abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:29:10 #151
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_91611989
Noa: elk kindje heeft zijn/haar eigen ritme. Als ze er vrolijk bij is en goed groeit is alles toegestaan.
Mijn oudste sliep maar 2x15 min overdag en dat was ook prima...

Jullie gaan me even veel te hard om alles bij te kunnen houden. Heb gewoon topics gemist!
Mikai kan je ook wel een speklappie noemen (daar is Ilse niets bij geloof ik): hij weegt 6660 gram en is 59,5 cm.
pi_91620262
Klinkt goed hoor Sola!
Misschien komt het bij mij ook wel weer terug hoor als ik een wat leukere baan vind, maar wat ik nu doe doe ik simpelweg voor het geld en ben gewoon een beetje vastgeroest daar. het is zo lekker dichtbij en mijn tijden zijn nu zo mooi en het is een lekker kantoorbaantje gewoon. Alleen het bedrijf is al jaren bezig met mensen weg krijgen en reorganiseren (TNT) dat doorgroeien gewoon helemaal niet gemotiveerd word, het word zelfs tegengewerkt.

Trouwen lijkt mij nu eigenlijk ook wel wat, wil graag dezelfde achternaam als mijn gezinnetje en feestjes zijn altijd leuk!

2x een kwartier is echt kort zeg overdag! Ben blij dat ie af en toe slaapt hoor zodat ik even gewoon kan douchen of iets anders.

goede actie van Pampers!
pi_91620564
Als ze blij is Noa, gewoon zo laten. Ze bepaald ook haar eigen ritme wel ;)

Jelle vind het slapen in z'n bedje nog maar niks, bij mij op de borst/buik gelukkig wel. De ene nacht gaat het gelukkig wel goed, de andere wat minder.
Komt vanzelf wel goed, alleen is het wel een beetje onhandig slapen voor mij want eigenlijk kan ik niet slapen op mijn rug. Nu dus wel blijkbaar ;)
Volgende week vrijdag gaan we met Jelle een check doen bij de chiropractor waar ik zelf ook loop (service is dat), kijken of dat misschien nog wat kan helpen. Bij Lotte hielp het goed dus wie weet ;) Hij heeft ook een lichte voorkeurshouding naar links, kunnen ze daar ook gelijk even naar kijken.

Het is gewoon een gezelligheidsventje geloof ik, vind het echt heerlijk om bij je te zijn en te liggen. Hij ligt nu ook lekker te knorren in de doek op m'n buik O+

In de doek vind hij het sowieso erg lekker! Gisteren lekker een stuk gelopen buiten naar het winkelcentrum en daarna nog een keer om Lotte op te halen. Vanmiddag even naar de stad geweest met Jelle en hij heeft de hele tijd geslapen, tot hij honger kreeg. Toen even voeden bij mijn man op het werk en weer naar huis. Toen wel wat onrustiger en even huilen maar al snel sliep hij weer O+
De kinderwagenbak wordt hier gebruikt als slaapplek beneden, het onderstel met de boodschappen om de maxi cosi op te zetten. Verder hebben we de kinderwagen nu nog niet gebruikt, dit loopt veel fijner vind ik
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:58:24 #154
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91621379
Het is sowieso wel een tijd waar je veel nadenkt over wat je van het leven wilt hè? Voor mij althans wel.
Zoals gezegd: ik heb best getwijfeld over een kind. Ik vond ze best leuk op zich, maar ik vond zoveel leuk en was vooral bezig met wat er allemaal niet meer zou kunnen. Nu voel ik me eigenlijk heel tevreden: ik vind mijn werk, en reizen en vrienden en politieke dingen nog steeds leuk, maar er is gewoon nog iets bijgekomen dat ook heel leuk is. Iets dat me echt wel een kant van mezelf laat zien die ik nog niet kende en ook een leuke kant. Maar ik ben nog steeds dezelfde verder... :)

Tjonge, wat ben ik zen. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91625358
Een echte twijfelperiode heb ik nooit gehad. Ik hoefde niet zo nodig kinderen en was meer bezig met mijn carrière en de liefde. Ik had dan ook nooit verwacht voor mijn 30e kinderen te krijgen. In mijn directe omgeving is dat sowieso uitzonderlijk. En toen ineens was die kinderwens er en was ik meteen volledig overtuigd. Ik heb er heus veel over nagedacht, al was het alleen maar omdat mijn lief niet overtuigd was. Die zag zich op dat moment nog niet als een vader. Ruim een half jaar later was hij ook zover.

En nu verbaas ik mezelf. Ik vind mijn werk nog even leuk en waardevol als altijd, dus in die zin ben ik niet veranderd. Maar het moederschap vind ik vele malen geweldiger dan ik had verwacht. Het gaat me heel vanzelfsprekend af en ik geniet er volop van.

Tot slot opmerkelijk nieuws: we hebben ineens een geweldige kraamhulp gekregen vandaag! Wauw, dat het zo ook kan! Het is een lieve, jonge meid die gezellig is maar zich ook terughoudend opstelt en flink doorpakt. Ze heeft me geadviseerd om morgen aan de verloskundige om extra kraamzorg te vragen zodat zij een of twee dagen langer bij ons kan blijven. Duimen dat het lukt! Ik ben zo blij dat ik nu ook iets mee kan maken van die verwennerij. En ze is enorm lief voor Ivan. O+ Hij vindt haar ook leuk.

Ik had via pm ook de tip gekregen over extra kraamzorg aanvragen, waarvoor dank! :* Lief, al die mensen die meedenken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:59:04 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91627333
Noa vorige week was Ylana haar ritme; anderhalf uur wakker, anderhalf uur slapen, weer anderhalf uur wakker, anderhalf uur slapen, 5 kwartier wakker, anderhalf uur slapen, uurtje wakker, uurtje slapen en dan zaten we weer aan de nacht zo ongeveer.
Nu is het helemaal anders, maar dat van jou herken ik dus wel :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:00:30 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91627434
Claudia wat klinkt jullie eerste nacht thuis toch O+ O+
Ylana
pi_91627979
Claudia, wat heerlijk dat het zo goed gaat thuis! Fijn dat jullie nu een fijne kraam hebben!

En over het moederschap. We wilden allebei jong kinderen maar eerst wilden ik graag mijn diploma en wilden we graag van een maisonette verhuizen naar een huis met tuin. Maar bij de eerste echo waren we al helemaal verliefd op dat kleine mupke en dat is alleen maar meer geworden! Ik vindt het heerlijk om te "moederen" en te zien hoe mijn lief op Bientje reageert O+
Maar toen ik afgelopen dinsdag op school was, en wist dat bientje in goede handen was kon ik er ook echt van genieten om weer eens met mijn vak bezig te zijn! Heb er ook echt zin in om volgende maand weer te gaan werken! Gewoon omdat het heerlijk is om moeder,echtgenoot, huisvrouw, student en werknemer te zijn! De balans is nu in ieder geval goed. Dadelijk zullen we wel weer in een nieuw ritme moeten komen maar ik heb de volste vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Dit jaar eerst maar eens afstuderen, een nieuw huis zoeken en heel veel oefenen voor nummer 2 :P
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91630406
Haha, nog meer mensen die eenfeestje willen :P
Maar we hebben helemaalgeen trouwplannen :D
Oh en dezelfde achternaam als de rest hoeft voor mij ook niet zo :')

En wat betreft alles hebben wat je altijd alwilde enzo.Das denk hier ookwel de reden dat we er eerder voor gingen dan mijn planning altijd was :) Had vroeger ook niet verwacht om op mn 22e in een eengezinswoning te wonen. Dit is ook echt een huis waar we voorlopig blijven (we hadden t er laatst over dat we alleen willen verhuizen als we echt veeeeeeeeeel beter kunnen gaan wonen :D en we wonen hier ook prima dus ja waarom weg :))
Ik had vroeger altijd t idee: 22 als ik klaar ben met mn opleiding, jaartje werken, kinderaantekening, 2 jaartjes werken en dan een kind. Nouja die opleiding das dus niet helemaal gegaan zoals gepland :')
En nu zit ik een carriere dip :P Geen idee wat ik wil, eigenlijk maakt t me ook niet veel uit. Zolang kmaar 2 of 3 dagen kanwerken en t een beetje naar mn zin heb., Merk dat ik een stuk meer energie heb als ikwerk.
pi_91638716
Claudia wat super dat je zo'n leuke kraamverzorgster had vandaag! Zo kan het dus ook. Ik hoop dat je extra kraamzorg krijgt en lekker nog even verwend wordt.

Wat een mooie verhalen hier over het moeder worden. Ik vind dat echt zo leuk om te lezen. Heel interessant om te lezen welke keuzes mensen maken :Y

Morgen een jaar geleden hadden we de eerste echo. Met 12 weken ongeveer. Het was echt zo'n prachtige echo! Je zag helemaal een klein mensje. Ik was ook direct verliefd toen O+

Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht ik :o en toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant 8)7
pi_91638752
Wat fijn dat je nu zo'n leuke kraamverzorgster hebt, Claudia! Hopelijk krijg je er nog wat uurtjes bij. Laat je maar lekker verwennen. :Y

O ja, voor de stats:

Wij waren 24/28 toen ik zwanger raakte van E en 25/29 toen ze geboren werd. We zijn in mei 9 jaar samen ( :o ik schrik er gewoon van terwijl ik dit typ :D ) en dan ook 3 jaar getrouwd.

En ik vind het moederschap he-le-maal geweldig. Ik wilde altijd wel graag kinderen (4 ofzo) maar toen ik eenmaal zwanger was, vond ik het toch wel héél spannend. Door Fok had ik namelijk ook zoveel niet-roze wolk-verhalen gelezen dat ik best bang was dat het helemaal niet leuk zou zijn. :@ Mja, ik voelde me ook niet top, dat speelde vast ook wel mee. In elk geval is alles me tot nu toe 200% meegevallen. Het gaat allemaal heel vanzelfsprekend en fijn.

Overigens vind ik mijn studie/werk/stage ook superleuk en uitdagend. Ik zou wel thuis kúnnen zitten, maar de intellectuele/sociale uitdaging doet me goed en ik heb natuurlijk ook niet voor jan lul jarenlang gestudeerd. De combinatie die ik nu heb (3 dagen en 1 avond werken) vind ik goed te doen en prima zo. :) Zin om naar m'n werk te gaan én zin om weer naar huis te gaan. Ideaal toch?
pi_91639066
Sol, was je Amy gewoon kwijt, gij ontaarde moeder! Grapje natuurlijk ;)

Cantara klinkt helemaal super! Wat voor studie doe je?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91639193
Orthopedagogiek. Ben bijna klaar, alleen m'n scriptie nog afmaken en tot de zomervakantie stagelopen. :) Hiervoor heb ik de opleiding voor docent muziek gedaan.
pi_91639231
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Solagratia het volgende:
Net hoorde ik Amy huilen dus ik naar haar kamer. En als je binnenkomt staat eerst haar wieg en achterin haar kamer het ledikant. Dus ik rennen want het was zo'n huil waarbij gelijk het angstzweet je uitbreekt en ik kijk in de wieg, Niets! een moment dacht ik :o en toen dacht ik, oh ja ze ligt in het ledikant 8)7
He bah, dat is toch schrikken!
pi_91640681
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe lay-out op de telefoon dus niet helemaal bijgelezen. En laptop heeft nog steeds kuren :(

Claudia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En fijn dat je nu wel een leuke kraamhulp hebt.

Dat lijkt mij ook schrikken Solagratia, brrr.

Ik ben 25 en manlief wordt binnenkort 40. We zijn 6 jaar samen en deze zomer 5 jaar getrouwd! We hadden wel eerder kinderen gewild maar ik heb 2 jaar geleden, bij 14 weken, een miskraam gehad. Lotte is geboren op de dag waarop ik toen uitgerekend was, weird.

Ik vind het heerlijk dat de 2 ochtenden die ik werk manlief thuis is. Verder doe ik nog vrijwilligerswerk vanuit huis en daarvoor kan ik in principe iedere dag gebeld worden. De ene dag heb ik helemaal geen telefoon en de volgende dag wel 10. Heel afwisselend maar wel erg nuttig en leuk om te doen.

Morgen komt eindelijk mijn nieuwe wasmachine de vorige is 3 weken geleden kapot gegaan gelukkig nog net binnen de garantie periode *O* Maar dan zie je wat een was je eigenlijk hebt ben blij dat ik elke keer als we bij mijn ouders waren iets meegenomen heb.

Zaterdag gaat Lotte voor het eerst een nachtje uit logeren bij Pake & Beppe en gaan wij even lekker uit eten en uitslapen. Ben benieuwd of het lukt :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 06:30:54 #166
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91646591
Wij waren 25 en 28 toen Yade ter wereld kwam, ik was al een jaar eerder gestopt met mijn studie, omdat we graag een kindje wilde hebben en ik al een andere diploma had. Door mijn hernia operatie moesten we al een jaar langer wachten, en toen werd ik maar niet zwanger. Gelukkig was er toen Clomid, en was het binnen 3 maanden gelukt! Ik stopte met werken, maar naar anderhalf jaar begon het te kriebelen en begon ik weer. Toen wilde we toch voor de tweede gaan en deze keer ging dat een stuk sneller, zonder clomid! En zie daar, Jasmin.
Nu zijn we dus 28 en 31, 2 kinders, een mooi hoekhuis, een prachtige auto en bijna 7 jaar samen en 5 jaar getrouwd. Ik voel me nog steeds niet zoals ik verwacht hoe volwassen zijn voelt. :D Dat is het beste hoe ik het kan beschrijven. Ik ben nog steeds ik en niet altijd serieus en wijs en vol raad zoals ik verwacht had te zijn nu. :D Wel keek ik pas in de spiegel en zag daar een vrouw, ik voel me wel geen meisje meer! En ik moet zeggen, ik had nooit gedacht dat ik ooit zo van het huisje boompje beestje zou zijn. Maar ik vind moederen echt heerlijk, en thuismoeder zijn geniet ik gewoon van.

Jasmin heeft van 23:00 tot 06:00 geslapen! *O* Ik denk dat ze nu eindelijk de nacht doorslaapt, is al de derde nacht deze week. Zit helemaal vol energie zo. :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:59:07 #167
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91648962
Sola dat klinkt inderdaad als een :? moment.

Sil heerlijk zeg dat Jasmin zo goed slaapt!

Claudia heerlijk zo'n kraamverzorgster! Klinkt alsof je de mijne hebt gekregen, ook al woon je hier niet in de buurt. Ik had ook zo'n jonge meid die gewoon aanpakte en doorging. Maakt ze ook fruithapjes voor je?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:43:07 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91652392
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 07:02 schreef Hik het volgende:
Ben ik de oudste trouwens? :P
36
Not even close :6
44 :P

En 25 toen B geboren werd...
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen O+

Wat een prachtige foto's weer, en wat geweldig dat Lena thuis is en de BV zo goed loopt *O*
Oh, en met die eerste kraamhulp zou ik m'n lief om ons mooiste wijnglas vragen en er druivensap in doen :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:57:59 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91652950
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:02:37 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91653119
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet wat hij droomt maar kennelijk is het erg grappig want er komt niet alleen regelmatig een grote grijns op z'n gezicht, hij ligt af en toe ook in m'n armen te schudden van het lachen, compleet met geluid O+
O+ O+
Ylana
pi_91653540
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
Terwijl ik gisteren bij IIkea Zweedse gehaktballetjes zat te eten, zat B heel relaxed met Soneal in z'n armen liedjes van Boudewijn de Groot zat te zingen, waarop Soneal ging zitten duimen O+
O+!

Ik ben een groot liefhebber van Boudewijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91659255
Wat een jonge meiden over het algemeen! Ik was 26 toen ik zwanger raakte, 27 toen ik beviel. Vriendlief wordt donderdag 30. En we zijn al 14 jaar samen, niet getrouwd, met een pauze van anderhalf jaar.

Julian is vandaag niet in z'n hum...veel mopperen, en 37,6 graden. Van de fles laat ie ook vaak zo'n 30 cc staan...even in de gaten houden maar.

En die Pampers stinken idd! Vind ze sinds ze vernieuwd zijn minder goed, paar keer doorgelekt van de plas al, terwijl het niet abnormaal veel was, waar dan die vieze gelkorrels van loskomen.

Leandra, heerlijk he als ze gaan lachen? O+
Back in business.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:42:46 #173
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91668144
Leandra! *O* ;)

Arme Julian. Neve had gisteren ook ineens 38.1. Met al die griep houd ik het toch een beetje in de gaten nu, maar een paar uur later was het alweer ok.
Vandaag heeft ze voor het eerst de hele dag bij mijn vader en stiefmoeder gezeten. Die vonden het geweldig natuurlijk. Ze komen haar zo weer brengen. Was vroeg naar huis gegaan vandaag met al die studenten in de trein, dus al boodschappen gedaan en nu weer aan het werk. Tjonge, je wordt wel efficiënt zo. Snel even gebruik maken van het lege huis, in plaats van vegeteren voor de tv. ;)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91670806
Allemaal kindjes met verhoging/koorts. Ilse had gister de 2e inentingen, en gister weinig last ervan. Ze sliep wel veel meer, maar was verder goed te pas. Vandaag is het minder, heeft verhoging, knalrode wangen en voelt zich niet lekker. Arme zij.
Vandaag ben ik ook bij de internist geweest nav de bevalling. Ze hebben bloedonderzoek gedaan (al eerder) en daar komt iets van een auto immuumziekte uit. Ik moet nu door naar de reumatoloog om meer onderzoek te doen. 1 vand e kenmerken ervan is dun bloed en bloedingsneigingen. Dat heb ik dus, maar de rest van de kenmerken weer niet.. We zullen het wel zien.
*poef* nu is het weg
pi_91673213
Al die zieke kindjes, beterschap! Hier ook een meisje die uit der hum is.

Soneal, O+ en M. is trotse grote broer zo te lezen!

Sterkte Kaatje! Voor jouw en voor je meiske. Hopelijk vallen de uitslagen mee!

[ Bericht 23% gewijzigd door BarbaBientje01 op 22-01-2011 15:50:46 (foto weer weg) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')