abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:37:51 #201
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91707766
Claudia, ik geniet nu ook meer van de nachtvoedingen. Het is dan echt Eline en ik tegen de rest van de wereld-gevoel, vooral als, zoals vannacht, Bram bij ons slaapt en de beide heren in diepe rust zijn.
Wat betreft de kraamzorg, fijn dat je toch nog een dag extra kon krijgen, geniet er nog maar even van. Heeft je vriend nog vrij als ze weer weg is?

Wat een heerlijke badfoto's! Eline vindt het badje of de tub helaas niet zo fijn. Ze doucht veel liever.

Tico, Lekker poep ruimen zo. Eline poept dan wel niet zo vaak, maar als ze het doet, doet ze het ook goed. Haar luier zat net van voor tot achter helemaal vol. En alles is netjes binnen de kruidvat-luier gebleven. Maar deze stinken wel als er een plas in zit.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:38:16 #202
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91709797
Wat een lieve bad foto's allemaal. Heb ook nog een hele lieve van Neve, maar moet even kijken hoe ik handig kan uploaden van mijn telefoon.

Claudia, je kraamweek klinkt heerlijk (de iPhone maakt van kraamweek "kraakstem" :') ). Ik vind het voeden ook nog steeds fijn. Neve aait mijn borst als ze eraan ligt. :D Maar ook flesjes zijn leuk, omdat ze me dan echt aan ligt te kijken.

Net even naar de stad geweest met een vriendin en ik pas nog steeds niks. :( Dus toen heb ik maar hele dure nachtcreme gekocht. :P

Vanavond ga ik lekker uitgebreid Mexicaans koken voor z'n twee. Als Neve op bed ligt gaan wij aan de corona! *O*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:40:35 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91709889
Claudia fijn dat je extra uren krijgt!
Ik heb geen extra uren gehad en vind dat eigenlijk nog steeds best raar, vooral omdat de bv pas na 10 dagen echt op gang was en we tot dan steeds moesten kolven en bijvoeden met HA-voeding.

Leuke badfoto's!

Nathan poept op het moment elke 3 dagen. En omdat hij nu wat bijvoeding krijgt stinkt het dan ECHT GIGANTISCH!

Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?

Hik, ik heb ook even ge-troost-shopt: nieuwe draadloze huistelefoon en een handmixer (die van mij is 2 weken geleden overleden). Ook nog een klein pannetje, is toch wel handig als je 1 stukje groente moet koken voor een baby om dat in een klein pannetje te doen ;) .
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:41:09 #204
259886 pessie
pi_91709919
Ow ja, Nathan gaat vanavond naar Freecell en manlief en ik gaan uit eten *O*
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:40:16 #205
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91712521
Hey, ff kleine update van onze Ayrton.
Die heftige huilbuien die hij had waren toch veroorzaakt door krampjes en last van z'n buikje.
Hij heeft nu die omneo voeding en daar doen we dan 1 schepje van bij z'n gewone voeding.
En het gaat nu al een stuk beter, ook hebben we vd week een paar kleine drupjes olijf olie in z'n flesje gedaan omdat zijn poep ook vast zat.
En hij heeft nu nergens geen last meer van, hij valt na een kwartiertje pruttelen en ratelen heerlijk in slaap.

Alleen ff een vraagje, mag je bij zo'n klein manneke een pleister plakken?
Want m'n vriendin ontdekte dat hij zich heeft opengehaald door met z'n nageltjes langs z'n gezicht te gaan.
Ik weet wel dat je z'n nageltjes mag vijlen, en dat hebben we gedaan.

:)
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_91714280
Bij het consultatiebureau plakken ze na het prikken ook een pleister, dus ik neem aan van wel.
Verwijderen gaat makkelijker als je eerst wat babyolie op de pleister doet en even laat intrekken.
pi_91716583
Ik peuter de pleister altijd eraf in bad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91716844
Veel plezier pessie!
pi_91719183
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef pessie het volgende:

Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?

Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller :)) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven! :))

Veel plezier vanavond!

Ik zie allemaal badmeisjes O+ Heerlijk!!

Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder! :@) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus :D *) ) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!

Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45 :o had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen ;) ze ligt nu alweer een uur in coma O+ snoepje!

Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansen :D we hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen O+ als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken :D waren 2 dames die haar mee wilden nemen :D die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen :D O+ kleine charmeur is het!
pi_91720506
Hier slaapt de dame ook duidelijk veel beter in bed dan bij mij of in de auto. En ik heb haar ook al best wat moeten wakker maken, maast het is soms niet anders. Ik was eigenlijk van palm dit weekend haar ledikant op te zetten, maar ik moet eerst ff meten of het past.
pi_91721628
Gelukkig is ze, ook al haal ik haar uit haar diepe slaap, altijd mega vrolijk. En inderdaad, soms is het niet anders. Maar voelde me echt even rot! Gaat ook wel weer over, maar tot nu toe kunnen we alles een beetje om haar slaapjes heen plannen!

Zelfs in de doek slaapt ze amper nog! Ja als we echt een flink stuk gaan wandelen, dan wel. Maar als ik naar het dorp of de stad hier ga, ben ik max. een uurtje weg en dan slaapt ze niet meer. Teveel te zien!
pi_91722196
Orea leuk je auto :D
Wanneer gaan we naar Blijdorp :P (vandaag nog gewest *lol*)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:15:04 #213
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_91722732
t gaat rap hier! Probeer steeds mee te lezen om een beetje namen bij plaatjes te oefenen ;) maar zo vlug ben ik nog haha..

Hier ook een badliefhebber ;)

We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_91722909
Blijdorp -> morgen denk ik.
pi_91723119
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Orea leuk je auto :D
Wanneer gaan we naar Blijdorp :P (vandaag nog gewest *lol*)
Snel!! ff date plannen :D

Reilain wat een schatje!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:35:35 #216
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91723793
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller :)) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven! :))

Veel plezier vanavond!

Ik zie allemaal badmeisjes O+ Heerlijk!!

Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder! :@) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus :D *) ) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!

Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45 :o had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen ;) ze ligt nu alweer een uur in coma O+ snoepje!

Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansen :D we hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen O+ als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken :D waren 2 dames die haar mee wilden nemen :D die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen :D O+ kleine charmeur is het!
Ayrton eet s'nachts ook altijd bij mama en papa op de kamer, maar zijn kamertje is dan ook vlak naast ons.
En we hebben een flesje en voeding ook bovenstaan, dus hoeven we niet als hij s'nachts honger heeft met onze groggy hoofden naar beneden.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:39:31 #217
259886 pessie
pi_91723989
We hebben heerlijk gegeten en Freecell heeft zich supergoed vermaakt met Nathan. Ging goed dus! Hij zit nu met zn papa op de bank Discovery te kijken O+ .

Gewoon teruggooien dus na een voeding. Hebben we afgelopen nacht ook gedaan maar vroeg het me even af. De kamers hier zijn op zoch naast elkaar maar onze slaapkamer grenst aan de woonkamer, dan nog de gang en dan pas komen we in Nathans kamer. Vannacht hebben we alle deuren open laten staan :@ .

Orea, gefeliciteerd met je wagen!

Reilan, ook al zo'n mooie badfoto!
pi_91724039
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Orea het volgende:

[..]

Snel!! ff date plannen :D

Reilain wat een schatje!
gezellig :D

oh en voor s nachts hebben we een stoel op zn kamer staan.
Haddden dat eerst niet, maar hij wordt dus wakker als ik van mijn slaapkamer naar zolder loop.
Na de eerste nacht op zn kamer (die dus eindigde in zn wieg omdat ie niet meer in zn ledikant wilde slapen) hebebn we die gelijk maar gekocht :D
pi_91724085
Dat scheelt ook al Bolleke! Heb 1 keer een flesje gekolft gegeven 's nachts en die moest nog opgewarmd worden beneden... Was niet tof, zo midden in de nacht om dan óók nog eens naar beneden te moeten en e.e.a. op te warmen ;)

Leia's kamertje is ook vlak naast de onze. En wij slapen alle 3 gewoon veel beter nu ze op haar eigen kamer slaapt (sinds ze een week of 11 is geloof ik) :) Mijn meneer snurkt, mijn kind piept :D Laatst toen ze ziek was, lag ze weer even in de wieg naast mijn kant van het bed, ben de halve nacht wakker geweest :@ en maar checken of ze het nog deed :? terwijl zij voor het eerst in tijden weer eens helemaal doorsliep :D! Maf kind... ;)

Pessie, wij hebben de babyfoon 's nachts gewoon aanstaan, maar dan op iets minder gevoeligheid, zodat je niet de hele nacht naar geruis luistert, maar hij wel gelijk aanspringt als zij geluid maakt :) werkt prima, en zo kan ik haar deur dichthouden (ivm katten, die doen niks, gaan alleen aan haar voeteneind liggen, maar ik wil die haren niet in haar bed!)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:43:13 #220
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_91724202

Ayrton geniet ook altijd van z'n badje O+
pi_91724644
Ook al zo'n snoepje! O+

Duidelijk dat Leia volgende week naar de grote baby's gaat.. Die van jullie zijn nog zo lief mini, die van mij is echt al huge!! Niet dat dat erg is, want het wordt steeds leuker. Maar het gaat zo snel (cliche, maar o zo waar!!)
pi_91725275
Ik wil ook mee naar Blijdorp

[/hint]

:P

Leuke badfoto's!

Orea, ben je er al aan toe dat je een grote baby hebt?

Amy ligt al op haar eigen kamer sinds ze 4 weken is. Ik sliep niet meer door het lawaai dat zij maakte. Ook lag ze heel de nacht haar voeding terug te slikken en ik was dus steeds bang dat ze ging spugen. Dus bij elk slikje deed ik mijn lamp aan om te kijken :') Op eigen kamer gaat heel goed. Voor haar ook rustiger. Wij kletsen nog wel in bed enzo. Haar kamer is naast de onze dus ik hoor haar in principe ook zonder babyfoon.

Pessie, ik voedde Amy altijd in bed. Ging niet in de nacht op een koude kamer zitten. Maar lekker in bed.

En tnx voor de leuke reacties op de foto van Amy :Y We zitten erover te denken om deze op een canvas te doen. Ze heeft daar echt zo'n leuk blij koppie.
pi_91725520
* kaatjejannie wil ook wel mee naar blijdorp, maar 't is zo ver weg.

Ilse sliep tot 2 weken terug bij ons, maar idd wat Sola zegt: ik lag wakker van al haar geluidjes. Ook had ik het idee dat ze door mij en N een stuk onrustiger sliep.
We hebben ook geen babyfoon, in onze flat is dat niet nodig, er zit alleen een gang tussen. we hebben wel onze deur open. Maar eigenlijk is dat niet nodig.

Foto op canvas is leuk. Ik heb een foto op canvas laten drukken van Ilse onder de douche
*poef* nu is het weg
pi_91726325
Ja vandaag achteraf dacht ik: tuurlijk Kaatje woont daar en had ik wel thee kunnen komen doen. Maar toen was ik alweer onderweg naar huis!

Maar Blijdorp meet! Das wel leuk O+

En ja en nee, of ik er aan toe ben. Ik vind het steeds leuker worden. Maar merk dat het allemaal echt zo snel gaat. Als ik nu foto's van die eerste weken terug kijk moet ik soms echt aan Mart vragen: was ze echt zo klein? Komt ze echt uit mijn buik?? Vond dat kleine zo knus en speciaal, maar nu de echte interactie er is, ze kucht als ze mijn aandacht wil O+ als je haar uit bed komt halen, dat mega enthousiaste lachen O+ ze is zo vriendelijk. Heeft een heel open, zacht en vriendelijk karakter (behalve als ze echt iets NIET of NU wil :P het is een meid) O+ O+ dat lachen naar alles en iedereen. We hebben hier de halve dag samen de slappe lach. Om alles, om niets.
Dat happen wat ze sinds kort doet, en in je nek duiken om te knuffelen, dat is ook nieuw, maar is zooooo cute! Of na de nachtvoeding nog even kroelen samen in bed, terwijl papa naast ons ligt te snurken. Dan slaapt ze al praktisch weer, maar dat handje gaat dan onderzoekend in het donker naar mijn neus, wangen en mond O+ en daarna is het ook goed. Dan leg ik haar in bed, ze trekt haar poppie tegen zich aan, en snurkt weer verder!

Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt! :P)
pi_91726605
Blijdorp meet gezellig :D
Ik moet echt een abonnement :P Woon er op 10 minuten rijden vandaan :o

Kaatje, blijf je gewoon hier slapen :P
pi_91727290
orea, wat ben je toch een lieve mamma voor je meisje! Ik snelt helemaal als ik je tekst lees!!

Blijdorp is 1,5 uur met de auto, en 2,5 uur met het ov. Ach, 1,5 uur is nog best te doen eigenlijk!! Ik denk niet dat Ilse al bij Floris mag slapen van dr pappa ;)
*poef* nu is het weg
pi_91727342
Waar woon je dan eigenlijk??
1,5 uur klinkt niet ver nee!

Floris op stap met zn harem zo :P
pi_91727399
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar woon je dan eigenlijk??
1,5 uur klinkt niet ver nee!

Floris op stap met zn harem zo :P
Zwolle, erg leuk. Maar overal ver vandaan.
*poef* nu is het weg
pi_91727459
haha, ja das zo
daar komt mn moeder vandaan (geboren in zwolle en is opgegroeid in t harde)

voor mn gevoel is Zwolle veel verder weg
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:36:57 #230
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91727524
Blijdorp-meet, ik ben voor!

Ik ben vanavond alleen thuis met de kinderen en het hele spul slaapt gewoon al vanaf een uur of half 9! Het was heel gezellig om Bram naar bed te brengen. Ik heb hem in zijn ledikant gelegd en ben naast hem gaan zitten (zoals we altijd doen) en ben Eline gaan voeden. Eline clustert tussen 17.00 en 20.00 en valt dan in coma. Rond half twaalf nog een voeding waar we haar voor wakker maken en dan is het afwachten tot ze komt voor de nacht. Ik ben zo blij dat het tot nu toe zo lekker soepel loopt in ons gezinnetje O+
pi_91727564
Valt reuze mee, 40 minuutjes vanaf hier :P

Ik ga mijn bed opzoeken ;)

Oh fijn die nieuwe updates, Sugarsnap dat klinkt O+ O+
pi_91727627
Orea, jij woont ook in een uithoek :P
pi_91727632
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, ja das zo
daar komt mn moeder vandaan (geboren in zwolle en is opgegroeid in t harde)

voor mn gevoel is Zwolle veel verder weg
het is natuurlijk wel de gunstigste planning, geen files gerekend enzo. Gok dat ik het niet red in anderhalf uur
*poef* nu is het weg
pi_91727669
Tttttsk, echt niet!
pi_91727835
welk winkelcentrum in zwolle was je eigenlijk orea?
*poef* nu is het weg
pi_91728126
Lief Orea :Y en herkenbaar! Dat hele kleine was snoezig maar die ontwikkeling nu en interactie is zo leuk. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe ze als 1 jarige is of als 1,5 jarige en als kleuter. Zo kick om dat helemaal mee te maken.

Ik woon een half uur van Blijdorp af denk ik.
Lijkt me echt heel erg leuk :Y
pi_91728136
Echt niet!

Bij een Bruna? De autodealer zat op de Amperestraat, winkelcentrumpje was daar nog geen 5 minuten rijden vandaan? (heb niet op zitten letten toen we naar winkelcentrumpje reden :D) het was niet het grote centrum in elk geval!
pi_91728143
Jaa, blijdorp-meet. Wij willen ook wel mee doen!

Pessie, fijn dat het goed ging met nathan! over nachtvoedingen kan immuun niet meer meepraten, maar voorheen lekker in bed en daarna terug naar der eigen bed. Daar slaapt ze al vanaf nacht 3 en daar slaapt ze het beste! Al gaat het in de mc ook nog goed!

Orea, hoe jij vertelt over leia *smelt* gefeliciteerd met je autootje!

Amy das een mooie foto voor boven de bank!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91728176
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Jaa, blijdorp-meet. Wij willen ook wel mee doen!

Pessie, fijn dat het goed ging met nathan! over nachtvoedingen kan immuun niet meer meepraten, maar voorheen lekker in bed en daarna terug naar der eigen bed. Daar slaapt ze al vanaf nacht 3 en daar slaapt ze het beste! Al gaat het in de mc ook nog goed!

Orea, hoe jij vertelt over leia *smelt* gefeliciteerd met je autootje!

Amy das een mooie foto voor boven de bank!
Immuun Barba? :D met je telefoon aan het posten? _O-
pi_91728241
Yes indeed, iPhone Dicks, sucks dus ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91728303
:D! Geniaal!

En dames, jullie houden me op! :6 ik ga mijn meisje uit bed halen... Alvast truste voor straks!
pi_91728384
Haha, moet je met je foon in bed gaan liggen ;) weltrusten!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91728390
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Orea het volgende:
:D! Geniaal!

En dames, jullie houden me op! :6 ik ga mijn meisje uit bed halen... Alvast truste voor straks!
Dat zei je 20 minuten geleden ook al :P
*poef* nu is het weg
pi_91728557
Toen ik nog bv gaf gingen de nachtvoedingen bij ons in bed, en dan liggend. Dat ging toch het fijnste. Ilse viel dan in slaap, en bleef regelmatig bij ons liggen. Bij de fles gingen we naar de woonkamer, met daar 1 klein lampje aan. Ik vond het wel wat hebben. Wij zo samen wakker in een slapende wereld.
*poef* nu is het weg
pi_91728641
Echt wel :6

Ik woon gewoon t dichtst bij Blijdorp *O* ;)
pi_91728700
Ja, woon je er?
pi_91728714
Leyla slaapt gewoon bij mij in bed. Net als jen de 2e helft van de nacht. Lekker knus.
pi_91728827
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Ja, woon je er?
ja :6
pi_91728994
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
Leyla slaapt gewoon bij mij in bed. Net als jen de 2e helft van de nacht. Lekker knus.
Ik mis het wel dat Ilse dat niet meer wil/kan. Het is dan veel te gezellig. Net zoals bij me op de borst slapen, doet ze alleen nog maar als we ergens op bezoek zijn, en ze echt heel moe is.
*poef* nu is het weg
pi_91729053
Leyla wilt echt niet op me of tegen me aan slapen. Ze heeft haar eigen stukje bed.
pi_91729434
Telefoon in bed check, maar muppet is zo klaar met drinken en dan ga ik echt.

Son egnie :P
pi_91729511
Mevrouw ligt inmiddels te snurken aan de boob :D we gaan slapen! Daaaag
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:20:44 #254
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91729886
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
pi_91729906
Weltruste
enne echt wel :6
pi_91731234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
wat klinkt dat heerlijk zeg!! O+

Ik heb net Ilse uit bed gehaald. Nu even voltanken, dan kan ze er zo weer in.
*poef* nu is het weg
pi_91732124
Blijdorp lijkt me ook wel leuk als het wat warmer is :)

Hoe was je etentje pessie?
Mex moet ook naar zijn eigen kamertje, want we kunnen bijna niks doen als hij slaapt met opruimen en was vouwen enzo.
Het plan was met 3 maanden, maar ja toen moest ik weer werken en alles,dus heb het nog even uitgesteld.

De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
pi_91732528
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp O+ O+
pi_91737918
Van de nachtvoeding krijg ik niet altijd wat mee moet ik zeggen.
Jelle slaapt bij ons op de kamer, ik pak hem 's nachts uit zn bed of uit mn armen als hij zich meldt voor een voeding. Aanleggen en vaak wordt ik dan een uur later opeens weer wakker en slaapt meneer heerlijk in mn armen.
Dan verschonen en de andere borst, proberen wakker te blijven en kijken of hij in zn bed wil slapen. Zo niet, dan bij mij op de buik. Maar wordt ook wel regelmatig wakker in voedingshouding met slapend kind.
Hij slaapt 's nachts eigenlijk meer bij mij dan in zn eigen bed, wel genieten maar dan lig ik niet zo comfortabel ;) maar ik kijk maar zo, heb ik in ieder geval meer slaap gehad dan anders

En blijdorp is hier wel heel ver vandaan, nog 50 min langer dan kaatjejannie (Emmen)
pi_91737921
Troeta, is dat een kinderstoel ofzo of een "gewoon" stoeltje? Ziet er wel grappig uit

En alle badfoto's, erg lief!
Vanmorgen gaan Lotte en Jelle voor het eerst samen in bad, ben benieuwd hoe ze het samen vinden ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 08:09:31 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91738049
Blijdorp-meet, ik ben voor *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91739195
quote:
Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Pvoesss het volgende:
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp O+ O+
precies, gisteren nog geweest heerlijk wandelen hoor!
pi_91739262
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt! :P)
Welnee, de volgende wordt nog makkelijker. :7

Het is nog wat te vroeg om te juichen, maar Lena lijkt een ontzettend makkelijk meisje. Ze zit lekker in d'r vel, slaapt veel, huilt alleen als ze honger heeft, en drinkt goed en makkelijk. Het valt alleen te bezien hoe het met de krampjes gaat (maar ach, krampjes gaan wel weer over).

Ik ben zelf natuurlijk ook makkelijker. Tijdens Ivans baby'tjesperiode was ik volgens mij vooral bezig om te rapporteren hoe laat hij zich 's nachts gemeld had voor de voedingen. Ik zou je nu niet eens kunnen vertellen hoe vaak Lena wakker wordt. Mijn schoonzusje was gister op bezoek en zei zoiets als: "Ik had al begrepen dat ze het goed doet 's nachts, ze slaapt dus al door!" Nou ja, daar is helemįįl geen sprake van! Ik ben gewoon blij als ze goed drinkt en tussendoor fijn slaapt.

Achja, er kan nog zoveel veranderen, maar om daar nu al tegenop te kijken... Laat jij je maar lekker volledig in beslag nemen door De Verwondering. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91739349
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef Troeta het volgende:

De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
[ afbeelding ]
Troeta, wat is je zoon leuk! Dat koppie!
pi_91739384
Toch nog even een klaagpost: Lena is ruim een week oud en mijn moeder heeft haar nog niet gezien. Ze zou vandaag komen maar ze is ziek. Dat gaat dus nog minstens een week duren.
  zondag 23 januari 2011 @ 11:42:02 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91740698
Ik lurk hier een beetje rond om te zien hoe dat bij jullie allemaal gaat met die kleine mannetjes en vrouwtjes. Een beetje voorbereiden op de komst van ons meisje ;) O+.

Claudia, ik kan me voorstellen dat je dat helemaal niet lekker zit. Het lijkt mij echt verschrikkelijk als mijn moeder mijn dochter na een week nog niet zou hebben gezien. Jouw moeder woont een eind weg toch? Kon ze niet toch 's avonds komen de afgelopen week? Of een dag vrij nemen?

Ik weet nog goed dat mijn neefje vorig jaar geboren werd en mijn moeder op dat moment hartstikke ziek in bed lag, die kon toen echt niet naar haar dochter en kleinzoon toe. Daar hadden we echt allemaal onwijs pijn van in ons hart zeg maar toen we daar 's nachts aan het kraambed van mijn zusje stonden. Gelukkig kon ze op de derde dag, met mondkapje, bij ze langs. Dat was ff een potje janken!

Orea ik word altijd helemaal blij van jou posts, ik hoop dat ik me straks net zo zal voelen, zo op en top gelukkig en volop genietend. Natuurlijk ga ik daar gewoon van uit ;). Je verwoordt het allemaal zo mooi.
pi_91741628
Dank jullie wel :@ het is gewoon zoals ik het voel.

Claudia, wat sneu voor jullie :{ lijkt me best wrang! Of voelt dat niet zo? Ik ben wel heel blij te horen dat jullie Lena het zo goed doet! O+

Mex O+ OMG ik vind jou zo leuk! Lekker ventje ben je! Volgens mij heb jij ook een heel zacht karakter (puur gebasseerd op je lieve ogen!) O+
pi_91742644
Mijn moeder heeft net een nieuwe baan en 'kan' doordeweeks niet langskomen. Ik begrijp ook wel dat ze zich wat bezwaard voelt, en nu is ze ook nog eens ziek in de eerste maand dat ze in dienst is. Maarja, het gaat hier wel om d'r kleinkind.

Het wrange is dat mijn schoonmoeder momenteel echt erg ziek is. Die zorgt 2 dagen in de week voor Ivan en kan er nu ook niet bij zijn. Ze is wel al een keer in het ziekenhuis langsgekomen, maar het is jammer dat ze nu niet flink van Lena kan genieten.
pi_91743092
Inderdaad, begrijp best dat ze zich bezwaard voelt bij haar nieuwe baan, maar een nieuw kleinkind... sja dat gaat toch voor alles lijkt me...
  zondag 23 januari 2011 @ 14:48:27 #270
259886 pessie
pi_91749347
Claudia wat naar dat je moeder nog niet is geweest. Ik hoop dat ze snel beter zal zijn!

Uit eten gisteren was heerlijk. Na afloop nog een lekker stukje gefietst en daarna rustig Nathan opgehaald. Die had wel 1 minuut gehuild, ging dus echt supergoed!!! Het was wel bijzonder om weer eens met zn tweetjes te zijn. En ik heb maar 1 keer ge-smst of alles goed ging *O*

Het slapen op zn eigen kamer gaat ook goed! Vannacht zal de deur van zn kamer wel dichtgaan omdat manlief morgenvroeg weer naar zn werk moet en ik niet wil dat Nathan wakker van hem wordt. Nieuwe horde, maar het gaat goed!
Troeta, ook jij zult ooit wel zover zijn om Mex naar zn eigen kamer te laten gaan, ga gewoon af op je gevoel en op dat van je man.
Slapen gaat hier echt veel beter nu hij op zn kamer ligt! *O*
pi_91749605
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
pi_91758077
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
Bokito?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91758611
haha dank je Orea, Mex word er verlegen van! Want wat je zegt klopt, hij is nu al zo lief en voorzichtig en kan zo ontzettend verlegen zijn gezicht in mijn borst begraven.
Stiekem vind ie zichzelf wel geweldig in de spiegel,maar als hij ziet dat wij het zien doet hij weer verlegen.
Zijn vader is ook best een stille, dus daar heeft hij het van.

Klinkt goed pessie en fijn dat Nathan niet gehuild heeft, dat ene minuutje telt echt niet!
We hebben nu besloten om zaterdag zijn bedje te verhuizen, zijn we de dag erna vrij,dus dan geeft het niet als we wat vaker er uit moeten.

Dat is een kinderstoeltje mrien, het is van dat recyclespul,dus heel licht en dus makkelijk meenemen. En hij zit helemaal ondersteund, dus nu kan hij zelf zitten en dat is wel fijn al sik even naar de wc moet en hij wil absoluut niet liggen ;)
Het mag alleen nog niet te lang, daarom word ie boos als ik hem er na 5 minuutjes weer uithaal.

Wat vervelend Claudia, wat heeft ze dan? Want als het zo'n besmettelijk verkoudheidje of griepje is is het ws goed bedoeld. Maar ik zou het ook niet leuk vinden hoor..
pi_91759605
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Bokito?
Hij is een held..geen bn'er :+
pi_91762313
Nee het was diegene die Dennis speelde in gtst.
pi_91763966
Goed, ik heel rustig aan van de week begonnen met voedsel introduceren... Denk dat duurt wel even voordat ze e.e.a. doorheeft (ala rapley) maar sinds 2 dagen heeft mevrouw het pakken en in mond stoppen principe zó door, dat ze amper nog wat knoeit en alles naar binnen gaat :o

Was vandaag ook te merken aan haar poepluier :') wat een stank, wat een dikte :o

Wel leuk om te zien dat als ik haar in haar stoel zet, ze al enthousiast begint te gillen omdat ze eten krijgt!
pi_91765084
Leyla zit nu steeds bij me op schoot aan tafel, maar heeft echt 0 interesse in het eten. Ze vindt het al helemaal leuk om erbij te zitten.
pi_91765543
Maf he, die verschillen? Hier zat Leia er steeds al bij, en mega interesse. Maar ik had zoiets van je wacht maar! Toen eens een stuk gekookte wortel neergelegd, paar keer likken en klaar. Paar dagen later weer eens iets geprobeerd, en nu per dag krijgt ze al meer binnen :o ze pakt nu goed zelf, brengt dingen gelijk naar haar mond. En naast likken, sabbelen en terugploppen :P kauwt ze nu al en slikt gewoon in :o nog amper een kokhalsreflex gehad (2x even ofzo!). Het gaat gewoon meteen goed!

Had ik niet verwacht! Maar ze was er dus klaar voor!
pi_91765863
Nee leyla grijpt helemaal niet in m'n bord ofzo, dat is voor mij voldoende om te weten dat ze er echt nog niet aan toe is. Ze gaat wel kwijlen, en op m'n hand sabbelen, that's all. Maar ook speelgoed dat ze toevallig pakt gaat niet meteen naar haar mond.. Ik zat wel te denken om de kinderstoel binnenkort ér naar eens bij te zetten.
pi_91766364
Dan is ze er inderdaad nog niet aan toe! M. had ook zoiets: jij wilde toch zelfs wachten tot ze 6,5 maand was? (omdat ze 2 weken te vroeg was :P) en als ze niet zoveel interesse had gehad, had ik ook nog niets geprobeerd. Maar nu blijkt weer, dat je toch je gevoel moet volgen :) ze had het waarschijnlijk prima tot 6,5 maand zonder gered, maar nu ze het zo snel oppakt denk ik dat het wel goed is dat we langzaamaan zijn begonnen, bij 5,5 maand.

Je leert nog eens wat in het ouderschap! Vooral dat je soms je ideeėn etc. moet bijstellen.
pi_91767216
Als ze gewoon optijd was geweest was de dame nu ook 5 maanden. Nou ja we hebben geen haast, we gaan toch ook rapleyen en zolang ze toch niet gericht grijpt en naar haar mond brengt dan is het in mijn ogen dus nog te vroeg.
pi_91768509
Ik zat vanmiddag vol verbazing te kijken hoe een stel een tafel verder met een kindje dat kleiner was dan Leyla het kind een winegum in z'n mondje propte. En leuk dat ze het vonden. Ik vond het best heel zielig, ik vraag me dan af of ze enig idee hebben wat ze doen.
pi_91768907
Een winegum bij een baby? Levensgevaarlijk! :o

Anne maakt wel smakgeluiden als wij aan het eten zijn en volgt alles vol interesse, maar grijpt nog naar niets ofzo. Maar dat doet ze eigenlijk sowieso nog niet, ook niet naar speelgoed ofzo.
En aangezien ik nog niet het idee heb dat ze te weinig heeft aan de flesjes, krijgt ze voorlopig nog geen bijvoeding, al ben ik wel héél benieuwd hoe ze het gaat vinden!
pi_91768917
WTF?? :?

Ik vraag me ook af voor wie dat dan leuk is.. voor de ouders? Zo zei mijn schoonmoeder laatst gekscherend tegen Leia: een lange vinger mag je nog niet hč?

}:|

Waarop ik al antwoorde: nee inderdaad! Goed gezien! :X

Ik ben echt niet panisch met dingen, maar suiker en dat soort spul komt er voorlopig gewoon nog niet in. Onnodig!
pi_91769330
Oh en Leyla is inderdaad nog 'maar' 4,5 maand.. dat vergeet ik nog wel eens.. nog 5 nachtjes, dan is mijn baby een grote baby :'( en dat vind ik leuk en niet leuk tegelijk!
pi_91769482
Een winegum :o Wat heeft zo'n kind daaraan? Behalve dat hij erin kan stikken.

Oh dat bijvoeden klinkt leuk Orea! Ik probeerde Amy in een kinderstoel te zetten maar ze hangt er echt in. Lijkt me nog niet handig dus. Wij gaan binnen nu en 2 weken beginnen. Weet nog niet wanneer, waarschijnlijk ergens in het weekend zodat ik kan filmen en J. foto's kan maken :7

Wij zijn 2 uur bezig geweest met Amy. Ze had zo slecht geslapen vandaag en we hadden best wel met haar gesleept dus ze kon maar niet in slaap vallen, wilde haar flessen niet drinken. Krijsen, krijsen. Toen ben ik met haar op bed gaan liggen, ik op mijn rug en zij met haar rug op mijn buik. Enige manier waarop ze rustiger werd. Toen ging ze blij met mijn hand spelen en na de fles die ze voor de helft liet staan, is ze lief gaan slapen.

En we waren bij vrienden die een dreumes hebben, 14 maanden. Die vond Amy heel interessant ging steeds bij haar kijken en haar handjes aanraken. Toen wilde hij high five (deed hij steeds met zijn moeder) met haar doen, pats :X :D
Amy vond het allemaal prima :+
En ze gaan later trouwen ^) :P
pi_91769793
winegum bij een baby :o
krijgen ze niet eens weg, arm kind

floris vind eten niet lekker :') zit je met je goede ideeen en een kind dat weinig lekker vind. nou ja fruit lust ie wel, groente niet :') oh en liga gaat er ook goed in
k ga van de week toch even met rapley proberen.
of overdag ofzo, want hij is s avonds vaak te moe dus schiet ook niet op

moet zeggen dat er de afgelopen week ook weinig van is gekomen door zn ziek zijn. in de tijd dat ie wakker was wilde k zn flessen er iig in hebben

vla vind ie wel lekker(paar likjes) :') zoetekauw is t (van wie die dat nou heeft)
pi_91770209
Bij Leia gaat alles erin (althans, tot nu toe geprobeerd: wortel, ging oké, maar niet van harte. Banaan, idem. Broccoli: yum yum!! Mango: MEER MEER! Broodkorst: ze eet zo een heel brood weg als het moet :o, Rijstenwafel: meer meer meer! Soepstengel stuk: lekkah! Peer: lekker maar het glibbert teveel. Meer nog niet geprobeerd)

Ze zit lekker, maar met eten doe ik toch nog een voedingskussen naast haar in de kinderstoel, links en rechts. Zit ze toch net ff lekkerder en kan ze zich richten op eten! :Y)
  zondag 23 januari 2011 @ 21:28:11 #289
259886 pessie
pi_91770604
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Orea het volgende:
Oh en Leyla is inderdaad nog 'maar' 4,5 maand.. dat vergeet ik nog wel eens.. nog 5 nachtjes, dan is mijn baby een grote baby :'( en dat vind ik leuk en niet leuk tegelijk!
* pessie kop in het zand steekt

Een winegum bij een baby!? Knettergek.

Aardappel en Broccoli zijn toch niet zo'n succes. Peer, banaan en wortel wel! Vanavond heeft ie weer broccoli gekregen, hij vond het echt niet leuk. Ik moet binnenkort ook maar eens rijstewafels kopen. Vanaf wanneer is het verstandig om 2× per dag bijvoeding aan te bieden? Nathan krijgt nu alleen tijdens het avondeten.
En lange vinger is volgens mij gemaakt met tarwemeel dus daar moet je mee wachten tot 8 maanden, toch?
Wij zijn ook begonnen omdat Nathan er echt aan toe was. Hij was al heel lang naar ons bord aan het grijpen, ook verdween zn speelgoed al lange tijd in zn mond. Nu is hij trouwens ook zeer geļnteresseerd in wat er in ons glas zit, maar daar vind ik em nog wel een beetje jong voor.
pi_91770652
broodkorst heb k nog niet eens geprobeerd. goed idee!oh en soepstengels ga k ook kopen.

mango en peer vond ie ook lekker bij elkaar,met als mango en banaan
gaan we maar weer s halen :D
boontjes vind ie niet lekker trouwens. laatst een los boontjegegeven (wij aten die), maar geen succes.
penne daarentegen vond ie wel lekker :D maar zat denk ook wel de smaak van ons eten aan.
pi_91770756
Lange vingers zitten ook vol met ei. Leyla kan tzt iets van een soepstengel of rijstwafel krijgen.
pi_91771103
de arts op mijn cb zei dat we gelijk met 2x per dag konden beginnen (kreeg een hele lijst opgenoemd wanneer k wat moest doen, want daar houden nederlanders van :D ze is iets van thais ofzo, iig uit die hoek. ik moest wel lachen). in de praktijk probeer k s middags fruit te geven en s avonds groente.
maar goed loopt nu wat anders. hij is iig weer langer wakker, dus dat maakt t makkelijker
pi_91771155
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef pessie het volgende:

[..]

* pessie kop in het zand steekt

Een winegum bij een baby!? Knettergek.

Aardappel en Broccoli zijn toch niet zo'n succes. Peer, banaan en wortel wel! Vanavond heeft ie weer broccoli gekregen, hij vond het echt niet leuk. Ik moet binnenkort ook maar eens rijstewafels kopen. Vanaf wanneer is het verstandig om 2× per dag bijvoeding aan te bieden? Nathan krijgt nu alleen tijdens het avondeten.
En lange vinger is volgens mij gemaakt met tarwemeel dus daar moet je mee wachten tot 8 maanden, toch?
Wij zijn ook begonnen omdat Nathan er echt aan toe was. Hij was al heel lang naar ons bord aan het grijpen, ook verdween zn speelgoed al lange tijd in zn mond. Nu is hij trouwens ook zeer geļnteresseerd in wat er in ons glas zit, maar daar vind ik em nog wel een beetje jong voor.
Voor jou nog 4!!

Ik bied Leia 2 keer per dag iets aan.. in de middag een stuk rijstewafel/soepstengel/broodkorst en fruit en bij het avondeten groente en aardappel (die vergat ik in mijn lijstje!) en ze krijgt op het moment best wat binnen!

Wel doe ik het nį de borstvoeding of er tussen (dus even voeden, vast eten en dan weer voeden) want melk blijft het belangrijkst!)
pi_91771240
Hoeveel groente en aardappel geef je dan? En hoe bepaal je wat je gaat geven?
pi_91771482
Gewoon een paar stukken. Ze hoeven nog niks binnen te krijgen. Dus dat scheelt. Spelen en proeven, daar gaat het om :) (tot 1 jaar zijn ze afhankelijk van melk en alles daarbij is prima, maar geen must)

hier vind je meer info en een advies schema. Het is puur een advies, maar handig als je bijv. allergieėn verwacht of heel voorzichtig wilt beginnen met voedsel bijgeven. :) Het is een introductieschema die heel rustig is! Maar niet zo verplicht is natuurlijk...
pi_91771599
Is het bij kunstvoeding ook zo dat het niet uit maakt wat ze binnen krijgen aan bijvoeding of moeten ze dan echt wel wat binnen krijgen voor de groei?
pi_91771695
Eerlijk? Geen idee... Volgens mij is het zo als je kunstvoeding geeft dat je met bijvoeding steeds iets minder kv gaat geven. Naar gelang de behoefte. Maar het hoeft dus niet. Denk ik...
pi_91771757
Volgens mij blijft bijvoeding dan bijvoeding.. Melk (en dus ook kv) krijgen ze gewoon en alles daarbij is meegenomen maar niet noodzakelijk.
pi_91771815
ik doe ook tussen 2voedingen bijvoeding geven. hij moet sowieso zn flessen nog dus :)
pi_91772560
aha! kijk het lijkt me heel leuk en nuttig om te gaan Rapley'en alleen liever niet als ik ook heel erg op moet letten dat ze genoeg binnen krijgt aan fruit en groente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')