mei zijn wij 5 jaar getrouwd.
Tico, misschien is je vent inderdaad gewoon oud![]()
Ik weet niet waarom ik dacht dat jij al over de 30 was. Misschien omdat je al 2 kids hebt gekregen mbv ICSI/IVF, ik dacht altijd dat mensen pas met ICSI oid begonnen als ze al ver in de 30 waren.
Mijn man is ook ouder, exact 4 maanden
Nee joh! Oud wijf worden kan altijd nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.
Heel herkenbaar. Ik vraag me echt af of ik me anders moet gaan gedragen nu ik moeder ben. Ook nu ik dan toch echt 30 ga worden. Heb maar besloten dat ik lekker blijf doen zoals ik nu doe!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo
toch?) worden!
ja echt hequote:
Ik heb ook zin in een feestje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja echt he
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje
mja ben nog een broekie dus tja
en R ook(die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)
oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting
Dat heb ik eigenlijk nog niet... Ik heb alles wat ik wilde als ik groot ben, maar ik heb nog niet het idee van dit is het dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Saffier het volgende:
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal nietIk voel me ook absoluut geen 33
Feestje ben ik ook wel voor inIk had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje
He bah, dat is toch schrikken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Solagratia het volgende:
Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht iken toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant
Not even closequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen
Wat lief!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.
Soneal,en M. is trotse grote broer zo te lezen!
Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!
Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
Ooooh Barba, fijn dattie binnen is! En wat fijn dat ze het zo fijn vind.. hij staat superquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.
Soneal,en M. is trotse grote broer zo te lezen!
Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!
Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Orea het volgende:
Sneu Kaatje! Met romper in dunne slaapzak zou haar wel wat moeten afkoelen.. Arm meisje!
En tja, 't is wel een luxe hoor, 2 auto's en dan ook nog 2 motoren! En een fietskar, telt dat ook![]()
! Voor grote stukken enzo pakken we gewoon de Insignia
zo handig met tankpas
Ik zie dit berichtje nu pas, maar fijn dat het goed gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
Wat een dotje, zeg!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Solagratia het volgende:
Mijn aapje![]()
[ afbeelding ]
Gewoon zo lekker blij heel de dag.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Vannacht was ook zo'n fijne nacht! Ik merk dat ik de nachten anders beleef dan met Ivan. Bij Ivan was ik blij met elk uur slaap. Nu ben ik vooral heel blij als Lena wakker wordt om te drinken, want dat is een teken dat het goed met haar gaat en zo ben ik er geruster op dat ze genoeg voeding binnenkrijgt. Bovendien geniet ik ontzettend van dat frummeltje dat haar kleine vingertjes tevreden om mijn borst vouwt na een voeding.
uhm, bij mij deed niemand moeilijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben gister met de verloskundige geregeld dat we een dag extra kraamzorg krijgen, morgen dus. Ik wist niet dat dat zo lastig ging, zeg. De kraamhulp moest flink overdrijven en de verloskundige gaf zelf ook toe de situatie aan te dikken opdat de verzekeraar extra uren vergoedt. We krijgen nu 5 uur extra, mits de kraamhulp daar tijd voor heeft. Ik heb in ieder geval het echte kraamweekgevoel!
Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef pessie het volgende:
Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?
Snel!! ff date plannenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Orea leuk je auto
Wanneer gaan we naar Blijdorp(vandaag nog gewest *lol*)
Ayrton eet s'nachts ook altijd bij mama en papa op de kamer, maar zijn kamertje is dan ook vlak naast ons.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven!
)
Veel plezier vanavond!
Ik zie allemaal badmeisjesHeerlijk!!
Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder!) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus
![]()
) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!
Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen
ze ligt nu alweer een uur in coma
snoepje!
Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansenwe hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen
als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken
waren 2 dames die haar mee wilden nemen
die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen
![]()
kleine charmeur is het!
gezelligquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Orea het volgende:
[..]
Snel!! ff date plannen
Reilain wat een schatje!
Zwolle, erg leuk. Maar overal ver vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar woon je dan eigenlijk??
1,5 uur klinkt niet ver nee!
Floris op stap met zn harem zo
het is natuurlijk wel de gunstigste planning, geen files gerekend enzo. Gok dat ik het niet red in anderhalf uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, ja das zo
daar komt mn moeder vandaan (geboren in zwolle en is opgegroeid in t harde)
voor mn gevoel is Zwolle veel verder weg
Immuun Barba?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Jaa, blijdorp-meet. Wij willen ook wel mee doen!
Pessie, fijn dat het goed ging met nathan! over nachtvoedingen kan immuun niet meer meepraten, maar voorheen lekker in bed en daarna terug naar der eigen bed. Daar slaapt ze al vanaf nacht 3 en daar slaapt ze het beste! Al gaat het in de mc ook nog goed!
Orea, hoe jij vertelt over leia *smelt* gefeliciteerd met je autootje!
Amy das een mooie foto voor boven de bank!
Dat zei je 20 minuten geleden ook alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Orea het volgende:
! Geniaal!
En dames, jullie houden me op!ik ga mijn meisje uit bed halen... Alvast truste voor straks!
Ik mis het wel dat Ilse dat niet meer wil/kan. Het is dan veel te gezellig. Net zoals bij me op de borst slapen, doet ze alleen nog maar als we ergens op bezoek zijn, en ze echt heel moe is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
Leyla slaapt gewoon bij mij in bed. Net als jen de 2e helft van de nacht. Lekker knus.
wat klinkt dat heerlijk zeg!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
precies, gisteren nog geweest heerlijk wandelen hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Pvoesss het volgende:
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp![]()
Welnee, de volgende wordt nog makkelijker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt!)
Troeta, wat is je zoon leuk! Dat koppie!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef Troeta het volgende:
De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
[ afbeelding ]
Bokito?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
* pessie kop in het zand steektquote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Orea het volgende:
Oh en Leyla is inderdaad nog 'maar' 4,5 maand.. dat vergeet ik nog wel eens.. nog 5 nachtjes, dan is mijn baby een grote babyen dat vind ik leuk en niet leuk tegelijk!
Voor jou nog 4!!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef pessie het volgende:
[..]
* pessie kop in het zand steekt
Een winegum bij een baby!? Knettergek.
Aardappel en Broccoli zijn toch niet zo'n succes. Peer, banaan en wortel wel! Vanavond heeft ie weer broccoli gekregen, hij vond het echt niet leuk. Ik moet binnenkort ook maar eens rijstewafels kopen. Vanaf wanneer is het verstandig om 2× per dag bijvoeding aan te bieden? Nathan krijgt nu alleen tijdens het avondeten.
En lange vinger is volgens mij gemaakt met tarwemeel dus daar moet je mee wachten tot 8 maanden, toch?
Wij zijn ook begonnen omdat Nathan er echt aan toe was. Hij was al heel lang naar ons bord aan het grijpen, ook verdween zn speelgoed al lange tijd in zn mond. Nu is hij trouwens ook zeer geïnteresseerd in wat er in ons glas zit, maar daar vind ik em nog wel een beetje jong voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |