Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.quote:
Laat staan van Albertquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.
Zeker. De cateraar van The Entertainment Group wacht nóg op zijn geld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef TLC het volgende:
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.
Wat betrokken inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.
Marco
Hoezo er in luizen? Die vaders worden alleen gevonden als ze zichzelf opgeven. Dat DNA komt niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een kutconcept om die donorvaders er alsnog in te luizen. En als ze wél per se op TV willen is het eigenlijk nog veel sneuer.
Ik herkende er een, en nu je het zegt dat zou Wesley wel eens kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene was kabouter Wesley dacht ik.
quote:Haha. Volgende week weer lekker achter mijn kaars. Vond het reeten eng. Joop van Zijl was een koning.
quote:Samen met koning Joop van Zijl, alleen dat was het al waard. En Fred van Klaveren op bas en Herman Klaassen op drums. http://bit.ly/g6QHlG
Wim T.quote:KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van donderdag 13 januari zijn: twee spruitjestelers, Wim T. Schippers, Hans den Hartog Jager, André Knulst, Sabrina Starke en Miss Montreal. Muziek is er ook van 'The Black Atlantic', Yvon Jaspers is tafeldame.
Doet inderdaad behoorlijk actief mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Tem het volgende:
Die vent op de achtergrond in z'n orange trui
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een kutconcept om die donorvaders er alsnog in te luizen. En als ze wél per se op TV willen is het eigenlijk nog veel sneuer.
Dan geldt dus optie 2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef k_man het volgende:
Hoezo er in luizen? Die vaders worden alleen gevonden als ze zichzelf opgeven. Dat DNA komt niet uit de lucht vallen.
Nu zit ik steeds op hem te letten, hoe kunnen ze die man pal achter Matthijs neerzettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Tem het volgende:
Die vent op de achtergrond in z'n orange trui
Miss Montrealquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Caland het volgende:
Oh noes, ik zie dat labiele stotterwijf zitten die eigenlijk heul niet kan zingen.
Normaal zetten ze gewoon een lekker wijf daar neer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nu zit ik steeds op hem te letten, hoe kunnen ze die man pal achter Matthijs neerzetten
Hij kijkt dus nooit dwdd is de conclusiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"O, was dat niet de bedoeling?"
Hij is verstandiger dan wij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
Hij kijkt dus nooit dwdd is de conclusie
Echt wel. Hij mag gewoon graag ontregelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij kijkt dus nooit dwdd is de conclusie
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik stel me zomaar voor dat die spruitjesboeren zich meer zorgen over hun inkomsten dan over onze gezondheid maken.
Maak jij je ook meer zorgen over de inkomsten voor de boeren dan over je gezondheid?quote:
Het eerste orkest waar hij als dirigent voor stond moet opgeheven worden. Een nieuwe Jaap van Zweden heeft in Nederland niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Jaap van Zweden is goed bezig, maar die bedruipt zich ook wel.
Ik maak me echt nooit zorgen om m'n gezondheid, ben ook nooit ziek eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maak jij je ook meer zorgen over de inkomsten voor de boeren dan over je gezondheid?
Tsja, de belastingbetaler (jij en ik dus) heeft daar zijn schaarse geld kennelijk niet voor over. Jammer dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Het eerste orkest waar hij als dirigent voor stond moet opgeheven worden. Een nieuwe Jaap van Zweden heeft in Nederland niets meer te zoeken.
MM nu eerst nog. We roepen je zo wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi moment om ff te poepen, tot zo
Mij is niks gevraagd. Ik geef zo'n 1500 euro per jaar uit aan entreekaarten, die 2 euro per belastingbetaler om een toporkest overeind te houden had daar nog wel bij gekund.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, de belastingbetaler (jij en ik dus) heeft daar zijn schaarse geld kennelijk niet voor over. Jammer dan.
Verslaggever dacht vast aan een ver land ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat was er net grappig van die voetballer uit Bergen op zoom?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:58 schreef marcodej het volgende:
Hier de totale verkrachting van Hurt door Miss Montreal.
In pyjama's en met puntmutsen op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
LOL
Der komen vreemde personen bij die vrouw langs
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In pyjama's en met puntmutsen op.
Nee, dit isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
Is dit het jongere bepruikte broertje van Marc-Marie?
Hihi,quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee, dit is
[ afbeelding ]
gggrrrgrrrgrrrrgrr woei
Matthijs heeft het moeilijk met iedereen die niet over een intellectueel boek praat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Matthijs heeft het moeilijk met schippers
Iedereen heeft het moeilijk met Schippersquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matthijs heeft het moeilijk met iedereen die niet over een intellectueel boek praat.
Ja, dit gaat toch ook nergens over manquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Wim is niet héél erg dol op kritiek.
Het is dan ook wel echt bullshitquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Wim is niet héél erg dol op kritiek.
Het is vrij zwak ja, maar, er zijn mensen met een zeer ernstige pinda-allergie die al reacties kunnen krijgen van enkel de geur, of pinda-moleculen in de buurt van dat kunstwerk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef k_man het volgende:
Die dermatoloog wordt volledig weggevaagd door Schippers. Hij heeft ook wel een héél zwak verhaal van die man. Alsof bezoekers daar de pindakaas van de vloer gaan likken ofzo.
Een beetje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is vrij zwak ja, maar, er zijn mensen met een zeer ernstige pinda-allergie die al reacties kunnen krijgen van enkel de geur, of pinda-moleculen in de buurt van dat kunstwerk.
Maarja, die mensen zullen daar vast niet naar binnen gaan, dus het is een beetje een non-issue ja.
Hij had op een gegeven moment ook wel door dat het een beetje zielig overkwam ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Konijnenjager het volgende:
Oh god, die arme man is door de afdeling communicatie naar DWDD gestuurd. Zielig!
Dit weet je ook als je hem uitnodigt. Het is wat die journalist zei; hij is perfect in dingen ontregelen. Dat ga je niet winnen, als dermatoloogje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Wat een eindbaas die Wim T.! Wat een eigenwijze lul
En die arme man van het UMC!
Viel best mee, Schippers was gewoon aan het kwallen maar bleef wel mooi netjes. Arme dermatoloog, die had snel genoeg door dat er geen eer te behalen viel en hield zich maar snel stilquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Lucky!
Wim T. Schippers word nooit weer uitgenodigd denk ik.. jammer.. Zou tafelheer moeten zijn!
Hij is misschien ook wel wat te dominant om tafelheer te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten Wim vaker uitnodigen. Of als tafelheer!
Maarja, Matthijs is helaas te dom voor hem, dus dat wordt niks.
Als presentator kan wel, dat kan ie prima. Heeft ie ook ervaring mee. Dus als Mathijs een keertje niet kan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is misschien ook wel wat te dominant om tafelheer te zijn.
En hij neemt het programma ook niet serieus. "Ik zal proberen in soundbites te praten"quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is misschien ook wel wat te dominant om tafelheer te zijn.
Begrijp niet waarom die überhaupt bij DWDD mag komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Viel best mee, Schippers was gewoon aan het kwallen maar bleef wel mooi netjes. Arme dermatoloog, die had snel genoeg door dat er geen eer te behalen viel en hield zich maar snel stil.
Leg eens uit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom die überhaupt bij DWDD mag komen.
quote:
Je vindt snel iets geniaal zeg. Aangezien beiden niet geniaal waren moet volgens een simpele extrapolatie jouw IQ rond 0 Kelvin zittenquote:
Ach, die man deed het niet slecht. DWDD wilde weer een relletje uitlokken, zoals ze de laatste tijd helaas vaker willen. Deze man had zich niet moeten laten verleiden om er te gaan zitten, maar er was gewoon geen eer te behalen, dus hield ie wijselijk z'n mond verder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef Seam het volgende:
Die dermatoloog
Het bevestigd mijn vermoeden immer weer dat het de triestste soort arts van alle soorten is.
Sorry dat ik ergens enthousiast over ben. En genialiteit in muziek is nog altijd een subjectief begrip.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef starla het volgende:
[..]
[..]
Je vindt snel iets geniaal zeg. Aangezien beiden niet geniaal waren moet volgens een simpele extrapolatie jouw IQ rond 0 Kelvin zitten
Hij heeft in de jaren 70 genoeg leuke experimenten met tv-shows gedaan. O.a. een talkshow met 4 mannen van wie je van geen van allen ooit het gezicht te zien krijgt omdat er een lamp in de weg staat. Ik denk alleen niet dat de Vara daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Als presentator kan wel, dat kan ie prima. Heeft ie ook ervaring mee. Dus als Mathijs een keertje niet kan...
Te pas en te onpas superlatieven gebruiken werkt averechts waardoor de lading van dergelijke woorden verloren gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sorry dat ik ergens enthousiast over ben. En genialiteit in muziek is nog altijd een subjectief begrip
Geniaal is toch geen superlatiefquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef starla het volgende:
[..]
Te pas en te onpas superlatieven gebruiken werkt averechts waardoor de lading van dergelijke woorden verloren gaat.
Jij bent vast iemand die overal enthousiast over is, zo lang je maar tegen je vrienden kunt zeggen dat je het eerder hebt ontdekt dan zij.
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef starla het volgende:
[..]
Te pas en te onpas superlatieven gebruiken werkt averechts waardoor de lading van dergelijke woorden verloren gaat.
Jij bent vast iemand die overal enthousiast over is, zo lang je maar tegen je vrienden kunt zeggen dat je het eerder hebt ontdekt dan zij.
Een beetje wel natuurlijk: Goed, beter, best, geniaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geniaal is toch geen superlatief
jankerd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef starla het volgende:
[..]
En recenter nog de Nationale Wetenschapsquiz.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft in de jaren 70 genoeg leuke experimenten met tv-shows gedaan. O.a. een talkshow met 4 mannen van wie je van geen van allen ooit het gezicht te zien krijgt omdat er een lamp in de weg staat. Ik denk alleen niet dat de Vara daar op zit te wachten.
Inderdaad. Die man had geen enkel punt of toegevoegde waarde....dat zal hij zelf ook wel na 10 seconden doorgehad hebben hoop ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef k_man het volgende:
"U wilde gewoon 'ns een keer lekker op tv komen."
"Leuke lamp overigens!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft in de jaren 70 genoeg leuke experimenten met tv-shows gedaan. O.a. een talkshow met 4 mannen van wie je van geen van allen ooit het gezicht te zien krijgt omdat er een lamp in de weg staat. Ik denk alleen niet dat de Vara daar op zit te wachten.
Dat zag je ook aan hem. Na 10 seconden kreeg hij waterige oogjes en dacht hij dat hij in een andere dimensie was beland. Man wat werd die gast onderuit gehaald. Hij had natuurlijk gehoopt op een schrikeffect, maar Schippers nuanceerde het prachtig met het voorbeeld van de stopcontacten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man had geen enkel punt of toegevoegde waarde....dat zal hij zelf ook wel na 10 seconden doorgehad hebben hoop ik.
Dat dus. Wát een non-discussie over die pinda-allergie en dat kunstwerk, jongejonge.... Mooi om te zien hoe iedereen aan tafel niet goed weet hoe ze met hem moeten omgaan. Schippers is een baas omdat hij laat zien dát het een non-discussie is. Held!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dit gaat toch ook nergens over manGodtaffes elke keer als je denkt dat het programma niet dieper kan zinken.
Geniaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In pyjama's en met puntmutsen op.
Ja, Matthijs begreep de helft van de tijd niet wat hij bedoelde maar wilde wel hip meepraten waardoor het alleen maar gênanter werdquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten Wim vaker uitnodigen. Of als tafelheer!
Maarja, Matthijs is helaas te dom voor hem, dus dat wordt niks.
Ja dat was ook zo raar, terwijl hij prima viel te volgen. Maar voor mensen die alleen soundbites slikken is dat niet te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, Matthijs begreep de helft van de tijd niet wat hij bedoelde maar wilde wel hip meepraten waardoor het alleen maar gênanter werd
Eens. Is vaker gebeurd dit jaar... dwdd is de laatste tijd een stuk minder dan ik gewend ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat dus. Wát een non-discussie over die pinda-allergie en dat kunstwerk, jongejonge.... Mooi om te zien hoe iedereen aan tafel niet goed weet hoe ze met hem moeten omgaan. Schippers is een baas omdat hij laat zien dát het een non-discussie is. Held!
Ik had 'm verdrongen, maar hij zit er weer voor een paar jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef wdn het volgende:
Oh man dat was de smerigste youngs ones ooit
Ik ging toen ik dat de de eerste keer zag bijna zelf over mijn nek
Dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik had 'm verdrongen, maar hij zit er weer voor een paar jaar.
Niet slecht idd. Interessanter dan die belg iig.quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet slecht idd. Interessanter dan die belg iig.
Beetje veel saai zelfs.quote:
Sonny hemzelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Ey ik zie ook een neger, hij zit aan tafel
Waarom niet, hij kwam uit de betere klasse in Suriname.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Vraagje...
Jaren 20...
Een neger die vlekkeloos Nederlands spreekt?
Is dat reeel?
Iemand in mn klas is 17 en kan beter Nederlands dan de gemiddelde klasgenoot (atheneum), dus ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Vraagje...
Jaren 20...
Is dat reeel?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Vraagje...
Jaren 20...
Is dat reeel?
Ze praten sowieso allebei anders dan in de jaren 20 denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Vraagje...
Jaren 20...
Is dat reeel?
Jaren 20 hebben we het over he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom niet, hij kwam uit de betere klasse in Suriname.
Leoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ricky Koole is toch de vriendin van die andere vent van de top 2000?
Want films die langer zijn dan twee uur zijn per definitie slecht?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Deze film lijkt me echt kut.Ook als je hoort dat de film langer dan 2 uur is.
Pas in 1975 kwamen Surinamers naar Nederland is mij geleerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? toen spraken ze toch ook Nederlands in Suriname?
Ja massaal, daarvoor al degene die het konden betalen om te studeren, zoals de persoon uit de film. Het is waargebeurd hoor...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Pas in 1975 kwamen Surinamers naar Nederland is mij geleerd
In grote hoeveelheden, ja. Sluit natuurlijk niet uit dat enkele welgestelde Surinamers daarvoor al naar Nederland kwamen om bijvoorbeeld te studeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Pas in 1975 kwamen Surinamers naar Nederland is mij geleerd
Welgesteld en dan gaan leuren voor een kamer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
In grote hoeveelheden, ja. Sluit natuurlijk niet uit dat enkele welgestelde Surinamers daarvoor al naar Nederland kwamen om bijvoorbeeld te studeren.
Ok ok ik zal stoppe met vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja massaal, daarvoor al degene die het konden betalen om te studeren, zoals de persoon uit de film. Het is waargebeurd hoor...
Ga gerust door, maar kom met een valide punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok ok ik zal stoppe met vragen
Maar de meeste "waargebeurde verhalen" zijn niet zo op waarheid gebaseerd maar meer op interpratie van wat iemand als waar aanneemt
Nu stop ik
Jammer voor je maar The Bold komt terug op 31 januari op RTL 8quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:58 schreef wdn het volgende:
Nou dat "the bold" verdwijnt is 20 jaar te laat...
Broer van Ennio?quote:
Nee die bedoelde ik. Had al 2x bedacht dat het niet klopte maar kwam er maar niet opquote:
FF heel ver weg in de verte misschien, maar het heeft werkelijk niets weg van Coldplay.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom klinken die bandjes altijd als Franz Ferdinant en Goldplay?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom klinken die bandjes altijd als Franz Ferdinant en Goldplay?
Probeer je te zeggen dat ze hoogbegaafd is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Froukje's IQ is iig lager dan het aantal mannen dat ze afgewerkt heeft.
Dat was dan wel een baas.quote:
Het is gewoon een gimmick.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ze zijn niet op TV omdat ze ziek zijn, maar toch ook niet omdat ze grappig zijn?
Misschien niet zo zeer als Coldplay deze keer, maar altijd klinken die bandjes hetzelfde.quote:FF heel ver weg in de verte misschien, maar het heeft werkelijk niets weg van Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |