abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91576593
:D!

Hier is het ook lekker na de voeding van 22:00 als je half slaapdronken klaar bent, nog even knuffelen in mama's armen, en dan je vingers in je moeders neus stoppen en dan half beginnen te schateren O+ En daarna gooi je haar op bed en slaapt ze direct weer verder! Maar niet zonder in je moeders neus geprut te hebben :D
pi_91576816
haha, gek kind :D
pi_91576950
Je kent haar moeder een beetje huh O-)
pi_91577073
haha, ze heeft t niet vaneen vreemde zeg maar :P
pi_91579951
Claudia en Lena, welkom thuis!

Mex, wat knap van je!
En Leyla al omrollen, goed hoor!

Anne rolde gisteren vijf keer achter elkaar van buik naar rug. Het was volgens mij meer toeval, want ze keek iedere keer heel verbaasd, maar toch ;)

Ik heb weer weekend! *O* Gelukkig maar, ik ben kapót!
pi_91580810
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef Cantare het volgende:

Wel weinig! Heb je 't idee dat je er genoeg aan hebt?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vooral behoefte aan een poetshulp, iemand die de was doet, stofzuigt, de boel boent en even met Ivan bezig is zodat mijn vriend boodschappen kan halen. Alle goedbedoelde opvoedadviezen mag de kraamhulp lekker bij zich houden, want ik weet inderdaad nog wel hoe het allemaal moet. Vandaag heb ik al wat idiote adviezen gehad, zoals 'gerust kunstvoeding bijgeven' en 'niet te veel alcohol drinken' (WTF?). Nou ja, het is ook wel fijn dat ze even meekijkt in de luiers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91580886
Haha niet teveel alcohol drinken, waar zien ze je voor aan? :N
pi_91581045
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Solagratia het volgende:
Fijn dat je thuis bent Claudia! Klinkt als een heerlijk tafereel en fijn dat je er zo van geniet. Ben je nog aan het kolven?
Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91581492
Fijn dat jullie thuis zijn, Claudia!
En wat klink je fijn, helemaal zoals ik me voorstel dat het zou zijn bij een tweede: vol vertrouwen in je eigen kunnen, omdat je weet dat je het als moeder kunt, je kent het klappen van de zweep, je durft op jezelf en je kind te vertrouwen. Is het heel anders dan de eerste keer?

In ieder geval: fijn dat het genieten kan beginnen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:12:15 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91582879
Claudia fijn dat je thuis bent! Ik hoop dat je kraam zich morgen nog ontplooit tot poetshulp.
pi_91582997
Claudia, je klinkt alsof alle ellende van je afgegleden is nu. Ik hoop dat jullie heerlijke tijden beleven samen, nu en in de toekomst!
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:23:24 #62
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91583779
mijn kraam was er ook meer als poetshulp. Al waren haar borstvoedingadviezen ook zeer welkom en goed.
pi_91584195
Niet te veel alcohol drinken , wat een advies (lichtelijk geschokt)!

Maar fijn dat jullie thuis zijn!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91584495
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar ga ik rap mee stoppen. Het was een noodgreep omdat het voeden op verzoek zo lastig gaat in een ziekenhuis. Misschien kolf ik tussendoor eens wat af als is het idee heb dat ze niet genoeg drinkt, maar wat mij betreft mag ze nu eerst de kans krijgen om het zelf te reguleren.
Dat zal je dan wel wat rust geven, niet meer kolven tussendoor. En lekker op verzoek voeden! Ik wens je een heerlijke eerste nacht toe, samen thuis!

En serieus dat alcoholadvies, ik kan er niet over uit. Het werkt gewoon op mijn lachspieren omdat het zo belachelijk klinkt.
pi_91588935
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik ga zeker overstappen op andere luiers, maar welk merk is goed?
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
pi_91589253
Ik gebruik kruidvat, is ook prima! AH luiers ook, maar daar kreeg ze zo'n vierkant kontje van :D
pi_91589936
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Pampers ontzettend vinden stinken, zelfs als er maar een klein beetje plas in zit? Vooral bij de active fit vind ik de geur smerig.
Ik heb vanaf de geboorte tot nu toe Pampers gebruikt, dus ik heb geen idee welke ook goed zijn.
Wij hebben ze ook, en ze stinken hier ook zo... Maar nog 2,5 pak liggen. Daarna maar eens uitzoeken welke we willen :)
*poef* nu is het weg
pi_91590184
Volgens mij is dat ook bij die nieuwe luiers.
Althans mijn schoonzus had dat ook bij de new baby luiers toen die vernieuwd waren..
Mij is t nooit zo opgevallen :@
pi_91590353
Bijna afgestudeerd om te werken op kinderdagverblijf.
Stage/werk er al 30-36 uur per week een aantal jaren op verschillende plekken en ik merk toch wel dat ik een zwak heb voor baby'tjes, ik kan niet wachten tot ik er zelf eentje heb / aan kan beginnen O+

Veel in mijn omgeving hebben al een kind, en zijn ook 18.
Maar het is zo moeilijk :X

Zo jong nog ook al heb je zo veel ervaring met kids..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91590675
Ik denk bij elke luier dat ze gepoept heeft. (doet ze maar om de 2 dagen, maar toch). Elke poepluier is een Ernie luier, zal ze ze uitzoeken?
*poef* nu is het weg
pi_91590826
haha, begint dat nu al die vookeur :D
ja das wel erg idd, dat dat zo ruikt! Heb die nieuwe active fits ook niet gebruikt, heb gewoon de baby dry
pi_91590914
Ik ben al relatief jong (23) maar 18 is wel heel jong :)
Nu is de tijd om nog een studie te doen (als je dat wilt), een hobby op te pakken waar je je in kan verliezen, met je vriend samen zijn enzovoort. Ik kan nu heel veel verzinnen :p
Knuffel veel met de baby'tjes op je werk en wees blij als je ze weer aan hun moeder mee kan geven ;)

Haha KJ, ik denk dat als jij een Ernieluier aandoet, zij ervan moet poepen ;)

Vrijdag vieren ze de verjaardag van een leidster op het kdv. Nu is het zeker de bedoeling dat ik een cadeautje regel? Iemand idee wat?
pi_91591090
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben al relatief jong (23) maar 18 is wel heel jong :)
Nu is de tijd om nog een studie te doen (als je dat wilt), een hobby op te pakken waar je je in kan verliezen, met je vriend samen zijn enzovoort. Ik kan nu heel veel verzinnen :p
Knuffel veel met de baby'tjes op je werk en wees blij als je ze weer aan hun moeder mee kan geven ;)

Haha KJ, ik denk dat als jij een Ernieluier aandoet, zij ervan moet poepen ;)

Vrijdag vieren ze de verjaardag van een leidster op het kdv. Nu is het zeker de bedoeling dat ik een cadeautje regel? Iemand idee wat?
Klopt denk ook dat de reden dat ik zo denk is door al die liefde van de kids. Buiten mijn stage/vrienden/vriend krijg ik geen liefde. Als die kids dan tegen je zeggen ik hou van je, zelf komen kroelen kus geven voelt dat echt geweldig O+
Ja ga eerst even werken, september niveau 4. Daarmee klaar of pedagogiek of toegepaste psychologie studeren.
Elke dag dat ik daar ben , 4 dagen per week voel ik me echt fijn O+ zo ontspannen, en vrolijk de andere dag (school) zo chagrijnig als de pest :P

Eh, ligt er aan? Is dit altijd zo geweest dat je een cadeautje koopt of niet?
Hier is dat namelijk niet zo.

Geen idee wat je zon iemand kan geven eigenlijk
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91591225
tis niet elke Ernie luier, maar elke poepluier is wel de Ernie. Wij hadden ook steeds de baby dry, maar de baby dry was op, en de active fit was ook in de aanbieding.

Ik heb vanmiddag mijn rooster voor maart weer binnen gekregen. En ik heb dr zo geen zin in. Ik steek nu nog maar even heel hard mijn hoofd onder de grond. Ik ontken dat ik aan het werk moet. :X
*poef* nu is het weg
pi_91591636
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Grappig dat je erover begint, ik maakte er gisteren ook net een opmerking over. Ik gebruik nu de Pampers voor 's nachts en AH-luiers voor overdag. Ze zijn wel wat stug, wat dat betreft heb ik liever de Kruidvat-luiers, maar daar hadden we weer vaker lekkage mee.

@Claudia: ik vond mijn kraamverzorgster ook vooral super als "poetsvrouw", hoor! Als alles goed gaat dan hoeft ze verder natuurlijk ook niet heel veel te doen.

Sola, je kunt een kadootje kopen, maar een zelfgemaakte knutsel is natuurlijk ook wel heel leuk en persoonlijk. En eens wat anders dan de 1432ste beker met "de liefste juf". ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')