Ze had blijkbaar toch voldoende ruimte om haar een soort te draaien ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Hoe hebben ze haar eruit gekregen dan? Gelukkig was haar sleutelbeen niet gebroken!
Oh wat zielig... Ze zal wel pijn hebben gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Solagratia het volgende:
Oh ja, dat was bij Amy dus niet waardoor haar schouders [ zaten ipv --- Ze had die laatste draai niet gemaakt.
Wat zielig voor Layla! [img]Amy huilde eerst niet en na wat zuurstof heeft ze heel de nacht gehuild.[/img] Behalve als ze aan de borst lag.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een belachelijk mooie kinderen hebben jullie, Troeta en Cantare!
Wij zijn inderdaad thuis en ik lig lekker op bed met laptop op schoot en kleine op de borst. Heerlijk. Ivan rent nu 'Lena Lena' roepend door de gang en verbouwt het huis terwijl lief een of andere nieuwe gadget installeert. Héérlijk.
Wel weinig! Heb je 't idee dat je er genoeg aan hebt?quote:De kraamzorg is weer lekker suf. We hebben nog recht op 3 dagen, of beter gezegd een paar uurtjes, want aan dagen doen ze niet. Oh well.
mijn neus is favoriet hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:52 schreef Orea het volgende:
Claudia en Lena thuiseindelijk! Genieten!!
Elise, wat ben je lenig![]()
Mex! Je bent echt een binkie hoorgeweldig
En Julian![]()
![]()
omg! Die lach!!
Hier een dame die alles aanvaltzodra ik met mijn kin in de buurt kom dan is het net een monster die aanvalt, bijt heerlijk weg mijn kinrand
je geeft haar haar hondje, of dooie hondje (don't ask
dat witte hond knuffel-ding van de Hema heeft kruis oogjes
X X <- zo dus dus die noemen we dooie hondje
![]()
) haar konijn. Maakt niet alles. Alles wordt aangevallen!
![]()
Morgenochtend maar eens wegen. Ben erg benieuwd. Ze lijkt wel wat spekkiger geworden qua uiterlijk, maar ik voel het qua gewicht niet echt!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vooral behoefte aan een poetshulp, iemand die de was doet, stofzuigt, de boel boent en even met Ivan bezig is zodat mijn vriend boodschappen kan halen. Alle goedbedoelde opvoedadviezen mag de kraamhulp lekker bij zich houden, want ik weet inderdaad nog wel hoe het allemaal moet. Vandaag heb ik al wat idiote adviezen gehad, zoals 'gerust kunstvoeding bijgeven' en 'niet te veel alcohol drinken' (WTF?). Nou ja, het is ook wel fijn dat ze even meekijkt in de luiers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Cantare het volgende:
Wel weinig! Heb je 't idee dat je er genoeg aan hebt?
Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Solagratia het volgende:
Fijn dat je thuis bent Claudia! Klinkt als een heerlijk tafereel en fijn dat je er zo van geniet. Ben je nog aan het kolven?
Dat zal je dan wel wat rust geven, niet meer kolven tussendoor. En lekker op verzoek voeden! Ik wens je een heerlijke eerste nacht toe, samen thuis!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.
Wij hebben ze ook, en ze stinken hier ook zo... Maar nog 2,5 pak liggen. Daarna maar eens uitzoeken welke we willenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik ga zeker overstappen op andere luiers, maar welk merk is goed?
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
Klopt denk ook dat de reden dat ik zo denk is door al die liefde van de kids. Buiten mijn stage/vrienden/vriend krijg ik geen liefde. Als die kids dan tegen je zeggen ik hou van je, zelf komen kroelen kus geven voelt dat echt geweldigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben al relatief jong (23) maar 18 is wel heel jong![]()
Nu is de tijd om nog een studie te doen (als je dat wilt), een hobby op te pakken waar je je in kan verliezen, met je vriend samen zijn enzovoort. Ik kan nu heel veel verzinnen :p
Knuffel veel met de baby'tjes op je werk en wees blij als je ze weer aan hun moeder mee kan geven![]()
Haha KJ, ik denk dat als jij een Ernieluier aandoet, zij ervan moet poepen
Vrijdag vieren ze de verjaardag van een leidster op het kdv. Nu is het zeker de bedoeling dat ik een cadeautje regel? Iemand idee wat?
Grappig dat je erover begint, ik maakte er gisteren ook net een opmerking over. Ik gebruik nu de Pampers voor 's nachts en AH-luiers voor overdag. Ze zijn wel wat stug, wat dat betreft heb ik liever de Kruidvat-luiers, maar daar hadden we weer vaker lekkage mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik ga zeker overstappen op andere luiers, maar welk merk is goed?
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
Ik vond de baby dry van pampers minder stinken. Daar hadden we 1 pak van gebruikt. Daarvan lijkt de pasvorm aardig hetzelfde.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik dacht al dat het aan mijn kind lag
Morgen maar eens Kruidvatluiers en Huggies halen en dan kijken welke het best bevallen.
De pasvorm van Pampers is perfect, echt jammer van de geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |