abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91603140
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91603321
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik voel me soms nog steeds alsof ik net uit de pubertijd kom... Misschien wordt het wele ens tijd om wat volwassener te worden.
Nee joh! Oud wijf worden kan altijd nog :7

ik lurk alvast mee hier :P ik was 25 toen ik beviel van Amélie, en nu zal het erom spannen of ik straks 26 ben of 27 als ik beval van baby2 :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:02:13 #128
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91603783
Twentemeisje: medebejaardemoeder meldt! :) (sinds zondag 36).

Claudia, wat fijn dat het zo lekker gaat!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91603859
Mijn man is 3 jaar jonger dan ik ben .

Net bij het cb geweest, Ilse is een speklap. Ze weegt nu 5980 en is 61.2 cm. Verder waren ze heel tevreden. Het slechte drinken en de verhoging zijn nu ook verklaard, ze heeft de 6e ziekte.

[ Bericht 33% gewijzigd door kaatjejannie op 20-01-2011 11:27:34 ]
*poef* nu is het weg
pi_91604479
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30 :o moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo :P toch?) worden!
pi_91604501
En Ilse *O* Speklap!! :D en agos, arm ding.. met je 6e ziekte! Maar je kunt het maar beter gehad hebben :*
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:27:14 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91604511
KJ wat doet Ilse het goed! 6de ziekte, heeft ze vlekjes?

Van Orea dacht ik eerst ook dat ze 20 was ;) . Wijzer _O-

Pubertijd heb ik overgeslagen. Ik had het te druk met andere zaken. Wordt nog wat als Nathan gaat puberen, maar gelukkig heeft ie een opa die in het middelbaar onderwijs voor de klas staat! :D Hij is trouwens een typisch geval van altijd puber gebleven.
pi_91604601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef Orea het volgende:
Ik voel me zelf ook vaak in zo'n niemandsland zitten. Voel me nog niet altijd 'volwassen' of 'groot' maar ook niet meer heel jong zeg maar. Lastig uit te leggen! Tis ook meer een shock van: oeh 30 :o moet ik me dan zo gaan gedragen ofzo? Het 30 worden en sich vind ik helemaal niet erg. Vind het juist leuk, ouder (en rustiger, en wijzer enzo :P toch?) worden!
Heel herkenbaar. Ik vraag me echt af of ik me anders moet gaan gedragen nu ik moeder ben. Ook nu ik dan toch echt 30 ga worden. Heb maar besloten dat ik lekker blijf doen zoals ik nu doe!

Ja, ze heeft rode vlekjes, stippeltjes. Ik had ze al wel gezien, maar ze niet aan het ziek zijn gekoppeld, dacht dat ze gewoon verkouden en koortsig was. *ontaarde moeder*
*poef* nu is het weg
pi_91604614
quote:
12s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:27 schreef Orea het volgende:
Niet getrouwd?? :{w schande! :o
ja echt he :D
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje :P

mja ben nog een broekie dus tja :P
en R ook ;) (die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)

oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting :P
pi_91604766
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja echt he :D
mijn hele omgeving (lees zus en zwager) zeuren de hele tijd dat we moeten trouwens omdat ZIJ weer zin hebben in een feestje :P

mja ben nog een broekie dus tja :P
en R ook ;) (die is 5 maanden ouder dan ik ben, for the record)

oh en Floris en Leia schelen dus helemaal niet zoveel kwa gewicht haha. Floris lijkt wel boller (maar is volgens de meting ook 2 cm kleiner)
oh en hij was ouder met de meting :P
Ik heb ook zin in een feestje!
pi_91604769
Klinkt goed Silmarwen!

ooo, ik vind het 30 worden vreselijk! Nouja ben er niet heel erg mee bezig, maar ik wil mijn verjaardag over slaan,haha
Mijn vriend is 26, zo oud voel ik me meer.
Wat zijn er een paar lang bezig geweest zeg voor een kindje!

Ik ben inmiddels weer bij geslapen gelukkig.
pi_91604869
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb ook zin in een feestje!
Dit :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:38:26 #138
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91604919
Was 25 met Yade, 28 met Jasmin. Iedereen vond me heel jong, maar ik vind 25 eigenlijk wel normaal?
30 worden vind ik ook niet leuk hoor. :D Eerst maar eens 29 worden. :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:40:45 #139
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91604997
Feest! Goed idee!

Oh ja, zaterdag gaat het echt gebeuren, Freecell gaat op Nathan passen en manlief en ik gaan uit eten :o . Stiekem vind ik het echt doodeng ook al weet ik dat ik Nathan het beste bij Freecell achter kan laten en dat ze gedurende die 2 a 3 uurtjes heel goed voor Nathan zal zorgen. Maar ja, eerste keer he...
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:47:42 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91605267
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal niet :') Ik voel me ook absoluut geen 33 :N

Feestje ben ik ook wel voor in :9 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91605331
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Saffier het volgende:
Ik was 28 toen Tobias geboren was en helaas duurde het bijna 5 jaar voordat Ylana kwam, ook een ICSI-dame. We zijn ruim 16 jaar samen en alweer 10 jaar getrouwd.
Nu we een koophuis hebben en 2 kids én 'al' 10 jaar getrouwd zijn heb ik ook het idee van 'dit is dus nu later als ik groot ben' maar zo voel ik me helemaal niet :') Ik voel me ook absoluut geen 33 :N

Feestje ben ik ook wel voor in :9 Ik had wel een feestje willen geven toen we 10 jaar getrouwd waren, maar toen was ik redelijk hoogzwanger, met 12,5 jaar komt er écht een feestje :Y
Dat heb ik eigenlijk nog niet... Ik heb alles wat ik wilde als ik groot ben, maar ik heb nog niet het idee van dit is het dan.
pi_91605890
Sinds ik zwanger ben gewordne en nu dan ook m'n kindje heb ben ik eindelijk verlost van het Wat wil je later worden als je groot bent. Dit dus, een moeder, met een heel fijn gezinnetje.
pi_91606203
Leia heeft de slaperitus!! Ofzo.. sliep van 6.45 tot 8.45 toen moest ik echt naar het CB.. en ligt er vanaf 10 uur alweer op :o wel 2 keer voor speen kunnen lopen, maar ze deed nadat ik de speen plopte nog net niet :W en draaide zich nog net niet om :D maar als ze had gekund, had ze dat gedaan :')

Gezellig -O- het is hier strakblauw, dus als ze zo komt daarna maar even lekker een flink stuk wandelen!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:13:12 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91606319
Nou ja, dat is het idd Ticoo, ik heb het gevoel nog niet, maar wel het idee, (bijna) alles wat ik wil... Dit was mijn idee vróéger van 'later als ik groot ben' en nu het zover is met dat huis en dat huwelijk en die kindjes vóélt het helemaal nog niet zo.
Ik zou nu ook volwassen moeten zijn ofzo, maar ook dat voel ik me nog niet :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91606336
Anne viel tijdens de fles in slaap :')
En dat terwijl ik van plan was om haar een uurtje na de fles in bad te doen en dan lekker in bed te leggen. Mevrouw besloot anders, en ligt er nu dus al in.
pi_91606403
Ik heb contact opgenomen met Pampers.
Volgens haar was die stinklucht niet de bedoeling (joh :') )
Ik krijg een pak Pampers vergoed.
Toch de baby dry maar proberen en kijken of die minder stinken.
pi_91606579
Da's toch weer mooi meegenomen! :)
pi_91608562
Ik lees hier allemaal dingen waar ik wat in herken of juist niet heb! Wat Tico zei over het allemaal hebben wat je wilde als je groot zou zijn, daar ben ik nog hard mee bezig. Wij zijn echt nog een startend gezinnetje (ook op de arbeidsmarkt) Wel heb ik net een "wat wil ik worden als ik later groot ben" dip gehad en een andere baan gevonden die mij hopelijk heel veel voldoening gaat geven. Wat Troeta zei over dat ze verlost is van het "dit wil ik later worden" vraag doordat ze moeder is, had ik ook verwacht dat ik dat zou hebben. Ik zag mezelf vroeger als iemand met een groot gezin en aan de zijkant ook nog een baan zeg maar. Maar nu merk ik dat ik dat helemaal niet wil. Ik wil echt een baan waarin ik mezelf kan vinden zeg maar. Ik ben helemaal geen oermoeder zoals ik eerst had verwacht, maar ik heb meer ambitie (qua studie en werk) dan ik had gedacht. Zo gaaf hoe ik mezelf weer een stukje heb leren kennen sinds ik moeder ben. Ik merk wel dat alles langzaam op zijn plek valt :Y (hoezo nog bezig met identiteitsontwikkeling :P )

Nu even verder lezen :+
pi_91608774
Oh, KJ wat een lekker speklapje heb jij! En de zesde ziekte, nou je kan er maar beter vanaf zijn!

Haha, Gekkenhuis dat heb je slim gedaan!

In april heb ik nog een trouwerij, maar zo rond december heb ik dan wel weer zin in een trouwerij. Son, een winterbruiloft met sneeuw, vind je dat wat? :P
pi_91611759
Mijn meisje slaapt echt bijna om het uur. Ze is een uur/anderhalf uur wakker en daarna slaapt ze weer een uur. Soms zelfs nog langer en dit al voor minimaal 2 weken. Ze is verder niet suf als ze wakker is en gewoon vrolijk. Heb zelf het idee dat het komt doordat ze nu gewoon erg veel leert enzo. Is dit wel goed denken jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')