Ik heb een kater ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef Cerbie het volgende:
Zeg Koos, is het zondag pikstrafdag daar in de biblebelt? Je post zo chagrijnig
Heiden!quote:
Jezus hield van alcohol!quote:
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.quote:
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jezus kon zelf alcohol uit het niets creeeren.
Altijd baas boven baas.
If you build it, he will come.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Het ambachtelijke karakter benadrukken kan dan nog wel eens helpen. Vaak mag een beroep aan huis uitoefenen wel maar onder voorwaarden.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
[..]
een goede voorspelling. Die klopt gewoon.
[..]
Ik ben inderdaad die optie aan het bekijken, maandag een belletje naar de gemeente of het bestemmingsplan het toelaat.Ik mag 100m2 aan schuur hebben.
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En hij kon voedsel vermenigvuldigen. Jezus is van harte welkom bij mij thuis, ik was gisteren te lui om naar de Appie Heijn te gaan.
Op zondagmiddag om 12 uur?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je hebt geen Mediassiaanse medelander opgebeld of hij een ronde plaat vol kaasachtige substanties bij je voordeur wilde afleveren?
quote:"Vooral dat nu blijkt dat de vertegenwoordigers van een heel belangrijk land en bondgenoot Amerika, tja, een stelletje amateurs blijken te zijn."
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.quote:
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag een pizza willen bestellen, maar dat wordt ietwat lastig op dit tijdstip.
Ik ga voor een gebakken eitje.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een middagbammetje smeren.
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we alquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig trouwens die reacties onder de artikelen over dat Wilders een extreem-rechtse ophitser is. De PVV'ers verdedigen hun held door te stellen dat de VS geen lieverdje is. Ik zie eerlijk gezegd niet in hoe dat Wilders minder extreem-rechts maaktEn dan die reactie van Geert zelf:
[..]
Je zou goddomme stemmen op zo'n josti.
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is niet het slimste volk maar dat wisten we al. Ik ga zo maar eens even douchen en een hapje eten. Straks nog een nieuwjaarsborrel
.
Borrels drinken?quote:
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
Je mag hier alleen kritiek uiten op het kabinet. Zonder gekheid; we weten allemaal dat Rutte een begenadigd spreker is.quote:
Tuurlijk, maar het kwam nogal uit het niets.quote:
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complexquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk is Rutte gewoon links alleen zit hij nog in de ontkenningsfase. Net als met zijn homoseksualiteit.
MILF fetish misschien.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort versterkt Oedipus-complex
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag dat nog, een nieuwjaarsborrel?
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:26 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn voorspelling: we gaan allemaal dood.
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorspelling. Dat staat vast.
Je kan niet iedereen plezieren.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Karl Popper schijnt deze uitlating te betreuren.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen plezieren.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo de fuck. Ik word oud. Ik heb nog last van Eurosonic naweeën.
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?quote:
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook op Eurosonic/Noorderslag je tijd doorgebracht?
Ik ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen Eurosonic, de donderdag en vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |