abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91601514
Maar omdat ze zo vaak poept :P en ik dat niet gewend ben, was ik bang dat ze voedingsstoffen miste ofzo! Ondanks dat ze was spekrollen op buik/borst enzo kreeg :P
pi_91601541
Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke eerste nacht thuis als compleet gezin hebben gehad Claudia! O+
pi_91601543
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Lena, wat fijn dat je thuis bent! Ivan, lief zijn voor je zusje hè!
Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91601580

Mijne gaat ook als een speer hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91601615
Ze klimt weer!! Hoe lang is ze? Volgens mij best lang toch?
pi_91601661
Ik heb geen idee, mij cb doet meten 1x in de 3 maanden.. Omdat het slecht zou zijn voor de heupen.. blablabla.. Maar de dame zit inderdaad gewoon in maat 68, maar ik heb wel broeken nodig die ik kan insnoeren, dus of knoopsgatelastiek of een lint dat ik kan aantrekken.

Je ziet precies op de curve vanaf wanneer ze voedingssupplementen krijgt. Ze maakt ook geen inhaalslag, dat was ook gezegt, de groei die ze zou achterblijven zou niet worden ingehaald.
pi_91601679
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij is zó lief! Vanochtend bleef hij maar haar oortje aanraken en moest hij giechelen als ik aan zijn oor zat. Maar hij is ook labiel, hoor. Hij heeft duidelijk wat aandacht van zijn moeder gemist, dus ik moet ook echt mijn momenten met hem weer gaan pakken. En we proberen hem zoveel mogelijk erbij te houden als ik met Lena bezig ben. Maarja, hij moet ook voor een deel accepteren dat ik soms niet met hem en wel met haar bezig ben.
Broertjes en zusjes zijn zo leuk samen he O+
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:46:09 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91601685
Claudia wat fijn zo'n nacht thuis! Lieve Ivan.

Ik gebruik weer even pampers new baby omdat de bv poep altijd langs de baby dry ging. We zijn nu met het laatste pak new born bezig en we hebben nog een pak baby dry. Ze stinken inderdaad wel maar niet zo erg als de active fit, daar ga ik echt van over mn nek.

Ik ben 25, manlief ook ook al wordt hij in februari 26. We wilden heel graag jong kinderen.
Tico, je man heeft echt een jonge vrouw! Ik dacht dat je al 30 was ofzo!

Leia de groei zit er goed in!

Sil fijn dat het beter gaat!
pi_91601711
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen idee, mij cb doet meten 1x in de 3 maanden.. Omdat het slecht zou zijn voor de heupen.. blablabla.. Maar de dame zit inderdaad gewoon in maat 68, maar ik heb wel broeken nodig die ik kan insnoeren, dus of knoopsgatelastiek of een lint dat ik kan aantrekken.

Je ziet precies op de curve vanaf wanneer ze voedingssupplementen krijgt. Ze maakt ook geen inhaalslag, dat was ook gezegt, de groei die ze zou achterblijven zou niet worden ingehaald.
Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!
pi_91601721
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:46 schreef pessie het volgende:
Claudia wat fijn zo'n nacht thuis! Lieve Ivan.

Ik gebruik weer even pampers new baby omdat de bv poep altijd langs de baby dry ging. We zijn nu met het laatste pak new born bezig en we hebben nog een pak baby dry. Ze stinken inderdaad wel maar niet zo erg als de active fit, daar ga ik echt van over mn nek.

Ik ben 25, manlief ook ook al wordt hij in februari 26. We wilden heel graag jong kinderen.
Tico, je man heeft echt een jonge vrouw! Ik dacht dat je al 30 was ofzo!
Leia de groei zit er goed in!

Sil fijn dat het beter gaat!
Kom ik zo wijs over??
Je zou ook kunnen zeggen dat ik een oude vent heb... Maar goed, ouder gympies lopen ook het lekkerste en een diesel rijdt ook pas lekker als er een ton op de teller staat.
pi_91601741
:D!

Mijn vent wordt 36 dit jaar :P 6 jaar ouder dus!
pi_91601745
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:47 schreef Orea het volgende:

[..]

Lange slanke dus, dacht ik al op de foto's laatst te zien!
Nou, ze begint wel eindelijk iets van spekjes te krijgen.. De wvk maakte die opmerking en ik had het ook al gezien.. Beetje reserve mag wel.
pi_91601760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef Orea het volgende:
:D!

Mijn vent wordt 36 dit jaar :P 6 jaar ouder dus!
De mijne wordt dit jaar 45.
pi_91601773
Wow, wat zijn jullie allemaal jong zeg!
Ik ben 30, word over een maand 31...

Wat een mooie curves van L1 en L2 ;) Wij moeten begin februari weer naar het bureau. Eigenlijk moesten we deze week, maar omdat ik alleen op donderdag kan en ze dan maar één keer per maand open zijn werd het dus begin feb :)

Ik vind pampers eigenlijk helemaal niet zo stinken... hmm..
pi_91601957
Ik vind de pampers ook niet echt stinken, gebruik deze ook meestal. We zijn nu bezig met een (gekregen) pak van de kruidvat die in principe wel goed is. Ik vind ze alleen wat stugger voelen, dus ik heb alweer 4 pakken pampers in de aanbieding gekocht. Maatje 3.
Zoals mijn naam al vermoed ben ik 24 en wordt over 3 maandjes 25. Mijn vriend is ook ouder, hij is 31. Heb ook liever de iets oudere mannen :P We zijn al wel verloofd, al voordat ik zwanger raakte. Nu nog het geld vinden om daadwerkelijk te trouwen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:06:06 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91602165
In mei zijn wij 5 jaar getrouwd.

Tico, misschien is je vent inderdaad gewoon oud ;) :P Ik weet niet waarom ik dacht dat jij al over de 30 was. Misschien omdat je al 2 kids hebt gekregen mbv ICSI/IVF, ik dacht altijd dat mensen pas met ICSI oid begonnen als ze al ver in de 30 waren.

Mijn man is ook ouder, exact 4 maanden :P
pi_91602250
Toen ik begon voor jen had ik de minimale leeftijd om met de behandeling te mogen starten.
pi_91602425
Oh wauw wat is alweer veel geschreven! Ik dacht gewoon even rustig te kunnen gaan slapen :P

Claudia, klinkt als een goede nacht! Fijn dat ze de bv nu zelf reguleert. Wat klinkt het ontzettend schattig van Ivan die aan haar oortje zit. O+

Wat leuk om te lezen hoe oud iedereen is! Van sommigen dacht ik dat ze juist ouder waren of jonger.

J. en ik zijn 4,5 jaar bij elkaar en 2,5 jaar getrouwd. Volgens onze planning mocht het nog wel een jaartje wachten, maar we waren erg *O* met de positieve test. Ach we doen alles snel zullen we maar zeggen. Nu ben ik echt zo gelukkig met mijn kleine gezinnetje *;

Geelsuperkuiken: ik nam eigenlijk aan dat een cadeautje op zijn plek was :o nou ja maar gewoon doen. Het is raarder om geen cadeautje te hebben, dan wel.
Leuke studies die je wil gaan doen! ik weet uit ervaring dat het best lastig is om te studeren met kind ;) Je kan altijd nog deeltijd studeren en werken op het kdv erbij :)

Cantare: zelf knutselen is wel leuk ja. Nu nog bedenken wat.

Tico, was dat niet lastig om op je 21e al stiefmoeder te zijn van een kind dat al ouder was?
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:17:26 #119
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91602475
Wat grappig, jullie zijn allemaal jonger dan ik dacht :o . Ik voel me plotseling klapseling een bejaarde :|W ;).
36 jr en 3 april uitgerekend voor de 1e, mijn lief is 38.
pi_91602563
Nou, ook bejaarde mensen zijn erg welkom in dit topic hoor! :7
Grapje hoor, zo oud is 36 toch niet? :)

Layla, wat doe je het goed! Lekker dat ze wat reserves krijgt :)

Silmarwen, gelukkig gaat het nu beter met Jasmin! Hopelijk zet het door en hoef je niet meer naar het ziekenhuis.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:23:16 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91602641
Ik kijk ook erg uit naar het moment dat ik me hier met ons meisje mag melden O+ .

En ik voel me niet zo oud hoor Sola :), mijn liefje en ik zijn elkaar gewoon niet in onze twenties tegen gekomen.
pi_91602688
Ik heb dan wel weer een jonge vent, die is pas 29 :')

Wij zijn aan het eind van dit jaar 10 jaar samen en bijna 3 jaar getrouwd :)
pi_91602761
Sola, zwaar is niet het juiste woord denk ik... Het was gewoon zo en ik vond het ook heel leuk toen ze bij ons wilde komen wonen. We hebben best veel energie in Priscil moeten steken emt school enzo.. Maar erop terug kijkend, ik heb wel veel op moeten geven omdat er opeens een kind was. Ze kwam daarvoor 1x in de 2 weken en dat is toch anders als fulltime een kind in huis. We gingen bijvoorbeeld vaak samen uit, lekker poolen of dansen, dat zat er niet meer in omdat er een kind gewoon optijd naar bed moest. Ik studeerde ook gewoon nog en opeens is je leven dan zoveel anders als al je studiegenoten.
pi_91602971
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:06 schreef pessie het volgende:
In mei zijn wij 5 jaar getrouwd.

Tico, misschien is je vent inderdaad gewoon oud ;) :P Ik weet niet waarom ik dacht dat jij al over de 30 was. Misschien omdat je al 2 kids hebt gekregen mbv ICSI/IVF, ik dacht altijd dat mensen pas met ICSI oid begonnen als ze al ver in de 30 waren.

Mijn man is ook ouder, exact 4 maanden :P
IVF/ICSI wordt niet altijd gedaan omdat mensen pas laat met hun kinderwens aan de slag gaan hoor ;)

Sola, wat lief dat je dacht dat ik veeeeeel jonger was O+ :P
pi_91603048
Ik vind het heel bijzonder Tico :Y Ik kan me voorstellen dat je ineens heel volwassen moest zijn. Heel anders dan leeftijdsgenoten.

Hahaha, ja Orea, eigenlijk dacht ik dat je nog een jaar of 18 was :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')