Nu wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Neuh, vooral heel erg slecht.quote:
Me too.quote:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hitler hield wel van een verzetje.
Ja sorry, alimentatie enzulksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.
Traditie is per definitie voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Was vooral een probleem vlak na de oorlog met die slechte verhoudingen tussen Nederland en Duitsland.quote:
Het zal mijn tijd wel duren. Mijn universiteit regelt wel busvervoer naar Den Haag en zoveel mogelijk roostervrij de 21e.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Wie van de studentjes hier gaat demonstreren 21 januari?
Zolcon, denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-front-national.htmlquote:Jean-Marie Le Pen treedt af als leider Front National
Nee, ze mogen met alle plezier demonstreren, maar ik verwacht van hoger opgeleiden toch wel dat ze wat beter de situatie kennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?
Zal zijn dochter het overnemen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-front-national.html
Jep.quote:
Zulke verstandige (en geschikte) jongens vind je niet vaak meer.quote:
Waarom stel je de vraag dan? Ja het mag, en blijkbaar zijn hoger opgeleiden dus niet gerust op het in goeder trouw handelen van deze regering. Dat mag, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ze mogen met alle plezier demonstreren, maar ik verwacht van hoger opgeleiden toch wel dat ze wat beter de situatie kennen.
Waarschijnlijk wel, maar er is ook nog een andere kandidaat. Een japanoloog uit Lyon, die het bestaan van vergassingscentra in WO II ontkent.quote:
Ik trek me dit ook aan, aangezien ik ook niet ga.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Zulke verstandige (en geschikte) jongens vind je niet vaak meer.
Jij niet Tom? Ik deed in 1993 mee in Den Haagquote:
Het is gewoon heel raar. Het is ook wel duidelijk dat heel Nederland daar onderhand zo over denkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag dan? Ja het mag, en blijkbaar zijn hoger opgeleiden dus niet gerust op het in goeder trouw handelen van deze regering. Dat mag, dacht ik.
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar er is ook nog een andere kandidaat. Een japanoloog uit Lyon, die het bestaan van vergassingscentra in WO II ontkent.
Nee, maar ik zou het wel gaaf vinden. Amsterdam is een beetje te ver voor mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij niet Tom? Ik deed in 1993 mee in Den Haag
edit: Jij dus niet zie ik in de post hierboven
Krek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Ik studeer dit jaar nog af en kan me er niet echt druk meer over maken. Vergeleken met de luie situatie die de huidige bestuurders hadden in hun studietijd is het niet eerlijk. Dat je als student zwaar onder de armoedegrens leeft terwijl Henk met zijn luie ballen een krat Schultenbrau leegzuipt is niet eerlijk. Het leven is niet eerlijk. Studeer af, vind een goeie baan en maak er wat moois van.
Is dat zo? Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef mlg het volgende:
Het is gewoon heel raar. Het is ook wel duidelijk dat heel Nederland daar onderhand zo over denkt.
Het is allemaal wat onburgelijk.
Nee, inderdaad. Studeer af en heb schijt aan de plebs. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Ik studeer dit jaar nog af en kan me er niet echt druk meer over maken. Vergeleken met de luie situatie die de huidige bestuurders hadden in hun studietijd is het niet eerlijk. Dat je als student zwaar onder de armoedegrens leeft terwijl Henk met zijn luie ballen een krat Schultenbrau leegzuipt is niet eerlijk. Het leven is niet eerlijk. Studeer af, vind een goeie baan en maak er wat moois van.
Ongemoeid? Lees je eerst even in mlg, vergeleken met 10 jaar geleden is de stufi een aalmoes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de studenten wel dankbaar mogen zijn dat de stufi ongemoeid is gebleven. Waarom altijd meer?
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Studeer af en heb schijt aan de plebs. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven.
Een gematigde fascist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.
Ja, maar toen zaten we ook niet met zo'n dikke staatsschuld. Je moet wel realistisch blijven. Maar goed, ik gun studenten ook meer, dan de plebs, maar daar kon ik deze verkiezingen helaas niet voor stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ongemoeid? Lees je eerst even in mlg, vergeleken met 10 jaar geleden is de stufi een aalmoes.
[..]
Uiteraard![]()
Ik loop rond met een bord: 'loop niet te kutte, steun Mark Ruttte'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Paradoxaal genoeg geldt voor veel mensen die vooraan staan bij de protesten al dat ze druk bezig zijn er wat moois van te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Wie niet?quote:
Toch deugt er maar weinig van hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik loop rond met een bord: 'loop niet te kutte, steun Mark Ruttte'.
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef TomLievense het volgende:
Mlg kun je nog eens quoten wanneer ik voor pedofilie heb gepleit?
Oké, Truste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
De studenten die protesteren zijn vaak hen die ofwel een pretstudie kozen, ofwel vooral zelfmedelijden hebben met hun imago als "arme student".
Ik vind mezelf bevoorrecht, ook al kreeg ik geen stufi.
Dat was toch van die scholierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.
Middelburg was toen groot nieuws.quote:
Nee joh, ik zat in Havo 5. Dus dat was 2007 ofzo.quote:
Jong en onschuldig.quote:
Mooi he? En dat komt van amerikanenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)echtse-ophitser.html
hahahaha
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen. Morgenmiddag nog een rondje Waalkade maken denk ik, hoogwater blijft mooi om te zien.
Idd zijn "vrienden". Dubbel zo vermakelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi he? En dat komt van amerikanen
Ah ja, maar zijn vrienden hebben een 'bekrompen geest' aldus Geert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Tem het volgende:
Idd zijn "vrienden". Dubbel zo vermakelijk
Tegelijkertijd is het natuurlijk wel een oppervlakkige observatie. Logisch, dat is onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet er eigenlijk wel vreselijk om lachen hoe raak de amerikaanse diplomaten de Nederlandse politiek karakteriseren. Maar goed, zoveel zelf kritiek zullen 'onze' politici wel niet hebben dat ze er zich iets van aan zullen trekken.
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Holograph het volgende:
Als je 'progressieve' diplomaten hebt, ben je al snel extreem-rechts.
"Ik ben het niet met jou eens, dus jij bent extreem-rechts", luidt het aloude progressieve gezegde.
Ja hoor, het is allemaal de schuld van links. Slaap zacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Holograph het volgende:
Als je 'progressieve' diplomaten hebt, ben je al snel extreem-rechts.
"Ik ben het niet met jou eens, dus jij bent extreem-rechts", luidt het aloude progressieve gezegde.
... Lies mal!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja hoor, het is allemaal de schuld van links. Slaap zacht.
Meningen van diplomaten zijn feiten?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef TomLievense het volgende:
Het zijn natuurlijk ook alleen roddels die gelekte documenten, maar heel vermakelijk. En hierbij hebben ze nog eens gelijk ook.
Nee. Zoals hij zegt: Roddels. En hij vindt dat ze gelijk hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meningen van diplomaten zijn feiten?
Murderdolls komt toch geen tienerpubliek op af?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Horrorpunk en minderjarige gothics. Heavenly.
Veel meer dan roddels zijn het niet, dat zeg ik toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meningen van diplomaten zijn feiten?
Nee? Jawel toch? Verdomme,quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Murderdolls komt toch geen tienerpubliek op af?
In een diepere analyse zullen ze waarschijnlijk totaal niet geinteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het natuurlijk wel een oppervlakkige observatie. Logisch, dat is onvermijdelijk.
Jen peter!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zag vanavond Bush en Balkenende. Nu als een nostalgisch gevoel.
Het is triest, ik haat het. Vroeger kon je nog gewetensvol anti-Amerikaans zijn, maar nu met de Messias, mja...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zag vanavond Bush en Balkenende. Nu als een nostalgisch gevoel.
Oh Mon, yes you can.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is triest, ik haat het. Vroeger kon je nog gewetensvol anti-Amerikaans zijn, maar nu met de Messias, mja...
Mwoah, toegeven, Bush beschouwde zich wel als door God gezonden....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is triest, ik haat het. Vroeger kon je nog gewetensvol anti-Amerikaans zijn, maar nu met de Messias, mja...
Zoals de Zondvloed?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, toegeven, Bush beschouwde zich wel als door God gezonden....
Zeg dat wel, maar bij kopspijkers was hij briljant.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die geestesziekte hebben wel meer mensen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik mis Kopspijker zo ....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zeg dat wel, maar bij kopspijkers was hij briljant.
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Het mooie vind ik dat hij zich zo keerde tegen abortus en euthanasie.
Ik beschouw Bush niet als geestesziek hoor. Laat onverlet dat regelmatig mensen zich onterecht als door God gezonden voelen, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die geestesziekte hebben wel meer mensen.
Hé, we zijn het eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik beschouw Bush niet als geestesziek hoor. Laat onverlet dat regelmatig mensen zich onterecht als door God gezonden voelen, dat ben ik met je eens.
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?
Jezus Christus, Johan Cruijff, Julius Caesar, Jan Cremer, Job Cohen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.
Zeker. Als je iemand ook de tijd guntquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.
Ronald Reagan en sigme natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus Christus, Johan Cruijff, Julius Caesar, Jan Cremer, Job Cohen.
En je poep met een lange oe schreef en Jezus nog de naam Sjaak hadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.
Als toestaander vind ik het wel iets hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toe je nog gezellig mensen die niet geloofden ondersteboven kon hangen en tot hun maag door de ballen heen in 2 kon zagen en daar dagen kon laten hangen terwijl ze naar andere keken die hetzelfde ondergingen.
Wat een mooie tijd was dat.
Ik weet niet hoe je poep in het oud Hollandsch schreef.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
En je poep met een lange oe schreef en Jezus nog de naam Sjaak had
Je zou maar plotseling diarree krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toe je nog gezellig mensen die niet geloofden ondersteboven kon hangen en tot hun maag door de ballen heen in 2 kon zagen en daar dagen kon laten hangen terwijl ze naar andere keken die hetzelfde ondergingen.
Wat een mooie tijd was dat.
brrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelijk zo Arend-Jan Boekesteijyn.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was het erg politiek-correct om Adolf Hilter een rechtse fascist te noemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Picchia het volgende:
Ik herinner me nog de tijd toen Hitler nog rechts was. Hoe lang was dat geleden? 66 jaar alweer?
Je komt uit Nijmegen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen. Morgenmiddag nog een rondje Waalkade maken denk ik, hoogwater blijft mooi om te zien.
Met een bajonet in z'n rug, Jobama de trein in dirigerende.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Morendo het volgende:
Als Hitler vandaag de dag leefde dan stond hij pal achter Job Cohen.
Tragisch. Mijn medeleven in ieder geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.
Fotoboek van User
Overleden in 2008.
Alleen digitaal overleden hoop ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.
Fotoboek van User
Overleden in 2008.
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelijk zo Arend-Jan Boekesteijyn.
neuh. kanker enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
Alleen digitaal overleden hoop ik?
Nee, helaas irl......quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
pberends heeft humor volgens hem.
Voor zover ik heb begrepen corporeel ook volledig vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijn
RIP.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijn
Dáár is weinig mis mee. Ik geef bijvoorbeeld speeches in de stijl van Hitler, maar inhoudelijk pleit ik voor een betere bescherming van de walvis tegenover Japanse vissers.quote:
Zo specifiek weet ik het niet, dan moet je bij de mensen wezen die hem van dichterbij kenden.quote:
Ik denk dat sigme het wel weet. Maar dat idee had ik. ik weet wel dat het zeer snel ging op het laatst...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo specifiek weet ik het niet, dan moet je bij de mensen wezen die hem van dichterbij kenden.
Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dáár is weinig mis mee. Ik geef bijvoorbeeld speeches in de stijl van Hitler, maar inhoudelijk pleit ik voor een betere bescherming van de walvis tegenover Japanse vissers.
En dan weet je dat heh, van jezelf, dat je zo klinkt ... en dan denk je van, ja, ik ga even lekker een opname van mijzelf terugluisteren.quote:
Je weet dat het een zooitje wordt, toch doe je het...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan weet je dat heh, van jezelf, dat je zo klinkt ... en dan denk je van, ja, ik ga even lekker een opname van mijzelf terugluisteren.
Kan kan .. maar er zijn wel meer kankers die snel gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat sigme het wel weet. Maar dat idee had ik. ik weet wel dat het zeer snel ging op het laatst...
GellarBoy. Toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?
Ze zijn, ondanks herhaalde pogingen daartoe, beiden nog niet uitgeroeid?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?
Een soort van toch dronken worden op je eigen trouwerij en de jurk van je geliefde volledig met stukjes worst van je vrijgezellenfeestje versieren. In je dronken kop klinkt het hilarisch, maar bij uitvoering heeft het toch niet het gewenste effect.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je weet dat het een zooitje wordt, toch doe je het...
Dat is waar...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan kan .. maar er zijn wel meer kankers die snel gaan.
Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze zijn, ondanks herhaalde pogingen daartoe, beiden nog niet uitgeroeid?
Dan heeft ie tenminste 1 ding goed gedaan in z'n leven.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?
Ik kreeg voor die spreekbeurt anders een 9.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.
Je Holocaustwerkstuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kreeg voor die spreekbeurt anders een 9.
Ik zocht naar het fragment van AJ Boekestijn bij DWDD over Rutte met open mic. Dat lijkt er wel opquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een soort van toch dronken worden op je eigen trouwerij en de jurk van je geliefde volledig met stukjes worst van je vrijgezellenfeestje versieren. In je dronken kop klinkt het hilarisch, maar bij uitvoering heeft het toch niet het gewenste effect.
Ben ik nu raar als ik stiekum een stukje Boekenstijn voorgelezen en op mp3 gezet wil hebben door EG?
http://www.google.nl/sear(...)NL390&q=cetaceafiliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.
Voornamelijk volgens mijzelf. En IHVK.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)NL390&q=cetaceafilie
Ik vind het maar slordig hoor, en dan schijn je volgens sommigen intelligent te zijn.
Geef mij maar pseudo-intellect.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Joodse walvissen, mormoonse inktvissen, imamharing en andere vissoorten.
Dat zou best een aardige titel zijn voor een pseudo-intellectueel kutboek.
Hey, hebben ze daar niet een woord voor! Vraagteken. Een woord dat maar één keer op Google voorkomt?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens mijzelf. En IHVK.
Cetacea heb ik op moeten zoeken.
Dezelfde gelaatstrekken, haakneus, gierig, vreemde humor, kosjer eten...noem maar op hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?
Als het niet aan de Japanners lag, was al het plankton al opgesnoven door die zeegieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Dezelfde gelaatstrekken, haakneus, gierig, vreemde humor, kosjer eten...noem maar op hoor
Ja, meer moet het niet worden. Ik bedoel: ik hou wel van een vleugje relativering, tegen intellectuele pronkerigheid kan ik slecht. Behalve bij Oliver Sacks.quote:
Je ziet users die ik toch hoog acht schampere opmerkingen maken. Toch tragisch, ik ben er zeker niet vrolijker van geworden. Het is de werkelijkheid en we moeten door.quote:
Kutbeesten zijn het. De ratten van de oceaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het niet aan de Japanners lag, was al het plankton al opgesnoven door die zeegieren.
OK.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe is iets met minder verleden EG.
Ik kan het hier ontkennen en ik krijg geen straf. Fabeltjes zijn het.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
Heb je de holocaust nog ontkend?
Gek dat zoiets niet mag in ons land. Als het Armeniërs in plaats van Joden zijn mag het wel.
Ik dacht ook eerst dat hij ons voor de gek hield...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je ziet users die ik toch hoog acht schampere opmerkingen maken.
Klopt.quote:Toch tragisch, ik ben er zeker niet vrolijker van geworden. Het is de werkelijkheid en we moeten door.
Ik vond het wel ongelofelijk klote. Ik had hem wat langer meegemaakt. Ik vond hem eerst erg vreemd en grof. Maar moest er ook veel om lachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef TomLievense het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe te reageren als iemand heer zou posten niet meer lang te leven te hebben. Ik zou het in eerste instantie ook niet geloven, denk ik.
Waar?quote:
Wel, het hangt er vanaf of iemand al een behoorlijk fabeltastisch postverleden heeft of niet. Then again, Fok!kertjes zijn soms ook net echte mensen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef TomLievense het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe te reageren als iemand heer zou posten niet meer lang te leven te hebben. Ik zou het in eerste instantie ook niet geloven, denk ik.
Nou, niets dan goed over de doden? Fuck dat. Je kunt beter goed zijn over de levenden en de doden beledigen, die merken het niet. Aaah was een behoorlijke hufter. O, akkoord, ik denk dat er veel humor in hem zat, maar het bleef een vaak zure hufter. Liever dat-ie hier nog was, natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het wel ongelofelijk klote. Ik had hem wat langer meegemaakt. Ik vond hem eerst erg vreemd en grof. Maar moest er ook veel om lachen.
En dit kwam keihard binnen. Moet nog vaak aan hem denken.
Wat jij met je sigaret en biertje doet moet je zelf weten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, je hebt het over dat holocaustontkennen?
Wel, er zitten meer wettelijke restricties op alcohol- en tabakconsumptie dan op holocaustontkenning, dus die vlieger gaat niet erg hoog op helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij met je sigaret en biertje doet moet je zelf weten.
Dat was ie ook wel...... Zo eerlijk ben ik dan ook wel. En ja, liever dat ie er nog was natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, niets dan goed over de doden? Fuck dat. Je kunt beter goed zijn over de levenden en de doden beledigen, die merken het niet. Aaah was een behoorlijke hufter. O, akkoord, ik denk dat er veel humor in hem zat, maar het bleef een vaak zure hufter. Liever dat-ie hier nog was, natuurlijk.
Vind dat zelf wel meevallen, maar als jij nog vaak moet denken aan iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt dan heb je .... wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.quote:
Niet op het gebied van vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, er zitten meer wettelijke restricties op alcohol- en tabakconsumptie dan op holocaustontkenning, dus die vlieger gaat niet erg hoog op helaas.
Je schuift!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet op het gebied van vrijheid van meningsuiting.
Een individu mag vanalles beweren omtrent drugs.
En het was het waard.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef Monidique het volgende:
B_A heeft drie jaar gewacht om die grap te kunnen maken.
Nee. Ik lig onderuit op bed.quote:
Dan hebben veel mensen hulp nodig.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
. wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.
Correct.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan hebben veel mensen hulp nodig.
Gelukkig biedt de kerk hulp aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vind dat zelf wel meevallen, maar als jij nog vaak moet denken aan iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt dan heb je .... wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.
FOK! user dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelovigen, etatisten, VBA-ers, de stad zit vol met gekken.
Dank je.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.
Ik woon in 'het groene hart', dus echt stad is dat ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, echt de provincie is het niet...
Waar ga je tegen demonstreren vrijdag?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Zolcon het volgende:
Lekker demonstreren vrijdag! Ik houd van linkse hobbys zoals gebruik maken van je grondrechten
De manier waarop is inderdaad niet relevant.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Boze_Appel het volgende:
"Tegen de manier waarop dit kabinet het hoger onderwijs om zeep helpt."
Ik denk inderdaad dat er nog wat onderwijs nodig is.
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Zolcon het volgende:
Het is niet alsof de studenten weigeren mee te doen met bezuinigen.
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef TomLievense het volgende:
Zijn er mensen die noorderslag kijken?
Je bedoeld korenslagquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?
NOS, VPRO ... lekker boeiend. Zelfde belasting, zelfde subsidiepotje.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoeld korenslagNee, Noorderslag is een festival in Groningen. NOS-NTR doet verslag.
Ok ik ga slapen. Laat het ook maarquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!
een goede voorspelling. Die klopt gewoon.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Ik ben inderdaad die optie aan het bekijken, maandag een belletje naar de gemeente of het bestemmingsplan het toelaat.Ik mag 100m2 aan schuur hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Auw, dat doet pijn. En opstarten in je eigen schuur (of een extra schuur) is geen optie? Je mag tegenwoordig zonder bouwvergunning of met een snelle vergunning best veel bouwen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gelukkig biedt de kerk hulp aan.
Ik heb een kater ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, is het zondag pikstrafdag daar in de biblebelt? Je post zo chagrijnig
Heiden!quote:
Jezus hield van alcohol!quote:
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.quote:
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.
Altijd baas boven baas.
If you build it, he will come.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Het ambachtelijke karakter benadrukken kan dan nog wel eens helpen. Vaak mag een beroep aan huis uitoefenen wel maar onder voorwaarden.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
[..]
een goede voorspelling. Die klopt gewoon.
[..]
Ik ben inderdaad die optie aan het bekijken, maandag een belletje naar de gemeente of het bestemmingsplan het toelaat.Ik mag 100m2 aan schuur hebben.
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Op zondagmiddag om 12 uur?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?
quote:"Vooral dat nu blijkt dat de vertegenwoordigers van een heel belangrijk land en bondgenoot Amerika, tja, een stelletje amateurs blijken te zijn."
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.quote:
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.
Ik ga voor een gebakken eitje.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we alquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig trouwens die reacties onder de artikelen over dat Wilders een extreem-rechtse ophitser is. De PVV'ers verdedigen hun held door te stellen dat de VS geen lieverdje is. Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dat Wilders minder extreem-rechts maaktEn dan die reactie van Geert zelf:
[..]
Je zou goddomme stemmen op zo'n josti.
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we al. Ik ga zo maar eens even douchen en een hapje eten. Straks nog een nieuwjaarsborrel
.
Borrels drinken?quote:
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
Je mag hier alleen kritiek uiten op het kabinet. Zonder gekheid; we weten allemaal dat Rutte een begenadigd spreker is.quote:
Tuurlijk, maar het kwam nogal uit het niets.quote:
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complexquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is Rutte gewoon links alleen zit hij nog in de ontkenningsfase. Net als met zijn homoseksualiteit.
MILF fetish misschien.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complex
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.
Je kan niet iedereen plezieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen plezieren.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo de fuck. Ik word oud. Ik heb nog last van Eurosonic naweeën.
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?quote:
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?
Ik ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |