Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.quote:
Laat staan van Albertquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis ook een stukje oprechte betrokkenheid. Nou ja, dat kun je van Marco ook amper verwachten.
Zeker. De cateraar van The Entertainment Group wacht nóg op zijn geld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef TLC het volgende:
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.
Wat betrokken inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Marco Borsato is wel zo betrokken bij War Child dat hij zijn reizen daarvoor wel uit eigen zak betaald, dat kun je van een hoop andere bn ers niet zeggen die daarvoor uit de pot van het goede doel graaien.
Marco
Hoezo er in luizen? Die vaders worden alleen gevonden als ze zichzelf opgeven. Dat DNA komt niet uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een kutconcept om die donorvaders er alsnog in te luizen. En als ze wél per se op TV willen is het eigenlijk nog veel sneuer.
Ik herkende er een, en nu je het zegt dat zou Wesley wel eens kunnen zijn geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Die ene was kabouter Wesley dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |