Of erin 'laten' glijden en dan haar billen even bij elkaar 'knijpen'.. Wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Solagratia het volgende:
zetpillen en 120 mg. Volgens mij heb ik die van panadol, roze doosje.
en ik duw hem naar binnen met de thermometer. Beetje raar misschien, maar als ik hem er zo induw dan gaat hij er niet helemaal in en dan perst ze hem weer eruit. Dus even iets verder naar binnen duwen met de thermometer tot hij goed zit.
Ik vind het echt vreselijk om te doen trouwens, die dingen zijn zo groot
die kauwtabletten zijn GOOR!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Orea het volgende:
Zetpil NoaLeia krijgt de 120 mg zetpillen. Meestal is 1 voldoende op een dag. Toen ze zo erg koorts had met de kerst kreeg ze er verspreid over de dag een stuk of 3.
Ik zag vandaag bij de kruitvat dat er ook kauwtabletten zijn voor kindjes vanaf 3 maandenhoe je dat dan moet doen...
Overigens altijd gewoon huismerk halen! Vandaag even nieuwe zetpillen gehaald, die van Panadol zijn gewoon 4,99 per 10 (!!!!!!)niet normaal.. huismerk 10 voor 1,10...
yep, vloeibare vorm!quote:
Sinaspril is PCM. En als je zetpillen kan geven dan zou ik dat zeker doen. Er staat wel banaan op de verpakking, maar het is vies! En een gevecht dus om naar binnen te krijgen. Zetpillen werken ook sneller.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef Solagratia het volgende:
Die kruidvathuismerk kon ik toen niet vinden! daarom zit ik nu opgescheept met die dure dingen van panadol
Is dat sinaspril? dat is ook vloeibaar. Kan je dat dan gewoon door de fles melk doen? lijkt me ideaal namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |