bedje wat schuiner zetten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
Inmiddels klinkt ze als een varkentje zo dicht zit haar neus.. Dus net even ge-otrivin-t (had nog baby neusspray staan) en morgen maar even op pad voor Luuf? (heet dat zo? Laatst hier gelezen?) iemand nog andere tips? (ui werkt niet, dan meurt het naar een snackbar en slaat op onze ogen ipv dat het wat voor je neus doet.. toen al geprobeerd toen ze nog veel kleiner was en verkouden was)
Ze slaapt nu wel (we zijn net nog een half uur met het arme ding in de weer geweest...) en hopelijk doet ze dat nog even.. Verkouden zijn sucks, helemaal als je zo klein bent![]()
Zo maar ons bed opmaken.. en eventueel maar vroeg erin duiken.. als ze weer zo hysterisch wakker wordt ga ik rechtop met haar op mijn borst 'hangen' zodat ze wat uurtjes slaap pakt. Want al die slapeloosheid en dat gehuil bevorderd beter worden ook niet. Ze voelde net ook wat warm, dus maar even tempen. Vanmiddag had ze 37,5 wel wat hoog voor haar doen (normaal heeft ze 36,5)
Na jen heb ik er zeker een half jaar echt last van gehad. En zelfs tot de bevalling van leyla bleef het een heel gevoelig stuk. Nu heb ik nergens meer last van, dus gewoon een 2e keer baren helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Solagratia het volgende:
babyluuf is echt heerlijk spul ja. Beetje op de borst onder het rompertje en het helpt haar neus open houden. Neusspray helpt ook goed. Voor de rest geen tips. Bedje schuin hielp hier ook niet, kon ze niet meer slapen of zo. Zorg dat haar neus goed open is als ze gaat liggen, dan heb je minder kans op druk op de oren. Daarvan werd Amy zo overstuur.
Oh een beetje gekke vraag, maar ik heb ineens de laatste dagen last van het litteken. Doet weer pijn. Voel ik vooral bij zitten op een harde stoel en bij het gaan staan. Daar is zeker niets aan te doen?
Wat moet, dat moet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Na jen heb ik er zeker een half jaar echt last van gehad. En zelfs tot de bevalling van leyla bleef het een heel gevoelig stuk. Nu heb ik nergens meer last van, dus gewoon een 2e keer baren helpt.
Babyluuf bij de Etos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |