Toch deugt er maar weinig van hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Marine le Pen staat wel bekend om haar gematigde houding.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik loop rond met een bord: 'loop niet te kutte, steun Mark Ruttte'.
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef TomLievense het volgende:
Mlg kun je nog eens quoten wanneer ik voor pedofilie heb gepleit?
Oké, Truste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ben nog steeds ziek. Ik zal morgen eens kijken als ik daar aan denk. Misschien was het ook wel iemand anders, maar meende toch echt dat jij dat zei.
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
De studenten die protesteren zijn vaak hen die ofwel een pretstudie kozen, ofwel vooral zelfmedelijden hebben met hun imago als "arme student".
Ik vind mezelf bevoorrecht, ook al kreeg ik geen stufi.
Dat was toch van die scholierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb ooit tegen de 1040 uur norm gedemonstreerd, maar ook vooral voor de pret.
Middelburg was toen groot nieuws.quote:
Nee joh, ik zat in Havo 5. Dus dat was 2007 ofzo.quote:
Jong en onschuldig.quote:
Mooi he? En dat komt van amerikanenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)echtse-ophitser.html
hahahaha
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ervantussen. Morgenmiddag nog een rondje Waalkade maken denk ik, hoogwater blijft mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |