abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:37:51 #201
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91707766
Claudia, ik geniet nu ook meer van de nachtvoedingen. Het is dan echt Eline en ik tegen de rest van de wereld-gevoel, vooral als, zoals vannacht, Bram bij ons slaapt en de beide heren in diepe rust zijn.
Wat betreft de kraamzorg, fijn dat je toch nog een dag extra kon krijgen, geniet er nog maar even van. Heeft je vriend nog vrij als ze weer weg is?

Wat een heerlijke badfoto's! Eline vindt het badje of de tub helaas niet zo fijn. Ze doucht veel liever.

Tico, Lekker poep ruimen zo. Eline poept dan wel niet zo vaak, maar als ze het doet, doet ze het ook goed. Haar luier zat net van voor tot achter helemaal vol. En alles is netjes binnen de kruidvat-luier gebleven. Maar deze stinken wel als er een plas in zit.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:38:16 #202
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91709797
Wat een lieve bad foto's allemaal. Heb ook nog een hele lieve van Neve, maar moet even kijken hoe ik handig kan uploaden van mijn telefoon.

Claudia, je kraamweek klinkt heerlijk (de iPhone maakt van kraamweek "kraakstem" :') ). Ik vind het voeden ook nog steeds fijn. Neve aait mijn borst als ze eraan ligt. :D Maar ook flesjes zijn leuk, omdat ze me dan echt aan ligt te kijken.

Net even naar de stad geweest met een vriendin en ik pas nog steeds niks. :( Dus toen heb ik maar hele dure nachtcreme gekocht. :P

Vanavond ga ik lekker uitgebreid Mexicaans koken voor z'n twee. Als Neve op bed ligt gaan wij aan de corona! *O*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:40:35 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91709889
Claudia fijn dat je extra uren krijgt!
Ik heb geen extra uren gehad en vind dat eigenlijk nog steeds best raar, vooral omdat de bv pas na 10 dagen echt op gang was en we tot dan steeds moesten kolven en bijvoeden met HA-voeding.

Leuke badfoto's!

Nathan poept op het moment elke 3 dagen. En omdat hij nu wat bijvoeding krijgt stinkt het dan ECHT GIGANTISCH!

Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?

Hik, ik heb ook even ge-troost-shopt: nieuwe draadloze huistelefoon en een handmixer (die van mij is 2 weken geleden overleden). Ook nog een klein pannetje, is toch wel handig als je 1 stukje groente moet koken voor een baby om dat in een klein pannetje te doen ;) .
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:41:09 #204
259886 pessie
pi_91709919
Ow ja, Nathan gaat vanavond naar Freecell en manlief en ik gaan uit eten *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:40:16 #205
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91712521
Hey, ff kleine update van onze Ayrton.
Die heftige huilbuien die hij had waren toch veroorzaakt door krampjes en last van z'n buikje.
Hij heeft nu die omneo voeding en daar doen we dan 1 schepje van bij z'n gewone voeding.
En het gaat nu al een stuk beter, ook hebben we vd week een paar kleine drupjes olijf olie in z'n flesje gedaan omdat zijn poep ook vast zat.
En hij heeft nu nergens geen last meer van, hij valt na een kwartiertje pruttelen en ratelen heerlijk in slaap.

Alleen ff een vraagje, mag je bij zo'n klein manneke een pleister plakken?
Want m'n vriendin ontdekte dat hij zich heeft opengehaald door met z'n nageltjes langs z'n gezicht te gaan.
Ik weet wel dat je z'n nageltjes mag vijlen, en dat hebben we gedaan.

:)
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_91714280
Bij het consultatiebureau plakken ze na het prikken ook een pleister, dus ik neem aan van wel.
Verwijderen gaat makkelijker als je eerst wat babyolie op de pleister doet en even laat intrekken.
pi_91716583
Ik peuter de pleister altijd eraf in bad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91716844
Veel plezier pessie!
pi_91719183
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef pessie het volgende:

Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?

Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller :)) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven! :))

Veel plezier vanavond!

Ik zie allemaal badmeisjes O+ Heerlijk!!

Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder! :@) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus :D *) ) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!

Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45 :o had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen ;) ze ligt nu alweer een uur in coma O+ snoepje!

Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansen :D we hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen O+ als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken :D waren 2 dames die haar mee wilden nemen :D die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen :D O+ kleine charmeur is het!
pi_91720506
Hier slaapt de dame ook duidelijk veel beter in bed dan bij mij of in de auto. En ik heb haar ook al best wat moeten wakker maken, maast het is soms niet anders. Ik was eigenlijk van palm dit weekend haar ledikant op te zetten, maar ik moet eerst ff meten of het past.
pi_91721628
Gelukkig is ze, ook al haal ik haar uit haar diepe slaap, altijd mega vrolijk. En inderdaad, soms is het niet anders. Maar voelde me echt even rot! Gaat ook wel weer over, maar tot nu toe kunnen we alles een beetje om haar slaapjes heen plannen!

Zelfs in de doek slaapt ze amper nog! Ja als we echt een flink stuk gaan wandelen, dan wel. Maar als ik naar het dorp of de stad hier ga, ben ik max. een uurtje weg en dan slaapt ze niet meer. Teveel te zien!
pi_91722196
Orea leuk je auto :D
Wanneer gaan we naar Blijdorp :P (vandaag nog gewest *lol*)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:15:04 #213
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_91722732
t gaat rap hier! Probeer steeds mee te lezen om een beetje namen bij plaatjes te oefenen ;) maar zo vlug ben ik nog haha..

Hier ook een badliefhebber ;)

We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_91722909
Blijdorp -> morgen denk ik.
pi_91723119
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Orea leuk je auto :D
Wanneer gaan we naar Blijdorp :P (vandaag nog gewest *lol*)
Snel!! ff date plannen :D

Reilain wat een schatje!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:35:35 #216
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91723793
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller :)) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven! :))

Veel plezier vanavond!

Ik zie allemaal badmeisjes O+ Heerlijk!!

Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder! :@) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus :D *) ) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!

Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45 :o had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen ;) ze ligt nu alweer een uur in coma O+ snoepje!

Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansen :D we hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen O+ als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken :D waren 2 dames die haar mee wilden nemen :D die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen :D O+ kleine charmeur is het!
Ayrton eet s'nachts ook altijd bij mama en papa op de kamer, maar zijn kamertje is dan ook vlak naast ons.
En we hebben een flesje en voeding ook bovenstaan, dus hoeven we niet als hij s'nachts honger heeft met onze groggy hoofden naar beneden.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:39:31 #217
259886 pessie
pi_91723989
We hebben heerlijk gegeten en Freecell heeft zich supergoed vermaakt met Nathan. Ging goed dus! Hij zit nu met zn papa op de bank Discovery te kijken O+ .

Gewoon teruggooien dus na een voeding. Hebben we afgelopen nacht ook gedaan maar vroeg het me even af. De kamers hier zijn op zoch naast elkaar maar onze slaapkamer grenst aan de woonkamer, dan nog de gang en dan pas komen we in Nathans kamer. Vannacht hebben we alle deuren open laten staan :@ .

Orea, gefeliciteerd met je wagen!

Reilan, ook al zo'n mooie badfoto!
pi_91724039
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Orea het volgende:

[..]

Snel!! ff date plannen :D

Reilain wat een schatje!
gezellig :D

oh en voor s nachts hebben we een stoel op zn kamer staan.
Haddden dat eerst niet, maar hij wordt dus wakker als ik van mijn slaapkamer naar zolder loop.
Na de eerste nacht op zn kamer (die dus eindigde in zn wieg omdat ie niet meer in zn ledikant wilde slapen) hebebn we die gelijk maar gekocht :D
pi_91724085
Dat scheelt ook al Bolleke! Heb 1 keer een flesje gekolft gegeven 's nachts en die moest nog opgewarmd worden beneden... Was niet tof, zo midden in de nacht om dan óók nog eens naar beneden te moeten en e.e.a. op te warmen ;)

Leia's kamertje is ook vlak naast de onze. En wij slapen alle 3 gewoon veel beter nu ze op haar eigen kamer slaapt (sinds ze een week of 11 is geloof ik) :) Mijn meneer snurkt, mijn kind piept :D Laatst toen ze ziek was, lag ze weer even in de wieg naast mijn kant van het bed, ben de halve nacht wakker geweest :@ en maar checken of ze het nog deed :? terwijl zij voor het eerst in tijden weer eens helemaal doorsliep :D! Maf kind... ;)

Pessie, wij hebben de babyfoon 's nachts gewoon aanstaan, maar dan op iets minder gevoeligheid, zodat je niet de hele nacht naar geruis luistert, maar hij wel gelijk aanspringt als zij geluid maakt :) werkt prima, en zo kan ik haar deur dichthouden (ivm katten, die doen niks, gaan alleen aan haar voeteneind liggen, maar ik wil die haren niet in haar bed!)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:43:13 #220
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91724202

Ayrton geniet ook altijd van z'n badje O+
pi_91724644
Ook al zo'n snoepje! O+

Duidelijk dat Leia volgende week naar de grote baby's gaat.. Die van jullie zijn nog zo lief mini, die van mij is echt al huge!! Niet dat dat erg is, want het wordt steeds leuker. Maar het gaat zo snel (cliche, maar o zo waar!!)
pi_91725275
Ik wil ook mee naar Blijdorp

[/hint]

:P

Leuke badfoto's!

Orea, ben je er al aan toe dat je een grote baby hebt?

Amy ligt al op haar eigen kamer sinds ze 4 weken is. Ik sliep niet meer door het lawaai dat zij maakte. Ook lag ze heel de nacht haar voeding terug te slikken en ik was dus steeds bang dat ze ging spugen. Dus bij elk slikje deed ik mijn lamp aan om te kijken :') Op eigen kamer gaat heel goed. Voor haar ook rustiger. Wij kletsen nog wel in bed enzo. Haar kamer is naast de onze dus ik hoor haar in principe ook zonder babyfoon.

Pessie, ik voedde Amy altijd in bed. Ging niet in de nacht op een koude kamer zitten. Maar lekker in bed.

En tnx voor de leuke reacties op de foto van Amy :Y We zitten erover te denken om deze op een canvas te doen. Ze heeft daar echt zo'n leuk blij koppie.
pi_91725520
* kaatjejannie wil ook wel mee naar blijdorp, maar 't is zo ver weg.

Ilse sliep tot 2 weken terug bij ons, maar idd wat Sola zegt: ik lag wakker van al haar geluidjes. Ook had ik het idee dat ze door mij en N een stuk onrustiger sliep.
We hebben ook geen babyfoon, in onze flat is dat niet nodig, er zit alleen een gang tussen. we hebben wel onze deur open. Maar eigenlijk is dat niet nodig.

Foto op canvas is leuk. Ik heb een foto op canvas laten drukken van Ilse onder de douche
*poef* nu is het weg
pi_91726325
Ja vandaag achteraf dacht ik: tuurlijk Kaatje woont daar en had ik wel thee kunnen komen doen. Maar toen was ik alweer onderweg naar huis!

Maar Blijdorp meet! Das wel leuk O+

En ja en nee, of ik er aan toe ben. Ik vind het steeds leuker worden. Maar merk dat het allemaal echt zo snel gaat. Als ik nu foto's van die eerste weken terug kijk moet ik soms echt aan Mart vragen: was ze echt zo klein? Komt ze echt uit mijn buik?? Vond dat kleine zo knus en speciaal, maar nu de echte interactie er is, ze kucht als ze mijn aandacht wil O+ als je haar uit bed komt halen, dat mega enthousiaste lachen O+ ze is zo vriendelijk. Heeft een heel open, zacht en vriendelijk karakter (behalve als ze echt iets NIET of NU wil :P het is een meid) O+ O+ dat lachen naar alles en iedereen. We hebben hier de halve dag samen de slappe lach. Om alles, om niets.
Dat happen wat ze sinds kort doet, en in je nek duiken om te knuffelen, dat is ook nieuw, maar is zooooo cute! Of na de nachtvoeding nog even kroelen samen in bed, terwijl papa naast ons ligt te snurken. Dan slaapt ze al praktisch weer, maar dat handje gaat dan onderzoekend in het donker naar mijn neus, wangen en mond O+ en daarna is het ook goed. Dan leg ik haar in bed, ze trekt haar poppie tegen zich aan, en snurkt weer verder!

Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt! :P)
pi_91726605
Blijdorp meet gezellig :D
Ik moet echt een abonnement :P Woon er op 10 minuten rijden vandaan :o

Kaatje, blijf je gewoon hier slapen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')