Nu wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Neuh, vooral heel erg slecht.quote:
Me too.quote:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hitler hield wel van een verzetje.
Ja sorry, alimentatie enzulksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie mijn echte opa is.
Traditie is per definitie voorspelbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Is het te voorspelbaar over het niveau van de TV te zeuren?
Was vooral een probleem vlak na de oorlog met die slechte verhoudingen tussen Nederland en Duitsland.quote:
Het zal mijn tijd wel duren. Mijn universiteit regelt wel busvervoer naar Den Haag en zoveel mogelijk roostervrij de 21e.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Wie van de studentjes hier gaat demonstreren 21 januari?
Zolcon, denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig al demonstreren om geld te eisen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-front-national.htmlquote:Jean-Marie Le Pen treedt af als leider Front National
Nee, ze mogen met alle plezier demonstreren, maar ik verwacht van hoger opgeleiden toch wel dat ze wat beter de situatie kennen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben je soms tegen vrije meningsuiting?
Zal zijn dochter het overnemen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)-front-national.html
Jep.quote:
Zulke verstandige (en geschikte) jongens vind je niet vaak meer.quote:
Waarom stel je de vraag dan? Ja het mag, en blijkbaar zijn hoger opgeleiden dus niet gerust op het in goeder trouw handelen van deze regering. Dat mag, dacht ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ze mogen met alle plezier demonstreren, maar ik verwacht van hoger opgeleiden toch wel dat ze wat beter de situatie kennen.
Waarschijnlijk wel, maar er is ook nog een andere kandidaat. Een japanoloog uit Lyon, die het bestaan van vergassingscentra in WO II ontkent.quote:
Ik trek me dit ook aan, aangezien ik ook niet ga.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Zulke verstandige (en geschikte) jongens vind je niet vaak meer.
Jij niet Tom? Ik deed in 1993 mee in Den Haagquote:
Het is gewoon heel raar. Het is ook wel duidelijk dat heel Nederland daar onderhand zo over denkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag dan? Ja het mag, en blijkbaar zijn hoger opgeleiden dus niet gerust op het in goeder trouw handelen van deze regering. Dat mag, dacht ik.
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar er is ook nog een andere kandidaat. Een japanoloog uit Lyon, die het bestaan van vergassingscentra in WO II ontkent.
Nee, maar ik zou het wel gaaf vinden. Amsterdam is een beetje te ver voor mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij niet Tom? Ik deed in 1993 mee in Den Haag
edit: Jij dus niet zie ik in de post hierboven
Krek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Ik studeer dit jaar nog af en kan me er niet echt druk meer over maken. Vergeleken met de luie situatie die de huidige bestuurders hadden in hun studietijd is het niet eerlijk. Dat je als student zwaar onder de armoedegrens leeft terwijl Henk met zijn luie ballen een krat Schultenbrau leegzuipt is niet eerlijk. Het leven is niet eerlijk. Studeer af, vind een goeie baan en maak er wat moois van.
Is dat zo? Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef mlg het volgende:
Het is gewoon heel raar. Het is ook wel duidelijk dat heel Nederland daar onderhand zo over denkt.
Het is allemaal wat onburgelijk.
Nee, inderdaad. Studeer af en heb schijt aan de plebs. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Ik studeer dit jaar nog af en kan me er niet echt druk meer over maken. Vergeleken met de luie situatie die de huidige bestuurders hadden in hun studietijd is het niet eerlijk. Dat je als student zwaar onder de armoedegrens leeft terwijl Henk met zijn luie ballen een krat Schultenbrau leegzuipt is niet eerlijk. Het leven is niet eerlijk. Studeer af, vind een goeie baan en maak er wat moois van.
Ongemoeid? Lees je eerst even in mlg, vergeleken met 10 jaar geleden is de stufi een aalmoes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de studenten wel dankbaar mogen zijn dat de stufi ongemoeid is gebleven. Waarom altijd meer?
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Studeer af en heb schijt aan de plebs. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven.
Een gematigde fascist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.
Ja, maar toen zaten we ook niet met zo'n dikke staatsschuld. Je moet wel realistisch blijven. Maar goed, ik gun studenten ook meer, dan de plebs, maar daar kon ik deze verkiezingen helaas niet voor stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ongemoeid? Lees je eerst even in mlg, vergeleken met 10 jaar geleden is de stufi een aalmoes.
[..]
Uiteraard![]()
Ik loop rond met een bord: 'loop niet te kutte, steun Mark Ruttte'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
Paradoxaal genoeg geldt voor veel mensen die vooraan staan bij de protesten al dat ze druk bezig zijn er wat moois van te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Cerbie het volgende:
Wie niet?quote:
Toch deugt er maar weinig van hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik loop rond met een bord: 'loop niet te kutte, steun Mark Ruttte'.
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef TomLievense het volgende:
Mlg kun je nog eens quoten wanneer ik voor pedofilie heb gepleit?
Oké, Truste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
De studenten die protesteren zijn vaak hen die ofwel een pretstudie kozen, ofwel vooral zelfmedelijden hebben met hun imago als "arme student".
Ik vind mezelf bevoorrecht, ook al kreeg ik geen stufi.
Dat was toch van die scholierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.
Middelburg was toen groot nieuws.quote:
Nee joh, ik zat in Havo 5. Dus dat was 2007 ofzo.quote:
Jong en onschuldig.quote:
Mooi he? En dat komt van amerikanenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)echtse-ophitser.html
hahahaha
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen. Morgenmiddag nog een rondje Waalkade maken denk ik, hoogwater blijft mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |