Oh Mon, yes you can.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is triest, ik haat het. Vroeger kon je nog gewetensvol anti-Amerikaans zijn, maar nu met de Messias, mja...
Mwoah, toegeven, Bush beschouwde zich wel als door God gezonden....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is triest, ik haat het. Vroeger kon je nog gewetensvol anti-Amerikaans zijn, maar nu met de Messias, mja...
Zoals de Zondvloed?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, toegeven, Bush beschouwde zich wel als door God gezonden....
Zeg dat wel, maar bij kopspijkers was hij briljant.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die geestesziekte hebben wel meer mensen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik mis Kopspijker zo ....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zeg dat wel, maar bij kopspijkers was hij briljant.
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Het mooie vind ik dat hij zich zo keerde tegen abortus en euthanasie.
Ik beschouw Bush niet als geestesziek hoor. Laat onverlet dat regelmatig mensen zich onterecht als door God gezonden voelen, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die geestesziekte hebben wel meer mensen.
Hé, we zijn het eens.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik beschouw Bush niet als geestesziek hoor. Laat onverlet dat regelmatig mensen zich onterecht als door God gezonden voelen, dat ben ik met je eens.
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat, die goede oude tijd, toen sterven nog lijden was en je beloon... wacht wat?
Jezus Christus, Johan Cruijff, Julius Caesar, Jan Cremer, Job Cohen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.
Zeker. Als je iemand ook de tijd guntquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig komt het wel goed als mensen terecht door God gezonden zijn.
Ronald Reagan en sigme natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jezus Christus, Johan Cruijff, Julius Caesar, Jan Cremer, Job Cohen.
En je poep met een lange oe schreef en Jezus nog de naam Sjaak hadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terug naar de tijd dat het leven weer als Leven gewaardeerd wordt.
Als toestaander vind ik het wel iets hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah, toe je nog gezellig mensen die niet geloofden ondersteboven kon hangen en tot hun maag door de ballen heen in 2 kon zagen en daar dagen kon laten hangen terwijl ze naar andere keken die hetzelfde ondergingen.
Wat een mooie tijd was dat.
Ik weet niet hoe je poep in het oud Hollandsch schreef.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
En je poep met een lange oe schreef en Jezus nog de naam Sjaak had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |