Ik vond het wel ongelofelijk klote. Ik had hem wat langer meegemaakt. Ik vond hem eerst erg vreemd en grof. Maar moest er ook veel om lachen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef TomLievense het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe te reageren als iemand heer zou posten niet meer lang te leven te hebben. Ik zou het in eerste instantie ook niet geloven, denk ik.
Waar?quote:
Wel, het hangt er vanaf of iemand al een behoorlijk fabeltastisch postverleden heeft of niet. Then again, Fok!kertjes zijn soms ook net echte mensen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef TomLievense het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe te reageren als iemand heer zou posten niet meer lang te leven te hebben. Ik zou het in eerste instantie ook niet geloven, denk ik.
Nou, niets dan goed over de doden? Fuck dat. Je kunt beter goed zijn over de levenden en de doden beledigen, die merken het niet. Aaah was een behoorlijke hufter. O, akkoord, ik denk dat er veel humor in hem zat, maar het bleef een vaak zure hufter. Liever dat-ie hier nog was, natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het wel ongelofelijk klote. Ik had hem wat langer meegemaakt. Ik vond hem eerst erg vreemd en grof. Maar moest er ook veel om lachen.
En dit kwam keihard binnen. Moet nog vaak aan hem denken.
Wat jij met je sigaret en biertje doet moet je zelf weten.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, je hebt het over dat holocaustontkennen?
Wel, er zitten meer wettelijke restricties op alcohol- en tabakconsumptie dan op holocaustontkenning, dus die vlieger gaat niet erg hoog op helaas.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij met je sigaret en biertje doet moet je zelf weten.
Dat was ie ook wel...... Zo eerlijk ben ik dan ook wel. En ja, liever dat ie er nog was natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, niets dan goed over de doden? Fuck dat. Je kunt beter goed zijn over de levenden en de doden beledigen, die merken het niet. Aaah was een behoorlijke hufter. O, akkoord, ik denk dat er veel humor in hem zat, maar het bleef een vaak zure hufter. Liever dat-ie hier nog was, natuurlijk.
Vind dat zelf wel meevallen, maar als jij nog vaak moet denken aan iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt dan heb je .... wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.quote:
Niet op het gebied van vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, er zitten meer wettelijke restricties op alcohol- en tabakconsumptie dan op holocaustontkenning, dus die vlieger gaat niet erg hoog op helaas.
Je schuift!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet op het gebied van vrijheid van meningsuiting.
Een individu mag vanalles beweren omtrent drugs.
En het was het waard.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef Monidique het volgende:
B_A heeft drie jaar gewacht om die grap te kunnen maken.
Nee. Ik lig onderuit op bed.quote:
Dan hebben veel mensen hulp nodig.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
. wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.
Correct.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan hebben veel mensen hulp nodig.
Gelukkig biedt de kerk hulp aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vind dat zelf wel meevallen, maar als jij nog vaak moet denken aan iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt dan heb je .... wacht je bent religieus ... je hebt sowieso hulp nodig.
FOK! user dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
Maar er was toch ook een FOK!ker die live verslag deed van een, helaas, geslaagde zelfmoordpoging?
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelovigen, etatisten, VBA-ers, de stad zit vol met gekken.
Dank je.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik gewoon naar de provincie verhuizen, jeweetz, waar de verstandigen wonen.
Ik woon in 'het groene hart', dus echt stad is dat ook niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:13 schreef Monidique het volgende:
Nou, echt de provincie is het niet...
Waar ga je tegen demonstreren vrijdag?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Zolcon het volgende:
Lekker demonstreren vrijdag! Ik houd van linkse hobbys zoals gebruik maken van je grondrechten
De manier waarop is inderdaad niet relevant.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Boze_Appel het volgende:
"Tegen de manier waarop dit kabinet het hoger onderwijs om zeep helpt."
Ik denk inderdaad dat er nog wat onderwijs nodig is.
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Zolcon het volgende:
Het is niet alsof de studenten weigeren mee te doen met bezuinigen.
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef TomLievense het volgende:
Zijn er mensen die noorderslag kijken?
Je bedoeld korenslagquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dat is toch iets met cultuur en vpro enzo?
NOS, VPRO ... lekker boeiend. Zelfde belasting, zelfde subsidiepotje.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoeld korenslagNee, Noorderslag is een festival in Groningen. NOS-NTR doet verslag.
Ok ik ga slapen. Laat het ook maarquote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel keuze hebben ze niet heh? Het is niet alsof DE studenten hun hand over hun hart strijken en zeggen, ja, wij, studenten bezuinigen ook!
een goede voorspelling. Die klopt gewoon.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Ik ben inderdaad die optie aan het bekijken, maandag een belletje naar de gemeente of het bestemmingsplan het toelaat.Ik mag 100m2 aan schuur hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Auw, dat doet pijn. En opstarten in je eigen schuur (of een extra schuur) is geen optie? Je mag tegenwoordig zonder bouwvergunning of met een snelle vergunning best veel bouwen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gelukkig biedt de kerk hulp aan.
Ik heb een kater ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, is het zondag pikstrafdag daar in de biblebelt? Je post zo chagrijnig
Heiden!quote:
Jezus hield van alcohol!quote:
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.quote:
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.
Altijd baas boven baas.
If you build it, he will come.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Het ambachtelijke karakter benadrukken kan dan nog wel eens helpen. Vaak mag een beroep aan huis uitoefenen wel maar onder voorwaarden.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
[..]
een goede voorspelling. Die klopt gewoon.
[..]
Ik ben inderdaad die optie aan het bekijken, maandag een belletje naar de gemeente of het bestemmingsplan het toelaat.Ik mag 100m2 aan schuur hebben.
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Op zondagmiddag om 12 uur?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?
quote:"Vooral dat nu blijkt dat de vertegenwoordigers van een heel belangrijk land en bondgenoot Amerika, tja, een stelletje amateurs blijken te zijn."
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.quote:
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.
Ik ga voor een gebakken eitje.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we alquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig trouwens die reacties onder de artikelen over dat Wilders een extreem-rechtse ophitser is. De PVV'ers verdedigen hun held door te stellen dat de VS geen lieverdje is. Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dat Wilders minder extreem-rechts maaktEn dan die reactie van Geert zelf:
[..]
Je zou goddomme stemmen op zo'n josti.
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we al. Ik ga zo maar eens even douchen en een hapje eten. Straks nog een nieuwjaarsborrel
.
Borrels drinken?quote:
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
Je mag hier alleen kritiek uiten op het kabinet. Zonder gekheid; we weten allemaal dat Rutte een begenadigd spreker is.quote:
Tuurlijk, maar het kwam nogal uit het niets.quote:
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complexquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is Rutte gewoon links alleen zit hij nog in de ontkenningsfase. Net als met zijn homoseksualiteit.
MILF fetish misschien.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complex
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.
Je kan niet iedereen plezieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen plezieren.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo de fuck. Ik word oud. Ik heb nog last van Eurosonic naweeën.
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?quote:
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |