abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91326408
Ik heb vandaag het CB eens gebeld of leyla te veel slaapt. Ik kreeg er commentaar over dus ik denk ik bel. Zij vond wel dat ze lekker veel sliep, maar dan zou zebhet wel nodig hebben ik moest me er maar niet druk om maken. Als ik vergelijk met leia van orea dan vind ik het allemaal wel meevallen, das ook gewoon een slaapkop.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91326565
Raar dat je er commentaar over krijgt. Het is toch niet zo dat ze suffig is als ze wakker is? Je kan haar moeilijk wakker gaan zitten houden omdat ze veel slaapt. Gaat het drinken al beter?
pi_91328412
Van wie kreeg je commentaar dan??

Hier de dame net weer op bed: weer krijsen ;( dus ze slaapt nu op mijn arm. Elke keer als ze even vanuit de verte wat wakker wordt is het huilen... en ze is zo moe want vandaag amper geslapen..

Haar neus lijkt ook wat snot aan te maken, dus misschien wordt ze wel verkouden :{
pi_91328661
Even laten krijsen geen optie? Of wil je dat niet?
Ik doe het in deze gevallen wel. Dan stop ik haar met haar armen onder de deken strak in en meestal huilt ze dan niet langer dan 2-5 minuten en dan diepe slaap. Maar vervelend is het wel hoor.
pi_91329407
Heb ik vanmiddag (even kort) geprobeerd.. Maar dit is geen krijsen omdat ze iets niet wil, of omdat het even nodig is.. Er is echt iets maar ik kom er niet achter wat.. En ze was ook echt mega overstuur, tot kokhalzen aan toe.. Als ze jammert of mekkert mag ze van mij even lekker haar gang gaan :P maar zo overstuur niet..

Ze sliep net op mijn arm, even op de bank gelegd (poes ging tegen haar hoofd aanliggen :D O+) en nu ligt ze in bed.. En tot nu toe is het stil.. Hopelijk slaapt ze even want ze heeft dikke ogen van het huilen en de moeheid..

(onder de deken straks instoppen werkt bij onze Leia niet :D die is er, hoe strak ook, in 2 tellen uit :P)

En ik moet ook niet vergeten dat dit best een heftig weekje ook voor haar was én dat ik zelf ook niet helemaal lekker was/ben. Dus misschien heb ik haar wel aangestoken. Konden ze maar zeggen wat er was hè ;)
pi_91329794
Ik hoop dat ze dan even een flinke poos slaapt :Y Hopelijk maakt ze dan ook een goede nacht.
Dat laten krijsen is inderdaad alleen te doen als je weet dat er niets anders is dan niet in slaap kunnen komen. Anders doe ik het ook niet, heeft dan geen zin.

Kleine Leia Houdini!
pi_91332146
Inmiddels klinkt ze als een varkentje zo dicht zit haar neus.. Dus net even ge-otrivin-t (had nog baby neusspray staan) en morgen maar even op pad voor Luuf? (heet dat zo? Laatst hier gelezen?) iemand nog andere tips? (ui werkt niet, dan meurt het naar een snackbar en slaat op onze ogen ipv dat het wat voor je neus doet.. toen al geprobeerd toen ze nog veel kleiner was en verkouden was)

Ze slaapt nu wel (we zijn net nog een half uur met het arme ding in de weer geweest...) en hopelijk doet ze dat nog even.. Verkouden zijn sucks, helemaal als je zo klein bent ;(

Zo maar ons bed opmaken.. en eventueel maar vroeg erin duiken.. als ze weer zo hysterisch wakker wordt ga ik rechtop met haar op mijn borst 'hangen' zodat ze wat uurtjes slaap pakt. Want al die slapeloosheid en dat gehuil bevorderd beter worden ook niet. Ze voelde net ook wat warm, dus maar even tempen. Vanmiddag had ze 37,5 wel wat hoog voor haar doen (normaal heeft ze 36,5)
pi_91332291
Ja luuf. Ik smeer bij leyla haar borst en rug in en dan sprayen met otrivin. Dan gaat het wel.
pi_91332384
Oh vandaag 2 flessen 130 en 150cc en tussendoor bij mij gedronken en net voordat ze weer naar bed ging. Ik hoop dat de nacht nu beter gaat en dat de snot ook een beetje wegblijft. We kunnen wel een goede nacht gebruiken allemaal.
pi_91332431
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Inmiddels klinkt ze als een varkentje zo dicht zit haar neus.. Dus net even ge-otrivin-t (had nog baby neusspray staan) en morgen maar even op pad voor Luuf? (heet dat zo? Laatst hier gelezen?) iemand nog andere tips? (ui werkt niet, dan meurt het naar een snackbar en slaat op onze ogen ipv dat het wat voor je neus doet.. toen al geprobeerd toen ze nog veel kleiner was en verkouden was)

Ze slaapt nu wel (we zijn net nog een half uur met het arme ding in de weer geweest...) en hopelijk doet ze dat nog even.. Verkouden zijn sucks, helemaal als je zo klein bent ;(

Zo maar ons bed opmaken.. en eventueel maar vroeg erin duiken.. als ze weer zo hysterisch wakker wordt ga ik rechtop met haar op mijn borst 'hangen' zodat ze wat uurtjes slaap pakt. Want al die slapeloosheid en dat gehuil bevorderd beter worden ook niet. Ze voelde net ook wat warm, dus maar even tempen. Vanmiddag had ze 37,5 wel wat hoog voor haar doen (normaal heeft ze 36,5)
bedje wat schuiner zetten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91332598
Daar werd leyla heel boos om en nu kan dat ook niet meer hier. In de nacht loopt ze vol dan spray ik ff en dan het lichtje aan, ff niezen en weer verder tukken.
pi_91333353
babyluuf is echt heerlijk spul ja. Beetje op de borst onder het rompertje en het helpt haar neus open houden. Neusspray helpt ook goed. Voor de rest geen tips. Bedje schuin hielp hier ook niet, kon ze niet meer slapen of zo. Zorg dat haar neus goed open is als ze gaat liggen, dan heb je minder kans op druk op de oren. Daarvan werd Amy zo overstuur.

Oh een beetje gekke vraag, maar ik heb ineens de laatste dagen last van het litteken. Doet weer pijn. Voel ik vooral bij zitten op een harde stoel en bij het gaan staan. Daar is zeker niets aan te doen?
pi_91333500
Ik heb een knuffel onder het hoofdeinde van haar matras liggen nu (grote knuffel) :P maar ze ligt altijd al op haar zij, dus het zou er al uit moeten lopen..

Morgen dus even Luuf halen! (gewoon bij kruitvat/etos achtig iets?)

Aaaah Sola, dat is naar! Geen tips voor je helaas..
pi_91333635
ja, gewoon bij Kruidvat. Oranje verpakking!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91333926
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Solagratia het volgende:
babyluuf is echt heerlijk spul ja. Beetje op de borst onder het rompertje en het helpt haar neus open houden. Neusspray helpt ook goed. Voor de rest geen tips. Bedje schuin hielp hier ook niet, kon ze niet meer slapen of zo. Zorg dat haar neus goed open is als ze gaat liggen, dan heb je minder kans op druk op de oren. Daarvan werd Amy zo overstuur.

Oh een beetje gekke vraag, maar ik heb ineens de laatste dagen last van het litteken. Doet weer pijn. Voel ik vooral bij zitten op een harde stoel en bij het gaan staan. Daar is zeker niets aan te doen?
Na jen heb ik er zeker een half jaar echt last van gehad. En zelfs tot de bevalling van leyla bleef het een heel gevoelig stuk. Nu heb ik nergens meer last van, dus gewoon een 2e keer baren helpt.

Babyluuf bij de Etos.
pi_91334002
Oh sola!! Da ik daar niet zelf aan dacht!! Ze werd steeds overstuur wakker, dat ken ik niet van haar. Dat kunnen best haar oortjes geweest zijn omdat haar neus ook dicht zat.
pi_91334456
Dat overstuur is wat Leia nu ook doet.. Die wordt normaal heel relaxed wakker en is soms al een kwartier wakker voordat ik haar hoor.. Dan is ze lekker met haar knuffel of haar handjes aan het prutsen. Maar nu is het wakker: alarm!

Nou ja, ik ga er zo maar lekker in. Afgelopen nachten ook niet al te veel slaap gehad. Dus maar zien wat de nacht ons brengt..
pi_91334655
Die voelt zich duidelijk ook niet lekker orea...
pi_91334701
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Na jen heb ik er zeker een half jaar echt last van gehad. En zelfs tot de bevalling van leyla bleef het een heel gevoelig stuk. Nu heb ik nergens meer last van, dus gewoon een 2e keer baren helpt.

Babyluuf bij de Etos.
Wat moet, dat moet! :P
Als dat de enige oplossing is, dan hou ik het nog wel even uit.

Borstvoeding helpt toch ook in de neus? Misschien kun je dat ook nog proberen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:31:38 #270
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91334894
paracetamol wilde hier ook nog wel eens helpen bij onverklaarbare krijsbuien.
pi_91334984
Ja als ze niet ophoudt met krijsen krijgt ze dat ook gewoon hoor. Maar meestal is de neus vrijmaken en even rechtop houden genoeg.
pi_91335110
Borstvoeding gaat zo ook nog even haar neus in inderdaad! En als ze nog ietwat hogere temp dan normaal heeft, dan krijgt ze gewoon pcm. Heeft ze vanmiddag ook gehad toen ik echt niet meer wist wat ik anders moest. Alleen helpt de pcm niet tegen dichte neus.

Ik ga maar die kant op.. even tempen, neussprayen.. En als ze dan nog zo onrustig is neem ik haar lekker bij me in bed. Ik heb een heel fijn 'zitkussen' dan kan ik half zittend tegenaan hangen. En haar dan op mijn borst. Moet goed gaan!
pi_91335658
Misschien beetje een rare vraag maar hoe dienen jullie die paracetamol toe? En hoeveel mg?
Ik hoop dat ze zich snel beter gaat voelen Orea.
pi_91335953
zetpillen en 120 mg. Volgens mij heb ik die van panadol, roze doosje.
en ik duw hem naar binnen met de thermometer. Beetje raar misschien, maar als ik hem er zo induw dan gaat hij er niet helemaal in en dan perst ze hem weer eruit. Dus even iets verder naar binnen duwen met de thermometer tot hij goed zit.

Ik vind het echt vreselijk om te doen trouwens, die dingen zijn zo groot :{
pi_91335989
Zetpil Noa ;) Leia krijgt de 120 mg zetpillen. Meestal is 1 voldoende op een dag. Toen ze zo erg koorts had met de kerst kreeg ze er verspreid over de dag een stuk of 3.

Ik zag vandaag bij de kruitvat dat er ook kauwtabletten zijn voor kindjes vanaf 3 maanden :') hoe je dat dan moet doen...

Overigens altijd gewoon huismerk halen! Vandaag even nieuwe zetpillen gehaald, die van Panadol zijn gewoon 4,99 per 10 (!!!!!!) :') niet normaal.. huismerk 10 voor 1,10...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')