quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef pessie het volgende:Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?
Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller

) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven!

)
Veel plezier vanavond!
Ik zie allemaal badmeisjes

Heerlijk!!
Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder!

) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus

) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!
Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45

had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen

ze ligt nu alweer een uur in coma

snoepje!
Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansen

we hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen

als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken

waren 2 dames die haar mee wilden nemen

die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen

kleine charmeur is het!