haha dank je Orea, Mex word er verlegen van! Want wat je zegt klopt, hij is nu al zo lief en voorzichtig en kan zo ontzettend verlegen zijn gezicht in mijn borst begraven.
Stiekem vind ie zichzelf wel geweldig in de spiegel,maar als hij ziet dat wij het zien doet hij weer verlegen.
Zijn vader is ook best een stille, dus daar heeft hij het van.
Klinkt goed pessie en fijn dat Nathan niet gehuild heeft, dat ene minuutje telt echt niet!
We hebben nu besloten om zaterdag zijn bedje te verhuizen, zijn we de dag erna vrij,dus dan geeft het niet als we wat vaker er uit moeten.
Dat is een kinderstoeltje mrien, het is van dat recyclespul,dus heel licht en dus makkelijk meenemen. En hij zit helemaal ondersteund, dus nu kan hij zelf zitten en dat is wel fijn al sik even naar de wc moet en hij wil absoluut niet liggen

Het mag alleen nog niet te lang, daarom word ie boos als ik hem er na 5 minuutjes weer uithaal.
Wat vervelend Claudia, wat heeft ze dan? Want als het zo'n besmettelijk verkoudheidje of griepje is is het ws goed bedoeld. Maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor..