Blijf het het meest kansloos vinden dat ie z'n sokken nog aan heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
Ik blijf 't een geweldig shot vinden...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
[ afbeelding ]
whahahahahhaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
"Wie wil een hapje van mijn zoete aardappel?"
Nou, niet zo geheimzinnig.quote:
Er ontbreekt alleen nog een leuk achtergrondmuziekje. Iemand suggesties?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef Hippos het volgende:
Die Marcel wordt nu echt al legendarisch. Zie 'm zo voor me, in de deuropening: "mijn stoomcabine lekt, wie kan er even komen kijken?"
I'm too sexy natuurlijk. Duh.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er ontbreekt alleen nog een leuk achtergrondmuziekje. Iemand suggesties?
Waaróm???quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
[ afbeelding ]
haha idd , echt te erg hoe ik hem zo zagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
"Wie wil een hapje van mijn zoete aardappel?"
hehe idd, hoe hij ze omstebeurt wat kusjes gaf zag je ook nog zijn kontje in beeld mt zn boxerquote:
Richard valt best mee inderdaad. Denk dat hij door de zenuwen de eerste aflevering gewoon wat verkeerd uit de hoek kwam.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Felagund het volgende:
Wat een aflevering, ik dacht eerst vorige week dat het mooi geknipt was en dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar Frank bevestigde het vooroordeel van de lompe boer maar eens. En Marcel begint ook steeds meer een karakterituur van zichzelf te worden, het is dat hij nog niet geëist heeft dat ze een vruchtbaarheidstest doen, maar ik zie het hem zo doen.
Richard viel vandaag heel erg mee, hij heeft misschien van die typische trekjes, maar hij lijkt best sympathiek.
Sinds wanneer heeft Frank een tweelingbroer? Make it worse..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Is dit de tweelingbroer van Frank?
[ afbeelding ]
Richard lijkt me nu, naast Gijsbert, de meest sympathieke gast die er rondloopt. Hij moet alleen die elleboog laten zakken als hij met iemand praat, maar dat moordlustige is er inmiddels wel af.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Felagund het volgende:
Wat een aflevering, ik dacht eerst vorige week dat het mooi geknipt was en dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar Frank bevestigde het vooroordeel van de lompe boer maar eens. En Marcel begint ook steeds meer een karakterituur van zichzelf te worden, het is dat hij nog niet geëist heeft dat ze een vruchtbaarheidstest doen, maar ik zie het hem zo doen.
Richard viel vandaag heel erg mee, hij heeft misschien van die typische trekjes, maar hij lijkt best sympathiek.
Berber is een veganistquote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef lyolyrc het volgende:
Volgens mij zijn vegetariërs grote afnemers van geitenkaas. Dan is het nogal debiel van Frank om een vegetariër zo te gaan afkammen.
Vegetariërplus of veganist. Ze eet iig ook geen vis. Vegetariërs doen dat vaak wel, veganisten iig niet. Maar er zijn natuurlijk heel veel gradaties. Of ze echt veganist is, durf ik niet te zeggen, ik geef toe dat dat mijn directe vooroordeel was na haar aankondiging ook geen vis te eten.quote:
Daar heb je een goed punt. Ik denk dat heel veel vegetariërs uit principe vegetariër zijn, zonder werkelijke emotionele redenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat bij Frank nogal een zere plek is geraakt door daar over te beginnen. Er was nogal wat weerstand tegen zijn bedrijf met actiegroepen van geitenwollensokkenfiguren. Daar is ook een filmpje van met Marianne Thieme ook.
Ik begrijp niet wat iedereen zo leuk vindt hier aan Berber. Behalve dat ik haar een mega-irritant hoofd vind hebben met haar uitpuilende chihuahua-ogen en eng optrekkende mondhoeken vind ik haar behoorlijk hypocriet. Vegetarier zijn omdat ze zo met dieren is begaan, maar tussen de geitjes zie je dat die diertjes haar helemaal niets doen. Ik zou er echt op de grond tussen gaan zitten en ze allemaal willen aaien en zo. Maar zij interesseert zich totaal niet voor dieren.
Alleen geen vlees en vis heet officieel Ovo-lacto-vegetariër. Als ze geen vlees eet maar wel vis heet dat Pesco-vegetariër. Veganisten gebruiken helemaal geen dierlijke producten en de extremisten zijn de Fruitariërs, die doden zelfs geen plantenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vegetariërplus of veganist. Ze eet iig ook geen vis. Vegetariërs doen dat vaak wel, veganisten iig niet. Maar er zijn natuurlijk heel veel gradaties. Of ze echt veganist is, durf ik niet te zeggen, ik geef toe dat dat mijn directe vooroordeel was na haar aankondiging ook geen vis te eten.
Ik weet het, maar we hebben Berber nog geen uitspraken over eieren of zuivel horen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Alleen geen vlees en vis heet officieel Ovo-lacto-vegetariër. Als ze geen vlees eet maar wel vis heet dat Pesco-vegetariër. Veganisten gebruiken helemaal geen dierlijke producten en de extremisten zijn de Fruitariërs, die doden zelfs geen planten
Maar laten we het maar gewoon vegetariër noemen
Dus die vreten elke dag een bord droge pasta ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:57 schreef Miendientje het volgende:
de Fruitariërs, die doden zelfs geen planten
Volgens mij juist andersom. Dus als er lacto in de naam staat juist wel zuivel en als er pesco voor staat juist wel vis. En het stukje vegetariër in het woord gaat dan over geen vlees én geen vis. Dus Pesco-vegetariër = Geen vlees maar wel visquote:Op maandag 10 januari 2011 01:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar we hebben Berber nog geen uitspraken over eieren of zuivel horen doen
Dus voor nu, houd ik het op vegetariërplus![]()
Lacto, gaat overigens niet over vlees of vis, maar over zuivel
Een vegetariër eet sowieso geen vlees, als ook geen vis dan is dat een Pesco(vis)-vegetariër.
Die plukken alleen fruit en noten enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus die vreten elke dag een bord droge pasta ofzo?![]()
Die wist haar late aankomst iig heel snel in te halenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef Terreros85 het volgende:
Die Annemieke van Richard maakte wel indruk zeg. Ik denk dat zij erop en erover gaat met Richard.
Jij hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Volgens mij juist andersom. Dus als er lacto in de naam staat juist wel zuivel en als er pesco voor staat juist wel vis. En het stukje vegetariër in het woord gaat dan over geen vlees én geen vis. Dus Pesco-vegetariër = Geen vlees maar wel vis
[..]
Die plukken alleen fruit en boontjes enzo.
Er werd inderdaad een nogal gevoelige snaar geraakt bij Frank. Boeren worden enorm getreiterd door allerlei regels en milieugroepjes, dus heb wel wat begrip voor z'n overspannen reactie.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat bij Frank nogal een zere plek is geraakt door daar over te beginnen. Er was nogal wat weerstand tegen zijn bedrijf met actiegroepen van geitenwollensokkenfiguren. Daar is ook een filmpje van met Marianne Thieme ook.
Ze hebben net een cultuurshock overleeft met een exotische Tiramisu! Hoeveel spanning en sensatie verwacht je van Annemarie (of all people)?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
Ik heb weer smakelijk moeten lachen bij het teruglezen van de topics
Zie je wel, al die mensen die kritiek hadden dat ik Frank een lulletje vond vorige week. There you have it. Vraag me af wat ie gezegd had als Berber zei dat ze vlees gewoon niet lust, simple as that...?
En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor. Ze heeft ook werkelijk 3 horken van mannen uitgekozen, mijn god. Dat geleuter over het boerenleven kan ik niet meer horen ook. Hebben die lui werkelijk geen leven buiten koeien melken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik ken helemaal niemand die een van de boeren of briefschrijvers kent![]()
Misschien moet ik dan maar zeggen: Ik kwam op fok! iemand tegen die iemand heeft gesproken waarbij annemarie vroeger op de hond paste ofzo. Of telt dat niet?
Hier moet ik trouwens op terug komen. Ik schijn Gijsberts broer (tenmiste, waarvan we denken dat het zijn broer is) te kennen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:40 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Owja, dat is niet verstandig inderdaad. Ik kwam laatst iemand tegen die iemand was tegen gekomen die annemarie een keer is tegen gekomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sterkere gelezen. Columns met losse zinnen, buh.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef bloodymary het volgende:
Wat een slechte column eigenlijk, dat kunnen velen hier stukken beter!
Of wanneer hij bier drinkt. Echt, wanneer Richard meedoet in een voetbalwedstrijd pakt hij zo vier rode kaarten.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Succinyl het volgende:
Hij moet alleen die elleboog laten zakken als hij met iemand praat,
In haar top vijf zat toch ook een makelaar? Maar ja, Annemarie zal wel hebben ingeschat dat dat iets te hoog gegrepen is. Hjaa, jaa, hjaa.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor. Ze heeft ook werkelijk 3 horken van mannen uitgekozen, mijn god. Dat geleuter over het boerenleven kan ik niet meer horen ook. Hebben die lui werkelijk geen leven buiten koeien melken?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef easy-going het volgende:
column AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-eronder-brrr.dhtml
Yeah right. Het zal die Annemarie van Gaal look-alike wel worden.quote:En dat Richard over een paar weken verrassend genoeg kiest voor Susan.
Nou kijk dat snap ik dan weer wel van Frank, een dier dat ziek is/het niet gaat redden laat mij ook niet koud.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook dat gedoe met dat lammetje. Tsja, als je het boerderij leven niet gewend bent, snap ik dat het moeilijk is om medelijden met zoiets te hebben.
Ik denk dat daarin vooral het probleem is dat hij nu veel medeleven (voor hém, niet zozeer voor het lammetje) van de dames verwacht, terwijl hij een half uurtje daarvoor nog keihard de vleesindustrie heeft staan verdedigen. Zoals Berber ook al zei, zij hadden op dat moment niet echt zin om hem daarin te steunen, en dat kan ik me ook wel goed voorstellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nou kijk dat snap ik dan weer wel van Frank, een dier dat ziek is/het niet gaat redden laat mij ook niet koud.
Die Berber is echt geen veganist hoor. Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou ze ook geen kaas eten. Als je een overtuigd veganist bent, dan reageer je niet op een geitenkaasboer. Dat zou echt te raar zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vegetariërplus of veganist. Ze eet iig ook geen vis. Vegetariërs doen dat vaak wel, veganisten iig niet. Maar er zijn natuurlijk heel veel gradaties. Of ze echt veganist is, durf ik niet te zeggen, ik geef toe dat dat mijn directe vooroordeel was na haar aankondiging ook geen vis te eten.
Dankje, dit wilde ik net typenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik denk dat daarin vooral het probleem is dat hij nu veel medeleven (voor hém, niet zozeer voor het lammetje) van de dames verwacht, terwijl hij een half uurtje daarvoor nog keihard de vleesindustrie heeft staan verdedigen. Zoals Berber ook al zei, zij hadden op dat moment niet echt zin om hem daarin te steunen, en dat kan ik me ook wel goed voorstellen.
Voor Annemarie heb ik 1 woord.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor.
Dat kent ze wel van schuurfeesten: met ham en kaassaus!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Voor Annemarie heb ik 1 woord.
Asperger.
ROFLquote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat kent ze wel van schuurfeesten: met ham en kaassaus!
Wanneer ik Frank was had ik de twee puppy's van de buren geleend een groot, scherp mes gepakt en tegen Berber gezegd: 'jij eet nu die sucadelap op anders snijd ik hun keel door'. Dan zullen we wel eens zien hoeveel principes chihuahua echt heeft.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef lunapuella het volgende:
Laten we het for once and for all even duidelijk stellen:
Vegetariër: geen vlees en geen vis, wel zuivel, eieren en honing.
Pescotariër: geen vlees, wel vis, zuivel, eieren en honing. (Ja, er zijn veel mensen die zich vegetariër noemen maar wel vis eten, maar die hebben het dus eigenlijk verkeerd).
Veganist: totaal geen dierlijke producten, dus geen vlees, vis, zuivel, eieren, honing, leer, etc.
Berber eet geen vlees en geen vis en is dus een vegetariër. Niks plus aan.
Waarom kun je mij niet quoten, omdat ik een quootzak ben?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef Mone het volgende:
De vraag blijft: wat gebeurde er wanneer er een 5 of een 6 werd gegooid bij het spelletje van Annemarie?
keine anhung, waarom dat niet luktequote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kun je mij niet quoten, omdat ik een quootzak ben?
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kun je mij niet quoten, omdat ik een quootzak ben?
Dan kregen ze een intieme vraag, bij de 5: hagelslag of pindakaas? En bij de 6: paprika of naturel?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef Mone het volgende:
De vraag blijft: wat gebeurde er wanneer er een 5 of een 6 werd gegooid bij het spelletje van Annemarie?
OMGquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Hippos het volgende:
The name is....
[ afbeelding ]
Inderdaad. Een rommelig erf kan opgeruimd worden, een huis kun je een likje verf geven. Da's een stuk makkelijker dan je iemands karakter moet proberen te veranderen. En met het karakter van Gijs lijkt vooralsnog weinig mis te zijn. Gewoon een redelijk relaxte, gezellige, vriendelijke gozer die van pindakaas houdt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef saskiia het volgende:
De enige beetje normale vind ik nog wel Gijs!
Bewuste spelling?quote:
Die is fraai idd.quote:de uitstraling van Yvonne.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat Marita pleite gaat. Die is te oud en te onvruchtbaar. Bij Annemarie gaat Adriaan weg. Ik heb het gevoel dat ze stiekem wel eens voor Johannes zou kunnen vallen. Vreemd koppel, maar dat klopt dat helemaal met Annemarie haar persoonlijkheid. Richard doet Susan weg. Wel zielig eigenlijk, ik vind haar wel leuk, maar de taal is denk ik toch een probleem. Bij Frank denk ik dat alle meiden hun biezen pakken. Mijn idee, zou ik ook doen....quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Even de balans opmaken wie er volgende week zou moeten vertrekken.
Bij Annemarie kun je eigenlijk niet gauw opmaken wie er zou moeten vertrekken. Als ik mijn gevoel zou moeten raadplegen denk ik dat ze uit het duo Johannes en Adriaan iemand gaat kiezen die moet vertrekken. Ik denk dat Adriaan zou moeten vertrekken, maar vraag mij absoluut niet waarom. Harrie is voor mij een zekerheid bij de beste twee, want ze kennen elkaar al redelijk goed.
Bij Frank hangt voor mij een flink rookgordijn na het neersabelen van Berber. Het viel mij op dat hij tegenstrijdige signalen afgaf ten opzichte van Berber. Aan de ene kant vond hij het prettig dat er een niet-boerenmeid op de boerderij was, maar het fel ingaan tegen vegetariërs doet bij mij het vermoeden rijzen dat Berber het veld moet ruimen. Al zou het mij niks verbazen als Berber mocht besluiten om voortijdig haar koffers te pakken.
Bij Richard is het al een uitgemaakte zaak dat Annemieke en Heidy overblijven. De taalbarrière tussen Suzan en Richard zal er voor zorgen dat Suzan zal worden weggestuurd. Tevens had ik de indruk dat hij nooit voor Suzan had gekozen als Pauline zich niet had teruggetrokken.
Bij onze anti-held in boxershort en sokken Marcel is het toch een beetje gissen wie hij zal wegsturen. Sonja doet in de volgende aflevering een poging om onze anti-held voor zich te winnen. Toch heb ik het vermoeden dat zij samen met Marita een kandidaat zou kunnen zijn om het veld te moeten ruimen. Ksenia hield zich meer op de vlakte, maar misschien is dit een tactiek. Ik denk toch dat Marita het veld zou moeten ruimen, gezien zijn kinderwens.
Tenslotte hebben we onze wijn-expert Gijsbert. Hij heeft een luxeprobleem. Wie van die mooie vrouwen zou hij toch moeten wegsturen? Ik denk toch dat José het slachtoffer zal worden van de looks van Femke en de uitstraling van Yvonne.
Ik heb ook nog nooit tiramisu gegeten... Ben ik nu wereldvreemd?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef easy-going het volgende:
column AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-eronder-brrr.dhtml
Je bent alleen wereldvreemd, als je nog nooit van tiramisu hebt gehoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit tiramisu gegeten... Ben ik nu wereldvreemd?
Een vegetariër eet geen vlees en vis, een vegetarier die wel vis eet is een nepvegetariër.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar we hebben Berber nog geen uitspraken over eieren of zuivel horen doen
Dus voor nu, houd ik het op vegetariërplus![]()
Lacto, gaat overigens niet over vlees of vis, maar over zuivel, en ovo gaat over eieren
Een vegetariër eet sowieso geen vlees, als ook geen vis dan is dat een Pesco(vis)-vegetariër.
dat.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef Ooi86 het volgende:
Ik word trouwens steeds warmer van Gijsbert.... Echt een leuke vent!![]()
Dat kan dus niet, na één rode kaart moet je van het veld af.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of wanneer hij bier drinkt. Echt, wanneer Richard meedoet in een voetbalwedstrijd pakt hij zo vier rode kaarten.
Niet te geloven. Heeft nauwelijks nog zin om iets op de andere netten uit te zenden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook weer een kijkcijfer record trouwens
BOER ZOEKT VROUW 4.506.000
nou, Anita zou dat volgens mij nooit doen. Die zit daar lekker persoonlijkheidsloos te wachten tot Franks ruzie met de andere meiden helemaal misloopt en zij lacht in haar vuistje. Doos.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef Ooi86 het volgende:
Bij Frank denk ik dat alle meiden hun biezen pakken. Mijn idee, zou ik ook doen....![]()
Als ze ze moet verfen houdt ze geen wenkbrauw meer over.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef Devz het volgende:
Ik vind haar niet echt lelijk hoor. Beetje vreemd (lichte en lage) wenkbrauwen waardoor haar voorhoofd heel groot lijkt, maar verder valt het wel mee toch. Die wenkbrauwen moet ze gewoon eens verfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |