Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
Je mag hier alleen kritiek uiten op het kabinet. Zonder gekheid; we weten allemaal dat Rutte een begenadigd spreker is.quote:
Tuurlijk, maar het kwam nogal uit het niets.quote:
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complexquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is Rutte gewoon links alleen zit hij nog in de ontkenningsfase. Net als met zijn homoseksualiteit.
MILF fetish misschien.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complex
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.
Je kan niet iedereen plezieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen plezieren.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo de fuck. Ik word oud. Ik heb nog last van Eurosonic naweeën.
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?quote:
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |