Zwolle, erg leuk. Maar overal ver vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waar woon je dan eigenlijk??
1,5 uur klinkt niet ver nee!
Floris op stap met zn harem zo
het is natuurlijk wel de gunstigste planning, geen files gerekend enzo. Gok dat ik het niet red in anderhalf uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, ja das zo
daar komt mn moeder vandaan (geboren in zwolle en is opgegroeid in t harde)
voor mn gevoel is Zwolle veel verder weg
Immuun Barba?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Jaa, blijdorp-meet. Wij willen ook wel mee doen!
Pessie, fijn dat het goed ging met nathan! over nachtvoedingen kan immuun niet meer meepraten, maar voorheen lekker in bed en daarna terug naar der eigen bed. Daar slaapt ze al vanaf nacht 3 en daar slaapt ze het beste! Al gaat het in de mc ook nog goed!
Orea, hoe jij vertelt over leia *smelt* gefeliciteerd met je autootje!
Amy das een mooie foto voor boven de bank!
Dat zei je 20 minuten geleden ook alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Orea het volgende:
! Geniaal!
En dames, jullie houden me op!ik ga mijn meisje uit bed halen... Alvast truste voor straks!
Ik mis het wel dat Ilse dat niet meer wil/kan. Het is dan veel te gezellig. Net zoals bij me op de borst slapen, doet ze alleen nog maar als we ergens op bezoek zijn, en ze echt heel moe is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Ticootje het volgende:
Leyla slaapt gewoon bij mij in bed. Net als jen de 2e helft van de nacht. Lekker knus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |