Je zou maar plotseling diarree krijgen...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toe je nog gezellig mensen die niet geloofden ondersteboven kon hangen en tot hun maag door de ballen heen in 2 kon zagen en daar dagen kon laten hangen terwijl ze naar andere keken die hetzelfde ondergingen.
Wat een mooie tijd was dat.
brrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelijk zo Arend-Jan Boekesteijyn.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was het erg politiek-correct om Adolf Hilter een rechtse fascist te noemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Picchia het volgende:
Ik herinner me nog de tijd toen Hitler nog rechts was. Hoe lang was dat geleden? 66 jaar alweer?
Je komt uit Nijmegen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen. Morgenmiddag nog een rondje Waalkade maken denk ik, hoogwater blijft mooi om te zien.
Met een bajonet in z'n rug, Jobama de trein in dirigerende.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Morendo het volgende:
Als Hitler vandaag de dag leefde dan stond hij pal achter Job Cohen.
Tragisch. Mijn medeleven in ieder geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.
Fotoboek van User
Overleden in 2008.
Alleen digitaal overleden hoop ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze.
Fotoboek van User
Overleden in 2008.
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelijk zo Arend-Jan Boekesteijyn.
neuh. kanker enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
Alleen digitaal overleden hoop ik?
Nee, helaas irl......quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen digitaal overleden hoop ik?
pberends heeft humor volgens hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |