Als ze blij is Noa, gewoon zo laten. Ze bepaald ook haar eigen ritme wel

Jelle vind het slapen in z'n bedje nog maar niks, bij mij op de borst/buik gelukkig wel. De ene nacht gaat het gelukkig wel goed, de andere wat minder.
Komt vanzelf wel goed, alleen is het wel een beetje onhandig slapen voor mij want eigenlijk kan ik niet slapen op mijn rug. Nu dus wel blijkbaar

Volgende week vrijdag gaan we met Jelle een check doen bij de chiropractor waar ik zelf ook loop (service is dat), kijken of dat misschien nog wat kan helpen. Bij Lotte hielp het goed dus wie weet

Hij heeft ook een lichte voorkeurshouding naar links, kunnen ze daar ook gelijk even naar kijken.
Het is gewoon een gezelligheidsventje geloof ik, vind het echt heerlijk om bij je te zijn en te liggen. Hij ligt nu ook lekker te knorren in de doek op m'n buik
In de doek vind hij het sowieso erg lekker! Gisteren lekker een stuk gelopen buiten naar het winkelcentrum en daarna nog een keer om Lotte op te halen. Vanmiddag even naar de stad geweest met Jelle en hij heeft de hele tijd geslapen, tot hij honger kreeg. Toen even voeden bij mijn man op het werk en weer naar huis. Toen wel wat onrustiger en even huilen maar al snel sliep hij weer
De kinderwagenbak wordt hier gebruikt als slaapplek beneden, het onderstel met de boodschappen om de maxi cosi op te zetten. Verder hebben we de kinderwagen nu nog niet gebruikt, dit loopt veel fijner vind ik