Voor zover ik heb begrepen corporeel ook volledig vrij.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Alleen digitaal overleden hoop ik?

quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijn

RIP.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik luisterde mijzelf vandaag terug op een opname. En dan lijk ik qua praattrant veel op Boekestijn

Dáár is weinig mis mee. Ik geef bijvoorbeeld speeches in de stijl van Hitler, maar inhoudelijk pleit ik voor een betere bescherming van de walvis tegenover Japanse vissers.quote:

Zo specifiek weet ik het niet, dan moet je bij de mensen wezen die hem van dichterbij kenden.quote:

Ik denk dat sigme het wel weet. Maar dat idee had ik. ik weet wel dat het zeer snel ging op het laatst...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo specifiek weet ik het niet, dan moet je bij de mensen wezen die hem van dichterbij kenden.

Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dáár is weinig mis mee. Ik geef bijvoorbeeld speeches in de stijl van Hitler, maar inhoudelijk pleit ik voor een betere bescherming van de walvis tegenover Japanse vissers.

En dan weet je dat heh, van jezelf, dat je zo klinkt ... en dan denk je van, ja, ik ga even lekker een opname van mijzelf terugluisteren.quote:

Je weet dat het een zooitje wordt, toch doe je het...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan weet je dat heh, van jezelf, dat je zo klinkt ... en dan denk je van, ja, ik ga even lekker een opname van mijzelf terugluisteren.

Kan kan .. maar er zijn wel meer kankers die snel gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat sigme het wel weet. Maar dat idee had ik. ik weet wel dat het zeer snel ging op het laatst...

GellarBoy. Toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?

Ze zijn, ondanks herhaalde pogingen daartoe, beiden nog niet uitgeroeid?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar wat hebben Joden met walvissen te maken?

Een soort van toch dronken worden op je eigen trouwerij en de jurk van je geliefde volledig met stukjes worst van je vrijgezellenfeestje versieren. In je dronken kop klinkt het hilarisch, maar bij uitvoering heeft het toch niet het gewenste effect.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je weet dat het een zooitje wordt, toch doe je het...

Dat is waar...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan kan .. maar er zijn wel meer kankers die snel gaan.

Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze zijn, ondanks herhaalde pogingen daartoe, beiden nog niet uitgeroeid?

Dan heeft ie tenminste 1 ding goed gedaan in z'n leven.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?

Ik kreeg voor die spreekbeurt anders een 9.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide. 'Beiden' geldt alleen voor personen. Ondanks je cetaceafilie -ja, dat heb ik op moeten zoeken- zijn walvissen geen personen, noch Joden, als groep dan.

Je Holocaustwerkstuk?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kreeg voor die spreekbeurt anders een 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |