* pessie kop in het zand steektquote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Orea het volgende:
Oh en Leyla is inderdaad nog 'maar' 4,5 maand.. dat vergeet ik nog wel eens.. nog 5 nachtjes, dan is mijn baby een grote babyen dat vind ik leuk en niet leuk tegelijk!
Voor jou nog 4!!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef pessie het volgende:
[..]
* pessie kop in het zand steekt
Een winegum bij een baby!? Knettergek.
Aardappel en Broccoli zijn toch niet zo'n succes. Peer, banaan en wortel wel! Vanavond heeft ie weer broccoli gekregen, hij vond het echt niet leuk. Ik moet binnenkort ook maar eens rijstewafels kopen. Vanaf wanneer is het verstandig om 2× per dag bijvoeding aan te bieden? Nathan krijgt nu alleen tijdens het avondeten.
En lange vinger is volgens mij gemaakt met tarwemeel dus daar moet je mee wachten tot 8 maanden, toch?
Wij zijn ook begonnen omdat Nathan er echt aan toe was. Hij was al heel lang naar ons bord aan het grijpen, ook verdween zn speelgoed al lange tijd in zn mond. Nu is hij trouwens ook zeer geïnteresseerd in wat er in ons glas zit, maar daar vind ik em nog wel een beetje jong voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |