abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91601514
Maar omdat ze zo vaak poept :P en ik dat niet gewend ben, was ik bang dat ze voedingsstoffen miste ofzo! Ondanks dat ze was spekrollen op buik/borst enzo kreeg :P
pi_91601541
Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke eerste nacht thuis als compleet gezin hebben gehad Claudia! O+
pi_91601543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Lena, wat fijn dat je thuis bent! Ivan, lief zijn voor je zusje hè!
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91601580

Mijne gaat ook als een speer hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91601615
Ze klimt weer!! Hoe lang is ze? Volgens mij best lang toch?
pi_91601661
Ik heb geen idee, mij cb doet meten 1x in de 3 maanden.. Omdat het slecht zou zijn voor de heupen.. blablabla.. Maar de dame zit inderdaad gewoon in maat 68, maar ik heb wel broeken nodig die ik kan insnoeren, dus of knoopsgatelastiek of een lint dat ik kan aantrekken.

Je ziet precies op de curve vanaf wanneer ze voedingssupplementen krijgt. Ze maakt ook geen inhaalslag, dat was ook gezegt, de groei die ze zou achterblijven zou niet worden ingehaald.
pi_91601679
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
Broertjes en zusjes zijn zo leuk samen he O+
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:46:09 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91601685
Claudia wat fijn zo'n nacht thuis! Lieve Ivan.

Ik gebruik weer even pampers new baby omdat de bv poep altijd langs de baby dry ging. We zijn nu met het laatste pak new born bezig en we hebben nog een pak baby dry. Ze stinken inderdaad wel maar niet zo erg als de active fit, daar ga ik echt van over mn nek.

Ik ben 25, manlief ook ook al wordt hij in februari 26. We wilden heel graag jong kinderen.
Tico, je man heeft echt een jonge vrouw! Ik dacht dat je al 30 was ofzo!

Leia de groei zit er goed in!

Sil fijn dat het beter gaat!
pi_91601711
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen idee, mij cb doet meten 1x in de 3 maanden.. Omdat het slecht zou zijn voor de heupen.. blablabla.. Maar de dame zit inderdaad gewoon in maat 68, maar ik heb wel broeken nodig die ik kan insnoeren, dus of knoopsgatelastiek of een lint dat ik kan aantrekken.

Je ziet precies op de curve vanaf wanneer ze voedingssupplementen krijgt. Ze maakt ook geen inhaalslag, dat was ook gezegt, de groei die ze zou achterblijven zou niet worden ingehaald.
Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!
pi_91601721
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef pessie het volgende:
Claudia wat fijn zo'n nacht thuis! Lieve Ivan.

Ik gebruik weer even pampers new baby omdat de bv poep altijd langs de baby dry ging. We zijn nu met het laatste pak new born bezig en we hebben nog een pak baby dry. Ze stinken inderdaad wel maar niet zo erg als de active fit, daar ga ik echt van over mn nek.

Ik ben 25, manlief ook ook al wordt hij in februari 26. We wilden heel graag jong kinderen.
Tico, je man heeft echt een jonge vrouw! Ik dacht dat je al 30 was ofzo!
Leia de groei zit er goed in!

Sil fijn dat het beter gaat!
Kom ik zo wijs over??
Je zou ook kunnen zeggen dat ik een oude vent heb... Maar goed, ouder gympies lopen ook het lekkerste en een diesel rijdt ook pas lekker als er een ton op de teller staat.
pi_91601741
:D!

Mijn vent wordt 36 dit jaar :P 6 jaar ouder dus!
pi_91601745
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef Orea het volgende:

[..]

Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!
Nou, ze begint wel eindelijk iets van spekjes te krijgen.. De wvk maakte die opmerking en ik had het ook al gezien.. Beetje reserve mag wel.
pi_91601760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef Orea het volgende:
:D!

Mijn vent wordt 36 dit jaar :P 6 jaar ouder dus!
De mijne wordt dit jaar 45.
pi_91601773
Wow, wat zijn jullie allemaal jong zeg!
Ik ben 30, word over een maand 31...

Wat een mooie curves van L1 en L2 ;) Wij moeten begin februari weer naar het bureau. Eigenlijk moesten we deze week, maar omdat ik alleen op donderdag kan en ze dan maar één keer per maand open zijn werd het dus begin feb :)

Ik vind pampers eigenlijk helemaal niet zo stinken... hmm..
pi_91601957
Ik vind de pampers ook niet echt stinken, gebruik deze ook meestal. We zijn nu bezig met een (gekregen) pak van de kruidvat die in principe wel goed is. Ik vind ze alleen wat stugger voelen, dus ik heb alweer 4 pakken pampers in de aanbieding gekocht. Maatje 3.
Zoals mijn naam al vermoed ben ik 24 en wordt over 3 maandjes 25. Mijn vriend is ook ouder, hij is 31. Heb ook liever de iets oudere mannen :P We zijn al wel verloofd, al voordat ik zwanger raakte. Nu nog het geld vinden om daadwerkelijk te trouwen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:06:06 #116
259886 pessie
pi_91602165
In mei zijn wij 5 jaar getrouwd.

Tico, misschien is je vent inderdaad gewoon oud ;) :P Ik weet niet waarom ik dacht dat jij al over de 30 was. Misschien omdat je al 2 kids hebt gekregen mbv ICSI/IVF, ik dacht altijd dat mensen pas met ICSI oid begonnen als ze al ver in de 30 waren.

Mijn man is ook ouder, exact 4 maanden :P
pi_91602250
Toen ik begon voor jen had ik de minimale leeftijd om met de behandeling te mogen starten.
pi_91602425
Oh wauw wat is alweer veel geschreven! Ik dacht gewoon even rustig te kunnen gaan slapen :P

Claudia, klinkt als een goede nacht! Fijn dat ze de bv nu zelf reguleert. Wat klinkt het ontzettend schattig van Ivan die aan haar oortje zit. O+

Wat leuk om te lezen hoe oud iedereen is! Van sommigen dacht ik dat ze juist ouder waren of jonger.

J. en ik zijn 4,5 jaar bij elkaar en 2,5 jaar getrouwd. Volgens onze planning mocht het nog wel een jaartje wachten, maar we waren erg *O* met de positieve test. Ach we doen alles snel zullen we maar zeggen. Nu ben ik echt zo gelukkig met mijn kleine gezinnetje *;

Geelsuperkuiken: ik nam eigenlijk aan dat een cadeautje op zijn plek was :o nou ja maar gewoon doen. Het is raarder om geen cadeautje te hebben, dan wel.
Leuke studies die je wil gaan doen! ik weet uit ervaring dat het best lastig is om te studeren met kind ;) Je kan altijd nog deeltijd studeren en werken op het kdv erbij :)

Cantare: zelf knutselen is wel leuk ja. Nu nog bedenken wat.

Tico, was dat niet lastig om op je 21e al stiefmoeder te zijn van een kind dat al ouder was?
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:17:26 #119
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91602475
Wat grappig, jullie zijn allemaal jonger dan ik dacht :o . Ik voel me plotseling klapseling een bejaarde :|W ;).
36 jr en 3 april uitgerekend voor de 1e, mijn lief is 38.
pi_91602563
Nou, ook bejaarde mensen zijn erg welkom in dit topic hoor! :7
Grapje hoor, zo oud is 36 toch niet? :)

Layla, wat doe je het goed! Lekker dat ze wat reserves krijgt :)

Silmarwen, gelukkig gaat het nu beter met Jasmin! Hopelijk zet het door en hoef je niet meer naar het ziekenhuis.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:23:16 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91602641
Ik kijk ook erg uit naar het moment dat ik me hier met ons meisje mag melden O+ .

En ik voel me niet zo oud hoor Sola :), mijn liefje en ik zijn elkaar gewoon niet in onze twenties tegen gekomen.
pi_91602688
Ik heb dan wel weer een jonge vent, die is pas 29 :')

Wij zijn aan het eind van dit jaar 10 jaar samen en bijna 3 jaar getrouwd :)
pi_91602761
Sola, zwaar is niet het juiste woord denk ik... Het was gewoon zo en ik vond het ook heel leuk toen ze bij ons wilde komen wonen. We hebben best veel energie in Priscil moeten steken emt school enzo.. Maar erop terug kijkend, ik heb wel veel op moeten geven omdat er opeens een kind was. Ze kwam daarvoor 1x in de 2 weken en dat is toch anders als fulltime een kind in huis. We gingen bijvoorbeeld vaak samen uit, lekker poolen of dansen, dat zat er niet meer in omdat er een kind gewoon optijd naar bed moest. Ik studeerde ook gewoon nog en opeens is je leven dan zoveel anders als al je studiegenoten.
pi_91602971
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef pessie het volgende:
In mei zijn wij 5 jaar getrouwd.

Tico, misschien is je vent inderdaad gewoon oud ;) :P Ik weet niet waarom ik dacht dat jij al over de 30 was. Misschien omdat je al 2 kids hebt gekregen mbv ICSI/IVF, ik dacht altijd dat mensen pas met ICSI oid begonnen als ze al ver in de 30 waren.

Mijn man is ook ouder, exact 4 maanden :P
IVF/ICSI wordt niet altijd gedaan omdat mensen pas laat met hun kinderwens aan de slag gaan hoor ;)

Sola, wat lief dat je dacht dat ik veeeeeel jonger was O+ :P
pi_91603048
Ik vind het heel bijzonder Tico :Y Ik kan me voorstellen dat je ineens heel volwassen moest zijn. Heel anders dan leeftijdsgenoten.

Hahaha, ja Orea, eigenlijk dacht ik dat je nog een jaar of 18 was :7
pi_91603140
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.
pi_91603321
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.
Nee joh! Oud wijf worden kan altijd nog :7

ik lurk alvast mee hier :P ik was 25 toen ik beviel van Amélie, en nu zal het erom spannen of ik straks 26 ben of 27 als ik beval van baby2 :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:02:13 #128
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91603783
Twentemeisje: medebejaardemoeder meldt! :) (sinds zondag 36).

Claudia, wat fijn dat het zo lekker gaat!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91603859
Mijn man is 3 jaar jonger dan ik ben .

Net bij het cb geweest, Ilse is een speklap. Ze weegt nu 5980 en is 61.2 cm. Verder waren ze heel tevreden. Het slechte drinken en de verhoging zijn nu ook verklaard, ze heeft de 6e ziekte.

[ Bericht 33% gewijzigd door kaatjejannie op 20-01-2011 11:27:34 ]
*poef* nu is het weg
pi_91604479
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30 :o moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo :P toch?) worden!
pi_91604501
En Ilse *O* Speklap!! :D en agos, arm ding.. met je 6e ziekte! Maar je kunt het maar beter gehad hebben :*
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:27:14 #132
259886 pessie
pi_91604511
KJ wat doet Ilse het goed! 6de ziekte, heeft ze vlekjes?

Van Orea dacht ik eerst ook dat ze 20 was ;) . Wijzer _O-

Pubertijd heb ik overgeslagen. Ik had het te druk met andere zaken. Wordt nog wat als Nathan gaat puberen, maar gelukkig heeft ie een opa die in het middelbaar onderwijs voor de klas staat! :D Hij is trouwens een typisch geval van altijd puber gebleven.
pi_91604601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30 :o moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo :P toch?) worden!
Heel herkenbaar. Ik vraag me echt af of ik me anders moet gaan gedragen nu ik moeder ben. Ook nu ik dan toch echt 30 ga worden. Heb maar besloten dat ik lekker blijf doen zoals ik nu doe!

Ja, ze heeft rode vlekjes, stippeltjes. Ik had ze al wel gezien, maar ze niet aan het ziek zijn gekoppeld, dacht dat ze gewoon verkouden en koortsig was. *ontaarde moeder*
*poef* nu is het weg
pi_91604614
quote:
12s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:27 schreef Orea het volgende:
Niet getrouwd?? :{w schande! :o
ja echt he :D
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje :P

mja ben nog een broekie dus tja :P
en R ook ;) (die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)

oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting :P
pi_91604766
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja echt he :D
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje :P

mja ben nog een broekie dus tja :P
en R ook ;) (die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)

oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting :P
Ik heb ook zin in een feestje!
pi_91604769
Klinkt goed Silmarwen!

ooo, ik vind het 30 worden vreselijk! Nouja ben er niet heel erg mee bezig, maar ik wil mijn verjaardag over slaan,haha
Mijn vriend is 26, zo oud voel ik me meer.
Wat zijn er een paar lang bezig geweest zeg voor een kindje!

Ik ben inmiddels weer bij geslapen gelukkig.
pi_91604869
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb ook zin in een feestje!
Dit :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:38:26 #138
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91604919
Was 25 met Yade, 28 met Jasmin. Iedereen vond me heel jong, maar ik vind 25 eigenlijk wel normaal?
30 worden vind ik ook niet leuk hoor. :D Eerst maar eens 29 worden. :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:40:45 #139
259886 pessie
pi_91604997
Feest! Goed idee!

Oh ja, zaterdag gaat het echt gebeuren, Freecell gaat op Nathan passen en manlief en ik gaan uit eten :o . Stiekem vind ik het echt doodeng ook al weet ik dat ik Nathan het beste bij Freecell achter kan laten en dat ze gedurende die 2 a 3 uurtjes heel goed voor Nathan zal zorgen. Maar ja, eerste keer he...
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:47:42 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91605267
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal niet :') Ik voel me ook absoluut geen 33 :N

Feestje ben ik ook wel voor in :9 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91605331
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Saffier het volgende:
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal niet :') Ik voel me ook absoluut geen 33 :N

Feestje ben ik ook wel voor in :9 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje :Y
Dat heb ik eigenlijk nog niet... Ik heb alles wat ik wilde als ik groot ben, maar ik heb nog niet het idee van dit is het dan.
pi_91605890
Sinds ik zwanger ben gewordne en nu dan ook m'n kindje heb ben ik eindelijk verlost van het Wat wil je later worden als je groot bent. Dit dus, een moeder, met een heel fijn gezinnetje.
pi_91606203
Leia heeft de slaperitus!! Ofzo.. sliep van 6.45 tot 8.45 toen moest ik echt naar het CB.. en ligt er vanaf 10 uur alweer op :o wel 2 keer voor speen kunnen lopen, maar ze deed nadat ik de speen plopte nog net niet :W en draaide zich nog net niet om :D maar als ze had gekund, had ze dat gedaan :')

Gezellig -O- het is hier strakblauw, dus als ze zo komt daarna maar even lekker een flink stuk wandelen!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:13:12 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91606319
Nou ja, dat is het idd Ticoo, ik heb het gevoel nog niet, maar wel het idee, (bijna) alles wat ik wil... Dit was mijn idee vróéger van 'later als ik groot ben' en nu het zover is met dat huis en dat huwelijk en die kindjes vóélt het helemaal nog niet zo.
Ik zou nu ook volwassen moeten zijn ofzo, maar ook dat voel ik me nog niet :)
Ylana
pi_91606336
Anne viel tijdens de fles in slaap :')
En dat terwijl ik van plan was om haar een uurtje na de fles in bad te doen en dan lekker in bed te leggen. Mevrouw besloot anders, en ligt er nu dus al in.
pi_91606403
Ik heb contact opgenomen met Pampers.
Volgens haar was die stinklucht niet de bedoeling (joh :') )
Ik krijg een pak Pampers vergoed.
Toch de baby dry maar proberen en kijken of die minder stinken.
pi_91606579
Da's toch weer mooi meegenomen! :)
pi_91608562
Ik lees hier allemaal dingen waar ik wat in herken of juist niet heb! Wat Tico zei over het allemaal hebben wat je wilde als je groot zou zijn, daar ben ik nog hard mee bezig. Wij zijn echt nog een startend gezinnetje (ook op de arbeidsmarkt) Wel heb ik net een "wat wil ik worden als ik later groot ben" dip gehad en een andere baan gevonden die mij hopelijk heel veel voldoening gaat geven. Wat Troeta zei over dat ze verlost is van het "dit wil ik later worden" vraag doordat ze moeder is, had ik ook verwacht dat ik dat zou hebben. Ik zag mezelf vroeger als iemand met een groot gezin en aan de zijkant ook nog een baan zeg maar. Maar nu merk ik dat ik dat helemaal niet wil. Ik wil echt een baan waarin ik mezelf kan vinden zeg maar. Ik ben helemaal geen oermoeder zoals ik eerst had verwacht, maar ik heb meer ambitie (qua studie en werk) dan ik had gedacht. Zo gaaf hoe ik mezelf weer een stukje heb leren kennen sinds ik moeder ben. Ik merk wel dat alles langzaam op zijn plek valt :Y (hoezo nog bezig met identiteitsontwikkeling :P )

Nu even verder lezen :+
pi_91608774
Oh, KJ wat een lekker speklapje heb jij! En de zesde ziekte, nou je kan er maar beter vanaf zijn!

Haha, Gekkenhuis dat heb je slim gedaan!

In april heb ik nog een trouwerij, maar zo rond december heb ik dan wel weer zin in een trouwerij. Son, een winterbruiloft met sneeuw, vind je dat wat? :P
pi_91611759
Mijn meisje slaapt echt bijna om het uur. Ze is een uur/anderhalf uur wakker en daarna slaapt ze weer een uur. Soms zelfs nog langer en dit al voor minimaal 2 weken. Ze is verder niet suf als ze wakker is en gewoon vrolijk. Heb zelf het idee dat het komt doordat ze nu gewoon erg veel leert enzo. Is dit wel goed denken jullie?
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:29:10 #151
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_91611989
Noa: elk kindje heeft zijn/haar eigen ritme. Als ze er vrolijk bij is en goed groeit is alles toegestaan.
Mijn oudste sliep maar 2x15 min overdag en dat was ook prima...

Jullie gaan me even veel te hard om alles bij te kunnen houden. Heb gewoon topics gemist!
Mikai kan je ook wel een speklappie noemen (daar is Ilse niets bij geloof ik): hij weegt 6660 gram en is 59,5 cm.
pi_91620262
Klinkt goed hoor Sola!
Misschien komt het bij mij ook wel weer terug hoor als ik een wat leukere baan vind, maar wat ik nu doe doe ik simpelweg voor het geld en ben gewoon een beetje vastgeroest daar. het is zo lekker dichtbij en mijn tijden zijn nu zo mooi en het is een lekker kantoorbaantje gewoon. Alleen het bedrijf is al jaren bezig met mensen weg krijgen en reorganiseren (TNT) dat doorgroeien gewoon helemaal niet gemotiveerd word, het word zelfs tegengewerkt.

Trouwen lijkt mij nu eigenlijk ook wel wat, wil graag dezelfde achternaam als mijn gezinnetje en feestjes zijn altijd leuk!

2x een kwartier is echt kort zeg overdag! Ben blij dat ie af en toe slaapt hoor zodat ik even gewoon kan douchen of iets anders.

goede actie van Pampers!
pi_91620564
Als ze blij is Noa, gewoon zo laten. Ze bepaald ook haar eigen ritme wel ;)

Jelle vind het slapen in z'n bedje nog maar niks, bij mij op de borst/buik gelukkig wel. De ene nacht gaat het gelukkig wel goed, de andere wat minder.
Komt vanzelf wel goed, alleen is het wel een beetje onhandig slapen voor mij want eigenlijk kan ik niet slapen op mijn rug. Nu dus wel blijkbaar ;)
Volgende week vrijdag gaan we met Jelle een check doen bij de chiropractor waar ik zelf ook loop (service is dat), kijken of dat misschien nog wat kan helpen. Bij Lotte hielp het goed dus wie weet ;) Hij heeft ook een lichte voorkeurshouding naar links, kunnen ze daar ook gelijk even naar kijken.

Het is gewoon een gezelligheidsventje geloof ik, vind het echt heerlijk om bij je te zijn en te liggen. Hij ligt nu ook lekker te knorren in de doek op m'n buik O+

In de doek vind hij het sowieso erg lekker! Gisteren lekker een stuk gelopen buiten naar het winkelcentrum en daarna nog een keer om Lotte op te halen. Vanmiddag even naar de stad geweest met Jelle en hij heeft de hele tijd geslapen, tot hij honger kreeg. Toen even voeden bij mijn man op het werk en weer naar huis. Toen wel wat onrustiger en even huilen maar al snel sliep hij weer O+
De kinderwagenbak wordt hier gebruikt als slaapplek beneden, het onderstel met de boodschappen om de maxi cosi op te zetten. Verder hebben we de kinderwagen nu nog niet gebruikt, dit loopt veel fijner vind ik
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:58:24 #154
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91621379
Het is sowieso wel een tijd waar je veel nadenkt over wat je van het leven wilt hè? Voor mij althans wel.
Zoals gezegd: ik heb best getwijfeld over een kind. Ik vond ze best leuk op zich, maar ik vond zoveel leuk en was vooral bezig met wat er allemaal niet meer zou kunnen. Nu voel ik me eigenlijk heel tevreden: ik vind mijn werk, en reizen en vrienden en politieke dingen nog steeds leuk, maar er is gewoon nog iets bijgekomen dat ook heel leuk is. Iets dat me echt wel een kant van mezelf laat zien die ik nog niet kende en ook een leuke kant. Maar ik ben nog steeds dezelfde verder... :)

Tjonge, wat ben ik zen. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91625358
Een echte twijfelperiode heb ik nooit gehad. Ik hoefde niet zo nodig kinderen en was meer bezig met mijn carrière en de liefde. Ik had dan ook nooit verwacht voor mijn 30e kinderen te krijgen. In mijn directe omgeving is dat sowieso uitzonderlijk. En toen ineens was die kinderwens er en was ik meteen volledig overtuigd. Ik heb er heus veel over nagedacht, al was het alleen maar omdat mijn lief niet overtuigd was. Die zag zich op dat moment nog niet als een vader. Ruim een half jaar later was hij ook zover.

En nu verbaas ik mezelf. Ik vind mijn werk nog even leuk en waardevol als altijd, dus in die zin ben ik niet veranderd. Maar het moederschap vind ik vele malen geweldiger dan ik had verwacht. Het gaat me heel vanzelfsprekend af en ik geniet er volop van.

Tot slot opmerkelijk nieuws: we hebben ineens een geweldige kraamhulp gekregen vandaag! Wauw, dat het zo ook kan! Het is een lieve, jonge meid die gezellig is maar zich ook terughoudend opstelt en flink doorpakt. Ze heeft me geadviseerd om morgen aan de verloskundige om extra kraamzorg te vragen zodat zij een of twee dagen langer bij ons kan blijven. Duimen dat het lukt! Ik ben zo blij dat ik nu ook iets mee kan maken van die verwennerij. En ze is enorm lief voor Ivan. O+ Hij vindt haar ook leuk.

Ik had via pm ook de tip gekregen over extra kraamzorg aanvragen, waarvoor dank! :* Lief, al die mensen die meedenken.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:59:04 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91627333
Noa vorige week was Ylana haar ritme; anderhalf uur wakker, anderhalf uur slapen, weer anderhalf uur wakker, anderhalf uur slapen, 5 kwartier wakker, anderhalf uur slapen, uurtje wakker, uurtje slapen en dan zaten we weer aan de nacht zo ongeveer.
Nu is het helemaal anders, maar dat van jou herken ik dus wel :Y
Ylana
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:00:30 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91627434
Claudia wat klinkt jullie eerste nacht thuis toch O+ O+
Ylana
pi_91627979
Claudia, wat heerlijk dat het zo goed gaat thuis! Fijn dat jullie nu een fijne kraam hebben!

En over het moederschap. We wilden allebei jong kinderen maar eerst wilden ik graag mijn diploma en wilden we graag van een maisonette verhuizen naar een huis met tuin. Maar bij de eerste echo waren we al helemaal verliefd op dat kleine mupke en dat is alleen maar meer geworden! Ik vindt het heerlijk om te "moederen" en te zien hoe mijn lief op Bientje reageert O+
Maar toen ik afgelopen dinsdag op school was, en wist dat bientje in goede handen was kon ik er ook echt van genieten om weer eens met mijn vak bezig te zijn! Heb er ook echt zin in om volgende maand weer te gaan werken! Gewoon omdat het heerlijk is om moeder,echtgenoot, huisvrouw, student en werknemer te zijn! De balans is nu in ieder geval goed. Dadelijk zullen we wel weer in een nieuw ritme moeten komen maar ik heb de volste vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Dit jaar eerst maar eens afstuderen, een nieuw huis zoeken en heel veel oefenen voor nummer 2 :P
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91630406
Haha, nog meer mensen die eenfeestje willen :P
Maar we hebben helemaalgeen trouwplannen :D
Oh en dezelfde achternaam als de rest hoeft voor mij ook niet zo :')

En wat betreft alles hebben wat je altijd alwilde enzo.Das denk hier ookwel de reden dat we er eerder voor gingen dan mijn planning altijd was :) Had vroeger ook niet verwacht om op mn 22e in een eengezinswoning te wonen. Dit is ook echt een huis waar we voorlopig blijven (we hadden t er laatst over dat we alleen willen verhuizen als we echt veeeeeeeeeel beter kunnen gaan wonen :D en we wonen hier ook prima dus ja waarom weg :))
Ik had vroeger altijd t idee: 22 als ik klaar ben met mn opleiding, jaartje werken, kinderaantekening, 2 jaartjes werken en dan een kind. Nouja die opleiding das dus niet helemaal gegaan zoals gepland :')
En nu zit ik een carriere dip :P Geen idee wat ik wil, eigenlijk maakt t me ook niet veel uit. Zolang kmaar 2 of 3 dagen kanwerken en t een beetje naar mn zin heb., Merk dat ik een stuk meer energie heb als ikwerk.
pi_91638716
Claudia wat super dat je zo'n leuke kraamverzorgster had vandaag! Zo kan het dus ook. Ik hoop dat je extra kraamzorg krijgt en lekker nog even verwend wordt.

Wat een mooie verhalen hier over het moeder worden. Ik vind dat echt zo leuk om te lezen. Heel interessant om te lezen welke keuzes mensen maken :Y

Morgen een jaar geleden hadden we de eerste echo. Met 12 weken ongeveer. Het was echt zo'n prachtige echo! Je zag helemaal een klein mensje. Ik was ook direct verliefd toen O+

Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht ik :o en toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant 8)7
pi_91638752
Wat fijn dat je nu zo'n leuke kraamverzorgster hebt, Claudia! Hopelijk krijg je er nog wat uurtjes bij. Laat je maar lekker verwennen. :Y

O ja, voor de stats:

Wij waren 24/28 toen ik zwanger raakte van E en 25/29 toen ze geboren werd. We zijn in mei 9 jaar samen ( :o ik schrik er gewoon van terwijl ik dit typ :D ) en dan ook 3 jaar getrouwd.

En ik vind het moederschap he-le-maal geweldig. Ik wilde altijd wel graag kinderen (4 ofzo) maar toen ik eenmaal zwanger was, vond ik het toch wel héél spannend. Door Fok had ik namelijk ook zoveel niet-roze wolk-verhalen gelezen dat ik best bang was dat het helemaal niet leuk zou zijn. :@ Mja, ik voelde me ook niet top, dat speelde vast ook wel mee. In elk geval is alles me tot nu toe 200% meegevallen. Het gaat allemaal heel vanzelfsprekend en fijn.

Overigens vind ik mijn studie/werk/stage ook superleuk en uitdagend. Ik zou wel thuis kúnnen zitten, maar de intellectuele/sociale uitdaging doet me goed en ik heb natuurlijk ook niet voor jan lul jarenlang gestudeerd. De combinatie die ik nu heb (3 dagen en 1 avond werken) vind ik goed te doen en prima zo. :) Zin om naar m'n werk te gaan én zin om weer naar huis te gaan. Ideaal toch?
pi_91639066
Sol, was je Amy gewoon kwijt, gij ontaarde moeder! Grapje natuurlijk ;)

Cantara klinkt helemaal super! Wat voor studie doe je?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91639193
Orthopedagogiek. Ben bijna klaar, alleen m'n scriptie nog afmaken en tot de zomervakantie stagelopen. :) Hiervoor heb ik de opleiding voor docent muziek gedaan.
pi_91639231
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Solagratia het volgende:
Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht ik :o en toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant 8)7
He bah, dat is toch schrikken!
pi_91640681
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe lay-out op de telefoon dus niet helemaal bijgelezen. En laptop heeft nog steeds kuren :(

Claudia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En fijn dat je nu wel een leuke kraamhulp hebt.

Dat lijkt mij ook schrikken Solagratia, brrr.

Ik ben 25 en manlief wordt binnenkort 40. We zijn 6 jaar samen en deze zomer 5 jaar getrouwd! We hadden wel eerder kinderen gewild maar ik heb 2 jaar geleden, bij 14 weken, een miskraam gehad. Lotte is geboren op de dag waarop ik toen uitgerekend was, weird.

Ik vind het heerlijk dat de 2 ochtenden die ik werk manlief thuis is. Verder doe ik nog vrijwilligerswerk vanuit huis en daarvoor kan ik in principe iedere dag gebeld worden. De ene dag heb ik helemaal geen telefoon en de volgende dag wel 10. Heel afwisselend maar wel erg nuttig en leuk om te doen.

Morgen komt eindelijk mijn nieuwe wasmachine de vorige is 3 weken geleden kapot gegaan gelukkig nog net binnen de garantie periode *O* Maar dan zie je wat een was je eigenlijk hebt ben blij dat ik elke keer als we bij mijn ouders waren iets meegenomen heb.

Zaterdag gaat Lotte voor het eerst een nachtje uit logeren bij Pake & Beppe en gaan wij even lekker uit eten en uitslapen. Ben benieuwd of het lukt :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 06:30:54 #166
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91646591
Wij waren 25 en 28 toen Yade ter wereld kwam, ik was al een jaar eerder gestopt met mijn studie, omdat we graag een kindje wilde hebben en ik al een andere diploma had. Door mijn hernia operatie moesten we al een jaar langer wachten, en toen werd ik maar niet zwanger. Gelukkig was er toen Clomid, en was het binnen 3 maanden gelukt! Ik stopte met werken, maar naar anderhalf jaar begon het te kriebelen en begon ik weer. Toen wilde we toch voor de tweede gaan en deze keer ging dat een stuk sneller, zonder clomid! En zie daar, Jasmin.
Nu zijn we dus 28 en 31, 2 kinders, een mooi hoekhuis, een prachtige auto en bijna 7 jaar samen en 5 jaar getrouwd. Ik voel me nog steeds niet zoals ik verwacht hoe volwassen zijn voelt. :D Dat is het beste hoe ik het kan beschrijven. Ik ben nog steeds ik en niet altijd serieus en wijs en vol raad zoals ik verwacht had te zijn nu. :D Wel keek ik pas in de spiegel en zag daar een vrouw, ik voel me wel geen meisje meer! En ik moet zeggen, ik had nooit gedacht dat ik ooit zo van het huisje boompje beestje zou zijn. Maar ik vind moederen echt heerlijk, en thuismoeder zijn geniet ik gewoon van.

Jasmin heeft van 23:00 tot 06:00 geslapen! *O* Ik denk dat ze nu eindelijk de nacht doorslaapt, is al de derde nacht deze week. Zit helemaal vol energie zo. :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:59:07 #167
259886 pessie
pi_91648962
Sola dat klinkt inderdaad als een :? moment.

Sil heerlijk zeg dat Jasmin zo goed slaapt!

Claudia heerlijk zo'n kraamverzorgster! Klinkt alsof je de mijne hebt gekregen, ook al woon je hier niet in de buurt. Ik had ook zo'n jonge meid die gewoon aanpakte en doorging. Maakt ze ook fruithapjes voor je?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:43:07 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91652392
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:02 schreef Hik het volgende:
Ben ik de oudste trouwens? :P
36
Not even close :6
44 :P

En 25 toen B geboren werd...
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen O+

Wat een prachtige foto's weer, en wat geweldig dat Lena thuis is en de BV zo goed loopt *O*
Oh, en met die eerste kraamhulp zou ik m'n lief om ons mooiste wijnglas vragen en er druivensap in doen :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:57:59 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91652950
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:02:37 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91653119
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid O+
O+ O+
Ylana
pi_91653540
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen O+
O+!

Ik ben een groot liefhebber van Boudewijn.
pi_91659255
Wat een jonge meiden over het algemeen! Ik was 26 toen ik zwanger raakte, 27 toen ik beviel. Vriendlief wordt donderdag 30. En we zijn al 14 jaar samen, niet getrouwd, met een pauze van anderhalf jaar.

Julian is vandaag niet in z'n hum...veel mopperen, en 37,6 graden. Van de fles laat ie ook vaak zo'n 30 cc staan...even in de gaten houden maar.

En die Pampers stinken idd! Vind ze sinds ze vernieuwd zijn minder goed, paar keer doorgelekt van de plas al, terwijl het niet abnormaal veel was, waar dan die vieze gelkorrels van loskomen.

Leandra, heerlijk he als ze gaan lachen? O+
Back in business.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:42:46 #173
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91668144
Leandra! *O* ;)

Arme Julian. Neve had gisteren ook ineens 38.1. Met al die griep houd ik het toch een beetje in de gaten nu, maar een paar uur later was het alweer ok.
Vandaag heeft ze voor het eerst de hele dag bij mijn vader en stiefmoeder gezeten. Die vonden het geweldig natuurlijk. Ze komen haar zo weer brengen. Was vroeg naar huis gegaan vandaag met al die studenten in de trein, dus al boodschappen gedaan en nu weer aan het werk. Tjonge, je wordt wel efficiënt zo. Snel even gebruik maken van het lege huis, in plaats van vegeteren voor de tv. ;)
pi_91670806
Allemaal kindjes met verhoging/koorts. Ilse had gister de 2e inentingen, en gister weinig last ervan. Ze sliep wel veel meer, maar was verder goed te pas. Vandaag is het minder, heeft verhoging, knalrode wangen en voelt zich niet lekker. Arme zij.
Vandaag ben ik ook bij de internist geweest nav de bevalling. Ze hebben bloedonderzoek gedaan (al eerder) en daar komt iets van een auto immuumziekte uit. Ik moet nu door naar de reumatoloog om meer onderzoek te doen. 1 vand e kenmerken ervan is dun bloed en bloedingsneigingen. Dat heb ik dus, maar de rest van de kenmerken weer niet.. We zullen het wel zien.
*poef* nu is het weg
pi_91673213
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.

Soneal, O+ en M. is trotse grote broer zo te lezen!

Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!

[ Bericht 23% gewijzigd door BarbaBientje01 op 22-01-2011 15:50:46 (foto weer weg) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91673443
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:

Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
Wat lief!!! O+
*poef* nu is het weg
pi_91676348
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:

Kiek dan, van Orea de ringsling overgenomen, ze vond het heerlijk!
[ afbeelding ]
Ooooh Barba, fijn dattie binnen is! En wat fijn dat ze het zo fijn vind.. hij staat super O+ *O* Heel veel plezier ermee! normaal doe ik altijd nog wel een kaartje ofzo erbij, maar ik heb het echt gehaast moeten doen enzo.. dus die zat er niet bij :@

Leandra, wat lief O+

Verder niet zo veel te updaten, we voelen een puntje bij Leia op haar onderkaak.. Als je vinger in de buurt komt bijt ze hem eraf.. regelmatig hartverscheurend huilend wakker worden. Al een week heel veel en vaak poep + rode billen (maar dat kan ook van de poep komen :P) dus ik heb maar even dentinox gekocht vandaag. Ben benieuwd hoeveel last ze ervan gaat krijgen en of het inderdaad op korte termijn gaat doorbreken.

En ik ga morgen kijken voor een autoot! Merk dat ik toch wel beperkt ben op mijn dagen vrij (auto die we hebben is van M. zijn werk, dus die is er niet op donderdag en vrijdag) dus het moest er maar van komen! *O* hopelijk is het wat :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:54:31 #178
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91676790
We zijn vandaag Eline wezen wegen. Ze is gewoon 200 gram aangekomen in 6 dagen *O* Mama heeft slagroom
pi_91676972
Leuk Orea een eigen auto'tje! Ik heb gemerkt dat het best onmisbaar is als je met baby thuis bent. Kleine stukjes kunnen nog wel met doek of wagen, maar ja het is al snel te ver. Gelukkig gaat J. nu met ov en heb ik altijd de auto bij huis. Ik heb hem niet gedwongen hoor trouwens :P nieuwe baan, beter bereikbaar met ov dan auto.

Ach leuk Barba! Zo schattig onder het mutsje O+

KJ, wat heftig zeg! Sterkte!

Leandra, wat leuk dat B zo gek is met zijn broertje. En zo schattig dat Soneal zo lekker ligt te dromen O+

Mijn aapje O+

Gewoon zo lekker blij heel de dag.
pi_91676976
@Orea, ik 3x die envelop op z'n kop gehad of er ergens de gebruiksaanwijzing was blijven steken ;) maar gelukkig kwam ik met youtube filmpjes ook heel ver! En wat gaaf dat je voor een autootje gaat kijken, wat voor eentje?

Eline groeit goed! Mama heeft inderdaad slagroom!

Amy, wat een super vestje heb je aan! Lekker aapje ben je!

[ Bericht 8% gewijzigd door BarbaBientje01 op 21-01-2011 20:59:22 (Amy vergeten) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91678175
Amy O+ O+ omg wat een pretletter ben jij!! Mooi koppie!

Ik kan me binnen Almere prima redden met ov (busbanen, goed geregeld!) of fiets (met fietskar ;)) maar daarbuiten wordt het lastig.. En veel vriendinnen wonen buiten Almere, dus ik voel me wat geïsoleerd soms :P . Had een Altootje die ik heb weggedaan toen ik mijn motor kocht.. Maarja, kan Leia op zich een helm op doen, maxi-cosi op de tank en gaan, maar toch heb ik het idee dat dat niet helemaal werkt!

Gaan kijken voor een Daewoo Matizje uit '99! Oranje (grappig, die zijn wat 'goedkoper' ivm de kleur, maar 't is mijn favo kleur dus ik vind het prima :D)

Barba, ik heb er ook nooit een gebruiksaanwijzing bij gekregen :P

Sugarsnap, wat goed! Go Eline!! *O*
pi_91678541
Lekker hoor een auto Orea, hij is leuk!! Wij hadden tot ik 39 weken zwanger was geen auto, toen begon het te kriebelen en hebben we bij een louche handelaartje een auto gekocht. Nou ja, auto. een oud barrel. we hebben er 2 maand in gereden, en toen weer weggedaan. We hebben nu bij een goede garage een goede auto gekocht. En ik kan en wil niet meer zonder. Het is zo makkelijk met Ilse. En Leia al tanden.. dat gaat snel!

Wat een pretletter is Amy zeg!! Ze straalt gewoon.

En Eline, zo aan het groeien, wat fijn!!

Ilse net met 38.2 in bed gelegd. Heb dr maar minder kleren in de slaapzak aangedaan. Ze heeft normaal een rompertje, shirtje en broekje. Nu alleen een romper met lange mouwen. Hopelijk kan ze zo een beetje de warmte kwijt. Ze kijkt ook ziekig uit dr ogen..
*poef* nu is het weg
pi_91679055
Amy O+

Haha Orea, gewoon doen joh, Leia op de motor :P
En ik kan niet zonder auto! Ik zit wel met 15 min ov in R'dam centrum en Den Haag, maar verder dan dat kom ik niet echt.
Plus dat ik er een hekel aan heb om met t ov te gaan, die tijd heb ik gehad in mijn jeugd :P
Wij hebben er 2 trouwens.

Oh en Bientje in de ringsling O+
pi_91680116
Sneu Kaatje! Met romper in dunne slaapzak zou haar wel wat moeten afkoelen.. Arm meisje!

En tja, 't is wel een luxe hoor, 2 auto's en dan ook nog 2 motoren! En een fietskar, telt dat ook :') :D ! Voor grote stukken enzo pakken we gewoon de Insignia :P zo handig met tankpas O-)
pi_91680393
Arme Ilse, hopelijk knap je snel op dame!

Leia, al een tand. Jij gaat snel!

Wij hebben onze beide auto's weg gedaan en daarvoor een gezinsauto *) voor terug gekocht! We kunnen namelijk beide naar het werk fietsen. Degene die bientje nu naar de oppas brengt mag de auto meenemen. En aangezien het zkh hier in de stad zit, en personeel dus ook 2,60 per uur moet betalen om te komen werken blijf ik gewoon fietsen! Heb al een fiets stoeltje gekocht en kan niet wachten om dadelijk lekker te fietsen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 21 januari 2011 @ 22:07:31 #186
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91681702
Beterschap Ilse, hopelijk doet een goede nacht slaap je veel goeds.

Leia al tandjes! Wat klinkt dat nog ver weg voor mij

BarbaBientje, fietsen met je kindje is echt heerlijk. Bram zit nu nog voorop bij me als we fietsen en hij kletst me de oren van het hoofd. Alles wordt aangewezen en benoemd.

Wij hebben een 3-deurs VW polo uit '96, maar deze wordt nu te krap met 2 kindjes. Helaas hebben we op dit moment geen financiële ruimte voor een andere auto, maar de oplossing kwam gisteren totaal onverwacht. Mijn moeder heeft een eigen autootje voor het werk enzo, maar ze vindt hem eigenlijk net iets te groot (4 deurs mitshubishi), ze heeft aangeboden om deze om te ruilen met onze polo. De polo komt waarschijnlijk dit jaar niet meer door de keuring, maar mijn vader wil dan toch weer iets anders voor mijn moeder kopen. Over 3 weken komen ze de auto omruilen
pi_91682161
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Orea het volgende:
Sneu Kaatje! Met romper in dunne slaapzak zou haar wel wat moeten afkoelen.. Arm meisje!

En tja, 't is wel een luxe hoor, 2 auto's en dan ook nog 2 motoren! En een fietskar, telt dat ook :') :D ! Voor grote stukken enzo pakken we gewoon de Insignia :P zo handig met tankpas O-)
`

ja wij gebruiken ook de zafira voor alles (ook tankpas en tis een diesel :D). Mijn corsa'tje is voor mij :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 22:21:09 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91682550
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zie dit berichtje nu pas, maar fijn dat het goed gaat.
Tuurlijk heeft hij zijn mama gemist, maar hij heeft een prima basis meegekregen.
Komt helemaal goed hoor :*

Is het nog gelukt met je extra kraamzorg? Ik hoop van wel
pi_91698161
We hebben gister met de verloskundige geregeld dat we een dag extra kraamzorg krijgen, morgen dus. Ik wist niet dat dat zo lastig ging, zeg. De kraamhulp moest flink overdrijven en de verloskundige gaf zelf ook toe de situatie aan te dikken opdat de verzekeraar extra uren vergoedt. We krijgen nu 5 uur extra, mits de kraamhulp daar tijd voor heeft. Ik heb in ieder geval het echte kraamweekgevoel! O+
pi_91698238
Vannacht was ook zo'n fijne nacht! Ik merk dat ik de nachten anders beleef dan met Ivan. Bij Ivan was ik blij met elk uur slaap. Nu ben ik vooral heel blij als Lena wakker wordt om te drinken, want dat is een teken dat het goed met haar gaat en zo ben ik er geruster op dat ze genoeg voeding binnenkrijgt. Bovendien geniet ik ontzettend van dat frummeltje dat haar kleine vingertjes tevreden om mijn borst vouwt na een voeding. O+
pi_91698283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Solagratia het volgende:
Mijn aapje O+

[ afbeelding ]

Gewoon zo lekker blij heel de dag.
Wat een dotje, zeg! :o O+

En Bientje heeft zo'n mooi sprekend gezichtje! Er is hier een soort belachelijkmooiebabygolf geweest. En dan moeten we de tweede van Huup nog krijgen!
pi_91698878
Wat fijn dat t goed gaat Claudia :)

Ik ben verliefd O+

Ze ligt nu iets meer dan een uurtje weer in bed, en ze lag net zo lief te kletsen. Nu is ze weer even stil.
Zo weinig als ze overdag slaapt, zo slaapt ze in de nacht veel. Vanaf 20.30 tot ongeveer 9 uur. Om 23.00 nog wel een fles, die ze halfslapend opdrinkt O+
*poef* nu is het weg
pi_91699142
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
Vannacht was ook zo'n fijne nacht! Ik merk dat ik de nachten anders beleef dan met Ivan. Bij Ivan was ik blij met elk uur slaap. Nu ben ik vooral heel blij als Lena wakker wordt om te drinken, want dat is een teken dat het goed met haar gaat en zo ben ik er geruster op dat ze genoeg voeding binnenkrijgt. Bovendien geniet ik ontzettend van dat frummeltje dat haar kleine vingertjes tevreden om mijn borst vouwt na een voeding. O+
Heel herkenbaar.
Ik vind het nachtelijk voeden nu heel anders dan toen.
Terwijl ik toen mijn bed niet eens uit hoefde voor niets of niemand en ik dat nu wel moet.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:39:43 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91699314
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben gister met de verloskundige geregeld dat we een dag extra kraamzorg krijgen, morgen dus. Ik wist niet dat dat zo lastig ging, zeg. De kraamhulp moest flink overdrijven en de verloskundige gaf zelf ook toe de situatie aan te dikken opdat de verzekeraar extra uren vergoedt. We krijgen nu 5 uur extra, mits de kraamhulp daar tijd voor heeft. Ik heb in ieder geval het echte kraamweekgevoel! O+
uhm, bij mij deed niemand moeilijk.
Mijn HB werd geprikt en was 9!
De VK zei tegen de kraam: schrijf dat maar over 2 dagen pas op. Dan geef ik aan dat het nu nog niet gaat met mw en dat de bv nog niet goed op gang is...
en ik heb niet alles meegekregen rondom Lena maar ik denk dat ik er beter aan toe was dan jij nu

Maar fijn dat je kraamweekgevoel toch nog gekomen is :*
pi_91699838
Ik kon ook extra krijgen, maar omdat mijn verzekering al extra vergoedde (izz en kon 24 uur extra inkopen) hebben we dat niet gedaan. Ik was blij met die 2 extra dagen. Toen kon ik zelf ook wat doen ipv alleen maar toekijken.
*poef* nu is het weg
pi_91705299
Wij hebben ook twee extra dagen gekregen, omdat we precies op dag 8 uit het ziekenhuis kwamen en Anne nog niet eens in bad hadden gedaan enzo. Niemand die daar moeilijk over deed. Kwestie van handtekening van de verloskundige en het was geregeld.

Fijn dat het goed gaat Claudia!

Bientje in de doek O+
Ilse in bad O+ Lekker is dat hè? Ik heb ook zo'n badliefhebber! :)

En ja, haar haar is niet helemaal eerlijk verdeeld over haar hoofd :')
pi_91706083
Hier had ik gister met jen een netje kiwi's gegeten. Dat heb ik geweten, ik had vanmorgen 2 dochters die van voor tot achter onder de poep zaten. Ik heb ook meteen respect voor de ahluier die het keurig binnen de luier had gehouden. Omg, ik denk dat ze spontaan 100gr was afgevallen!! En jen die zat ook helemaal onder en m'n bed dus ook. Lekker kiwi!!
pi_91706235
Fijn dat je wat extra uren krijgt claudia!

Wij hadden eigenlijk veel te veel uur. Hadden 49 uur verdeeld over 8 dagen, maar omdat alles zo goed ging met de bv en ik weer heel snel op de been was had de kraamhulp vaak momenten dat ze niet zoveel te doen had :)
Toch was het wel erg lekker, vooral het bijslapen 's middags.
nu lukt dat toch niet zo goed meer, ging ik net even meeslapen toen Lotte naar bed ging, Jelle had net gedronken maar hij melde zich alweer na een half uur ( 2 uur na voeding). Ik vermoed een regeldagje want hij komt vandaag al de hele dag netjes om de 2 uur ;)
pi_91706384
Wat een mooie meisjes in badjes O+
pi_91707378
Hahaha 2 poepmeisjes voor ticootje!

Ach Ilse en Anne in bad! Ze zitten er allebei van te genieten!

Claudia, wat klink je toch heerlijk relaxed en ontspannen! Fijn dat het zo goed gaat en dat je nog lekker kunt genieten! Laat nog eens een fotootje zien van jouw nieuwbakken baby O-)

Hier deden ze trouwens ook niet moeilijk over mee uren voor de bv, uiteindelijk niet nodig gehad maar was al meteen de 2e dag geindiceerd.
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')