Ik zocht naar het fragment van AJ Boekestijn bij DWDD over Rutte met open mic. Dat lijkt er wel opquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een soort van toch dronken worden op je eigen trouwerij en de jurk van je geliefde volledig met stukjes worst van je vrijgezellenfeestje versieren. In je dronken kop klinkt het hilarisch, maar bij uitvoering heeft het toch niet het gewenste effect.
Ben ik nu raar als ik stiekum een stukje Boekenstijn voorgelezen en op mp3 gezet wil hebben door EG?
http://www.google.nl/sear(...)NL390&q=cetaceafiliequote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.
Voornamelijk volgens mijzelf. En IHVK.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)NL390&q=cetaceafilie
Ik vind het maar slordig hoor, en dan schijn je volgens sommigen intelligent te zijn.
Geef mij maar pseudo-intellect.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Joodse walvissen, mormoonse inktvissen, imamharing en andere vissoorten.
Dat zou best een aardige titel zijn voor een pseudo-intellectueel kutboek.
Hey, hebben ze daar niet een woord voor! Vraagteken. Een woord dat maar één keer op Google voorkomt?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens mijzelf. En IHVK.
Cetacea heb ik op moeten zoeken.
Dezelfde gelaatstrekken, haakneus, gierig, vreemde humor, kosjer eten...noem maar op hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?
Als het niet aan de Japanners lag, was al het plankton al opgesnoven door die zeegieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Dezelfde gelaatstrekken, haakneus, gierig, vreemde humor, kosjer eten...noem maar op hoor
Ja, meer moet het niet worden. Ik bedoel: ik hou wel van een vleugje relativering, tegen intellectuele pronkerigheid kan ik slecht. Behalve bij Oliver Sacks.quote:
Je ziet users die ik toch hoog acht schampere opmerkingen maken. Toch tragisch, ik ben er zeker niet vrolijker van geworden. Het is de werkelijkheid en we moeten door.quote:
Kutbeesten zijn het. De ratten van de oceaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als het niet aan de Japanners lag, was al het plankton al opgesnoven door die zeegieren.
OK.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe is iets met minder verleden EG.
Ik kan het hier ontkennen en ik krijg geen straf. Fabeltjes zijn het.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
Heb je de holocaust nog ontkend?
Gek dat zoiets niet mag in ons land. Als het Armeniërs in plaats van Joden zijn mag het wel.
Ik dacht ook eerst dat hij ons voor de gek hield...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je ziet users die ik toch hoog acht schampere opmerkingen maken.
Klopt.quote:Toch tragisch, ik ben er zeker niet vrolijker van geworden. Het is de werkelijkheid en we moeten door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |