He bah, dat is toch schrikken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Solagratia het volgende:
Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht iken toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant
Not even closequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen
Wat lief!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.
Soneal,en M. is trotse grote broer zo te lezen!
Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!
Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
Ooooh Barba, fijn dattie binnen is! En wat fijn dat ze het zo fijn vind.. hij staat superquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.
Soneal,en M. is trotse grote broer zo te lezen!
Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!
Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
`quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Orea het volgende:
Sneu Kaatje! Met romper in dunne slaapzak zou haar wel wat moeten afkoelen.. Arm meisje!
En tja, 't is wel een luxe hoor, 2 auto's en dan ook nog 2 motoren! En een fietskar, telt dat ook![]()
! Voor grote stukken enzo pakken we gewoon de Insignia
zo handig met tankpas
Ik zie dit berichtje nu pas, maar fijn dat het goed gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
Wat een dotje, zeg!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Solagratia het volgende:
Mijn aapje![]()
[ afbeelding ]
Gewoon zo lekker blij heel de dag.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Vannacht was ook zo'n fijne nacht! Ik merk dat ik de nachten anders beleef dan met Ivan. Bij Ivan was ik blij met elk uur slaap. Nu ben ik vooral heel blij als Lena wakker wordt om te drinken, want dat is een teken dat het goed met haar gaat en zo ben ik er geruster op dat ze genoeg voeding binnenkrijgt. Bovendien geniet ik ontzettend van dat frummeltje dat haar kleine vingertjes tevreden om mijn borst vouwt na een voeding.
uhm, bij mij deed niemand moeilijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben gister met de verloskundige geregeld dat we een dag extra kraamzorg krijgen, morgen dus. Ik wist niet dat dat zo lastig ging, zeg. De kraamhulp moest flink overdrijven en de verloskundige gaf zelf ook toe de situatie aan te dikken opdat de verzekeraar extra uren vergoedt. We krijgen nu 5 uur extra, mits de kraamhulp daar tijd voor heeft. Ik heb in ieder geval het echte kraamweekgevoel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |