Nee joh! Oud wijf worden kan altijd nogquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.

ik was 25 toen ik beviel van Amélie, en nu zal het erom spannen of ik straks 26 ben of 27 als ik beval van baby2
 ik was 25 toen ik beviel van Amélie, en nu zal het erom spannen of ik straks 26 ben of 27 als ik beval van baby2  

(sinds zondag 36).
 (sinds zondag 36).  

moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo
 moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo  toch?) worden!
 toch?) worden!

. Wijzer
 . Wijzer  
  Hij is trouwens een typisch geval van altijd puber gebleven.
 Hij is trouwens een typisch geval van altijd puber gebleven.

Heel herkenbaar. Ik vraag me echt af of ik me anders moet gaan gedragen nu ik moeder ben. Ook nu ik dan toch echt 30 ga worden. Heb maar besloten dat ik lekker blijf doen zoals ik nu doe!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo
toch?) worden!

ja echt hequote:

(die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)
 (die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record) 

Ik heb ook zin in een feestje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja echt he
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje
mja ben nog een broekie dus tja
en R ook(die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)
oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting

Eerst maar eens 29 worden.
 Eerst maar eens 29 worden.  

. Stiekem vind ik het echt doodeng ook al weet ik dat ik Nathan het beste bij Freecell achter kan laten en dat ze gedurende die 2 a 3 uurtjes heel goed voor Nathan zal zorgen. Maar ja, eerste keer he...
 . Stiekem vind ik het echt doodeng ook al weet ik dat ik Nathan het beste bij Freecell achter kan laten en dat ze gedurende die 2 a 3 uurtjes heel goed voor Nathan zal zorgen. Maar ja, eerste keer he...

Ik voel me ook absoluut geen 33
 Ik voel me ook absoluut geen 33 
 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje
 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje  

Dat heb ik eigenlijk nog niet... Ik heb alles wat ik wilde als ik groot ben, maar ik heb nog niet het idee van dit is het dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Saffier het volgende:
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal nietIk voel me ook absoluut geen 33
Feestje ben ik ook wel voor inIk had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje

wel 2 keer voor speen kunnen lopen, maar ze deed nadat ik de speen plopte nog net niet
 wel 2 keer voor speen kunnen lopen, maar ze deed nadat ik de speen plopte nog net niet  en draaide zich nog net niet om
 en draaide zich nog net niet om  maar als ze had gekund, had ze dat gedaan
 maar als ze had gekund, had ze dat gedaan 
 het is hier strakblauw, dus als ze zo komt daarna maar even lekker een flink stuk wandelen!
 het is hier strakblauw, dus als ze zo komt daarna maar even lekker een flink stuk wandelen!

)
 ) 

(hoezo nog bezig met identiteitsontwikkeling
 (hoezo nog bezig met identiteitsontwikkeling   )
 ) 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |