FOK! user dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelovigen, etatisten, VBA-ers, de stad zit vol met gekken.
Dank je.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.
Ik woon in 'het groene hart', dus echt stad is dat ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, echt de provincie is het niet...
Waar ga je tegen demonstreren vrijdag?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Zolcon het volgende:
Lekker demonstreren vrijdag! Ik houd van linkse hobbys zoals gebruik maken van je grondrechten
De manier waarop is inderdaad niet relevant.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Boze_Appel het volgende:
"Tegen de manier waarop dit kabinet het hoger onderwijs om zeep helpt."
Ik denk inderdaad dat er nog wat onderwijs nodig is.
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Zolcon het volgende:
Het is niet alsof de studenten weigeren mee te doen met bezuinigen.
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef TomLievense het volgende:
Zijn er mensen die noorderslag kijken?
Je bedoeld korenslagquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?
NOS, VPRO ... lekker boeiend. Zelfde belasting, zelfde subsidiepotje.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoeld korenslagNee, Noorderslag is een festival in Groningen. NOS-NTR doet verslag.
Ok ik ga slapen. Laat het ook maarquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |