abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91729053
Leyla wilt echt niet op me of tegen me aan slapen. Ze heeft haar eigen stukje bed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91729434
Telefoon in bed check, maar muppet is zo klaar met drinken en dan ga ik echt.

Son egnie :P
pi_91729511
Mevrouw ligt inmiddels te snurken aan de boob :D we gaan slapen! Daaaag
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:20:44 #254
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91729886
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
pi_91729906
Weltruste
enne echt wel :6
pi_91731234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
wat klinkt dat heerlijk zeg!! O+

Ik heb net Ilse uit bed gehaald. Nu even voltanken, dan kan ze er zo weer in.
*poef* nu is het weg
pi_91732124
Blijdorp lijkt me ook wel leuk als het wat warmer is :)

Hoe was je etentje pessie?
Mex moet ook naar zijn eigen kamertje, want we kunnen bijna niks doen als hij slaapt met opruimen en was vouwen enzo.
Het plan was met 3 maanden, maar ja toen moest ik weer werken en alles,dus heb het nog even uitgesteld.

De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
pi_91732528
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp O+ O+
pi_91737918
Van de nachtvoeding krijg ik niet altijd wat mee moet ik zeggen.
Jelle slaapt bij ons op de kamer, ik pak hem 's nachts uit zn bed of uit mn armen als hij zich meldt voor een voeding. Aanleggen en vaak wordt ik dan een uur later opeens weer wakker en slaapt meneer heerlijk in mn armen.
Dan verschonen en de andere borst, proberen wakker te blijven en kijken of hij in zn bed wil slapen. Zo niet, dan bij mij op de buik. Maar wordt ook wel regelmatig wakker in voedingshouding met slapend kind.
Hij slaapt 's nachts eigenlijk meer bij mij dan in zn eigen bed, wel genieten maar dan lig ik niet zo comfortabel ;) maar ik kijk maar zo, heb ik in ieder geval meer slaap gehad dan anders

En blijdorp is hier wel heel ver vandaan, nog 50 min langer dan kaatjejannie (Emmen)
pi_91737921
Troeta, is dat een kinderstoel ofzo of een "gewoon" stoeltje? Ziet er wel grappig uit

En alle badfoto's, erg lief!
Vanmorgen gaan Lotte en Jelle voor het eerst samen in bad, ben benieuwd hoe ze het samen vinden ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 08:09:31 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91738049
Blijdorp-meet, ik ben voor *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91739195
quote:
Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Pvoesss het volgende:
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp O+ O+
precies, gisteren nog geweest heerlijk wandelen hoor!
pi_91739262
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt! :P)
Welnee, de volgende wordt nog makkelijker. :7

Het is nog wat te vroeg om te juichen, maar Lena lijkt een ontzettend makkelijk meisje. Ze zit lekker in d'r vel, slaapt veel, huilt alleen als ze honger heeft, en drinkt goed en makkelijk. Het valt alleen te bezien hoe het met de krampjes gaat (maar ach, krampjes gaan wel weer over).

Ik ben zelf natuurlijk ook makkelijker. Tijdens Ivans baby'tjesperiode was ik volgens mij vooral bezig om te rapporteren hoe laat hij zich 's nachts gemeld had voor de voedingen. Ik zou je nu niet eens kunnen vertellen hoe vaak Lena wakker wordt. Mijn schoonzusje was gister op bezoek en zei zoiets als: "Ik had al begrepen dat ze het goed doet 's nachts, ze slaapt dus al door!" Nou ja, daar is helemáál geen sprake van! Ik ben gewoon blij als ze goed drinkt en tussendoor fijn slaapt.

Achja, er kan nog zoveel veranderen, maar om daar nu al tegenop te kijken... Laat jij je maar lekker volledig in beslag nemen door De Verwondering. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91739349
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef Troeta het volgende:

De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
[ afbeelding ]
Troeta, wat is je zoon leuk! Dat koppie!
pi_91739384
Toch nog even een klaagpost: Lena is ruim een week oud en mijn moeder heeft haar nog niet gezien. Ze zou vandaag komen maar ze is ziek. Dat gaat dus nog minstens een week duren.
  zondag 23 januari 2011 @ 11:42:02 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91740698
Ik lurk hier een beetje rond om te zien hoe dat bij jullie allemaal gaat met die kleine mannetjes en vrouwtjes. Een beetje voorbereiden op de komst van ons meisje ;) O+.

Claudia, ik kan me voorstellen dat je dat helemaal niet lekker zit. Het lijkt mij echt verschrikkelijk als mijn moeder mijn dochter na een week nog niet zou hebben gezien. Jouw moeder woont een eind weg toch? Kon ze niet toch 's avonds komen de afgelopen week? Of een dag vrij nemen?

Ik weet nog goed dat mijn neefje vorig jaar geboren werd en mijn moeder op dat moment hartstikke ziek in bed lag, die kon toen echt niet naar haar dochter en kleinzoon toe. Daar hadden we echt allemaal onwijs pijn van in ons hart zeg maar toen we daar 's nachts aan het kraambed van mijn zusje stonden. Gelukkig kon ze op de derde dag, met mondkapje, bij ze langs. Dat was ff een potje janken!

Orea ik word altijd helemaal blij van jou posts, ik hoop dat ik me straks net zo zal voelen, zo op en top gelukkig en volop genietend. Natuurlijk ga ik daar gewoon van uit ;). Je verwoordt het allemaal zo mooi.
pi_91741628
Dank jullie wel :@ het is gewoon zoals ik het voel.

Claudia, wat sneu voor jullie :{ lijkt me best wrang! Of voelt dat niet zo? Ik ben wel heel blij te horen dat jullie Lena het zo goed doet! O+

Mex O+ OMG ik vind jou zo leuk! Lekker ventje ben je! Volgens mij heb jij ook een heel zacht karakter (puur gebasseerd op je lieve ogen!) O+
pi_91742644
Mijn moeder heeft net een nieuwe baan en 'kan' doordeweeks niet langskomen. Ik begrijp ook wel dat ze zich wat bezwaard voelt, en nu is ze ook nog eens ziek in de eerste maand dat ze in dienst is. Maarja, het gaat hier wel om d'r kleinkind.

Het wrange is dat mijn schoonmoeder momenteel echt erg ziek is. Die zorgt 2 dagen in de week voor Ivan en kan er nu ook niet bij zijn. Ze is wel al een keer in het ziekenhuis langsgekomen, maar het is jammer dat ze nu niet flink van Lena kan genieten.
pi_91743092
Inderdaad, begrijp best dat ze zich bezwaard voelt bij haar nieuwe baan, maar een nieuw kleinkind... sja dat gaat toch voor alles lijkt me...
  zondag 23 januari 2011 @ 14:48:27 #270
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91749347
Claudia wat naar dat je moeder nog niet is geweest. Ik hoop dat ze snel beter zal zijn!

Uit eten gisteren was heerlijk. Na afloop nog een lekker stukje gefietst en daarna rustig Nathan opgehaald. Die had wel 1 minuut gehuild, ging dus echt supergoed!!! Het was wel bijzonder om weer eens met zn tweetjes te zijn. En ik heb maar 1 keer ge-smst of alles goed ging *O*

Het slapen op zn eigen kamer gaat ook goed! Vannacht zal de deur van zn kamer wel dichtgaan omdat manlief morgenvroeg weer naar zn werk moet en ik niet wil dat Nathan wakker van hem wordt. Nieuwe horde, maar het gaat goed!
Troeta, ook jij zult ooit wel zover zijn om Mex naar zn eigen kamer te laten gaan, ga gewoon af op je gevoel en op dat van je man.
Slapen gaat hier echt veel beter nu hij op zn kamer ligt! *O*
pi_91749605
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
pi_91758077
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
Bokito?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91758611
haha dank je Orea, Mex word er verlegen van! Want wat je zegt klopt, hij is nu al zo lief en voorzichtig en kan zo ontzettend verlegen zijn gezicht in mijn borst begraven.
Stiekem vind ie zichzelf wel geweldig in de spiegel,maar als hij ziet dat wij het zien doet hij weer verlegen.
Zijn vader is ook best een stille, dus daar heeft hij het van.

Klinkt goed pessie en fijn dat Nathan niet gehuild heeft, dat ene minuutje telt echt niet!
We hebben nu besloten om zaterdag zijn bedje te verhuizen, zijn we de dag erna vrij,dus dan geeft het niet als we wat vaker er uit moeten.

Dat is een kinderstoeltje mrien, het is van dat recyclespul,dus heel licht en dus makkelijk meenemen. En hij zit helemaal ondersteund, dus nu kan hij zelf zitten en dat is wel fijn al sik even naar de wc moet en hij wil absoluut niet liggen ;)
Het mag alleen nog niet te lang, daarom word ie boos als ik hem er na 5 minuutjes weer uithaal.

Wat vervelend Claudia, wat heeft ze dan? Want als het zo'n besmettelijk verkoudheidje of griepje is is het ws goed bedoeld. Maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor..
pi_91759605
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Bokito?
Hij is een held..geen bn'er :+
pi_91762313
Nee het was diegene die Dennis speelde in gtst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')