quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Solagratia het volgende:
Hoi Reilain! Ik weet nog wel dat Oona geboren was ja, met een heel bijzonder geboortekaartje toch?
Orea, heb je een beetje kunnen slapen?
Pessie, heeft je man hardgelopen vannacht? Nu ben ik ook wel benieuwd waarom het zo lang duurde ja.
Ik doe niet aan alleen slapen hier 's nachts. Als J. nog eens een nacht weg moet ga ik naar mijn ouders met Amy. Sinds we door een inbreker zijn gewekt, hij stond al in de keuken en we hadden een benedenwoning, ben ik nog steeds bang om 's nachts alleen te zijn.
Oh ben trouwens nog wel benieuwd of je 3 verschillende metingen had toen je Nathan 3 keer had gewogen
Hier voor de rest een goede nacht. Om 3 uur wakker voor speen, 8 uur wakker voor fles en 10 uur wakker voor het begin van een nieuwe dagfijn nachtje dus
En nu ligt ze haar luier te versieren in de box. Wil denk ik gaan zwemmen vandaag (moet J. nog overhalen) alleen ik durf toch niet zo goed want ik ben bang dat ze ineens poept ofzo
Ik heb ook geen zwembroekje of zo voor haar, kan een zwemluier dan ook?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:02 schreef Orea het volgende:
Hier op zich een oke nacht. Ze kwam om half 2 voor voeding en ze had een poepbroek (de zoveelste in 24 uur) neus vrij gemaakt.. En toen was ze vanaf 5 aan het rommelen... Om half 7 melde ze zich echt met weer een poepbroek
weer erin gegooid (ze viel steeds netjes aan de borst weer in slaap, wel drinkt ze per voeding lang! Normaal 15 min dan zijn beide borsten klaar, nu wel 15 min per borst) en om half 9 weer wakker met weer een poepbroek
neusje valt nu mee.
Net getempt, nog steeds rond de 38,5 dus nog pcm gegeven. Hele nacht verder zonder gedaan. En nu slaapt ze weer. Hebben een verjaardag vanmiddag die ga ik afzeggen. Maar even wat rust voor het moppie.
Ben wel heel blij dat ze zo goed drinkt. Veel plasluiers ook (en poep dus :p)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef pessie het volgende:
Sola, zwemluiers vind ik ideaal in het zwembad. Dat ik daar nog een zwembroekje overheen doe is eigenlijk puur decoratief.
Wat betreft de metingen, die waren allemaal hetzelfde. Hij was toen in 3 weken 80 gram ofzo aangekomen, dus wilde het graag (drie)dubbel checken.
Manlief heeft de Wampex gelopen, dat staat voor weekend amphibie expeditie. Normaal doe je over 30km ongeveer 5 a 6 uur, als je goed loopt ten minste. Aangezien ze erg lang bezig zijn geweest zullen ze wel een afslag hebben gemist ofzo, hij slaapt nog steeds dus ik kan het hem nog niet vragen.
Ik kan me voorstellen dat je dan niet alleen durft te slapen! Ik vind het zelf ook eng om alleen te slapen, vandaar dat ik pas na 1 uur van uitputting in slaap ben gevallen met de meeste lichten aan in huis. Daardoor werd Nathan om 2.15 al wakker voor een voeding, daarna wel geslapen van 2.45-5.45 (had een aantal lichten uit gedaan), maar toen kwam ik er dus achter dat manlief nog niet thuis was.
Rome. Kamperen. Heeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:12 schreef Solagratia het volgende:
Wij zijn aan het nadenken over de zomervakantie. We hebben eigenlijk geen idee wat we willen. Kamperen of een huisje. We willen wel naar de Ardennen of Frankrijk, maar dan niet te lang rijden. Moeilijk. Jullie al plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |