Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef pessie het volgende:
Nathan heeft vannacht voor het eerst een nacht in zn eigen kamer geslapen. Het ging goed! Hij meldde zich een uur later voor de speen dan normaal en ook een uur later voor de voeding wat betekent dat hij ook vanochtend een uur later was. We hebben hem vannacht nog wel in zn nacht-wieg gelegd maar het is de bedoeling dat we binnenkort overstappen op 1 wieg hier in huis, namelijk de familiewieg van mijn kant.
Ik heb gisteravond zelfs gehuild omdat ik het zo erg vond dat ie op zn eigen kamer ging slapen maar het is dus allemaal ontzettend meegevallen.
Hoe doen jullie dat 's nachts? Ik heb Nathan vannacht meegenomen naar bed om daar liggend te voeden, of is het beter in zn kamer te blijven?
Snel!! ff date plannenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Orea leuk je auto
Wanneer gaan we naar Blijdorp(vandaag nog gewest *lol*)
Ayrton eet s'nachts ook altijd bij mama en papa op de kamer, maar zijn kamertje is dan ook vlak naast ons.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik neem Leia altijd mee naar onze kamer, voedt haar (tegenwoordig zittend, gaat makkelijker en sneller) in ons bed en daarna gooi ik haar weer terug. Ze slaapt direct weer verder dan. (Liggend ben ik mee opgehouden, omdat het vaak te veel gehannes is om haar goed aangelegd te krijgen, ik moet mijn borst extra vasthouden ivm grootte, dus dan is zittend veel makkelijker en 's nachts drinkt ze niet langer dan 10 - 15 minuten bij elkaar dus dan vind ik zittend niet zo erg. Ook komt ze maar 1 keer, dus dat kwartiertje is te overleven!
)
Veel plezier vanavond!
Ik zie allemaal badmeisjesHeerlijk!!
Leia heeft zich vandaag zo goed gedragen! We waren vanmorgen al vroeg op richting Zwolle om daar voor de auto te gaan kijken. Echt sneu, want na het opstaan storte ze al snel in, dus ik had haar nog even in bed gelegd. En moest haar dus uit een diepe slaap halen toen we weggingen (dan voel je je een slechte moeder!) ze sliep daarna niet meer, pas toen we in Zwolle aankwamen.. Daar werd ze weer wakker, en pas op de terugweg bij mij in de auto (auto gekocht dus
![]()
) heeft ze een half uurtje geslapen. Maar halverwege even wakker en dan is het interessanter om naar buiten te kijken en te zien wat er daar voorbij komt!
Thuis sliep ze vervolgens van 13:30 tot 16:45had duidelijk wat in te halen.. ze slaapt toch het allerbeste en allerfijnst in haar eigen bedje. Maarja, soms moet je wel eens de deur uit, dus ze moet er ook wel een beetje aan wennen om ergens anders dan in haar bed te slapen
ze ligt nu alweer een uur in coma
snoepje!
Daar in Zwolle was ze met iedereen aan het sjansenwe hadden haar even op de arm mee het centrumpje in om te pinnen en de auto over te schrijven, en mevrouw was aan het lachen naar alles en iedereen
als ik een luchtkusje gaf begon ze te schateren.. En bij de autodealer moest ik haar met mijn leven bewaken
waren 2 dames die haar mee wilden nemen
die bleven maar zeggen: geef maar! Ooooh wat een schatje! En dan begon Leia weer mega te glimlachen
![]()
kleine charmeur is het!
gezelligquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Orea het volgende:
[..]
Snel!! ff date plannen
Reilain wat een schatje!
Zwolle, erg leuk. Maar overal ver vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar woon je dan eigenlijk??
1,5 uur klinkt niet ver nee!
Floris op stap met zn harem zo
het is natuurlijk wel de gunstigste planning, geen files gerekend enzo. Gok dat ik het niet red in anderhalf uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, ja das zo
daar komt mn moeder vandaan (geboren in zwolle en is opgegroeid in t harde)
voor mn gevoel is Zwolle veel verder weg
Immuun Barba?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Jaa, blijdorp-meet. Wij willen ook wel mee doen!
Pessie, fijn dat het goed ging met nathan! over nachtvoedingen kan immuun niet meer meepraten, maar voorheen lekker in bed en daarna terug naar der eigen bed. Daar slaapt ze al vanaf nacht 3 en daar slaapt ze het beste! Al gaat het in de mc ook nog goed!
Orea, hoe jij vertelt over leia *smelt* gefeliciteerd met je autootje!
Amy das een mooie foto voor boven de bank!
Dat zei je 20 minuten geleden ook alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Orea het volgende:
! Geniaal!
En dames, jullie houden me op!ik ga mijn meisje uit bed halen... Alvast truste voor straks!
Ik mis het wel dat Ilse dat niet meer wil/kan. Het is dan veel te gezellig. Net zoals bij me op de borst slapen, doet ze alleen nog maar als we ergens op bezoek zijn, en ze echt heel moe is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
Leyla slaapt gewoon bij mij in bed. Net als jen de 2e helft van de nacht. Lekker knus.
wat klinkt dat heerlijk zeg!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline is altijd klaarwakker na de vroege ochtendvoeding (tussen 5 en 7), dan ligt ze op mij of J. en kunnen wij nog een beetje slapen. Vanochtend had ze om half 6 een voeding gehad en om half 8 was ze aan het murmelen, ik heb haar liggend aangelegd en zo hebben we nog een half uur gesoest tot broerlief wakker werd
precies, gisteren nog geweest heerlijk wandelen hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef Pvoesss het volgende:
Blijdorp is ook leuk als het wat kouder is hoor!
ik ben dol op blijdorp![]()
Welnee, de volgende wordt nog makkelijker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
Nou ja, ik kan jullie nog uren vervelen met mijn gezwijmel maar echt. Ik blijf me gezegend voelen. Het is zoveel mooier dan ik me ooit had kunnen denken. En misschien heb ik gewoon mazzel dat ze zo makkelijk is en wordt de volgende een hel. Of misschien heb ik gewoon realistische verwachtingen en vind ik het daarom totaal niet zwaar... (maar misschien kom ik daar dus wel op terug als er hier een 2e komt!)
Troeta, wat is je zoon leuk! Dat koppie!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef Troeta het volgende:
De Cushi Tushi waar ik het over had is binnen en Mex vind het geweldig, als ik hem er uit haal word ie boos.
[ afbeelding ]
Bokito?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn net in blijdorp geweest. Ik heb een bn'er gespot!!
* pessie kop in het zand steektquote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Orea het volgende:
Oh en Leyla is inderdaad nog 'maar' 4,5 maand.. dat vergeet ik nog wel eens.. nog 5 nachtjes, dan is mijn baby een grote babyen dat vind ik leuk en niet leuk tegelijk!
Voor jou nog 4!!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef pessie het volgende:
[..]
* pessie kop in het zand steekt
Een winegum bij een baby!? Knettergek.
Aardappel en Broccoli zijn toch niet zo'n succes. Peer, banaan en wortel wel! Vanavond heeft ie weer broccoli gekregen, hij vond het echt niet leuk. Ik moet binnenkort ook maar eens rijstewafels kopen. Vanaf wanneer is het verstandig om 2× per dag bijvoeding aan te bieden? Nathan krijgt nu alleen tijdens het avondeten.
En lange vinger is volgens mij gemaakt met tarwemeel dus daar moet je mee wachten tot 8 maanden, toch?
Wij zijn ook begonnen omdat Nathan er echt aan toe was. Hij was al heel lang naar ons bord aan het grijpen, ook verdween zn speelgoed al lange tijd in zn mond. Nu is hij trouwens ook zeer geļnteresseerd in wat er in ons glas zit, maar daar vind ik em nog wel een beetje jong voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |